Sari la conținut

Postări Recomandate

Povestim.

 

Acuma, numa ce mi-am montat bratul de sub cardan de GS. Ala e cu 2 cm mai scurt ca cel de RT. De fapt numai doua dimensiuni sunt la ele, diferenta de lungime e de 2 cm. Ce am rezolvat prin asta? Pai l-am mai urcat de spate. De ce? Frecam cateodata cu cricul de bumperele pentru viteza dintre blocuri... Nu imi placea, asa ca l-am modificat. Pana acu, toate bune si frumoase, abia astept sa o scot pe viraje in w/e :moto: Teoretic, handleing-ul ar trebui sa se schimbe in bine cu modificarea asta, insa numa dupa o tura serioasa ma pot pronunta.

 

Pentru doritori, am si cifre cu cat o crescut garda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Povestim.

 

Acuma, numa ce mi-am montat bratul de sub cardan de GS. Ala e cu 2 cm mai scurt ca cel de RT. De fapt numai doua dimensiuni sunt la ele, diferenta de lungime e de 2 cm. Ce am rezolvat prin asta? Pai l-am mai urcat de spate. De ce? Frecam cateodata cu cricul de bumperele pentru viteza dintre blocuri... Nu imi placea, asa ca l-am modificat. Pana acu, toate bune si frumoase, abia astept sa o scot pe viraje in w/e :moto: Teoretic, handleing-ul ar trebui sa se schimbe in bine cu modificarea asta, insa numa dupa o tura serioasa ma pot pronunta.

 

Pentru doritori, am si cifre cu cat o crescut garda :D

 

 

esti tu mai greu, de asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel?

Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade?

 

Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1?

 

 

Ma gandeam eu ca glumesti.

Nu am umblat la nimic.Oricum simtomele asta sunt mai de mult.Ma gandeam ca e ceva uzat in transmisie.

Apoi m-a lasat cardanul.L-am schimbat,facea la fel.

A inceput sa curga ulei pe disc si pe janta spate.Am schimbat grupul si tot la fel face.

Grupul e de GS,motorul merge mai turat.

Interesant ce spui cu acel senzor de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pe fata Cata cum modificam ca acolo ma intereseaza pe mine.

tare imi e ca rup plasticul ala.

 

imi cumpar maine proiectoare pt rt dar nu stiu de unde sa le prind.

am auzit de la un prieten ca faci tu niste aripioare de vin prinse sub oglinzi sau ceva de genul.

ma mai intereseaza de asemenea crash baruri cum are politia.sau ceva in genul ala sa protejeze oglizile.

nu face nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pe fata Cata cum modificam ca acolo ma intereseaza pe mine.

tare imi e ca rup plasticul ala.

 

imi cumpar maine proiectoare pt rt dar nu stiu de unde sa le prind.

am auzit de la un prieten ca faci tu niste aripioare de vin prinse sub oglinzi sau ceva de genul.

ma mai intereseaza de asemenea crash baruri cum are politia.sau ceva in genul ala sa protejeze oglizile.

nu face nimeni?

/index.php?/topic/588025-suporti-de-lumini-aditionale-la-11xx-rt/

 

 

Cu crashbaru e mai porno in sensul ca alea de politie sunt f greu de gasit si daca ai gasi, trebuiesc gaurite carenele, etc... Mult prea complicat...

 

 

In 35000 de km cu RT, l-am scapat de cateva ori jos. Niciodata nu o avut nimic. Zgarieturi minore pe oglinzi avea de cand l-am luat. O data numai o intrat cricul in pamant si o spart sticla de la oglinda si nuca, da so rezolvat cu 300 ron la bmw :laugh:

 

esti tu mai greu, de asta :)

Nu, s-or trezit unii sa faca bumperele astea pe strada din beton. Normal ca nu is la standarde, or facut si ei cum or putut mai bine. Ceva trebuia facut, asa ca l-am inaltat. Eo zic ca e de bine ;)

 

Dat-ai pivotu? :D

 

Ma gandeam eu ca glumesti.

Nu am umblat la nimic.Oricum simtomele asta sunt mai de mult.Ma gandeam ca e ceva uzat in transmisie.

Apoi m-a lasat cardanul.L-am schimbat,facea la fel.

A inceput sa curga ulei pe disc si pe janta spate.Am schimbat grupul si tot la fel face.

Grupul e de GS,motorul merge mai turat.

Interesant ce spui cu acel senzor de acceleratie.

Acuma noah, cardanu e mai brutal ca si lantul care este mai elastic cumva... De aia, la multi daca le dai motor cu cardan sa se dea pentru prima data, le moare motoru la plecarea de pe loc, obisnuiti fiind cu transmisia pe lant. Tot de aia, guma spate se uzeaza mai mult la cardan decat la lant, cand folosesti excesiv frana de motor.

 

Ce faci cu grupul ala stricat? Nu il dai incoa la reconditionat? :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel?

Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade?

 

Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1?

de curiozitate senzorul de acceleratie e acelas cu senzorul hall adica ala din fata de sub plasticu negru?cum se aplica reglajul?daca il dau spre pistonul 1 adica cel din partea cu maneta de acc ce se intimpa si invers?e un fel de avans?eu inca incerc sa rezolv probema cu mersu sacadat in ture joase(atunci cind motorul se incalzeste)ma gindeam si la o sonda lamda.fapul ca a stat 2 ani motoreta poate afecta ceva atit de mult incit sa apara treaba asta?merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate senzorul de acceleratie e acelas cu senzorul hall adica ala din fata de sub plasticu negru?cum se aplica reglajul?daca il dau spre pistonul 1 adica cel din partea cu maneta de acc ce se intimpa si invers?e un fel de avans?eu inca incerc sa rezolv probema cu mersu sacadat in ture joase(atunci cind motorul se incalzeste)ma gindeam si la o sonda lamda.fapul ca a stat 2 ani motoreta poate afecta ceva atit de mult incit sa apara treaba asta?merci frumos

Nu, is senzori diferiti. Hall is pt avans, TPS e pt acceleratie. Ce ai tu nevoie acolo e un reglat de supape si sync dupa aia ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un sfat de la cei care stiu sa faca aerisirea franalor la un r1100s cu abs sau daca este explicat undeva,unde?

ms

Buun..:

Foarte bine ca ai schimbat filtrul de benzina.

Nu uita:tachetii+balansul injectiei la fiecare 10.000 km.

-Pentru a schimba lichidul de frana ai doua posibilitati:

1.Ca la carte, trebuie sa dai carenele+rezervorul jos, sa ajungi la unitatea de ABS(aflata sub rezervor).Pe aceasta ai doua aerisitoare, unul sub care scrie VR(pentru roata fata)si HR(pentru cea spate).

Necesar ar fi fost sa cumperi pompa de aerisire de pe louis, costa vreo 25 euro parca, dar este foarte importanta, in sensul ca poti strica cilindrii de frana de la pompele fata/spate cind apesi constant si repede, pentru aerisire.

Eu mi-am distrus cilindrul fata, facand aerisirea fara pompa, a trebuit sa cumpar kitul de reparatie pt.pompa fata.

Pentru aerisire trebuiesc doi oameni, unul sta sus si completeaza lichid in borcanas si celalalt da la pompa si aeriseste.

Aerisire o faci pe segmente:

-Pt.fata:desfaci capacul, scoti lichidul din borcan cu o seringa pina se goleste complet, apoi stergi interiorul borcanasului cu o carpa curata, pui lichidul nou.

Celalalt baiat desface aerisitorul de pe unitatea de ABS(sub care scrie VR) iar tu pompezi usor, pina ce iese lichid curat, la aceeasi culoare cu cel de sus.

Strangi aerisitorul, mai faci citeva pompe, dupa care, cu maneta apasata desfaci din nou aerisitorul, pina ce maneta se duce de tot, apoi cu ea stransa strangi aerisitorul.

Ai terminat sus la unitatea de ABS.

Treci jos, la etrieri si faci la fel, pompe, etc, doar ca acum desfaci aerisitorul de la unul dintre etrieri, vezi sa curga lichid curat, apoi treci la celalalt etrier si faci la fel.

Ai terminat cu fata,

-Pt.spate procedezi idem, doar ca acum folosesti celalat aerisitor de la ABS, sub care scrie HR, apoi treci la roata spate si ai terminat.

Vezi ca lichidul ataca metalul si vopseaua, dupa ce ai terminat ia o sticla de apa sau un furtun si curata acolo, pe etrieri, peste aerisitoarele de ABS, etc, peste tot pe unde ai stropit.

2. Daca nu ai chef sa mai desfaci tot pe acolo sa ajungi la ABS poti inlocui si direct, adica pompe de sus si aerisesti direct pe la etrieri.

Se schimba si asa, dar eu personal am aerisit complet, asa cum ti-am descris mai sus.

Inca ceva, cind am scris ca faci pompe m-am referit la cazul in care nu ai pompa de vid, daca o ai o folosesti la fiecare aerisitor in parte, fara sa te atingi de pompa fata sau cea spate, la picior.

Referitor la uleiul lipsa, din ce stiu eu, avand racirea pe aer si pe ulei, pe circuit exista si un termostat care retine o parte din ulei in radiator, nu se duce tot in circuit, de asta uneori nu-ti apare la fereastra de vizitare.

-Diferentialul se incalzeste, doar acolo este un angrenaj in miscare care naste frecare si asta genereaza caldura, este absolut normal.

Schimba-i uleiul si acolo, daca tot umbli.

Pune si celelalte intrebari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acum vreo luna am schimbat amortizorul central cu unul Wilbers, complet reglabil.

Astazi a venit randul celui de fata.

Idem si asta, complet reglabil(preload si rebound).

Alea originale nu aveau decit reglaj de preload(la cel central).

Stiind ce ma asteapta am profitat de ocazia asta si am schimbat si filtrul de aer.

Cine nu stie unde este amplasat la LT ii spun tot eu:sub rezervorul de benzina! :angryfire:

Stiti ce trebuie demontat sa ajungi la el?

Ornamentele cromate de pe lateralele fiecarei carene, ornamentele negre aferente, proiectoarele(in cazul meu), ambele carene laterale+semnalizarile, deflectoarele laterale de aer, carcasa carenata a radioului de deasupra rezervorului, rama de metal care tine rezervorul, saua fata care este fixata de rama aceasta, rezervorul(de golit intai, 24 litri! abia il umplusem full cu doua zile inainte! :baldy: ), nenumarate mufe de desfacut, un snop gros de cabluri electrice de desfacut din soricei de pe linga armaturile metalice si cadru, umpland ochi cu ocazia asta un pahar cu suruburi de carene si, si...

....dam in sfarsit de minunatul filtru de aer :laugh:

Ce-am pierdut:sase ore de munca non stop, ca la galere, pe linga aproape 1000 euro amortizoarele :laugh: .

Ce-am castigat:o motocicleta care sta incredibil pe drum si viraje, nu-mi inchipuiam, diferenta enorma fata de ce aveam inainte.

Intr-o zi cu soare am sa ma duc la Bavaria, sa-i rog sa-mi spuna cit ma costa manopera, sa-mi schimbe filtrul de aer!

Am sa fac asta cind o sa fiu vesel tare, pentru ca sunt convins ca dupa aia o sa-mi vina sa plang cu sughituri.. :burnout:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cati bani?

 

de cateva zile am observat ca in catalizator se aude un sunet ca si cum ar fi o sita desfacuta,desprinsa de la locul ei,asta la turatie,la relanti e ok.are cineva idee dak se poate remedia?

:-L

Asa de tare te deranjeaza? :)

 

Se poate taia si reface si suda insa nu merita efortul :) Daca tii neaparat, sunt o gramada de nemti ce isi vand tobele originale si pun aftermarket, vaneaza pe ebay...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voua! As vrea sa stiu ce probleme apar la un motor boxer cu 5000km(cinci mii) parcursi in 10 ani?! Ma puteti ajuta cu idei pareri, ce trebuie sa schimb, la ce sa fiu atent... nu prea stiu de unde sa incep cu o pregatire de drum....Asadar un motor care a stat numai in garaj, practic, din cand in cand pornit... Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta problema...

nestiind ce a fost schimbat in ultimul timp, zic si eu:

lichide(de frana-cazul nostru), uleiuri - la 2 ani

cauciucuri (ar fi cam gata), curea alternator - la 5 ani

bateria ...

zic si eu nu dati cu parul :huh:

completari? este loc!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce motor, de curiozitate?

Daca are ABS s-ar putea sa ai probleme mari cu unitatea, avand in vedere ca nu s-a schimbat lichidul de frana de ani de zile.

Probabil inauntru s-au format depuneri pastoase, ceea ce impiedica sa lucreze pistonasele din unitatea ABS.

Sper sa scapi de problema asta, daca nu trebuie demontata de pe mobra si curatata.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1100s Am mai citit pe aici despre probleme legate de unitatea centrala ABS si, ce spui tu imi da fiori... Sper sa nu fie cazul...

Ce motor, de curiozitate?

Daca are ABS s-ar putea sa ai probleme mari cu unitatea, avand in vedere ca nu s-a schimbat lichidul de frana de ani de zile.

Probabil inauntru s-au format depuneri pastoase, ceea ce impiedica sa lucreze pistonasele din unitatea ABS.

Sper sa scapi de problema asta, daca nu trebuie demontata de pe mobra si curatata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...