Sari la conținut

Postări Recomandate

Mihai vezi ca unele cutii de la K-uri au avut probleme recunoscute.Stiu pe cineva care a luat o motoreta sh cu garantie si cu probleme la schimbarea vitezelor (agata rau ).Nici reprezentanta nu i-a dat de cap ,dupa vreo doua incercari de remediere complexe cutia schimba tot aiurea.

Mai bine las-o asa daca nu e deranjulul f. mare si fa altceva cu banii ca e pacat sa investesti in lucruri care nu se pot rezova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bmwio - agata putin la cuplarea treptei 1 si face zgomot., ai idee unde gasesc garniturile respective ?

Cand spui "cilindrul receptor " - te referi la cilindrul de la maneta sau la pompa secundara (slave cilinder) care este montata pe capacul de ambreiaj? Adica necesita desfacerea capacului respectiv inlocuirea garniturii si a suruburilor de la capac sau are legatura doar cu partea de sus de pe ghidon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lamurim:

 

- cand agata cand bagi 1-a, poate ai relantiul prea sus; incearca sa il resetezi din diagnoza; cand e rece presupun ca face mai urat, cand e cald, relantiul e mai mic si la fel, presupun ca nu face la fel de urat.

- daca roata spate e in aer, baga 1-a, trage ambreiajul si vezi daca poti invarti roata, adica daca debreiaza complet; daca da, nu ai nici un fel de problema la actuator.

 

Problemele tale pot disparea daca schimbi uleiul si/sau vascozitatea; ia legatura cu userul Radulaz si vezi ce o facut el de o scapat de problemele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit acum 2 zile cu un reprezentant Automobile Bavaria Motorrad (de pe DN1) si i-am trimis o lista cu vreo 10-15 piese de schimb pe care voiam sa le cumpar (valoarea undeva pe la 150 eur). A zis ca imi va trimite preturile si apoi ii voi confirma comanda si voi face plata. Ieri dupamasa l-am sunat din nou pentru ca nu primisem nici un mail si mi-a zis ca pana la sfarsitul zilei imi va raspunde la mail. Evident ca nici pana la ora asta nu am primit nici un semn.

 

Intrebarea e: Asta e viteza de lucru a celor de la AB? Daca ati mai comandat recent piese de la ei, in cat timp v-au ajuns? Incep sa ma gandesc serios sa-mi bag picioarele in lenții de la AB si sa imi iau piesele online direct din Germania. Dau cu 15-20 eur in plus la transport, dar macar nu ma duc cu vorba pe timp nedeterminat ca astia de la Bavaria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit acum 2 zile cu un reprezentant Automobile Bavaria Motorrad (de pe DN1) si i-am trimis o lista cu vreo 10-15 piese de schimb pe care voiam sa le cumpar (valoarea undeva pe la 150 eur). A zis ca imi va trimite preturile si apoi ii voi confirma comanda si voi face plata. Ieri dupamasa l-am sunat din nou pentru ca nu primisem nici un mail si mi-a zis ca pana la sfarsitul zilei imi va raspunde la mail. Evident ca nici pana la ora asta nu am primit nici un semn.

 

Intrebarea e: Asta e viteza de lucru a celor de la AB? Daca ati mai comandat recent piese de la ei, in cat timp v-au ajuns? Incep sa ma gandesc serios sa-mi bag picioarele in lenții de la AB si sa imi iau piesele online direct din Germania. Dau cu 15-20 eur in plus la transport, dar macar nu ma duc cu vorba pe timp nedeterminat ca astia de la Bavaria...

 

Poti sa comanzi piese si de la Mototehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am cumparat R1200GS-ul meu cu xenoane (faza lunga si scurta). Pentru ca voi circula frecvent prin tara, incerc sa evit vizite pe la RAR, asa ca mi-as inlocui xenoanele cu becuri omologate.

Problema e ca ma pricep la electrica la fel cum se pricepe Mike Tyson la crosetat mileuri pentru televizoare cu lampi, asa ca va intreb pe voi: trecerea de la xenon la bec normal presupune alte circuite sau relee? Pot sa fac singur schimbul, sau tre' sa merg la un electrician?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil o sa iti trebuiasca capace noi la far, acolo in spatele becurilor, ale tale poate ca is gaurite ca sa permita montarea xenonului.

In rest, ar trebui sa fie destul de usor de facut treaba.

Poti sa dai jos parbrizul si bordul cu ceasuri, ca sa iti fie totul mult mai accesibil ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@smar2, asa se misca flacaii de la Bavaria. Iti recomand cu caldura motorworks.co.uk, foarte expeditivi, cu preturi foarte bune. Daca nu esti familiarizat cu plati online ia legtura cu userul Garcya, el aduce de peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai repede la A.B merge daca te duci pe sos.centura unde au motocicletele,la biroul de piese schimb ,zici ce vrei sa iei ,dai avans daca suma e mai mare si ti zice in cat timp vin.La mine a durat o sapt.sa aduca ce vroiam. Cum au zis si baietii si Mototehnica e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am cumparat R1200GS-ul meu cu xenoane (faza lunga si scurta). Pentru ca voi circula frecvent prin tara, incerc sa evit vizite pe la RAR, asa ca mi-as inlocui xenoanele cu becuri omologate.

Problema e ca ma pricep la electrica la fel cum se pricepe Mike Tyson la crosetat mileuri pentru televizoare cu lampi, asa ca va intreb pe voi: trecerea de la xenon la bec normal presupune alte circuite sau relee? Pot sa fac singur schimbul, sau tre' sa merg la un electrician?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

 

Sa-l stapanesti sanatos!

De regula, mufa care iti intra in bec (in varianta originala) o sa-ti intre in una din mufele kitului de xenon, iar xenonul (becul propriuzis) are capatul mai mare asa ca se taie capacul ca sa-ti intre in far. Totul e plug and play la montaj, nu se taie nu se adauga nimic (electric vorbind) deci totul e reversibil. Scoti xenonul din ecuatie, pui becuri normale si asta e tot.

Capacele farului se pot lipi ca sa acoperi gaura facuta la montarea xenonului (pui o bucata de plastic si o lipesti cu ce vrei tu).

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Ma duc sa caut becuri.

 

Ia-ti si-o bere. O tii alaturi si mai sorbi cate o gura din cand in cand, pentru inspiratie :D Asa se contorizeaza corect munca la motor. O bere e o lucrare usoara, 2-3 lucrare medie si deja de la 4-5 beri in sus, tre sa chemi un prieten sa te ajute.

:D

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! Am o intrebare: are cineva la dezmembrare un Bmw K1200RS, an 1997 sau dupa?! Am nevoie de rezervorul de carburant si de suportul din metal pe care sunt pozitionate pompa si filtrul de carburant. Multumesc, Lucian.

Editat de lukari
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Timisoara. Nu stiu cum, dar cine a avut motocicleta inaintea mea, a indoit atat suportul/flansa, cat si marginea rezervorului intre suruburi! Iar, dupa ce i-am schimbat filtrul....curge ca la robinet :-)

» Post actualizat in 13 Mar 2017 19:50

Da, sunt interesat de suport, poate-mi trimiteti o poza sau ne auzim la un telefon, in privat, cum doriti. Mercy, L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am o motocicelta husqvarna care are la baza mototrul de BMW. Recent am facut revizia la un al service decat AB. Problema e ca la ultimul service de anul trecut facut la bavaria nu mi-au resetat counterul de chemare in service si acum mi-a aparut ca trebuie sa ii fac servisarea. Are cineva o interfata cu care se poate face resetarea sau aveti datele de contact ale cuiva, contra cost bineinteles.

Editat de mihai85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Luigi sau Tibi la Mototehnica te pot ajuta ;)

 

========================================

 

Modelele de 1200, pana la DOHC parca au probleme cu indicatorul la nivelul de benzina. Ii panglica aia pe care se depun ceva cristale si nu mai indica bine nivelul.

 

Am dat de produsul asta - http://hposkam.nl/en/product/bmw-vlotter-converter/

 

Il montezi si in rezervor iti bagi sistemul cu plutitor - ala ii sfant (merge perfect pe mobra mea de 22 de ani) - de la mobrele DOHC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

R1200 GS 2004.

Vreau sa fac schimbul de ulei si filtru. Am gasit un ulei Motorex Boxer 15w50 si filtru Hiflofilter.

O fi bun, n-o fi bun?

Aveti alte recomandari pentru mine?

Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

R1200 GS 2004.

Vreau sa fac schimbul de ulei si filtru. Am gasit un ulei Motorex Boxer 15w50 si filtru Hiflofilter.

O fi bun, n-o fi bun?

Aveti alte recomandari pentru mine?

Multumiri.

 

Salut!

La ulei nu ma bag, ca e o discutie luuuuunga si fara sens, fiecare recomanda altceva. Vezi specificatiile producatorului si cauta un ulei sa le respecte.

La filtre, pentru ulei e ok Hiflo HF164, iar pentru aer HFA7912. Am 1150 gsa, dar tot Hiflo folosesc si eu.

 

Dupa ce incepi sa te dai, verifica periodic nivelul uleiului sa te lamuresti cat iti consuma. Manualul specifica un consum de max 1l/1.000 km.

post-14488-0-66087600-1489694538_thumb.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut domnilor

ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, pareri

treaba sta in felul urmator, in august o sa merg in concediu in Spania si azi mi-a venit ideea ca asa de mult mi-ar place sa merg pe motor, un touring, chestia e ca as cauta ceva pana in 2000e deci ceva de prin '90

intrebarea mea pt voi e daca am vreo sansa sa gasesc ceva bun la banii astia? si dupa ce anume sa ma uit? vreau un touring dedicat pt asfalt, motor mai maricel ca sa il pot tine la 130-140 pe autostrada. m-am uitat ca sa imi fac idee pe mobile si alte site-uri de vanzari si chiar sunt multe la care ma incadrez, problema e ca nu stiu absolut nimic despre ele. mentionez ca am avut in trecut un f3 si acum merg doar la enduro deci sunt total pe langa orice tine de motoarele de touring.

mersi :)

p.s. cand am zis ceva bun la banii astia ma refeream sa ma duca 4-5 mii de km, sa nu raman cu el prin eu stiu ce tara.


» Post actualizat in 16 Mar 2017 21:53

mai fac o mica completare, imi puteti sugera si modele de la alte marci, eu doar de bmw-uri stiam ca au tourere asa mai vechiute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Luigi sau Tibi la Mototehnica te pot ajuta ;)

 

========================================

 

Modelele de 1200, pana la DOHC parca au probleme cu indicatorul la nivelul de benzina. Ii panglica aia pe care se depun ceva cristale si nu mai indica bine nivelul.

 

Am dat de produsul asta - http://hposkam.nl/en/product/bmw-vlotter-converter/

 

Il montezi si in rezervor iti bagi sistemul cu plutitor - ala ii sfant (merge perfect pe mobra mea de 22 de ani) - de la mobrele DOHC.

Dar oare ce s-a intamplat cu facutul plinului si resetatul tripului? Faci plin, resetezi trip, si stii ca te tine 300 de km. Te apropii de tinta, bagi benzina :)

 

Un baiat, nu-l stiti voi, n-a vrut sa faca plinul si sa reseteze tripul, ca lui ii arata ca mai are 400 de km pe calculator. A ramas suspendat pe autostrada...

 

Faceti plinul, resetati tripul!

 

(cu vocea lui marlon brando in nasul)

» Post actualizat in 17 Mar 2017 06:45

va salut domnilor

ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, pareri

treaba sta in felul urmator, in august o sa merg in concediu in Spania si azi mi-a venit ideea ca asa de mult mi-ar place sa merg pe motor, un touring, chestia e ca as cauta ceva pana in 2000e deci ceva de prin '90

intrebarea mea pt voi e daca am vreo sansa sa gasesc ceva bun la banii astia? si dupa ce anume sa ma uit? vreau un touring dedicat pt asfalt, motor mai maricel ca sa il pot tine la 130-140 pe autostrada. m-am uitat ca sa imi fac idee pe mobile si alte site-uri de vanzari si chiar sunt multe la care ma incadrez, problema e ca nu stiu absolut nimic despre ele. mentionez ca am avut in trecut un f3 si acum merg doar la enduro deci sunt total pe langa orice tine de motoarele de touring.

mersi :)

p.s. cand am zis ceva bun la banii astia ma refeream sa ma duca 4-5 mii de km, sa nu raman cu el prin eu stiu ce tara.

» Post actualizat in 16 Mar 2017 21:53

mai fac o mica completare, imi puteti sugera si modele de la alte marci, eu doar de bmw-uri stiam ca au tourere asa mai vechiute.

In principiu n-ai cum sa dai gres cu un 1100RT sau un K1100LT.

 

 

DAAAARRRRR!!!!! Nu la 2000 de euro... la banii astia poate iti iei unul in stare destul de buna, nu zic nu, dar va trebui sa schimbi consumabile cap-coada + reglajele specifice (supape, injectii) + inmatricularea in sine.

Consumabilele cap-coada (ulei + placute frana + lichide + antigel daca e cazul + cauciucuri) te costa in sine vreo 3-400 de euro. Reglajele 50-100 de euro si inscrisul cu asigurare inca vreo 200 de euro.

 

Deci vorbim de undeva la 3000 de euro un motor gata de drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...