Dan Cata Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Pai al tau e practic de 1150 dar cu numele e 1100. Si treaba aia cu avertizarea generala nu poti sa o pui pe seama bujiilor de vreme ce nu are senzori in zona aia si nici senzor de detonatie. Editat Mai 28, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mobrele cu 2 bujii pe cilindru chipurile nu sufera de "surging", adeca senzatia aia de mers neregulat la tinut de acceleratie constant. Treaba e ca 1100 are numa 1 bujie, dar reglat corect, supape, colbutori (aia mai mult pentru zgomot is) si sync, nu ai surging nici acolo. Practic e un fel de rahat cu apa rece, ca bujiile secundare, alea de jos, au bobinele in fise, si alea se strica la greu... Alea cu iridium nu iti fac nimic in plus, la fel o sa mearga mobra Nu sunt de acord cu tine: 1.nu pot sa cred ca pe la 3-3500 mers constant nu ai deloc, oricat ai regla-o 2. la mine bujiile cu iridium au afectat sensibil in bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 30, 2011 Admin Share Postat Mai 30, 2011 Cind aveam RT-ul de 1100 nu-mi amintesc sa fi mers in hopuri, neregulat la turatia aia. Aveam o clapeta cu joc si statea mai neregulat la relanti, dar in mers nu aveam probleme. De curand am montat si eu bujii Ngk cu iridium pe LT..imi pare ca merge mai rotund o idee, dar oricum nu este mare diferenta, cel putin in cazul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Salut pe toti posesori de BMW,sunt un nou conducator de de aceias marca.Am facut o schimbare majora am dat viteza pe comfort(am dat CBR XX pe RT).Dupa cate am citit in aceasta sectiune cred ca nu am facut o alegere gresita ,defapt am simtito pe piele mea,nu ma mai dor bratele dupa cateva sute de km de condus.Inca nu m-am obisnuit cu semnalizatoarele care totusi mi se par ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Nu sunt de acord cu tine: 1.nu pot sa cred ca pe la 3-3500 mers constant nu ai deloc, oricat ai regla-o 2. la mine bujiile cu iridium au afectat sensibil in bine Te invit la un test drive cu mobra mea. Inca nu s-a inventat turing cu motor electric dar daca te dai cu al meu iti faci asa o parere cam cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) Intrebare intrebatoare: Ati pus careva gume metzeler Z8 interact pe mobra??? cum se comporta la drum??? aderenta vs uzura Cei de metzeler se lauda ca sunt ultimul racnet in materie de sport touring si stabilesc noi standarde bla, bla, bla. Acum am pe motor sportec M3, au aderenta buna dar dupa 1000 km in regim de autostrada cu bagaje si pasager pot mictiona pe guma spate....s-a modelat cu colturi Editat Mai 31, 2011 de Alpina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Cred ca sunt foarte bune michelin dar cei de la bmw incalta motoarele din uzina in general cu metzeler..si imi place mie ideea, cu siguranta e pitic in capul meu. Am pe motor gume super sport de la metzeler dar eu folosesc moto in regim de touring si drept dovada se consuma repede...si aderenta e foarte buna. Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Faptul ca BMW incalta cu Metzeler nu este poate cel mai elocvent, cu atat mai mult cu cat nu este regula 100%, mai vin fie cu Bridgestone fie cu Conti (cum e si cazul meu). De asemenea, fiind model nou, mai greu de gasit review p-aici, mai ales in ce priveste durabilitatea. Eu la moto anterioara am avut Z6 apoi Z6 interact, a fost totul ok. Daca as mai avea touring, probabil as lua tot Z8i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Cred ca sunt foarte bune michelin dar cei de la bmw incalta motoarele din uzina in general cu metzeler..si imi place mie ideea, cu siguranta e pitic in capul meu. Am pe motor gume super sport de la metzeler dar eu folosesc moto in regim de touring si drept dovada se consuma repede...si aderenta e foarte buna. Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Salut! Ai un PM orientativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Faptul ca BMW incalta cu Metzeler nu este poate cel mai elocvent, cu atat mai mult cu cat nu este regula 100%, mai vin fie cu Bridgestone fie cu Conti (cum e si cazul meu). De asemenea, fiind model nou, mai greu de gasit review p-aici, mai ales in ce priveste durabilitatea. Eu la moto anterioara am avut Z6 apoi Z6 interact, a fost totul ok. Daca as mai avea touring, probabil as lua tot Z8i. Da Vlad, cum spuneam si eu nu este elocvent deloc ca bmw incalta cu metzeler dar este o chestiune de pitic si cu asta nu ma pot lupta ca ma dovedeste, statistic vorbind Eram la reprezentanta din Pipera la o revizie si a venit o doamna (expata-nemtoaica) sa cumpere un R1200R din stoc si a facut mare caz ca motorul, nou fiind, avea Bridgestone - pana cand baiatul de la vanzari i-a cerut ragaz 2 zile sa puna metzeler - si am inteles-o, avea ea un pitic. Nu am cautat neaparat un review de la cineva care se fi incheiat un ciclu de utilizare a gumelor si sa-mi spuna ca au durat 14800 km dar in mare daca si-a pus cineva si a facut x sute de km isi poate da seama daca au aderenta buna, daca se comorta ok pe ploaie si nu ``se consuma`` enervant de repede. Spuneam mai sus ca cu o guma sportec M3 am facut un drum Cluj-Rijeka (numai autostrada) si cand am ajuns acolo guma era compromisa, + drumul de intoarcere si vre-o 3 weekend-uri pe plaiuri miorotice ....acum ies atele din guma spate. In concluzie vreau sa iau Z8i pe spate in prima faza ca aia de pe fata sportec M3 e foarte buna. Era sa uit...spor la treaba cu GS-ul!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Da Vlad, cum spuneam si eu nu este elocvent deloc ca bmw incalta cu metzeler dar este o chestiune de pitic si cu asta nu ma pot lupta ca ma dovedeste, statistic vorbind Eram la reprezentanta din Pipera la o revizie si a venit o doamna (expata-nemtoaica) sa cumpere un R1200R din stoc si a facut mare caz ca motorul, nou fiind, avea Bridgestone - pana cand baiatul de la vanzari i-a cerut ragaz 2 zile sa puna metzeler - si am inteles-o, avea ea un pitic. Nu am cautat neaparat un review de la cineva care se fi incheiat un ciclu de utilizare a gumelor si sa-mi spuna ca au durat 14800 km dar in mare daca si-a pus cineva si a facut x sute de km isi poate da seama daca au aderenta buna, daca se comorta ok pe ploaie si nu ``se consuma`` enervant de repede. Spuneam mai sus ca cu o guma sportec M3 am facut un drum Cluj-Rijeka (numai autostrada) si cand am ajuns acolo guma era compromisa, + drumul de intoarcere si vre-o 3 weekend-uri pe plaiuri miorotice ....acum ies atele din guma spate. In concluzie vreau sa iau Z8i pe spate in prima faza ca aia de pe fata sportec M3 e foarte buna. Era sa uit...spor la treaba cu GS-ul!!!! Si a mea a avut montate bridgestone batlax si cel de pe spate e terminat si n-am facut decat 10 mii.. de fapt era dus de pe la 7 mii dar am mai tras de el. Mai auzisem pe cineva tot cu K1200R zicand ca sunt mancatoare de guma spate dar eu cred ca e si de la marca. Am luat acum roadtec Z8.. dar nu am avut cand sa le schimb cu ploile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Domnilor cine mai face o diagnoza ,in afara de bavaria BMW,care sunt un pic cam scumpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 2, 2011 Admin Share Postat Iunie 2, 2011 Pai spune care-i baiul, poate-ti da cineva vreun sfat pe aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Motocicleta functioneaza bine,dar as vrea sa o pun pe un tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Nu ai ce testa la ea Testerul il folosesti in momentul in care nu iti merge ceva bine sau nu porneste sau consuma prea mult sau nu are putere sau bujiile is de alta culoare decat cea normala. Ar fi o chestie, sa verifici functionalitatea senzorului de O2 dar cum zic, daca mobra mere bine si consumu ii OK, nu ai ce testa la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Multumesc pentru informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Salut baieti, A incercat cineva pana acum produse de tunning motor de la WUNDERLICH? Daca da, ce anume? Pe mine ma intereasa acestea: http://www.wunderlich.de/shopart/8530154-1-2426/Shop/Teilepool/8/Tuning-Kit-Nockenwellen-Tassenstoessel.htm ( nu inteleg de ce este mentionat doar GS si HP2 , pana la urma motorul este acelasi , pana in 2010 ) si http://www.wunderlich.de/shopart/8600498-1-2426/Shop/Teilepool/8/TuneUp-Bundle-R-1200-GS-Adventure-R-Megamoto.htm Dupa ce iese din garantie vreau sa ii pun aceste elemente de tunning motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2011 Admin Share Postat Iunie 5, 2011 Stiu pe cineva pe forum(dr.house, Petru din Arad), care a bagat in ADV toate elementele de tunning de la Wuderlich(axe, power commander, filtru, etc) care au costat si o groaza de bani. Rezultatul:crestere spectaculoasa de putere dar motorul nu-i mai mergea deloc rotund(ma rog, cit de rotund merge un boxer, care balbaie ca un tractor oricum)din cauza benzinei proaste si prafului de la noi. Imi povestea ca mergea la reglaj in Budapesta, apoi mergea bine o saptamana si iar o lua de la capat. Pina la urma a vandut-o cu toate astea pe ea si si-a luat alta.. Dupa cum vezi nu se merita sa dai atatia bani degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Stiu pe cineva pe forum(dr.house, Petru din Arad), care a bagat in ADV toate elementele de tunning de la Wuderlich(axe, power commander, filtru, etc) care au costat si o groaza de bani. Rezultatul:crestere spectaculoasa de putere dar motorul nu-i mai mergea deloc rotund(ma rog, cit de rotund merge un boxer, care balbaie ca un tractor oricum)din cauza benzinei proaste si prafului de la noi. Imi povestea ca mergea la reglaj in Budapesta, apoi mergea bine o saptamana si iar o lua de la capat. Pina la urma a vandut-o cu toate astea pe ea si si-a luat alta.. Dupa cum vezi nu se merita sa dai atatia bani degeaba. Hmmm creste spectaculoasa interesant Cat despre mersul neregulat eu cred k e mai mult din cauza la ECU. Nu? Ca nu isi gaseste setarile optime. M-ai cam desumflat cu vestea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol... Dane, cred ca vorbesti pe buzunarul nostru si nu al magazinelor... Adica adaugand +TVA care mai este un sfert din pret. Ca doar nu avem toti afaceri sa le bagam pe cheltuieli ori pe imp. pe profit Iar daca astea au costat atat, poate ne comunici si un pret la Metz Z8Interact, eventual Bridgestone... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Fratilor, am nevoie de un capac din ala de plastic de pe cilindru, pe care scrie 4 VALVE. Aveti asa ceva in plus, de vanzare, de pe partea stanga? Sa fie de 850/1100 sau 1150 cu doar o bujie pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol... Vreo 100.000 km am folosit doar Road 2.Duc si 20.000 daca esti atent la presiune, nu mergi pe asfalt abraziv(nordul Europei) si mai mult fara pasager. Foarte multumit de ele. Urmatoarele vor fi Road 3,care,datorita acelor santuri suplimentare,mi se par mai bune pe apa. Sunt la acelasi pret cu 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Dupa o excursie pe Rarau(acum 2 week-enduri), am decis sa imi fac timp si pt. ceva intretinere. Asa ca, am decis "vizita la medicul de familie", si m-am convins ca omul care stie sa dea un sfat la tel. la orice ora, este si un meserias care nu face treaba de mantuiala. Dupa un drum cu peripetii pe ploaie(cam jum.de drum), a sosit ziua in care sa vad BM-UWE le meu mai jalnic... si meseriasul rostogolindu-se pe langa el "asa-ti trebuie" Si cu un pumn de relee in mana, care mai de care, a rezultat un ABS la care sper sa nu vad erori de-acum inainte (mai ales ca am schimbat si lichidul ala vestit "bidon sigilat"), un traseu electric pt un proiector suplimentar, ulei proaspat si semeringuri noi in jambe dupa care s-a imbunatatit mersul(tine directia fara maini), reglaj joc supape si sincronizare. Ok toate, o singura problema fiind distanta. Vor urma cauciucuri noi si pregatiri pt schimbul de ambreiaj. Dupa care... o vand Sau cine stie cum vin ceva fonduri de la matusa T pt vreun R1200 ori K1600 Si ca la final, la intoarcere iar drum pe ploaie (am evitat milimetric accidentul mortal la iesire din Beclean) din Beclean pana la V.Dornei, DAR cu o ora mai putin. Urmeaza de facut plinul, verific consumul si va transmit... Incarcatura:115+65+ 3 coburi full(mici comparativ cu GIVI) Si Proaspata Descoperire: Cu reglajul din dreapta jos pus pe Standard, motorul nu te bate la sezut, si se aseaza pe drum de am si uitat ca merg pe ploaie cu cauciucuri 2006. Multumesc Dane, aici si vreo 2 poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.