Sari la conținut

Postări Recomandate

Sal.

Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich.

As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda.

Multam frumos .

Vik55.

 

 

Au reprezentant in Buc.

Le aduc la preturile din catalog

http://www.wunderlich.de/Haendler/International/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru posesorii de K1200 GT/LT/RS cu Motronic 2.4 fara CAN BUS - daca vrei sa iti modifici la cati litri sa iti apara becul de rezerva in bord :)

 

Treaba asta ar trebui sa mearga pe toate modelel din '99-'05

 

- golesti rezervorul si bagi 4 litri de benzina (sau oricati vrei ca sa iti fie rezerva);

- la mufa de diagnoza, gasesti pinul 3 si pinul 4; daca nu are pinul 3, nu o sa mearga ingineria;

 

Tank_Reserve_Calibration.jpg

 

- pui contactul;

- la mufa de diagnoza, faci scurt cu o sarma intre pinul 3 (maro/negru) si pinul 4 (maro) pentru 2 secunde; verifica inca o data sa fie pinu 3 si 4, si nu altceva :D

- becu de rezerva din bord o sa clipeasca rapid de cateva ori; cand termina de clipit, calibrarea e gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cu parbrizul este o problema, nu merge asa usor.

M-am lovit de problema asta la RT si la LT.

Cele originale au pe fata si pe spate cite un strat subtire de lac antizgariere.

In timp acel lac se exfoliaza, se ia cind dai cu unghia.

Ca sa iasa ceva trebuie polishat cu masina de catre cineva care face asta profi, altfel nu merge.

Pasta aia este degeaba daca nu ai masina de polishat, la mana nu merge.

Poti incerca la cineva care polisheaza farurile la auto, cu conditia sa aiba rabdarea necesara.

Eu nu am gasit pe nimeni sa-mi faca treaba asta si am cumparat parbriz nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai manualul care il poti si downloada ca si pdf, e pt GS dar e acelasi lucru cu RT, sigur te ajuta ;)

 

http://www.scribd.com/doc/26851318/BMW-R80-G-S-Repair-Manual

 

Si aici ai schema electrica:

 

BMW-R65-R80-R80RT-R100RS-R100RT-1985-1987-Wiring-Diagram.gif

 

http://wiringschematics.net/bmw-r65r80r80rtr100rsr100rt-wiring-diagram.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, vazand schema cu nivelul de benzina pus de Dan Cata. De la utima data cand am umblat la pompa de benzina(mai bine zis la filtru de benzina) s-a schimbat nivelul la care se aprinde rezerva. Acuma se aprinde cand mai am 8-9 l si nu 6l cum era inaite. S-a intamplat ceva cu plutitorul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil ai fost tu voinic cu tija aia cand ai bagat placa la loc, sau, s-or facut depuneri pe potentiometrul de la nivel si/sau rezerva. Alea le inlaturi usor cu o guma din capatul unui creion data viitoare cand desfaci.

 

Sau si mai probabil, nu ai pus flansa la loc in pozitia care era ci cu o gaura defazata fata de inainte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manual pentru r1150rt?

 

In primul rand: sa il stapanesti sanatos!

In al doilea, dupa modestele mele cunostinte la capitolul BMW motorrader...

Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004!

 

Succes in misiunea de a gasi manual de intretinere si reparatie.

Pana atunci... distreaza-te cu astea:

 

http://bmwdean.com/1150.htm

 

http://www.mklsports.../r1150rtlog.htm

 

http://www.mklsports...tchronicles.htm

 

Sa il stapanesti sanatos!

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004!

Nu, s-a trecut la doua bujii pe cilindru din 2003.

Pe mobile.de sunt foarte multe modele din mai/iunie/iulie 2003 cu doua bujii pe cilindru.

Ne tradeaza uneori si "copy paste", in ciuda modestelor cunostinte..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt"

confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K,

boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie,

varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca...

Pentru pasionatii autentici

este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW

formula cu doua bujii per cilindru.

 

Aici este vorba punctual despre modelul RT.

History

RT models, 1970s to 2004

220px-4generations.jpg magnify-clip.pngFour generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT"

(Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s.

The first of these were "airhead"

models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer"

or opposed-twin engined motorcycles with

unit engine-transmission construction and shaft final drive.

In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT.

The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen.

 

In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes,

revised front lighting system and a 6 speed gearbox.

This model was further updated

in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder.

 

Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate!

Nota Bene:

Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul.

Evident, are acte de 2003!

Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004!

 

Un nou sistem BMW:

http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html

Enjoy!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt"

confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K,

boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie,

varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca...

Pentru pasionatii autentici

este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW

formula cu doua bujii per cilindru.

 

Aici este vorba punctual despre modelul RT.

History

RT models, 1970s to 2004

220px-4generations.jpg magnify-clip.pngFour generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT"

(Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s.

The first of these were "airhead"

models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer"

or opposed-twin engined motorcycles with

unit engine-transmission construction and shaft final drive.

In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT.

The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen.

 

In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes,

revised front lighting system and a 6 speed gearbox.

This model was further updated

in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder.

 

Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate!

Nota Bene:

Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul.

Evident, are acte de 2003!

Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004!

 

Un nou sistem BMW:

http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html

Enjoy!

Salut!

Ma bate gandul sau ma mananca-n ... sa imi iau un BMW R45 din 86. Motocicleta are 41000km, unic proprietar, inscrisa, estetic ok, mecanic inclin sa cred la fel, omul cere 1500e. Ce parere aveti de aceasta moto? S-ar merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ma bate gandul sa imi iau un BMW R45 din 86.

Ce parere aveti de aceasta moto?

 

Salut!

 

Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW!

Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret!

 

Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata.

Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina!

 

Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie!

 

Noroc si mult succes la achizitie! :peace:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW!

Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret!

 

Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata.

Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina!

 

Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie!

 

Noroc si mult succes la achizitie! :peace:

Iata si moto:

 

Salut!

 

Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW!

Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret!

 

Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata.

Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina!

 

Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie!

 

Noroc si mult succes la achizitie! :peace:

La cam cat s-ar ridica la pret modelul R65 LS?

post-46308-0-96898200-1323438549_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si moto:

La cam cat s-ar ridica la pret modelul R65 LS?

 

Motocicleta, avand in vedere kilometrii rulati

si fiind la primul proprietar, repet, este OK!

Cu amendamentul ca R45.. era cam... lenes!

La pretul de motoreta, insa, si acum este o motocicleta adevarata!

 

Modelul R65 LS, fiind de colectie, in stare ok, originala

pleaca de pe la 2.400 epurasi.

Se gasesc si mai jos... si la propriu si la figurat...

 

Iata un link, apropo de R65:

 

http://www.beemergar...ents/r65rt1.pdf

 

Enjoy! :ok:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Aloo, nea poetu'..!

Nu trebuia sa umpli o pagina de copy paste bolduit in sapte culori ca mai jos sa imi dai dreptate in ceea ce am afirmat trei posturi mai sus:ca au pus doua bujii pe cilindru din luna 04-05/2003!

Ca BMW l-au intitulat model 2004 desi el exista deja de 8 luni este altceva.

Chestie de marketing, sa-ti aline dorul dupa o barca de bani dati in 2003 pe ceva, sanchi..model 2004!

Care parte n-a inteles-o din toata asta domnia ta, aia cu modelu' sau cu anu?

PS:Ti-au zis si motoveteranii, iti repet si eu..ai o problema, imbatranesti urat, nu-i de mirare ca te ocolesc toti, batrane sifonar..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun..azi am facut Arad-Savarsin si retur, in total 190km cu 9,13L de benzina,alimentat la plecare si la intoarcere de la aceeasi statie, aceeasi pompa, asta inseamna 4,8L/100.Am mers la plimbare efectiv, majoritatea drumului cu 3000-3500 de ture mai rar cu 4000.Soseaua a fost libera, nu am avut decat cateva depasiri in rest eu singur, deci motorul a mers constant in marja de ture de mai sus.Se poate mai bine de atat? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...