Sari la conținut

Postări Recomandate

Domnilor putin ajutor; spuneti-mi va rog ce cote trebuie sa aiba simeringul de la grup pt ;r1100gs. -si ce producatori prezinta mai multa incredere pe plaiurile mioritice. va mutumesc anticipat ...! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor putin ajutor; spuneti-mi va rog ce cote trebuie sa aiba simeringul de la grup pt ;r1100gs. -si ce producatori prezinta mai multa incredere pe plaiurile mioritice. va mutumesc anticipat ...! :cheers:

Buna seara. Dimensiunile sunt 85X110X10.Codul original este 33127663482 si va sfatuiesc sa luati original.Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In legatura cu ABS as avea nevoie de niste pareri.

Adica. De cand a fost schimbat ambreiajul ABS-ul a devenit capricios.

Si am sa descriu ce fenomen apare:

Pun contactul: se aprinde ambele becuri de ABS de pe bord. Deci totul e OK.

Dau la automant -s i atunci este cand imi da eroare. Adica este cand porneste ABS-ul clipocesc ambele lumini in bord si este cand da eroare.

Vreau sa specific ca problema nu este din cauza bateriei. Bateria a fost verificat, ba mai mult am montat un releu cum au facut alti BMW-ist pt a porni ABS-ul doar dupa ce porneste incarcarea. Si fenomenul tot persista.

Sistemul de franare a fost aerisit de segmente de mai multe ori dar nici o imbunatatire.

 

Are cineva vreo ideie unde pot sa caut problema. Cinave (un mecanic) a spus ca este o problema de contact. Oare poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pun contactul: se aprinde ambele becuri de ABS de pe bord. Deci totul e OK.

 

Deja ai gresit :)

 

Daca ai avea facuta corect schema cu releul la ABS, cand pui contactul iti ramane aprins doar un bec pe bord si nu ambele. Deci tu inca mai ai problema clasica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salutare,

 

Dau la automant -s i atunci este cand imi da eroare. Adica este cand porneste ABS-ul clipocesc ambele lumini in bord si este cand da eroare.

Sincer, din alcatuirea frazelor nu reusesc sa inteleg ce vrei sa spui, mai exact ce inseamna'este cand porneste ABS si'este cand imi da eroare' :scratch:

Fii o idee mai concis.

In alta ordine de idei, daca problema a aparut dupa ce ai schimbat ambreiajul atunci sigur ale lagatura cu asta.

Nu are nicio treaba contactul.

Cind faci ambreiajul crapi toata motocicleta in doua, ma gandesc sa nu fi afectat vreun senzor de ABS la montaj.

http://www.largiader.com/abs/absfault.html

Citeste mai sus, vezi ca descrie pe larg cum resetezi sistemul si descrie exact "fault codes".

Folosesti un led, asa cum scrie acolo.

Procedura am descris-o si eu citeva pagini mai in spate, pe forum.

 

PS:Dan a fost mai rapid, vezi ca s-ar putea sa aiba dreptate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca nu m-am exprimat clar. Am sa incerc mai jos.

De cand am montat releul bineintels ca se aprinde 1 bec de ABS pe bord. Cand pornesc si se stinge becul de incarcare se aprinde amandoua becuri si clipacesc impreuna, dar este cand clipacesc cele 2 alternativ. Din 10 porniri 4 sunt ok si 6 cu eroare.

 

Ce am descris in postul anterior se refrea la situatia inainte sa montez releul.

 

P.S am resetat ABS-ul de mai multe ori.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba il resetezi. Cand iti da o eroare si o vezi in bord, sapi mai adanc, faci diagnoza cu LED-ul cum ti-a zis Luigi si vezi unde e hiba, o repari si apoi o stergi, te mai dai si apoi re-testezi sa vezi daca mai apare.

 

E foarte probabil ca problema la tine sa fie de natura electrica. Am cateva ipoteze in minte dar tu trebuie sa vezi de unde e. Daca imi zici ce are/ce cod da, iti zic ce sa faci :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

/index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3430

 

@bmw rider, citeste aici in postul nr.3439 cum procedezi cu ledul.

Pe urma spui aici de cite ori a clipit si vedem dupa aia..

Succes

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e posibil ca releul sa fie prost sau prost montat. Merita sa re-verifici instalatia.

 

Totodata este posibil daca ai o baterie praf sa apara problema; la mine asa facea cand bateria era pa (porneam de la clesti, nu o lua ABSul, iar cand opream motorul pe baterie aveam 0,3V).

 

Sau e posibil sa fie prost stranse mufele bateriei si astfel sa ai un consum anormal de mare.

 

Daca ai R1150, sa nu cumva sa ai servofrana blocata pe on (se intampla si prajeste releul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Multumesc pt ajutor. Din pacate motorul este pus la iernat.

Eu unul in locul tau crapam de curiozitate sa vad de cite ori clipeste LED-ul ala.. :grinbandit:

Nu mai asteptam anul care vine.

Poate problema este usor de rezolvat si mosul iti aduce o mobra cu ABS-ul functional :moto:

Si la mine mai avea obiceiul sa se reseteze uneori enervant de des :D , dar ii dadeam un reset din botoanele magice instalate pt.asta si nu mai aveam nicio problema..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa flosesc atuci voltmetru analogic. am cel putin 2 buc. tata este electrician auto.

as vrea eu sa verific acuma sa vad ce eroare da dar nu am loc sa fac asta.Motocicleta e bagat intr-un colt a garajului sa pt parca si cu masinile pe timp de iarana in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cheilor, de care spuneam mai devreme. Vânzătorul neamț a fost foarte serios, se pare. A găsit celelalte chei originale și telecomanda, le-a pus într-un colet și mi le-a trimis.

Știe cineva le ce folosește cheița specială cu două piciorușe?

 

Numai bine!

Florin

post-67306-0-07958000-1322898000_thumb.jpg

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei alarmele puse pe mobre din fabrica mai au un intrerupator (udeva pe sub sa este la mine) pentru dezactivarea alarmei , intrerupator care la mine de exemplu este tot cu cheita. Poate pentru acel intrerupator este acea cheita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stiati, poate nu.

 

Mobrele pot sau nu sa aiba la suruburile de scurgere saiba. Daca nu au, nu incercati sa le puneti, ca o sa curga apoi ulei. Se pare ca is doua tipuri de suruburi, ce accepta si care nu saiba ;)

 

drainplugs.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich.

As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda.

Multam frumos .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich.

As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda.

Multam frumos .

Vik55.

 

 

Au reprezentant in Buc.

Le aduc la preturile din catalog

http://www.wunderlich.de/Haendler/International/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de K1200 GT/LT/RS cu Motronic 2.4 fara CAN BUS - daca vrei sa iti modifici la cati litri sa iti apara becul de rezerva in bord :)

 

Treaba asta ar trebui sa mearga pe toate modelel din '99-'05

 

- golesti rezervorul si bagi 4 litri de benzina (sau oricati vrei ca sa iti fie rezerva);

- la mufa de diagnoza, gasesti pinul 3 si pinul 4; daca nu are pinul 3, nu o sa mearga ingineria;

 

Tank_Reserve_Calibration.jpg

 

- pui contactul;

- la mufa de diagnoza, faci scurt cu o sarma intre pinul 3 (maro/negru) si pinul 4 (maro) pentru 2 secunde; verifica inca o data sa fie pinu 3 si 4, si nu altceva :D

- becu de rezerva din bord o sa clipeasca rapid de cateva ori; cand termina de clipit, calibrarea e gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cu parbrizul este o problema, nu merge asa usor.

M-am lovit de problema asta la RT si la LT.

Cele originale au pe fata si pe spate cite un strat subtire de lac antizgariere.

In timp acel lac se exfoliaza, se ia cind dai cu unghia.

Ca sa iasa ceva trebuie polishat cu masina de catre cineva care face asta profi, altfel nu merge.

Pasta aia este degeaba daca nu ai masina de polishat, la mana nu merge.

Poti incerca la cineva care polisheaza farurile la auto, cu conditia sa aiba rabdarea necesara.

Eu nu am gasit pe nimeni sa-mi faca treaba asta si am cumparat parbriz nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...