bcristian Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Am comandat componentele Venhill ca sa inlocuiesc toate furtunele de pe fata - cel dintre pompa si abs si 2 de la abs la etriere. 450 ron in total. Maine o sa trec prin Vitan sa iau o pompa de vacuum, ca altfel ma tem ca o sa dau o saptamana la maneta sa scot tot aerul din kilometrul ala de tevi pana la abs si inapoi, plus ca au coturi in toate directiile. Sper sa reusesc sa o termin maine seara si marti dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 De ce nu treci pe la tibi la atelier sa iti faca treaba asta.sunt totusi frine .nu cred ca te jupoaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns? Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate.... Stiu, multi ma trimiteti la Dan Cata dar din pacate sunt la un buget limitat (tocmai am scapat de sesiune unde m-am usurat de cateva milioane la examene) si 30 lei sunt bineveniti la buget(un sfert de rezervor)+ ca nu e manopera asa complicata incat sa-mi prind urechiile. Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective..... Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. Imi cer scuze ca postez si aici acelasi lucru dar pe topicul dedicat ultimul post e al meu si mi-a aparut ca editat.....again....si nu e in cap de lista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Pai tu te-ai uitat la filmuletele alea? Ca in primul vorbeste o gramada de saibele alea. E vorba de saibele de cupru care etanseaza suruburile - doar ca nu sunt din cele simple, pline, ci sunt facute dintr-o table indoita, oarecum asemanatoare cu o teava in sectiune, care se deformeaza (turteste) cand strangi surubul. Evident ca ramane turtita cand il desfaci, asa ca trebuie inlocuite. Se gasesc pe la magazinele de piese auto. Din pacate nu mai stiu ce dimensiune au cele de pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Pai tu te-ai uitat la filmuletele alea? Ca in primul vorbeste o gramada de saibele alea. E vorba de saibele de cupru care etanseaza suruburile - doar ca nu sunt din cele simple, pline, ci sunt facute dintr-o table indoita, oarecum asemanatoare cu o teava in sectiune, care se deformeaza (turteste) cand strangi surubul. Evident ca ramane turtita cand il desfaci, asa ca trebuie inlocuite. Se gasesc pe la magazinele de piese auto. Din pacate nu mai stiu ce dimensiune au cele de pe motocicleta. Stiam ca sunt de cupru pt etanseizare dar mai mult dimensiunea ma interesa pt ca in clip zice ca sunt de 200 sau 300 dar am intrebat pe cineva la magazin si a zis ca nu-l ajuta cu nimic.....stii cumva daca cele 4 sunt identice? sa desfac toate susuburile, sa merg doar cu 1 buc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Din pacate nu mai stiu, poate mai intra cineva care a facut operatia mai recent decat mine si isi aduce aminte. Eu le-am lasat tot pe alea vechi si nu curge ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 28, 2014 Admin Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) (... ...) sa desfac toate susuburile, sa merg doar cu 1 buc.... Acum esti ca Bula :-))) Daca tot desfaci si mergi la magazin desfa-le pe toate, tot schimbi uleiul in cutie sau grup:-))) Nici eu nu stiu dimensiunile, dar am luat unele de Logan parca si le-am largit o idee cu un dorn gros si merg.. Daca gasesti potrivite spune-ne si noua ce diametru au! Editat Iulie 28, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Mersi de raspuns......eu merg la drum lung si parca nu as avea chef de complicatii ) » Post actualizat in 28 Jul 2014 09:26 Acum esti ca Bula :-))) Daca tot desfaci si mergi la magazin desfa-le pe toate, tot schimbi uleiul in cutie sau grup:-))) Nici eu nu stiu dimensiunile, dar am luat unele de Logan parca si le-am largit o idee cu un dorn gros si merg.. Daca gasesti potrivite spune-ne si noua ce diametru au! intreb pt ca momentan nu am alt mijloc de transport inafara de motor si daca il desfac am de "pedalat" mult si bine pana ajung la o statie de bus....stau la marginea orasului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 28, 2014 Admin Share Postat Iulie 28, 2014 Am inteles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns? Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate.... Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective..... Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. In primul rand tine seama ca si la schimbarea uleiului din motor este recomandabil sa schimbi garnitura de etansare a surubului de golire, respectiv A16x20... La cutia de viteze - garnitura de la surubul de umplere este A 18 x 22 - saiba de etansare: 14x18 Al. La grup Garniturile suruburilor de umplere si golire: A14x18 - Al. De fapt, sunt doar niste saibe banale din aluminiu... Succes si Drum bun! Editat Iulie 28, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Zici ca repari nave spatiale nu alta, desfa suruburile de golire si iti cauti garnituri de cupru sau al de mai multe dimensiuni, la fel, mai mari si mai mici, iar daca pui de cupru nu uita sa le decalesti, adica incalzesti pe aragaz si apoi le bagi in apa, drum bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 In primul rand tine seama ca si la schimbarea uleiului din motor este recomandabil sa schimbi garnitura de etansare a surubului de golire, respectiv A16x20... La cutia de viteze - garnitura de la surubul de umplere este A 18 x 22 - saiba de etansare: 14x18 Al. La grup Garniturile suruburilor de umplere si golire: A14x18 - Al. De fapt, sunt doar niste saibe banale din aluminiu... 07119963200.jpg Succes si Drum bun! Multumesc de info ! Drumuri bune ! Zici ca repari nave spatiale nu alta, desfa suruburile de golire si iti cauti garnituri de cupru sau al de mai multe dimensiuni, la fel, mai mari si mai mici, iar daca pui de cupru nu uita sa le decalesti, adica incalzesti pe aragaz si apoi le bagi in apa, drum bun. Da....repar o nava spatiala cu care trebe sa merg sa-mi cumpar saibele respective pt ca nu am alt mijloc de transport !!! Sa ma scutesc de 30 min de mers pe jos pana la statia de bus. Daca eram cu ele in buzunar stai linistit ca nu intrebam de dimensiunea lor...da nah...fiecare cat e de odihnit. Inca o data multumesc Dl Dan de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 @Endlessdays: Cu placere, oricand despre motocicletele BMW. Sanatate si Drumuri frumoase! Cu stima, Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 http://rideapart.com/2014/07/braking-corner-bmw-abs-pro-works/ Noul sistem de ABS de la Bosch/BMW. Din ce inteleg eu acolo, ia in calcul si un senzor de inclinatie, si cand esti culcat pe curba, nu iti franeaza asa de brusc cum o face un sistem ABS clasic. E tot mai destept... Si totul se face programatic, fara sa fie nevoie sa montezi alte lucruri pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Rezolvat cu furtunele, inapoi pe mobra. Chestia aia care suge, aaa, lichidul de frana face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Noul sistem de ABS de la Bosch/BMW. Din ce inteleg eu acolo, ia in calcul si un senzor de inclinatie, si cand esti culcat pe curba, nu iti franeaza asa de brusc cum o face un sistem ABS clasic. E tot mai destept... Si totul se face programatic, fara sa fie nevoie sa montezi alte lucruri pe mobra Aici KTM le-au luat-o inainte... este deja pe modelele 1190 Adv 2014. » Post actualizat in 29 Jul 2014 13:50 Super motocicleta... HP2 Enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Am pus xenon pe submarin. Am cumparat motocicleta cu H4 clasic. Am montat acum o luna Philips Extra Light. Am scris aici la vremea respectiva ca este un produs bun de returnat a doua zi, din perspectiva schimbarii zero facute in farul striat de 1100RT. Pe scurta xenonul este cea mai buna faza scurta cu care am mers eu pana acum. Dintre toate vehiculele, nu numai moto. Incomparabil cu halogenul. Am iesit aproape o ora in seara aceasta si am reglat inaltimea. Nu am primit nici un blitz, etc, deci nu este pus foarte inalt, etc. Ca sa nu creada vreun carcotas ca de acolo vine ziua din fata mea. Pe lunga insa sunt putin dezamagit. Lumina este cumva cam prea imprastiata, nefocalizata. Decenta, dar nu exceleaza. Combinatia cu focalizarea sticlei striate isi spune cuvantul. Nu este revelatia aceea pe care o ai la halogen cand treci pe lung. Dintr-o focalizare f. buna pe scurta, lumina ca de zi, faina, concentrata in fata ta, treci pe o lumina de aeroport. Vedeam pana in urmatoarele trei sate, dar din pacate unul era in fata si doua pe laterale . As fi preferat sa am un tun de lumina pana in satul din fata si nu evantaiul atat de larg. Oricum, mai intensa si ea decat lunga de pe halogen. Acum, tragand linie: - Cam multa munca pentru un incepator in ale demontarii ambelor carene laterale, parbrizului, carcasei bordului si, mai ales, a rezervorului, dar a meritat tot efortul. Am mai inteles ce si pe unde ascunde Rt-ul iar satisfactia muncii proprii - priceless. La carene incepe deja sa fie rutina . - Nu mai stiu preturile (a mea este luata de pe vremea reconditionarii Tenereului) dar daca o instalatie xenon completa, pentru moto, cu un bec, nu costa mai mult de 150-170 de lei - merita. Daca costa mai mult, atunci as recomanda o cheltuiala in plus si optat pentru bixenon cu lupa, pentru o mai buna focalizare. Nu le-am vazut in actiune, dar am un feeling ca bixenonul cu lupa + plexiglas ar fi mult mai ok pentru cei ce merg mai mult si mai "intins" noaptea. - Ma gandesc sa mai iau un set de proiectoare cu fascicul lung, nu wide, si cam asta sa fie configuratia mea pentru mers noaptea. Inca imi mai bat capul cu prinderea lor, daca sa fie sub oglinda sau daca sa caut crasbaruri, respectiv o prindere mai joasa, dar am sa rezolv usor si dilema asta . Editat August 6, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Suportii astia de inox nu iti plac? Suporta destul de multa povara http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/1850633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Ii stiu, ii stiu, cum sa nu . Nu m-am hotarat intre ei si crashbaruri. Eu as vrea sa am proiectoarele pornite pe faza scurta. Si mi se pare ca proiectoarele montate la nivelul oglinzilor o sa imi aduca multe urari de bine. Si mai oscilez inca intre Hella si cele de pe AdvMonster. Cum ma hotarasc 100% dau eu un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 8, 2014 Admin Share Postat August 8, 2014 (editat) Cind am avut RT-ul m-am lovit de aceeasi problema..unde amplasez proiectoarele! Mobra nu permite prea multe posibilitati. Am avut doua mai mici montate exact sub grila de racire a radiatorului, dadeau foarte bine dar la hopuri atingeau in aripa fata, iar cind s-a crapat grila am fost nevoit sa le dau jos. Aveam posibilitatea sa cumpar crash bar de la Wunderich si sa le prind de ele, dar forma proiectoarelor nu-mi permitea asta, plus marele dezavantaj ca sunt extrem de expuse in cazul in care scapi mobra pe-o parte. Pina la urma le-am montat pe niste suporti facuti de mine dupa modelul celor de politie, in final aratau exact asa : Daca te hotarasti la amplasarea lor deasupra oglinzilor suportii de la Dan sunt tot ce cauti. Mai ai varianta asta ; dar si astea sunt futute in cazul unei trante.. PS: Din fericire la LT conformatia mi-a permis amplasarea eleganta a proiectoarelor Editat August 8, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Multumesc de reply, Luigi!Telescoapele ies din calcule, din cauza vibratiei constante cauzata pe drumurile noastre. Am tras w-e acesta o tura de 1200 de km si rar am prins zone cu sosea impecabila. Aproape ca ma amuza sa ma uit prin carene la tuburile suspensiei fata si sa le vad in ce ritm draconic lucreaza pe un drum prost. Xenonul este suficient momentan. Proiectoarele nu sunt o prioritate insa ma voi ocupa de ele. Cel mai probabil le voi monta sub oglinzi. Intre timp am descoperit ca am mers peste 6000 de km de cand am luat motocicleta cu un etrier usor gripat pe spate. Da, stiu, nu foarte inteligent pentru varsta mea, mai ales ca mereu incerc sa imi reamintesc sa imi intretin singur motocicleta incat sa o cunosc cat mai bine. Puneti motocicleta pe cricul central si verificati ca roata spate sa se invarta, in gol, usor, fara nici o piedica si sa aiba inertie cat mai mare atunci cand o impingeti cu mana. M-am dat ca nebunul pe Cerna Sat - Baia de Arama si, la o plecare de pe loc, am constatat ca pedalei mele de frana ii mai opunea rezistenta doar arcul de revenire, in plus mergand total in gol. Am suspectat furtun spart, lichid fiert si expandat la imbinari/capacel/etc. Daca ar fi fost noapte probabil as fi putut vedea un disc spate rosu. Ardea urat de tot. Discurile de pe fata calai, nici o problema. Dupa aprox 15 min s-a racit lichidul, si-a revenit frana si am inceput sa luam la rand diagnozele cu cel cu care mai eram la drum. Mereu discul meu spate era cald (nu ardea) atunci cand opream. Am crezut ca din cauza stilului enduro, eu franand f. mult cu spatele (egal, daca nu mai mult decat cu fata). Pacaniturile de metal incalzit le puneam mereu pe seama catalizatorului. Ca sa realizez acum ca de fapt am avut mereu discul spate infranat. Tot ce este posibil ca mersul usor hacait si in salturi sa fie (si) din cauza asta. Partea buna este ca atat discul cat si placutele sunt la capatul vietii si vor fi schimbate saptamana aceasta. Editat August 12, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) am fost din nou la dan_cata. pe langa plimbare si savurat peisajul, s-a lucrat si la motor. mai bine zis, am montat vestitele sprockets ale lui lennie. http://boxer-performance.com/boxer-performance/ "The main aim for the cam sprocket tuning was to improve midrange performance and torque delivery so that part throttle response was greatly improved for better throttle response, smoother running and the ability to run in a higher gear improving fuel consumption. They do this by moving the torque peak 800 to 1000 rpm lower dependent on the model." ce pot sa zic? din momentul in care am plecat de pe loc am simtit o modificare. IN BINE! am fost tot timpul multumit de motor, dar acum motocicleta e mult mai vioaie si trage mult mai bine. se simte mult mai puternica. am savurat tot drumul pana acasa. deci clar, le recomand si eu. daca mai e vreunu in dubii, mergeti si incercati. dan, un baiat de nota 10, ca deobicei! Editat August 12, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 mama ce incepe sa ma manance si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 mama ce incepe sa ma manance si pe mine. pe mina ma manca de mult. si eram foarte hotarat sa fac modificarea de mult timp. doar lipsa timpului si niste probleme medicale m-au facut sa aman atat. eu zic sa nu te mai gandesti mult. motorul merge misto, dar o sa fie si mai misto dupa. si clar, o sa fie o economie de carburant pentru ca acum nu mai e nevoie sa merg foarte turat si in timp, o sa-mi recuperezi banii dati pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.