Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornesc
RT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stoc
si plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are in
el decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec :))
) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu am
insistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pe
charger din cand in cand.


Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, avea
codul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA
(banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamai
acumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventual
sa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger?

Multumesc!



PS: acumulatorul a fost dus la Autonet pt ca e in garantie si pe test report apare :

State of Health 100%

State of Charge 64%

Good & Recharge

12.44V

284EN

 

la a doua testare

State of Health 100%

State of Charge 61%

Good & Recharge

12.41V

277EN

 

la a treia testare

State of Health 100%

State of Charge 60%

Good & Recharge

12.4V

272EN

Editat de Pierrooradea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut la mai multe 1100 ca suruburile de prindere a ghidonului ruginesc pt ca se aduna apa .si eu am 2 ruginite si imi sar in ochi de fiecare data cind ma urc pe mobra.am vazut ca exista niste capacele nichelate care se pun peste .stie cineva unde se pot cumpara?

 

Daca acumulatorul e bun atunci s-ar putea sa fie problema de la electomotor.adica magnetii de pe stator s-au deslipit .el inca invirte dar f greu .poate si de aici scaderea brusca de tens din baterie.da electromotoru jos si desfal.max 30 min.ii poti lipi cu solutie si e ca nou.eu am patit vara trecuta asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tura pe anul asta .prin oras intradevar dar ce dor imi era,in plus am montat si pr3 .ce mai cauciucuri.sunt noi si e rece asfaltu si tot sunt incredibile.

Aha! Deci iti plac. Ma bucur ca esti multumit de ele. Sa vezi cand mai da un pic caldura cum stau; sa mai dai un semn dupa ce ai mers si pe ploaie serioasa cu ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornesc

RT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stoc

si plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are in

el decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec :))

) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu am

insistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pe

charger din cand in cand.

Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, avea

codul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA

(banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamai

acumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventual

sa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger?

Multumesc!

 

PS: acumulatorul a fost dus la Autonet pt ca e in garantie si pe test report apare :

State of Health 100%

State of Charge 64%

Good & Recharge

12.44V

284EN

 

la a doua testare

State of Health 100%

State of Charge 61%

Good & Recharge

12.41V

277EN

 

la a treia testare

State of Health 100%

State of Charge 60%

Good & Recharge

12.4V

272EN

Petre in primul rand bateria trebuie incarcata bine cand pui dupa ce sta o vreme. Cand e mai frig afara uleiul din motor e mai gros deci electromotorul invarte mai greu.

Inainte sa desfaci electromotorul pune bateria la incarcat 24H si incearca dupa aia.Cand ai cumparata bateria asta aduceti aminte ce ti-am spus.

 

Ca scade la 8.5 -9V tensiunea in bateria in momentul in care dai la automat e normal fiindca electromotorul e un consumator mare si atunci este nevoie de putere mare (amperaj) la pornire. Deci degeaba ai tensiune(volti) in baterie daca nu ai putere ( amperi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost bateria la incarcat 28 de ore pe super incarcator cu incarcare 2 A/h si lela-lela

am pus bateria sus pe mobra, verificat a Tz-spea oara toate cele

dat la automat

invarte dar parca bate ceva prin electromotor

nu porneste (da rateuri)

din partea stanga din zona electromotorului iese un fum (nu miroase a contacte/cabluri arse)

... ce poate sa aiba?



eventual o sa iau bateria de pe duba si incerc cu cabluri macar sa nu dau jos electromotorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc.

Verifica/inlocuieste senzorul TPS din capul admisiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010.

 

Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu.

 

Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus.

 

Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune.

 

Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22.

 

M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta :D

 

fdleak1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacu ala negru e aerisitorul, busonul de umplere e ala pus oblic la mijlocul grupului. Jos e surubul de golire, ala original se desface cu o cheie de 22.

 

M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta :D

 

fdleak1.jpg

la gsa meu din 2007 productie

100000 km nu a picurat nimic pe nicaieri crede ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce părere aveți de uleiul ăsta pentru RT-ul meu? http://www.motorex-moto.ro/prod.php?id=23

Dar anvelopele Metzeler ME Z4? http://www.anvelopeimport.ro/produse/155--anvelope-moto/6086-metzeler-me-z4-b-front-st.r-12070-zr17.html

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai vazut cat costa uleiul ala nu ?

N-are rost sa dai atatia bani pe el, vorba lui Luigi. Foloseste ulei simplu, de masina cu aceleasi specificatii ca si acel Motorex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a comandat cineva vizorul de control pt ulei la cretu sa stitie ca a ajuns.

 

da, eu l-am comandat. L-am luat ieri. E vina lui Vali ca nu m-a sunat cand a sosit.

A costat 105 ron si are geamul din sticla, inteleg ca ar fi trebuit sa fie din plastic :scratch: . sper sa cedeze la montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010.

 

Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu.

 

Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus.

 

Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune.

 

Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva :D

Asa-i. Credeam ca se stie, altfel va ziceam de acum 1 an cand la contempo am sarit in sus cand am vazut ulei grup 180 in loc de 220 (initial m-am gandit ca e o greseala, dupa care am vorbit cu Roby, care m-a lamurit instantaneu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...