Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, vreau sa va anunt ca de aseara (11:15)sunt fericitul posesor al unui r1100rs nou din1993 ,dar numai cu ajutorul lui Dan Cata.Am ajuns la Cluj la 4:45 cu al meu rs pe care~l stiu de ceva vreme l~am bagat in garaj la Dan si dupa ce i-a schimbat rotile dintate de la axele cu came cu altele de-a lui Lennie australianul , i-a mai reglat si alte acareturi pe acolo , un cablu de acceleratie si l-a certat nitel, a-nceput sa se schimbe(nu am bagat de seama chiar atunci).Au trecut orele si caldura, apoi la ora anuntata mai sus, am pornit spre Mures.Ce sa va spun.......? Dan mi-a schimbat rs-ul .A inceput sa nu-i mai trebuiasca acceleratie,mergea singur,la relanti mergea mult mai rotund si parca de undeva mai adunase vre-o 10 cai pe care-i baga in herghelie iar cand imi mai aduceam aminte de acceleratie foloseam doar sfert sau jumatate, acolo unde as fi folosit mult mai mult alta data,asa ca m-am dat jos, l-am admirat si mi-am dat seama ca intinerise cel putin cu vreo 10 ani.Astazi am continuat sa ma acomodez cu noul meu <rs nine t>prin oras, la treburile zilnice,treburi care obisnuiam sa le fac cu cel de ieri si am ramas placut surprins sa observ ca trebuie sa schimb si mai rar fata de cat o faceam inainte,total alta viata.Urmeaza sa-i fac consumul si,..... atat. Multmesc inca o data lui Dan pt rabdarea pe care o are si pentru profesionalismul de care da dovada de fiecare data cand ne vedem si sper sa ne vedem si la o bere nu numai la treburi si reparatii.Asa ca baieti cu bemewe-uri pana mai face Lennie asta rotite de astea nu stati pe ganduri si sunati-l pe Dan ca nu faceti investitie proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, vreau sa va anunt ca de aseara (11:15)sunt fericitul posesor al unui r1100rs nou din1993 ,dar numai cu ajutorul lui Dan Cata.Am ajuns la Cluj la 4:45 cu al meu rs pe care~l stiu de ceva vreme l~am bagat in garaj la Dan si dupa ce i-a schimbat rotile dintate de la axele cu came cu altele de-a lui Lennie australianul , i-a mai reglat si alte acareturi pe acolo , un cablu de acceleratie si l-a certat nitel, a-nceput sa se schimbe(nu am bagat de seama chiar atunci).Au trecut orele si caldura, apoi la ora anuntata mai sus, am pornit spre Mures.Ce sa va spun.......? Dan mi-a schimbat rs-ul .A inceput sa nu-i mai trebuiasca acceleratie,mergea singur,la relanti mergea mult mai rotund si parca de undeva mai adunase vre-o 10 cai pe care-i baga in herghelie iar cand imi mai aduceam aminte de acceleratie foloseam doar sfert sau jumatate, acolo unde as fi folosit mult mai mult alta data,asa ca m-am dat jos, l-am admirat si mi-am dat seama ca intinerise cel putin cu vreo 10 ani.Astazi am continuat sa ma acomodez cu noul meu <rs nine t>prin oras, la treburile zilnice,treburi care obisnuiam sa le fac cu cel de ieri si am ramas placut surprins sa observ ca trebuie sa schimb si mai rar fata de cat o faceam inainte,total alta viata.Urmeaza sa-i fac consumul si,..... atat. Multmesc inca o data lui Dan pt rabdarea pe care o are si pentru profesionalismul de care da dovada de fiecare data cand ne vedem si sper sa ne vedem si la o bere nu numai la treburi si reparatii.Asa ca baieti cu bemewe-uri pana mai face Lennie asta rotite de astea nu stati pe ganduri si sunati-l pe Dan ca nu faceti investitie proasta.

Multam de review.

 

Confirm si eu ca pinioanele din Australia is ce trebe' pe motoarele astea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Danut, te rog da-mi o solutie pentru un amortizor fata la K1100, s-a blocat pistonasul, se potriveste si de la alt model? sau unde gasesc unul chiar si sh? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul dintre furtunele de la frana fata scapa lichid.

Deocamdata cea mai atragatoare varianta pe care am gasit-o e kitul complet fata/spate de la Goodridge, 870 ron.

Alte variante mai bune/rapide stie cineva?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Unul dintre furtunele de la frana fata scapa lichid.

Deocamdata cea mai atragatoare varianta pe care am gasit-o e kitul complet fata/spate de la Goodridge, 870 ron.

Alte variante mai bune/rapide stie cineva?

Multumesc

Suna aici, baietii sunt importatori Venhill (marca premium britanica, furtune otel inox) si te trimit la unul din dealerii lor. Partea buna este ca au pe stoc lungimi diferite de furtune si tot felul de capete, banjo-bolt-uri, in asa fel incat iti poti configura sistemul dupa cum crezi de cuviinta.

Ca idee, eu mi-am schimbat pe al meu toate furtunurile cu unele Venhill, garantie pe viata :-))))

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt promtitudine

Venhill nu are kit pt R1100RT, am mai sunat si nu pot/stiu sa faca pt ea din cauza distribuitorului nestandard.

Cei din Timisoara (thunderbikes?) nu pot fi contactati la telefon, dar nici Hel Performance nu au modelul asta pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu ai citit cu atentie, eu nu ti-am spus ca ai sa gasesti kitul gata pregatit pentru RT, ci ca au pe stoc lungimi diferite impreuna cu toate capetele si banjo-urile posibile, in asa fel incat iti poti face orice combinatie posibila!

Iti recomand sa dezbraci RT-ul, sa scoti toate furtunurile si sa mergi cu ele IN MANA la ei, avand totul pe stoc refaci traseul. Singura problema este la repartitorul din fata de linga jug, eu am renuntat la el si am venit cu doua furtunuri si un banjo direct catre fiecare etrier:

Mai poti gasi seturi gata configurate pe ebay.de, dar nu stiu daca au calitatea Venhill..

Venhill nu are kit pt R1100RT, am mai sunat si nu pot/stiu sa faca pt ea din cauza distribuitorului nestandard.

Cei din Timisoara (thunderbikes?) nu pot fi contactati la telefon, dar nici Hel Performance nu au modelul asta pe site.

 

Partea buna este ca au pe stoc lungimi diferite de furtune si tot felul de capete, banjo-bolt-uri, in asa fel incat iti poti configura sistemul dupa cum crezi de cuviinta.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, dublu banjo bolt si renunti la acel repartitor si fiarele de linga jug, daca dai jos carenele ai sa intelegi ce/cum din pozele astea : ..

 

La BMW conductele metalice care vin/pleaca de la/inspre ABS sunt prinse sus in dreapta, de cadru:

 

..si din cea de jos pleci cu un dublu banjo si doua furtune racing catre fiecare etrier.

Daca tii mobra si vrei sa faci o treaba schimba tot, ai doua mari avantaje:

-Frana teapana, ai sa sesizezi imediat diferenta (nu se mai umfla conductele de cauciuc).

-Nu au moarte, nu risti sa ti se sparga in drum sa-ti para rau ca nu le-ai schimbat.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu diferenta, am facut schimbarea la TDM

Uitandu-ma pe site-ul Venhill ii dau de cap, cei de la motopoint isi fac un deserviciu considerabil cu site-ul lor.

Schimbat toate furtunele fata (pompa - abs si abs - etrieri) pare ca ma duce pe la 450 ron, mai ieftin decat luat kitul Goodridge din UK, si cel mai important pt mine e ca sunt pe stoc.

Apropos, am vreo sansa sa aerisesc instalatia (dupa schimbarea conductelor) fara pompa de vacuum?

Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru frina fata si eu am ales aceeasi solutie ca Luigi, 2 furtune metalice si un surub dublu sus la capatul tevi, numai ca le-am luat de la un un atelier moto din dezmembrari, cred ca am dat 100 lei, aveau multe lungimi de furtun si forme de capete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat componentele Venhill ca sa inlocuiesc toate furtunele de pe fata - cel dintre pompa si abs si 2 de la abs la etriere. 450 ron in total.

Maine o sa trec prin Vitan sa iau o pompa de vacuum, ca altfel ma tem ca o sa dau o saptamana la maneta sa scot tot aerul din kilometrul ala de tevi pana la abs si inapoi, plus ca au coturi in toate directiile.

Sper sa reusesc sa o termin maine seara si marti dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns?

 

Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate....

 

Stiu, multi ma trimiteti la Dan Cata dar din pacate sunt la un buget limitat (tocmai am scapat de sesiune unde m-am usurat de cateva milioane la examene) si 30 lei sunt bineveniti la buget(un sfert de rezervor)+ ca nu e manopera asa complicata incat sa-mi prind urechiile.

 

Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective.....

 

Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. :cheers:

 

Imi cer scuze ca postez si aici acelasi lucru dar pe topicul dedicat ultimul post e al meu si mi-a aparut ca editat.....again....si nu e in cap de lista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu te-ai uitat la filmuletele alea? Ca in primul vorbeste o gramada de saibele alea.

E vorba de saibele de cupru care etanseaza suruburile - doar ca nu sunt din cele simple, pline, ci sunt facute dintr-o table indoita, oarecum asemanatoare cu o teava in sectiune, care se deformeaza (turteste) cand strangi surubul.

Evident ca ramane turtita cand il desfaci, asa ca trebuie inlocuite.

Se gasesc pe la magazinele de piese auto.

Din pacate nu mai stiu ce dimensiune au cele de pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu te-ai uitat la filmuletele alea? Ca in primul vorbeste o gramada de saibele alea.

E vorba de saibele de cupru care etanseaza suruburile - doar ca nu sunt din cele simple, pline, ci sunt facute dintr-o table indoita, oarecum asemanatoare cu o teava in sectiune, care se deformeaza (turteste) cand strangi surubul.

Evident ca ramane turtita cand il desfaci, asa ca trebuie inlocuite.

Se gasesc pe la magazinele de piese auto.

Din pacate nu mai stiu ce dimensiune au cele de pe motocicleta.

Stiam ca sunt de cupru pt etanseizare dar mai mult dimensiunea ma interesa pt ca in clip zice ca sunt de 200 sau 300 dar am intrebat pe cineva la magazin si a zis ca nu-l ajuta cu nimic.....stii cumva daca cele 4 sunt identice? sa desfac toate susuburile, sa merg doar cu 1 buc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) sa desfac toate susuburile, sa merg doar cu 1 buc....

Acum esti ca Bula :-)))

Daca tot desfaci si mergi la magazin desfa-le pe toate, tot schimbi uleiul in cutie sau grup:-)))

Nici eu nu stiu dimensiunile, dar am luat unele de Logan parca si le-am largit o idee cu un dorn gros si merg..

Daca gasesti potrivite spune-ne si noua ce diametru au!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns......eu merg la drum lung si parca nu as avea chef de complicatii :))


» Post actualizat in 28 Jul 2014 09:26

Acum esti ca Bula :-)))

Daca tot desfaci si mergi la magazin desfa-le pe toate, tot schimbi uleiul in cutie sau grup:-)))

Nici eu nu stiu dimensiunile, dar am luat unele de Logan parca si le-am largit o idee cu un dorn gros si merg..

Daca gasesti potrivite spune-ne si noua ce diametru au!

intreb pt ca momentan nu am alt mijloc de transport inafara de motor si daca il desfac am de "pedalat" mult si bine pana ajung la o statie de bus....stau la marginea orasului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...