dexxter Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Salut! Este varianta normala (cea cu silicon pe margine), nu? Ma uit la al meu si-ti zic, ca C3 am si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 O intrebare(nu stiu daca s-a mai discutat): Dati bateria jos cand puneti motocicleta la iernat? PS. Eu tin motorul intr-un garaj neincalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Daca as tine-o ca tine, as da-o jos. Eu o tin la cald, cu un optimate 4 pe can-bus infipt in ea non stop. Ala face toata treaba legata de baterie. La modelul meu, cartea spune sa nu se scoata bateria perioade lungi de timp pentru ca se pierd informatiile de service legate de intervalele de revizie; nu stiu cum e la 1150. Din pura curiozitate: stiu ca era un 1100/1150 la CT de vanzare, il interesa pe un prieten de-al meu. E al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Daca e vorba de rt ala din Eforie al lui Paul (@ruptul parca), da.L-am luat in septembrie. Pai in cazul asta cum e mai bine? Sa o dau jos sau sa o las? Daca o las si o mai pornesc odata pe saptamana e ok? In general la motoarele pe care le-am avut, am dat jos bateria in timpul sezonului rece, dar erau motoare simple fara calculator. Editat Octombrie 25, 2012 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Nu trebuie sa faci nimic. O pui doar la incarcat toata iarna si nu o pornesti decat daca ai de gand sa te dai cu ea. Eu unul o tin in garaj unde nu e mai frig de `10 grade, cu incarcatorul legat la pricheta, pe cricul central. Are cel putin 5 ani bateria mea si invarte si acum fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 25, 2012 Admin Share Postat Octombrie 25, 2012 Salut! Este varianta normala (cea cu silicon pe margine), nu? Ma uit la al meu si-ti zic, ca C3 am si eu. Da, varianta cu silicon, se potriveste doar la castile de la XL in sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Stie cineva daca exista kit de reparatie rulmenti din cutie sau sa cumpara la bucata? La bucata. Nu lua neaparat de la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Am incercat eu sa gasesc rulmentii pentru roata fata.SURPRIZA...unul nu exista(sunt diferiti cei 2 rulmenti ca dimensiuni) .Acum , daca luam unul original care erea destul de scump (170 de lei) nu puteam sa-l pun pe celalalt de alt producator(din cauza ca nu se uzeaza in acelasi fel - un fix al meu).Asa ca am donat la BMW 253 de lei pentru 2 amarati de rulmenti si semeringul aferent.Asa ca sa nu va mirati daca si la cutie sunt rulmenti "speciali" facuti numai pentru BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Budd te referi la bavaria ca magazin sauca piesa oem.daca ca si magazin doar nu sint nebun sa dau cu 30% mai mult.daca ca piesa oemimi e frica sa pun rulmenti industriali adica cei cumparati dupa codul care e scris pe ei cu toate ca sunt cel mult o treime din pretul celor oem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Budd te referi la bavaria ca magazin sauca piesa oem.daca ca si magazin doar nu sint nebun sa dau cu 30% mai mult.daca ca piesa oemimi e frica sa pun rulmenti industriali adica cei cumparati dupa codul care e scris pe ei cu toate ca sunt cel mult o treime din pretul celor oem. Ma refeream ca oem (si bavaria iti vinde oem) in general. Si de ce ma rog ti-ar fi frica sa cumperi alte firme decat oem? Care-i problema cu SKF, FAG etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 salut, DanCATA am gasit problema si cred ca stiu de la ce vine acel joc la rota spate la BMfachingW RT de 1150 chiobicenti rulmentul acela conic e varzalit tot am verificat rulmentul acela mare pare OK nu joaca oricat l-am stresat, simeringul acela urias la fel pare ok nu era curs pe langa dupa cum ai vazut si tu se poate observa ca si ""inelul""acela din capacul de aluminiu in care culca rulmentul conic este uzat ...intrebarea este daca se poate schimba? rulmentul vine cu "inel" cu tot? ciuss! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu stiam ca sunt si alte firme care ar face rulmenti pentru asa ceva.un link ar fi de ajutor.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Va salut pe toti la sfirsit de sezon, sper ca a fost cit de cit bun. A incercat careva sa monteze filtrul de benzina in exteriorul rezervorului ? am gasit ceva material aici: http://www.ibmwr.org...el_filter.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2012 Admin Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu vad de ce te-ai complica cu filtrul in afara..trebuie schimbat la 20-30.000 km, nu in fiecare luna, nu cred ca se merita modificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Mihailceai nu am putut sa nu obsers ce mobra ingrijita ai.o intrebare am :evacuarile le-ai curatat cu ceva sau sunt varianta cromata adica aia care nu rugineste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 Nu-i mobra lui, are RT.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 salut, DanCATA am gasit problema si cred ca stiu de la ce vine acel joc la rota spate la BMfachingW RT de 1150 chiobicenti rulmentul acela conic e varzalit tot am verificat rulmentul acela mare pare OK nu joaca oricat l-am stresat, simeringul acela urias la fel pare ok nu era curs pe langa dupa cum ai vazut si tu se poate observa ca si ""inelul""acela din capacul de aluminiu in care culca rulmentul conic este uzat ...intrebarea este daca se poate schimba? rulmentul vine cu "inel" cu tot? ciuss! Daca rulmentul conic ar fi varza splinele de la grup ar arata vai mama lor. Cred ca jocul tau e din pivoti. Oricum, acum daca ai desfacut schimba si conicul. O sa ai nevoie de presa si va trebui sa incalzesti carcasa grupului oleaca mai mult. Nu folosi lampa cu flacara !!!! Vopseaua e destul de sensibila la temperaturi asa mari si o sa-ti blesteami zilele cand va trebui sa o cureti. Foloseste un fohn industrial. Gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Luigi te rog mult daca mai itreb eu ceva nu imi mai raspunde tu.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Andrei,nu stiu de ce am senzatia ca stai prea mult in fata calculatorului si prea putin pe mobra, astfel incat doza de oxigen necesara functionarii in parametri a neuronilor tai este deficitara. 1.Ti-am raspuns ca nu este mobra lui pt.ca el are un RT. Dealtfel se si intelege din felul in care a pus intrebarea ca nu este mobra lui, ci a exemplificat cu o poza, lucru pe care tu nu l-ai inteles. 2.Nefiind mobra lui este iarasi logic ca nu are ce amanunte sa-ti dea. 3.Stiindu-l pe Ionut ti-am spus ca nu este a lui, el are RT. 4.Esti pe un forum si daca pui o intrebare inseamna ca te adresezi tuturor, daca vrei sa intrebi doar pe cineva anume ii dai PM. Fii mai relax ca te invarti printre oameni civilizati pe topicul asta, nu fa nota discordanta! PS:La BMW toata linia tobelor cap/coada este din inox, prin urmare nu are ce rugini. Ce ti se pare tie ca este rugina de fapt este mizeria depusa si decolorare de la temperatura. Exista si pe ebay si pe louis solutie de curatat tobele. Bafta. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Cit timp petrec eu pe sa nu cred ca are vreo importanta.ca fapt divers am inoit rca acum 3 saptamini deci mobra mea nu sta .daca vrei sa faci pe cineva prost nu ma face pe mine te rog.daca nu cunosti nu raspunde.evacuarile cromate sunt optionale cel putin la 1200 lucru pe care se plateste aproximativ 100e,de aceeia unele sunt ruginite altele nu.am intrebat pentru ca nu am de unde sa stiu daca si la 1100 exista siaceasta optiune sau le-a curatat cu ceva.solutia de curatat evacuari pe care tu o recomanzi nu e buna.ele se curata cel mai bine cu o cirpa abraziva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Nu te-am facut prost, unde gasesti asa ceva in ceea ce am spus? Am spus altceva, si asta este fapt dovedit: http://www.tainelesa...-adus-sanatatii Despe evacuarile BMW-ului..ti-as raspunde ca vorbesti prostii, dar ai sa interpretezi iar ca te-am facut prost; http://www.realoem.c...282&hg=18&fg=51 http://www.realoem.c...283&hg=18&fg=51 Am luat un exemplu aleatoriu, dar care este valabil pt.orice mobra facuta de BMW, nu exista nicio optiune pt.toba"cromata", cum sustii tu!.. Am avut RT si este asa cum iti spun, absolut toata linia este din inox..nu crom..inox..idem si la GS. La actualul LT este la fel, totul din inox. Repet, ceea ce vezi tu nu este rugina ci oxizi si murdarie care se depun pe tobele incinse! Referitor la acea solutie, am folosit-o cu succes, mai am si acum acasa, este un acid cu care dai pe tobe, le lasi 10 minute, le speli la jet de apa si ies ca noi.. Deja vad ca bati campii rau de tot, eu spun sa te opresti si sa pui mina pe carte sau google.. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) verifica lista de optiuni a celui care vinde .o sa vezi ca pe linga spite esa si altele o sa vezi si crome exhaust.de asta te-am rugat sa nu imi raspunzi. http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200r_bmw_info.htm Editat Octombrie 28, 2012 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Nu se deschide nicio pagina.. Si de fapt nu ma intereseaza ce vinde unul/altul..ceva facut artizanal, eu ti-am dat doua linkuri din RealOem, care este EXACT programul pe care il foloseste producatorul si oricare dealer BMW din intreaga lume, acolo poti vedea ca nu exista nicio alta optiune in afara de o singura linie de evacuare, care ORICUM este full INOX!! Oricum, la modelul tau(ca dealtfel la orice 1100/1150) tobele sunt complet din Inox.. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200r_bmw_info.htm http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200r_bmw_info.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2012 Admin Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Repet, ce imi arati tu este motorizare de 1200, tu ai 1100, la 1100/1150 linia tobelor este din inox, nu exista crom decit pe elementul de decor care acopera toba, prin urmare nu are ce rugini! Ma refer strict la tobe, nu la vreun colier sau surub de fixare.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0402&mospid=51671&btnr=18_0288&hg=18&fg=51 Aici ai diagrama scoasa de pe RealOem cu modelul tau. Editat Octombrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.