Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

@knox, inainte sa aflu despre inclinatia drumului si eu credeam la fel, mai ales ca in geanta din dreapta am statia+o trusa de scule.

@Tedy, nu cauta, ca nu este alta explicatie, forma drumurilor este de vina.

In tarile unde se circula pe dreapta logic, este invers, cauciucurile se tocesc mai mult pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar care este ideea sa faci revizia la numai 4000km? Pt. ca a trecut anul dupa care se recomanda oricum schimbarea uleiului, indiferent de nr de km?

Mi-e greu sa cred ca nu poti comanda undeva in RO exact uleiul care iti este recomandat, la un magazin care vinde Castrol sau chiar la un dealer BMW, si sa-l schimbi cand te intorci.

 

Pai crede-ma lucrez la un service in Constanta si am luat toti furnizorii de ulei si toti livreaza de vineri incolo...! fac revizia la numai 4000km pentru ca tura dus- intors este vreo 4000km ....si n-as vrea sa fac 8000km cu un schimb! Maine ma duc la bavaria e singurul loc unde n-am incercat...la revizia de 1000km nu mi-au pus blocator de filete cand au demontat scarita de la schimbator si la iesire de pe autostrada Bucuresti-Pitesti pedala mea atarna in carena...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Posesor de BMW R 1100 R fabricatie 2000 45k mile.

 

Abia ce m-am intors de la o tura mai lunga si imi planuiesc alta cu al meu BMW.

 

BMW ... este o motoreta unica, am avut de toate... dar asta le intrece pe toate dpmdv. :)

 

Drum bun si asfalt curat.

 

post-2690-0-25656200-1314644094_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai crede-ma lucrez la un service in Constanta si am luat toti furnizorii de ulei si toti livreaza de vineri incolo...! fac revizia la numai 4000km pentru ca tura dus- intors este vreo 4000km ....si n-as vrea sa fac 8000km cu un schimb! Maine ma duc la bavaria e singurul loc unde n-am incercat...

 

Pai cum sa schimbi mai omule la numai 4000km??? (sper ca 4000 de la service-ul de 1000, deci 5000 pe bord, ca altfel ar fi doar 3000).

Cartea spune clar la fiecare 10.000km! Mie tocmai mi-au confirmat ca pot sa si intarzi 1-1500 km fara probleme cu service-ul atata timp cat am ulei bun si mereu grija cu nivelul. Si este, la fel ca la tine, in garantie!

 

Deci, pleaca linistit in concediu si faci service dupa ce vii! Comanda-l undeva si, pana te intorci, ti l-o aduce vreun dealer. Si da, normal sa incerci la Bavaria (ca tot aveti si in CT), ar fi de tot rasul sa nu aiba chiar uleiul recomandat de ei sau macar sa nu-l poata aduce in timp scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti.cu o intrebare vin si eu; la un r1150r am la pivotu pe fata un joc si bataie .intrebarea mea este;el se poate stringe in vreun fel sau schimba cu ceva mai ieftin decit cel de la bavaria(400 ron) care mi se pare cam scump.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cum, musai inlocuit. Ala nu se poate reconditiona, sau cel putin nu stiu sa se poata. Eu l-am schimbat la GS.

 

Grija mare ca tre tinut cont de cateva lucruri cand faci treaba asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cum, musai inlocuit. Ala nu se poate reconditiona, sau cel putin nu stiu sa se poata. Eu l-am schimbat la GS.

 

Grija mare ca tre tinut cont de cateva lucruri cand faci treaba asta ;)

Se poate reconditiona( cel putin la 1100 se poate). Eu am reconditionat pe al meu si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai zi-ne cate ceva despre ele ...

 

Ieri am primit un PM, cam tarziu ca deja am luat gume, la care i-am dat copy-paste:

 

"Buna,

Michelin Pilot Road 2 120/70-17 si 160/60-18 -1200lei

Michelin Pilot road 3-1237lei

0724 321 738 Simona"

Am impresia ca se gasesc si mai ieftine. Am mai platit si curierat 38,87 lei, greutatea volumul...

 

de altfel ma numar printre motociclistii "de duminica" si nici macar...

Deci nu prea exersat la ghidon, dar cu gumele astea am reusit sa ma aplec pana la 12mm de talon si cel mai important e ca guma este fresh avand aderenta. Dar fiind bombate nu stiu daca poti sa te apleci pe druml public pana la talon, ar insemna sa culci motorul pe jos...

Michelin Pilot road 3, fabricat incepand cu 2011 are 2 duritati: pe creasta diferit de zona de aplecare ceea ce da siguranta... Aproape ca e pe asfalt cuiul de la scarite...

Metzeler Interact Z8 nu fabrica marimea 160/60/18 70w ca si completare.

Pe de alta parte Michelin...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Probabil ca ai scris grabit, nu prea am inteles, ai scris cu poticneli..

Ai cumparat de la ea sau nu?

Pe de alta parte si Pilot Road 2(2CT)are doua compozitii, tare pe coama si moale pe laturi.

Daca tot recunosti ca esti"de duminica"sfatul meu este sa nu te preocupe ce gume pui, oricum moibra ta "stie" sa se aplece pe viraje mai mult decit o vei face tu cu ea, indiferent ce gume pui.

Pentru strada, la nivelul tau orice cauciuc este bun.

Nu o spun cu rautate.

La noi toata lumea nu stie decit "miselin"..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si PR2 si PR3 is 2CT, adeca 2 compound technolojy, adeca fata mediu pe mijloc si moale pe margini si spatele mediua pe margini si tare pe mijloc.

 

Ma incanta si pe mine 2ct-ul asta dar dupa aia 3000 km ce i-am bagat recent, 80% pe autostrada, s-a cam ros fata pe mijloc... Spatele in schimb nu are nimic.

 

Acuma si uzura aia pe fata nu e ea asa de pronuntata, dar totusi... Ma asteptam sa nu se roada asa de tare :)

 

Legat de cat mai are pana in buza, am dat mobra pt 2 minute la un instructor moto in Cluj. O mers cu ea pana in buza pe fata, pe spate nici nu se mai pune problema :P Si toate astea in parcare la un mall :D

 

Nu o spun cu rautate.

La noi toata lumea nu stie decit "miselin"..

Sincer sa fiu, as da banii pe un heidenau, dar feciorii nu fac pt turingãrurile noastre cica si guma aia pe spate e rarã rau cica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat peste vara ca s-au mai ieftinit.

Personal eu am cumparat anvelopele de aici razvan@metricmotion.ro la acelasi pret cu cel din postul anterior.

Joi am confirmat plata dupa ce in prealabil mi-a fost ceruta factura proforma de catre banca, iar miercurea urmatoare am ridicat coletul prin fancurier acasa. La momentul confirmarii platii a fost facuta comanda in germania, am vazut asta pe etichete. Au sosit intacte, beneficiind de impachetare suplimentara de la Bucuresti pana la mine.

Sfat: de montat in vulcanizare autorizata si de stampilat certif. de garantie.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru strada, la nivelul tau orice cauciuc este bun.

Nu o spun cu rautate.

La noi toata lumea nu stie decit "miselin"..

 

La mine era o alta problema:

Gume din 2005(care nu mai aveau elasticitate) si uzura aia urata "cu canturi", pe aplecare senzatie de derapaj.

Mai ramane de vazut cum este si pe ploaie cu PR3.

Nu e vorba de "miselin" aici, mai era de luat in calcul doar varianta bridgestone. Nu am vrut Dunlop sau Pirelli.

Pt marimea de spate 160/60/18 70W, sunt putini producatori.

In rest rezultatele vor fi in timp, iar pentru mine circulatia va fi mai multa in extrasezon, adica in anotimpuri ploioase...

 

Desigur factura si garantie 10000Km ori 2 ani !

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat peste vara ca s-au mai ieftinit.

 

Sa stii ca! Si eu am vazut ca la inceput de sezon, taote is scumpe si apoi prin august, septembrie le mai ieftinesc. Dar lumea is pune mobra la punct primavara... nu toamna :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, tu stii ca RT si LT, fiind mobre grele uzeaza foarte tare cauciucul pe fata.

Cind aveam RT-ul raportul era doua gume fata la una spate si vad ca si la LT este la fel.

Pe de alta parte Michelin face niste gume exceptionale, foarte aderente si moi, care tocmai din cauza asta se tocesc mai repede.

PS:Bine ai revenit din tari straine!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nu ca mine vara...

DAr iarna ca ursul in barlog si fara cas h :(

 

da, felicitari Dane! vreo 2 poze iti cerem, hai ca acum nu te lauzi!

Poate iti urmam placerea touringului de ausland...

 

LUV, credeam ca Dunlop uzeaza si mai repede.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metzeler Interact Z8 nu fabrica marimea 160/60/18 70w ca si completare.

 

Da, asta e tare ciudat, ma mir ca tocmai Metzeler face asta, avand in vedere cooperarea lor traditionala cu BMW.

Sunt insa in continuare oferite Z6 Interact de care am fost foarte multumit, ca si de Z6 clasic, pe foasta mea (R1100RS), cu un mare plus pt. mersul pe ploaie.

 

Pilot Road 2 dupa parerea mea, avand in vedere noile PR3, mai merita numai daca se mai gasesc cu un discount cat de cat semnificativ fata de PR3.

 

Ca fapt divers, in urma cu putin timp revista Motorrad a facut un test cu cauciucuri (mai) ieftine ca si marca/model si concluzia lor a fost clara ca este o mare prostie sa te calicesti la cauciucuri, diferenta da aderenta (implicit siguranta) fiind semnificativa in ciuda diferentei de pret nu tocmai mare. O diferenta de cca 50€/set poate aduce pagube (mult) mai mari chiar si la cel mai mic accident. De aceea recomandau mai bine modele anteriore care au dovedit calitati certe in timp, luate cu discount decat modele actuale slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal lume buna .

Am si eu o rugaminte este cineva pe aici din Bucuresti care poate inchiria pentru sambata /duminica [3/4/09]un motor bmw 650 sau ceva asemanator sau poate da o sugestie pe aceasta tema .

Multam mult .

*Tot ce incerc sa gasesc pe net este numai vrajeala .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun gasit!

Am constatat zilele trecute, ca mi se prea incinge discul spate.

Initial am crezut ca trosniturile de dupa opriri sunt de la toba, dar zgomotul nu era cel de tabla incinsa .... pana mi-am fript putin degetele pe disc .

 

Ceva sfaturi, va rog?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Verifica intai, iesi cu ea la drum usor si nu folosi deloc frana spate, opresti si verifici, daca discul este rece este ok, daca insa este incins fara sa-l folosesti deloc atunci ai o problema.

Pot fi doua cauze, de la pompa frana de picior sau de la etrier.

Pompa frana de picior are o piulita de reglaj acolo, la tije, dar nu se deregleaza aiurea, decit daca cineva a umblat la ea.

Putin probabil sa fie de acolo.

Daca te pricepi poti trece la urmatoare etapa:

Mergi la etrier, da-l jos sa-l cureti.

Dupa ce-l dai jos astupa orificiul de la conducta de lichid de frana cu un betisor de chibrit, sa intre in interior, dar nu-l fortezi.

Scoti pistonasele usor din etrier, ele aluneca din garnituri, le cureti cu spray de frane, etrierul poti sa-l cureti cu decarbusolv si cu o pensula, apoi montezi totul la loc, faci aerisirea si totul va fi ok.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica intai, iesi cu ea la drum usor si nu folosi deloc frana spate, opresti si verifici, daca discul este rece este ok

 

Procedat intocmai, constatat ca n-am nici o problema ... probabil una mica cu capul ... :rolleyes:

Am mers vreo 5 - 6 km. fara frana spate, discul a ramas rece, roata spate se invarte normal, nu e infranata. Se pare totusi ca folosesc prea mult frana spate ... aprox. 90%.

 

Multumesc mult @l.u.v, mare domn!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu ai pentru ce, bine ca nu are nimic.

De fapt ma si miram sa fie ceva, pistonasele nu se blocheaza asa usor.

Poti folosi linistit pentru eficienta ambele frane.

Si este chiar recomandat, avand in vedere ca este o mobra grea.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun gasit

@l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge;

acum ,

- dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie.

- legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ;

 

astept de la voi cateva idei ...

 

- ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm .

 

drumuri bune va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...