Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Ala este un surub incastrat in ceva opritor/bucse de cauciuc?

Din schita asa pare..

Nu se poate adapta cumva?

Apropos, asta-i surubul care l-ai pierdut la fratii basarabeni? :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala este un surub incastrat in ceva opritor/bucse de cauciuc?

Din schita asa pare..

Nu se poate adapta cumva?

Apropos, asta-i surubul care l-ai pierdut la fratii basarabeni? :rolleyes:

Da acesta este surubul pierdut prin Ucraina. Surubul este incastrat intr-un ornament de cauciuc si nu merge adaptat. Am gasit in USA dar e tare scump cu transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da acesta este surubul pierdut prin Ucraina. Surubul este incastrat intr-un ornament de cauciuc si nu merge adaptat. Am gasit in USA dar e tare scump cu transportul.

la noi, la bavaria, n-ai intrebat?

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o parere...

De curand la revizia de 20k am gasit in filtrul de aer un asa zis cuib de viespi, practic jumatate din filtru era infundat cu mizerie. Motorul mergea impecabil. De cand am pus filtru nou, cand intru mai violent in frana de motor aud in toba un fel de mini rateu. Sunt curios daca e normal sa aud bubuitura in frana de motor (K1200R vine din fabrica cu exhaust flame kit?) sau trebuie desfacuta si facuta carburatia (glumesc)? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o parere...

De curand la revizia de 20k am gasit in filtrul de aer un asa zis cuib de viespi, practic jumatate din filtru era infundat cu mizerie. Motorul mergea impecabil. De cand am pus filtru nou, cand intru mai violent in frana de motor aud in toba un fel de mini rateu. Sunt curios daca e normal sa aud bubuitura in frana de motor (K1200R vine din fabrica cu exhaust flame kit?) sau trebuie desfacuta si facuta carburatia (glumesc)? :D

Nu are a face filtrul cu rateurile... Filtrul de pe motor merge la fel si daca e astupat de jumatate, nu pierzi deloc putere sau ceva.

Rateul are de a face cu altceva, amestecul poate sau daca ai umblat recent la evacuare, poate ca intra aer pe acolo, hence rateurile. Ai mai facut si altceva in afara de schimbat filtrul de aer de cand cu rateurile?

 

Daca nici cum nu rezolvi, eo zic ca linistit sa pui niste miere pe filtrul nou si sa te rogi sa se faca iar cuib acolo, macar asa poate dipar :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are a face filtrul cu rateurile... Filtrul de pe motor merge la fel si daca e astupat de jumatate, nu pierzi deloc putere sau ceva.

Rateul are de a face cu altceva, amestecul poate sau daca ai umblat recent la evacuare, poate ca intra aer pe acolo, hence rateurile. Ai mai facut si altceva in afara de schimbat filtrul de aer de cand cu rateurile?

 

Daca nici cum nu rezolvi, eo zic ca linistit sa pui niste miere pe filtrul nou si sa te rogi sa se faca iar cuib acolo, macar asa poate dipar :laugh:

Nu s-a umblat la altele... doar ulei si filtru. Am sa incerc cu un fagure mic in gaura de la filtru poate cine stie...

Mesi pt sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc? La Bavaria am trimis mail dar nu au catadicsit sa raspunda.

Iei frumos codul de pe realoem.com si mergi la orice magazin de piese auto straine si-ti fac ei comanda-5 zile lucratoare

 

Nu s-a umblat la altele... doar ulei si filtru. Am sa incerc cu un fagure mic in gaura de la filtru poate cine stie...

Mesi pt sfaturi :)

Eu aveam probleme cu relantiul la a mea...imi fluctua vreo 400 de ture in jurul a 900.Pana nu am resetat calculatorul nu am avut ce sa-i fac. Eu zic ca merita sa incerci asta pana sa te apuci de altele.

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a umblat la altele... doar ulei si filtru. Am sa incerc cu un fagure mic in gaura de la filtru poate cine stie...

Mesi pt sfaturi :)

Pai atunci mai verifica o data filtrul ala, poate nu s-a asezat cum trebuie si de fapt sa ai rateurile acolo si nu in evacuare ;)

 

 

 

Iei frumos codul de pe realoem.com si mergi la orice magazin de piese auto straine si-ti fac ei comanda-5 zile lucratoare

 

Ce tare, se poate asa ceva la voi? Ca aici in Cluj nu am auzit pe nimeni sa faca asa ceva, dar o sa intreb cu proxima ocazie cand ma duc la magazinu de piese de conserve :D

 

 

Eu aveam probleme cu relantiul la a mea...imi fluctua vreo 400 de ture in jurul a 900.Pana nu am resetat calculatorul nu am avut ce sa-i fac. Eu zic ca merita sa incerci asta pana sa te apuci de altele.

Dar lui nu ii fluctua relantiul, ii da numai rateuri parca. Oricum, ma indoiesc ca sa se aplice ce ai facut tu la masina si la mobra lui, is totusi chestii diferite, chiar daca BMW motocicleta e jumate de masina :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da ce tu crezi ca are Bavaria reprezentanta la Targu Jiu? :cheers: Si daca are 2 roti e mobra, nu? Este cel mai simplu de incercat.Ma gandesc ca a ramas cu setarile alea de filtru jumate infundat calculatorul

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un RT 2003 cu ceva avarii. Dacă poate cineva să-mi spună cât costă reparația, sau măcar piesele necesare, Âşi dacă merită s-o cumpăr, vă rog să mă ajutați.

Mulțumesc!

AtaÂşez poze. Altceva nu am.

 

P.S. Trebuie Âşi farul schimbat pentru conducerea pe dreapta?

post-67306-0-48847800-1320698761_thumb.jpg

post-67306-0-66070900-1320698771_thumb.jpg

post-67306-0-44071900-1320698790_thumb.jpg

post-67306-0-22941000-1320698800_thumb.jpg

post-67306-0-64225500-1320698810_thumb.jpg

post-67306-0-10438800-1320698821_thumb.jpg

post-67306-0-12803400-1320698829_thumb.jpg

post-67306-0-03690200-1320698839_thumb.jpg

post-67306-0-65562500-1320698849_thumb.jpg

post-67306-0-59872200-1320698865_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Buna seara caciula, in primul rand! :rolleyes:, ai intrat intr-o comunitate si esti nou prin zona..

Piesele sunt scumpe, chiar daca sunt SH.

Vad o oglinda lipsa, o geanta si un capac de chiuloasa sparte, carena zgariata in partea superioara pe stanga.

Reparatia te duce undeva la 4-500 euro la ceea ce se vede.

Problema este la chiuloasa aia, daca si-a luat freza zdravan poate fi afectat si cilindrul.

Ca sa vedem daca se merita da toate detaliile, cit a costat, cit te costa shipping-ul, etc.

Da, trebuie schimbat si farul(alti 4/500 euro), in mod normal la RAR nu treci daca este adusa dn UK fara sa faci schimbarea..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Problema este la chiuloasa aia, daca si-a luat freza zdravan poate fi afectat si cilindrul.

Cred ca nu te-ai uitat bine, este capac culbutori nu chiulasa. Se merita cumparata daca pretul este pina in 1500-2000 max. are km putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un RT 2003 cu ceva avarii. Dacă poate cineva să-mi spună cât costă reparația, sau măcar piesele necesare, Âşi dacă merită s-o cumpăr, vă rog să mă ajutați.

Mulțumesc!

AtaÂşez poze. Altceva nu am.

 

P.S. Trebuie Âşi farul schimbat pentru conducerea pe dreapta?

Daca numai capacul ala e afectat, merita. Care e pretul de achizitie? Vezi ca parca e modelul cu 2 bujii pe cilindru, trebuie si fisa acolo si cred ca de fapt trebuie schimbata si chiulasa cu supape si tot pentru ca sigur s-a futat si aia daca s-a spart capacul in halul ala.

 

pai DA, daca a pierdut siguranta ;

Dar 1100 nu prea are siguranta. Ma rog, ale mele nu au (avut :D ) :)

 

Cred ca nu te-ai uitat bine, este capac culbutori nu chiulasa. Se merita cumparata daca pretul este pina in 1500-2000 max. are km putini.

O zis bine Luigi, chiulasa cu totul. E ceva de investit acolo, oricum parca a si prins rugina pe colbutorii aia, pana ce nu desfaci nu poti stii cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi stim ca s-a mai pus problema asta de n ori pe forum, dar tot n-am primit un raspuns... asadar, ce este aceea o "chiuloasa"? Poate ne spune vreun expert :scratch:

Cliulasa este piesa care se monteaza peste blocul motor pentru a crea camera de ardere si in care sint canalele de admisie si evacuare, deschise sau inchise de catre supape. In chiulasa sint de asemenea practicate canale pentru apa si pentru uleiul cu care se unge culbutorii si axa cu came un cazul in care aceasta este in chiulasa.

In cazul cilindrului din poza chiulasa nu se vede a fi afectata, cel mult culbutorii sau in cel mai rau caz supapele, dar acestea se inlocuiesc usor la preturi rezonabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca parca e modelul cu 2 bujii pe cilindru...

 

Danute, de la tine vrem fara "parca" :wink:

Diferenta se vede usor prin forma ceva mai patratoasa a capacului cilindrului la twinspark si prin faptul ca ornametul negru de plastic de la fisa nu se mai intainde pe toata latimea capacului ca la 1100 si primele 1150.

 

clasic:

post-9546-0-89617300-1320750405_thumb.jpg

 

twin spark:

post-9546-0-07840500-1320750440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un RT 2003 cu ceva avarii. Dacă poate cineva să-mi spună cât costă reparația, sau măcar piesele necesare, Âşi dacă merită s-o cumpăr, vă rog să mă ajutați.

 

In cel mai optimist caz :

-capac

-oglinda

-ceva manopera si verificare + consumabile

----------------------------

Merita

 

Daca trebuie dat jos cilindrul (sau doar valvetrain), carena, cufar nu mai merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...