Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Hai ca m-ai facut praf cu achizitia asta!!

Esti ultimul la care ma gandeam sa-si ia BMW si mai ales boxer!! :-))))

Nu am timp sa-ti caut postarea unde iti spuneam despre BMW si tu declarai ca esti dependent de ture/acceleratii, si alte d-astea, vrei altceva de la o mobra!!

Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap? :crack:

 

PS: Sa te bucuri de traktor, sunt curios cum ti se va parea!

PS2: Ca sa ma las definitiv de mobre mai trebuie sa-si ia si Harea BMW :-))))

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna dimineata si bine v-am gasit!

Incepand de duminica dimineata am devenit posesor de 1100RT.

Sper ca, in timp, sa ajung sa ii cunosc pe cat mai multi dintre voi, sa impartasim cat mai multe informatii utile dar si cat mai multe fotografii de prin locuri faine prin care am colindat.

Toate cele bune!

 

Singurele doua fotografii cu submarinul de pe drumul Bucuresti - Timisoara de duminica.

Am plecat tarziu din Bucuresti ce-i drept, dar nu imi statea deloc gandul la poze. Doar vrum-vrum, curbe, cuplu samd :D.

Frumos motorul ! Sa te bucuri de el multi km fara incidente ! Scuze ca intreb.....asa e cumva motorul cu revizia de 700 e? Nu de alta dar pe ala am pus si eu ochii dupa ce vand GS-ul.....sa stiu sa ma apuc de cautat in alta parte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are 1200... poate ati observat sistemul de prindere la becurile din far. E o clema care la un capat sta in ceva plastic. Ei, ala in timp, de la caldura, se coace si se sparge. Asta mai ales daca faci imprudenta sa schimbi becul.

 

10455320_526751077454340_119994882762835

 

 

 

O solutie ar fi asta:

 

10439541_526751087454339_478782718752217

 

 

Destul de tare, si usor de reparat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Hai ca m-ai facut praf cu achizitia asta!!

Esti ultimul la care ma gandeam sa-si ia BMW si mai ales boxer!! :-))))

Nu am timp sa-ti caut postarea unde iti spuneam despre BMW si tu declarai ca esti dependent de ture/acceleratii, si alte d-astea, vrei altceva de la o mobra!!

Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap? :crack:

 

PS: Sa te bucuri de traktor, sunt curios cum ti se va parea!

PS2: Ca sa ma las definitiv de mobre mai trebuie sa-si ia si Harea BMW :-))))

Salut Luigi!

Da, este cel al vecinului tau.

Pai, am vrut un (sport-)touring cu:

- protectie la vant mai buna decat VFR-ul

- confort mai bun atat pentru mine cat si pentru pasagera (pozitie mai dreapta, sei mai late si topcase cu spatar)

- cardan (mi-au ajuns atatia ani pe lant)

- ABS sau macar DualCBS, fiindca am trecut prin prea multe situatii delicate pe doua roti.

Avand in vedere optiunile, jonglam, in ordinea preturilor, intre RT, PanEuropean sau FJR.

Am citit si exclus:

* RT1150 din cauza ambreiajului hidraulic si servofranei. Mi-ar fi placut de la el farul clar. Dupa ce m-am dat cu al meu, mi-am dat seama ca a sasea treapta nu este un "must have".

* Pan-ul 1100. Depasita ca design dpmdv. Desi, inclin sa cred ca este mai lineara, mai smooth decat RT-ul

* FJR-ul vroiam doar generatia 2a. Prima, la pretul cerut vs. hibele prezente, nu ma incanta.

RT-ul intre 3 si 4000E, Pan-ul cel mai ieftin gasit de mine 4500E dar nu m-as fi legat la cap cu el iar FJR-ul generatia a doua incepea de pe la 6000E.

Dupa ce am avut VFR, as fi vrut Pan-ul de 1300. ACa bani, fara dureri de cap si depasit bugetul, ma incadram doar la RT.

Asa ca m-am dus la un test cu un RT. Atunci si acolo s-a "incheiat" totul :D.

Din ce exista la vanzare acum, cel al vecinului tau mi s-a parut cea mai buna optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...)* RT1150 din cauza ambreiajului hidraulic si servofranei. Mi-ar fi placut de la el farul clar. Dupa ce m-am dat cu al meu, mi-am dat seama ca a sasea treapta nu este un "must have".

 

1150-ul esti si acum, la atatia ani de cind nu se mai produce, o mobra absolut superba ca linii, fluiditate, eleganta si prestanta.

Nu aveai de ce sa-ti faci griji prea mari din cauza ambreiajului si servofranei, desi este clar, cu cit sunt mai complicate cu atata cresc sansele de defecte.

Nu ai treaba cu a sasea, mai toate Luxury Touring au 5 trepte, ST, FJR, LT, RT, etc, cutiile sunt etajate perfect.

In ciuda mersului mai de traktor ai sa ajungi sa iubesti mobra asta, de-acum mai ai nevoie de (doar) trei lucruri in viata ta:

1.Sanatate.

2.Timp.

3.Bani de gaz

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc frumos, Luigi!

 

Ca o recenzie si pentru colegul ce spunea ca doreste o parere despre RT, dupa cei 700 de km parcursi, pot spune urmatoarele:

- Cuplu superb - elastic si mai mult decat suficient. Nu iti trebuie deloc treapta mare ca sa te deplasezi cu viteza peste limita (legala sau a bunului simt).

Trage din orice treapta si din aproape orice zona a turometrului. Mult mai vanos decat VFR-ul la depasiri. Nu trebuie urcat mult in ture ca sa termini orice manevra. Se arunca (,) ca din catapulta si revine la fel de plonjat cand este decelerat. Nu ii place subturat in treapta mai mare si nici nu ii place sa fie accelerat de acolo (de sub 3000/3500 rpm mai precis). Mai bine o treapta in jos si dupa aceea acelerat. Pe cat de superb este cuplul de torpila la drum intins, pe atat de pacatos este in oras. Nu ma vad facand naveta cu el prin oras sau zona metropolitana nici picat cu ceara. Nici nu apuci sa dezlantui cuplul, ca trebuie sa tai gazul. Si asta da nastere unui mers in hopuri, care mie nu mi-a placut. Cu a doua ajungi fara prea mare stres la 70 de kmh. Sa incingi submarinul acesta, mergand in treapta 1 si 2 prin oras, nu este cel mai confortabil lucru. Plus scuturaturile acestor 2 trepte. Iti trebuie mana foarte fina ca sa nu baleieze din suspensii. M-au obosit cei 40 de km prin Bucuresti. Desi duminica si pustiu, tot trebuia sa opresc la semafoare. Numai 123, 321, etc, etc. Din 10 schimbari de treapta din 3 in 2, in jumatate dintre ele mi-a scartait roata spate, ca idee despre cuplu.

 

- Manevrabilitate incredibila pentru volumul sau. Nu m-a speriat nici o curba pe Bucuresti - Pitesti - Craiova - TM. Ajuta mult si cuplul. Daca simti ca te fura peisajul, tai gazul si asta reduce consistent viteza si inertia. Obisbuit de pe enduro, am si franat + schimbat treptele cand eram deja usor inclinat pe curba si totul a fost ok. Nu va inchipuiti hooligan ride-uri sau ceva de genul. Ce vreau sa spun este ca sta foarte ca pe sine in curbe si ca, pana intr-o limita decenta, poti sa te dai brut la el si nu se panicheaza deloc.

 

- Pentru mine, la 1.87 ai mei, din pacate, parbrizul standard combinat cu seaua pe minim nu protejeaza de curent asa cum mi-as fi dorit (liniste totala).

La drum intins, cand nu ma grabeam, mergeam la 100-110 in treapta 4, cu casca cu vizorul deschis. Daca inchideam casca nu imi placea vajaitul. Acum am inteles de ce toti BMW-istii poarta flip-up. Pe autostrada am mers constant 140-160. Parbrizul insa la minim, curentul in zona gatului, dar si vajaitul aferent. Chiar cu cagula cu windstopper la gat tot am simtit influenta curentului de aer rece. Am probat acum cateva zile un 1100RT ce avea parbriz aftermarket de la Ztechnik pe el. Ridicat la maxim insa si acesta crea niste turbulente crunte ce imi impingeau capul cu toata forta spre bord. Ciudata senzatie, Pozitia in care aveam cel mai bun compromis protectie/vajait era cu dunga parbrizului in linia ochilor. O sa vad ce si cum, dar am sa incerc sa fac ceva in privinta asta pe viitor. La viteze ok, prin tara, este ok, stau la 110-120, dar daca ma grabesc si vreau sa merg mai intins pe autostrazi, la un 140-160, nu prea este confortabil.

 

- Obisnuit cu protectia la vant de pe motocicletele anterioare mi-am luat cu mine echipamente ceva mai groase. Dupa 2 ore in sa ma luptam cu mine. Pe de o parte nu imi venea sa ma opresc din stilul de mers balistic, intins, ma gandeam la toate tirurile pe care le lasasem in spate, insa pe de alta parte, deja nu mai imi era cald. Ma ardeau pur si simplu anumite componente ale echipamentului. Ce vreau sa spun - motocicleta este atat de mare in fata si protejeaza atat de tare de curent incat intr-o zi torida de vara ai toate sansele sa te coci, la propriu, in echipamente inchise la culoare si/sau neaerisite serios.

Cel mai crunt era in zona genunchilor. Genuncherele de pe sub pantaloni ma si strangeau usor, dar, mai ales, erau de-a dreptul incinse. M-am oprit si am inceput sa dau jos tot ce puteam - bluze, genunchere, am trecut la soseste super subtiri, etc. Aproape ca mi-as fi dorit sa imi iau manusile de enduro si nu pe cele de piele.

 

- Oricat as incerca sa fiu de obiectiv, nu pot intelege logica de otelarie Krupp a designerului ce a gandit modul si butoanele de semnalizare la BMW. In giratorii era cel mai aiurea. Pui stanga sa intri, aluneci usor cu a doua, dupa care, intr-o fractiune de secunda, trebuie sa decuplezi semnalul stanga, sa tragi de gaz si concomitent sa pui semnalul dreapta. Nimic mai ilogic butonul de decuplare, semnalizare dreapta si acceleratie ingramadite toate pe aceeasi mana. Daca sunteti signal freaks-i ca mine si va plac manevrele scurte, rapide si eficiente (vezi inclusiv la despasiri scurte) veti injura ceva. Eu inca nu m-am obisnuit.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu, la BMW exista un intrerupator special pozitionat sub mansonul drept, care anuleaza semnalizarile stanga/dreapta.

Raul, la inceput ti se pare pe dos, dar dupa un timp scurt vei vedea ca totul este foarte intuitiv..pina atunci o sa mai claxonezi atunci cind vrei sa dai semnal :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nope. Asa este la masinile BMW. Daca apesi acelasi maner sau opusul, intrerupi semnalizarea. La motociclete, din pacate, nu.

Da, Luigi, am dat o data si un claxon scurt si tare intr-un orasel de prin Caras, de nu intelegea lumea ce m-a apucat :D.

 

Am sa continui

- Luminile BMW sunt din 1999 si asta se vede. M-a prins noaptea de la Caransebes. Mergeam cu parbrizul la maxim, viziera deschisa si 110 in a patra. Modul chill out ca sa zic asa. Oricum mie imi este f. greu sa merg cu viziera pusa noaptea, asa ca aici parbrizul m-a ajutat enorm. Farurile insa nu imi luminau calea atat cat mi-as fi dorit eu pentru viteza respectiva. Pe lunga lumina se imprastie f. haotic si ineficient in sus si lateral. Mai trebuie sa ma joc cu reglajele. Poate sunt prea jos fazele. De vazut. Inclin insa sa cred ca voi opta cel putin pentru un Philips din acela cu extra luminozitate - am unul prin garaj, ce sta degeaba. Daca nu chiar schimbat sticla cu striatii cu una clara si pus lupa bixenon. Voi vedea. Nu este capat de lume. Ca o idee, Pan-ul are un buton de reglaj lumini pe bord. Pus acolo pentru situatia cand iei pasager, dar cred ca mi-ar fi prins bine si mie un buton ca acela din care sa ma mai joc cu inaltimea fazei.

La fel, pe timp de noapte, butoanele de auxiliare din bord (avarii, manere incalzite si de/cuplare ABS) nu sunt luminate. Am vrut sa pun avariile ca sa ii semnalizez celui din spate o haita de caini ce si mie mi-a aparut brusc in fata si nu a fost deloc ok.



- M-a impresionat placut franarea/ABS-ul. O data in Bucuresti mi-a sarit un tip in fata, din scurt, Era pe trecere de pietoni, pe rosu. Dar pe trecere, vorba ceea. Si pe drum, mi-au dat ceva emotii niste caini. ABS-ul a fost mana cereasca in toate situatiile acestea. Mai ales ca un monstru de caine mi-a trecut din scurt prin fata noaptea. Motorul sta super fain pe franare, chiar daca nu pot spune ca am exersat vreo franare violenta. La maneta franei am descoperit ceva si mai fain cand am franat usor pe niste curbe. Daca apezi levierul o data, franeaza normal, nimic spectaculos. Daca insa ii dai drumul usor si apesi din nou (pompezi frana cum s-ar zice) a doua oara simti levierul super intarit si franarea f.f. eficienta si hotarata. Am folosit tehnica aceasta pentru a mai face mici ajustari ale pozitiei si vitezei pe curbe largi.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la BMW exista un intrerupator special pozitionat sub mansonul drept, care anuleaza semnalizarile stanga/dreapta.

Raul, la inceput ti se pare pe dos, dar dupa un timp scurt vei vedea ca totul este foarte intuitiv..pina atunci o sa mai claxonezi atunci cind vrei sa dai semnal :-))

 

Ciudat. Probabil s-au prins dupa o vreme si au facut upgrade, la mine cind apas pe un semnal, celalalt se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1150 gsa, nu e nevoie de anulare, poti semnaliza stanga si apoi dreapta fara sa anulezi.

legat de semnalizare, mie mi se pare f comod asa, cu butoanele alea mari. m-am obisnuit imediat si e f comod.

legat de viteza a sasea, se simte la consum si motorul merge mai relaxat la viteza mai mare.

am frana aia cu servo si-s foarte multumit de ea. franeaza foarte tare si e usor de folosit. plus ca atunci cand actionezi frana fata, iti franeaza automat si spatele.

am vrut si eu rt, multa vreme, dar drumurile din zona nu sunt tocmai potrivite pentru el, asa ca am ales gs adventure.

oricum, astea-s nimicuri, cu timpu o sa te obisnuiesti. sa-l stapanesti sanatos fara evenimente si sa te bucuri multi ani de el.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Va multumesc tuturor pentru urarile voastre!

O sa ma mai joc cu semnalizarile. Am incercat de 2 ori in giratorii manevra asta cu schimbat instant stanga cu dreapta, fara anularea intermediara, dar pe bord nu am observat sa se intample ceva. Adica ramanea in continuare pe alternanta becul stanga. Am sa mai incerc. Sunt doar pareri dupa 700 de km intr-o zi.

 

- Consumul. Din punctul meu de vedere mi s-a parut f. ok, avand in vedere cum si pe unde am mers - 140/160 constant pe autostrada, 40 de km prin Bucuresti, fara subturatii, etc.

Adica 20 de litri la 340 de km. Cu toate cutiile montate. Dupa aceea, cand am lasat-o mai moale, mai aveam destul pana sa intru pe rezerva, adica sa termin cei 20 de litri si aveam pe bord 330 de km. Deci, zic eu ca se poate si mai bine de atat daca nu te grabesti ca mine, plecat pe arsita de la ora 1 din Bucuresti si cu peste 600 de km inainte.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1150 gsa, nu e nevoie de anulare, poti semnaliza stanga si apoi dreapta fara sa anulezi.

legat de semnalizare, mie mi se pare f comod asa, cu butoanele alea mari. m-am obisnuit imediat si e f comod.

legat de viteza a sasea, se simte la consum si motorul merge mai relaxat la viteza mai mare.

am frana aia cu servo si-s foarte multumit de ea. franeaza foarte tare si e usor de folosit. plus ca atunci cand actionezi frana fata, iti franeaza automat si spatele.

oricum, astea-s nimicuri, cu timpu o sa te obisnuiesti. sa-l stapanesti sanatos fara evenimente si sa te bucuri multi ani de el.

si la 1100 gs e la fel, cand vrei sa semnalizezi stg/dr nu apas butonul de anulare....si merge.....nu stiu de ce rt-ul nu face la fel ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cum spuneam, poate mi-a scapat mie. Am sa mai incerc si revin.

 

- Las la final aspectul cel mai controversat si pentru mine, si anume comportamentul ansamblului motor mare boxer - cutie de viteze - ambreiaj uscat - transmisie pe cardan. Este usor amuzanta combinatia aceasta, fiindca, pe cat de brutal nemteasca si lipsita de finete, ea este cea care da "personalitatea" motorului acesta. Cu alte cuvinte, daca as fi obiectiv v-as spune ca este printre cele mai brute combinatii de gen pe care am mers, fiindca am mai utilizat si masini de teren sau camioane si parca niciuna nu cloncanea si nu scutura asa la plecarea de pe loc si la cuplarea totala in treapta 1a. Pe de alta parte, dupa 50-100 de km, ajungi sa iti dai seama ca este atat de atipic, din topor in sensul barbatesc, ca te bufneste rasul si nu intelegi cum de iti place asa ceva. Este tricky. Nu stiu cum sa descriu senzatia. Trebuie sa va dati cu motorul prin toate treptele si prin toata plaja de viteza ca sa va faceti o idee. Comparativ chiar si cu Tenerele meu din 1989 este brutal, dar in sensul fun al cuvantului odata ce te obisnuiesti cu el.

 

In concluzie - Un motor care face toti banii dati pe el, dar pe care eu il vad bun doar pentru touring. Strict pentru asta l-am si luat. M-am strecurat cu el printre masini prin Bucuresti, dar cu mari emotii si acolo unde spatiile erau foarte generoase, fiindca aveam cutiile montate. Probabil fara ele ar fi fost alta discutie, dar nici cu fata foarte lata nu imi este rusine.

La drum intins puteti mentine lejer viteza sustinuta si sa depasiti sinusoid. Spre deosebire de alte motociclete RT-ul este mult mai vizibil si masinile se dau mai repede la o parte.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, poate mi-a scapat mie. Am sa mai incerc si revin.

 

- Las la final aspectul cel mai controversat si pentru mine, si anume comportamentul ansamblului motor mare boxer - cutie de viteze - ambreiaj uscat - transmisie pe cardan. Este usor amuzanta combinatia aceasta, fiindca, pe cat de brutal nemteasca si lipsita de finete, ea este cea care da "personalitatea" motorului acesta. Cu alte cuvinte, daca as fi obiectiv v-as spune ca este printre cele mai brute combinatii de gen pe care am mers, fiindca am mai utilizat si masini de teren sau camioane si parca niciuna nu cloncanea si nu scutura asa la plecarea de pe loc si la cuplarea totala in treapta 1a. Pe de alta parte, dupa 50-100 de km, ajungi sa iti dai seama ca este atat de atipic, din topor in sensul barbatesc, ca te bufneste rasul si nu intelegi cum de iti place asa ceva. Este tricky. Nu stiu cum sa descriu senzatia. Trebuie sa va dati cu motorul prin toate treptele si prin toata plaja de viteza ca sa va faceti o idee. Comparativ chiar si cu Tenerele meu din 1989 este brutal, dar in sensul fun al cuvantului odata ce te obisnuiesti cu el.

gata, te-a prins, nasol. de-acuma tre sa suporti toti specialistii care n-au urcat pe bmw in viata lor, dar zic ca-i de rahat.

vorba aia, rabdare si tutun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In cazul in care am gresit, emitand pareri eronate, revin si va spun ca sunt doar prime impresii dupa o tura sustinuta de 700 de km de la cumparator pana acasa. Toate sansele ca unele pareri sa mi se schimbe in timp.

Am scris randurile de mai sus doar in ideea ca cineva, asemeni mie acum 2-3 saptamani, va cauta informatii despre motocicleta aceasta.



gata, te-a prins, nasol. de-acuma tre sa suporti toti specialistii care n-au urcat pe bmw in viata lor, dar zic ca-i de rahat.

vorba aia, rabdare si tutun!

:crack:

M-a muscat, da!

Eu zic ca fiecare avem dreptul sa ne dam pareri cu parerea despre ...(stii cum zic Parazitii) atata timp cat nu se lasa cu injuraturi si razbunari mocnite.

Acum, sincer, inca imi reglez incheieturile la mana pentru o mai mare finete in treptele 1a si a 2a.

Pe de alta parte, reglez in continuare si ciobaneasca de stanga cu care trebuie sa dau in schimbator. Cu delicatetea cu care am venit eu de pe japoneze :D nu prea merge. Trebuie sa fii hotarat cu levierul acela, altfel te trezesti, ca mine, fara afisaj in indicatorul de treapta (semn ca eram "intre" trepte). Oricum, nasol feeling cand tu dai treapta in jos ca sa o presti cu frana de motor si ea, deodata, pleaca mai tare, glont, pe liber, catre masina din fata sau cine stie ce alt obstacol.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@_Raul_.Sa te poarte sanatos .Foarte utile informatiile ,clar RT-ul este facut pentru touring .

 

Eu as fi mai mult orientat spre utilizarea motocicletei prin oras ,din cate am inteles S-ul se misca cel mai bine prin oras ,dar se pierde din confort la drum lung .

 

Undeva trebuie facut compromisul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Ninu 2000:

Sper sa te ajute, cat de cat, in creionarea unei idei randurile scrise mai sus.

Ca sa fac o comparatie cat de cat, gandeste-te la un motor dublu ca greutate, dublu ca volum, dublu ca si cuplu, dar cu aceeasi manevrabilitate cu a F-ului tau. Vin si de pe Tenere, care este pe apropae de F.

Cu alte cuvinte, nu este motor de jucat cu el. Te scoate din probleme agilitatea, dar cred ca te si poate baga, la stilul in care te trezesti, electric, la 80-90 la ora daca bagi mana in gaz in treapta doua.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi mai mult orientat spre utilizarea motocicletei prin oras ,din cate am inteles S-ul se misca cel mai bine prin oras ,dar se pierde din confort la drum lung .

 

Undeva trebuie facut compromisul .

Pt oras nu ti-as recomanda RT-ul pt ca e carenat si ai doar ciuloasele in bataia vantului(e ventilat motorul dar nu ca pe S sau GS) si eu il folosesc zilnic in oras si vara la 30 de grade cateodata se incinde destul de tare (fiind racit doar pe aer si ulei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Frumos motorul ! Sa te bucuri de el multi km fara incidente ! Scuze ca intreb.....asa e cumva motorul cu revizia de 700 e? Nu de alta dar pe ala am pus si eu ochii dupa ce vand GS-ul.....sa stiu sa ma apuc de cautat in alta parte :)

Iti multumesc frumos pentru urari!

Eu imi cer scuze ca nu am raspuns cand m-ai intrebat in aceasta dimineata - da, acela este motorul.

Chiar daca nu este deloc cea mai buna veste, sper sa nu imi porti pica si sa ne intalnim bucurosi pe RT-uri.

Daca vinzi GS-ul, iti recomand, ca varianta, si RT-ul de la Resita. Da-mi un PM atunci si vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna prezentarea Raul. sa il stapanesti sanatos.

adevarul e ca tine si de om. unuia ii place masculinitatea asta brutala la schimbari si acceleratii, altii prefera sa fie lin si suav, etc.

si la mine la 1100R dau semnal stanga si dupa aia dreapta, fara sa mai anulez pe primul, si ia comanda.

de fapt zgomotele alea de care vorbesti se aud la orice masina, doar ca esti inauntru, sunt antifonate, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie care v-o recomand din suflet, la toate boxerele 850 1100 1150 1200 - pinioanele la distributie. Am scris in trecut de ele, detalii, dar mie alea mi se par fix ce ii lipseste unui astfel de motor.

 

Imi pare rau ca nu mai am GS-ul, sunt foarte curios cum s-ar simti ala cu pinioanele schimbate. Si asa era destul de fasnetz, dar cu astea, orice motor se simte ca si cum ar fi de vis :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc frumos pentru urari!

Eu imi cer scuze ca nu am raspuns cand m-ai intrebat in aceasta dimineata - da, acela este motorul.

Chiar daca nu este deloc cea mai buna veste, sper sa nu imi porti pica si sa ne intalnim bucurosi pe RT-uri.

Daca vinzi GS-ul, iti recomand, ca varianta, si RT-ul de la Resita. Da-mi un PM atunci si vorbim.

Stai linistit nu am de ce sa-ti port pica. Oricum nr 2 pe lista era cel albastru din Resita al lui Cippy dar din pacate pana nu scap de camila RT-ul e inca un vis (cu toate ca e cam acelasi lucru dar pe mine ma intereseaza mai mult partea de confort si protectie la vant....am probleme cu genunchii)

 

Din pacate cererea pt modelul meu e extrem de mica daca nu inexistenta, dar nah...il am din dec. 2009 la 55.000 km si acum are 82.059 km....inca e tinerica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a muscat, da!

 

Sa-l stapanesti sanatos! Cumva o surpriza... ;)

 

Cateva pareri din partea mea, citind pe fuga ce ai scris:

 

- daca de ceva imi este cu adevarat sila la noua mea motocicleta, sa stii ca este comanda semnalizarilor (acum sistemul clasic, ca la japoneze); nu este vorba de obisnuinta (deja am 5000km numai cu asta, plus ce am mai mers cu altele), este vorba de logica si ergonomie. Sistemul vechi BMW de semnalizare este foarte la indemana si butoanele alea mari foarte usor si intuitiv de apasat, chiar cand faci altceva cu celelalte degete, mai ales in aglomeratii, schimbat benzi, cand te joci si cu ambreiajul etc. Mai vorbim eventual dupa ce te obisnuiesti. insa si eu imi aduc aminte ca odata ce actionezi semnalizarea cealalta, prima se opreste (cand schimbi stanga/dreapta sau invers). Ce nu am inteles, de ce ai vrea neaparat sa semnalizezi stanga in sensul giratoriu?? Nu e obligatoriu... prin alte tari nu prea semnalizeza nimeni stanga in sens, in schimb toti semnalizeazaza dreapta la iesire, asa cum este legal si firesc. Ma rog, recunosc totusi ca am vazut in Ro multi retarzi care se arunca in sens daca nu semnalizezi stanga si eventual claxoneaza ca bivolii daca nu ai facut-o.

- in legatura cu motorul... aici este clar vorba de subiectivism, obisnuinta, asteptari. Cred ca stii deja dar conteaza mult sa fie si intretinut corespunzator, sa ai sincronizarea facuta (ideal la fiecare 10.000km ca la carte), sa ai bujiile potrivite (la mine la R1100RS mergea excelent doar cu bujiile cu iridium);

- este tardiv acum dar sa stii ca 1150-ul are plusurile lui indiscutabile, si ti-o spun ca fost proprietar de 1100: as fi dat orice sa am treapata a 6-a la mersul pe autostrada, mi-ar fi placut ABS-ul integral sa intre si spatele la franare (chiar cu riscul acomodarii cu servofrana), as fi apreciat mult comenzile pe ghidon pt. avarie si manere incalzite, mult mai la indemana, roata spate de 17" mai fireasca... iar in cazul RT-ului, desi nu am probat, tind sa cred ca farul (de care te-ai plans) lumineaza altfel la 1150, nu numai ca arata mult mai bine si mai modern. Si daca nu ma insel la 1150 are reglajul farului la bord.

- pt mine care sunt mai calduros de fel, o motocicleta asa de carenata cam iese din discutie, prefer sa fiu mai aerisit. Inteleg ca la tine mai trebuie sa umbli putin la echipament :D

Dar referitor la parbriz: daca ai o casca buna poti lua in calcul si un parbriz mai jos, care sa arunce aerul doar pana in zona gatului. Incearca sa mergi putin in picioare pe RT si vezi... Cum ai zis, unele parbrize mari pot da turbulente serioase.

 

Plimbari frumoase sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie care v-o recomand din suflet, la toate boxerele 850 1100 1150 1200 - pinioanele la distributie. Am scris in trecut de ele, detalii, dar mie alea mi se par fix ce ii lipseste unui astfel de motor.

detaliezi un pic te rog.

sarumana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...