Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iti raspund la ceea ce ai scris mai sus dar nu voi mai continua subiectul sa umplu paginile.

Tu spui ca vorbesti de 25000 la bord, eu vorbesc de 67500 la bord.

Dupa ce mi-am cumparat 1100RT, am intampinat problema ambreiajului si am mers departe cu gandul, chiar ca m-am fript cu motorul ce il detineam...

Greseala a fost a mea ca am mers fara joc la ambreiaj, de sus nu mai aveam ce regla si neintelegand problema l-am stricat.

Intre timp i-am pus disc nou si cand spun 80E pe disc SACHS... ASA ESTE!!!!!

Placa de presiune este ok si in continuare fac km si nu raman de rusine la turele lungi alaturi de sportive.

 

Daca nu intampinam aceeasi problema si vara asta, continuam cu indoielile. La drumul de Transalpina si Transfagarasan s-a manifestat din nou.

(explicatia: Cand observi ca ramai fara joc la maneta de ambreiaj, trebuie reglat si stransa contra intr-un loc urat dupa telescopul din spate, se slabeste din cauza vibratiilor.)

 

Declarandu-te cunoscator de RT, cred ca stii destule. Eu inchid subiectul si te las cu increderea sau neincrederea ta.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt @DanCata, dar apreciez raspunsuri la subiect din partea oricui: am schimbat recent litrometrul la RT. Pt cei care nu stiu, modelul pana in 2010 (daca nu ma insel) nu are flotor, ci un senzor de plastic sub forma unei "vergele", care se alimenteaza/trimite informatii in bord printr-o mufa in care intra 4 fire din "batul" de plastic.

Din conversatiile telefonice cu Dan, am inteles ca senzorul in sine nu se arde, ci doar se oxideaza din cauza calitatii carburantului (culmea, lucru care se intampla la zeci/sute de RT-uri si in afara unde, teoretic, calitatea carburantului e alta). Tot Dan mi-a zis ca oxidarea este simplu de indepartat cu ajutorul...unei radiere de creion. Cum la final de concediu imi propusesem la ajung la Cluj, dar nu am mai apucat din cauza muncii, va intreb: cum anume curat senzorul si unde anume - el fiind aparent doar din plastic - si cum as putea testa daca functioneaza, evident fara a desface rezervorul etc etc.

Daca ma uit mai atent, mi se pare ca "batul" are niste cleme pt a fi desfacut in 2 jumatati, dar n-am avut tupeu sa incerc...

 

Sper ca am fost destul de coerent in exprimare...multumesc!

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sapat mai mult in legatura cu litrometrul la 1200RT si am dat de un tip din state care isi schimbase 5 bucati in timp relativ scurt. Dupa a 5-a unitate, parca o mai pus niste banuti si si-o luat alt RT, de la reprezentanta care i l-a vandut pe primul :)

 

Daca mai ai unitatea veche, as desface-o eu :) Sigur gasim o solutie mai buna decat aia de la BMW ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate tedy ,chiar e 80 e dicul dar daca mai pui si transportul iese undeva intre 470 si 520 ron.la un rt daca schimbi discu schimbi si arcul diafragma ca e 150 ron.iar daca te risti sa nu cumperi si placa de presiune e treabata .eu am gasit-o pe a mea crapata.si cetreaba am facut ,la iarna mai platesc inca odata manopera la mecanic sa imni schimbe si placa.diferenta intrea a mea si a ta e de carene si abs.in concluzie ambreiajul te costa 250 e plus manopera.sau 80 e cu manopera de 2 ori.daca e iarna intradevar o poti lasa 1 sapt pina vine piesa da vara nu pentru ca dupa cum sti r provoaca dependenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sapat mai mult in legatura cu litrometrul la 1200RT si am dat de un tip din state care isi schimbase 5 bucati in timp relativ scurt. Dupa a 5-a unitate, parca o mai pus niste banuti si si-o luat alt RT, de la reprezentanta care i l-a vandut pe primul :)

 

Daca mai ai unitatea veche, as desface-o eu :) Sigur gasim o solutie mai buna decat aia de la BMW ;)

Am citit si eu despre ala; iti dai seama ca dupa ce am avut toate problemele cunoscute ale modelului in decurs de 2 luni (releu pompa benzina, litrometru si rulment grup), am citit cam tot. Tinem aproape sa vad cum iti trimit unitatea veche. Danke!

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata aoleu frate toate belelele pe rt tau am acelasi motor dar nu am avut belele tale al meu e primul rt venit in romania ambreiaju trebuie schimbat si sa vad si eu cemi recomandati o zi buna sa fiti iubiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finally...am citit putin...m-am speriat tare dar am riscat si inca nu imi pare rau si daca nu este cu suparare pot spune ca am intrat in randul posesorilor de BMW...am mers doar 120km cu el si nu imi vine sa mai descalec....si da...am uitat sa spun ca desi nu am crezut, acum pot spune cu mana pe inima ca nu mai vreau un alt tip de motocicleta decat BMW...nu stiu mai nimic despre el si cred ca va voi stresa foarte tare cu intrebarile..pe Dan Cata deja l-am stresat...gata cu vorbaria si pun si foto cu bijuteria...

post-36348-0-66785600-1350306020_thumb.jpg

post-36348-0-00495800-1350306041_thumb.jpg

post-36348-0-79710500-1350306059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pot spune ca am intrat in randul posesorilor de BMW...am mers doar 120km cu el si nu imi vine sa mai descalec....

...nu stiu mai nimic despre el si cred ca va voi stresa foarte tare cu intrebarile..

 

Sa-l stapanesti sanatos! Ca nu o sa mai vrei altceva, nu e nimic nou, aproape toti posesorii se molipsesc "pe vecie".

Legat de intrebari... asteptam sa incepi cu cea mai clasica, probabil discutata deja de vreo 100 de ori pe aici, si anume ce ulei sa-i pui. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Frumoasa foc..s-o stapanesti sanatos!

Arata foarte bine..

Vad ca ai si radio cass cu comenzi pe ghidon..frumos..

Ai sa ajungi sa o iubesti, s-o vezi cum se "pliaza" pe tine..

Ai facut rost de o problema in plus, de fapt doua..sa faci rost de timp si bani de benzina pt.plimbari :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu despre ala; iti dai seama ca dupa ce am avut toate problemele cunoscute ale modelului in decurs de 2 luni (releu pompa benzina, litrometru si rulment grup), am citit cam tot. Tinem aproape sa vad cum iti trimit unitatea veche. Danke!

 

Salut " colega" vad cai ai cam umblat prin zona rezervorului spunemi si mie te rog modelul asta al nostru are si filtru de benzina si daca da pe unde este pus .

Ms .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, domnule! Din pacate, eu personal nu l-am atins in scopuri de service. A fost servisat doar la Contempo Cars, dealer BMW in Brasov. Cu parere de rau, nu te pot ajuta, dar pot da un serch pe google.

Am gasit asta, pe site-ul posesorilor de BMW din America: "The RT doesn't have a fuel filter of the usual cleanable/replaceable type, it has attached to the bottom of the fuel pump part number 16142305974, described as "STRAINER"".

De unde eu inteleg ca este situat sub pompa de benzina (in partea stanga a rezervorului - cum stai calare pe ea) si ca in mod normal nu se serviseaza. Acum, calitatea carburantului de la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce stiu, pe motorizarile de 1200 nu au pus filtru benzina.

De ce sa puna, nu este mai elegant sa infunzi linia de injectoare din cauza benzinei proaste si sa dai 400 euro sa schimbi injectoarele?

Au urmat linia japonezelor, si alea foarte putine spre deloc dotate cu filtre de benzina.

Partea buna este ca totusi nu am auzit de probleme pe la injectoare la mobre..

http://www.realoem.c...g=16&fg=14&hl=9

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de benzina se schimba la 40 de mii sau la 20 de mii daca umbli cu Rt prin Sahara. Nu stiu ce legatura are nisipu cu benzina dar are :)

 

La 1200 nu este filtru, are doar soseta aia care o au si 11XX; pe langa aia, mai e un filtru incorporat in regulatorul de presiune. Pe langa ala mai au si injectoarele cate un filtru care, ori de cate ori mergeti sa le curatati cu ultrasunete (chestie care o recomand), vi se schimba si filtrele respective ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa foc..s-o stapanesti sanatos!

Arata foarte bine..

Vad ca ai si radio cass cu comenzi pe ghidon..frumos..

Ai sa ajungi sa o iubesti, s-o vezi cum se "pliaza" pe tine..

Ai facut rost de o problema in plus, de fapt doua..sa faci rost de timp si bani de benzina pt.plimbari :rolleyes:

Multumesc mult....bani si benzina gasim cu timpul stau mai prost...prima plimbarica sambata daca vremea tine cu mine...urmatoarea mai lunga la Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult....bani si benzina gasim cu timpul stau mai prost...prima plimbarica sambata daca vremea tine cu mine...urmatoarea mai lunga la Cluj.

Frumoasa motocicleta, daca pleci sambata la plimbare vino pana in Iasi , 400 km... un fleac la asa scula.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata aoleu frate toate belelele pe rt tau am acelasi motor dar nu am avut belele tale al meu e primul rt venit in romania ambreiaju trebuie schimbat si sa vad si eu cemi recomandati o zi buna sa fiti iubiti

pompi, citisem cred ca tot pe aici despre un ambreiaj ceramic de la Wunderlich, garantat pe viata. postez de pe telefon, nu pot verifica imediat, dar promit ca revin daca nu mi-o ia inainte cineva cu o informatie mai completa decat a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am de vanzare un pinlock nou/nout, cu tipla pe el pt.Schubertn S2 sau C3.

Este marimea L, pentru casti de la XL in sus(nu se potriveste la castile L sau mai mici).

Pretul este de 100 lei, cu 50 mai putin decit in magazine.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...