Sari la conținut

Postări Recomandate

Și eu cred că doar pentru că este "nouă" mai ia puțin timp până te obișnuiești cu ea, dar nu ar putea fi și de la ambreiaj? Adică ambreiajul prea strâns și să nu decupleze complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor !

 

Tocmai sunt pe punctul de a achizitiona un BMW R850 GS din '99 si am o problema.

Handguard urile sunt vechi ca naiba, una pe dreapta e crapata si s-a incercat vopsirea lor, fara mult succes, nu arata foarte bine treaba.

 

Aveti idee de unde pot sa cumpar asa ceva ? Am cautat la dezmembrate pe forum si pe olx, nu am gasit in Romania. Gasisem pe ebay unele SH dar costau mult, pe la 20 de lire, nu aratau nici alea grozav.

 

Multumesc anticipat !

Poti sa iei originale, sau de pe ebay sau de la motorworks.

Poti de asemeni sa iei de 1200, am vazut cateva 1150-uri cu handguards de 1200, si la alea le poti pune si ceva extensii suplimentare.

Sau... daca banii nu sunt o mare problema, poti sa iei de la touratech.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 06:20

O intrebare pen tru posesorii de K1200S... Am observat ca am ceva dificultati in a selecta "neutral"-ul cand motocicleta este in stationare.

Inainte de a se opri complet intra foarte usor in "0" dar odata oprita sare din 1 in 2 si invers fara sa reusesc sa gasesc "0" decat dupa mai multe incercari.

Nu imi amintesc sa fi avut problema asta sezonul trecut desi am avut doar 1 luna la dispozitie sa ma plimb cu ea dupa ce am achizitionat-o.

Este o problema comuna la K12S sau pur si simplu am eu nevoie sa ma obisnuiesc mai mult cu ea?

 

Multumesc anticipat pentru sugestii/pareri :)

Cred ca are a face si cu uleiul. Vezi dupa primul schimb cum ajungi la neutral.

 

De asemenea, cum ti s-o mai recomandat, vezi lichidul de la ambreiaj. Pe masura ce se uzeaza ambreiajul, nivelul lichidului creste. Vezi sa nu ai prea mult si sa nu poti debraia complet din cauza asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa iei originale, sau de pe ebay sau de la motorworks.

Poti de asemeni sa iei de 1200, am vazut cateva 1150-uri cu handguards de 1200, si la alea le poti pune si ceva extensii suplimentare.

Sau... daca banii nu sunt o mare problema, poti sa iei de la touratech.

 

Multumesc pentru sfat. Ai cumva un link ceva pentru cele de la touratech. Nu reusesc sa dau de ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar cadru cu acte pentru BMW R 1150RT daca stie cineva.

Multumesc @Dan Cata, adun intai informatii, este interesanta si propunerea ta.

 

http://www.ebay.de/itm/BMW-R-1100-RS-R-850-1150-RT-RS-RAHMEN-MIT-BRIEF-FRAME-AND-PAPERS-/181839837828?hash=item2a567fba84:g:IHEAAOSw9N1V1Phi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc @aquachrono, dar am o problema. Am gasit mai mule care se potrivesc insa imi trebuie si actele. Motorul meu este tip R22 si nu am gasit decat R21.

inca nu stiu care este diferenta dintre ele. Dintr-o lista a producatorului indicativul R21 este "tip sasiu" si montat pe GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi sa fac schimbul de ulei si filtru si am rugat sa verifice si maneta de ambreiaj/ lichidul sa vedem de ce nu iese in neutral in stationare. Am schimbat lichidul, aerisit instalatia, incercat diverse reglaje, nici un rezultat. Se pare ca problema ar putea fi ambreiajul in sine (un disc uzat sau alta hiba care sa nu permita debreierea completa). Insa pt constatare(demontare) vor trebui inlocuite garnitura de capac si suruburile de prindere (deviz estimativ 300lei +TVA) si apoi inteleg ca ambreiajul nou este cam 2400lei+tva sau un kit de reparatie continand discurile cam 600lei+tva... aveti idee unde pot gasi un kit de reparatie bun si ieftin ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul este defect daca patineaza la accelerare, in rest poate fi:

- discuri imbibate cu ulei

- cursa activa mica din cauza uzuri garniturilor da la maneta sau de la cilindrul receptor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De patinat nu patineaza deloc. In mers se comporta perfect si iese in neutral unde trebuie . Insa in stationare...sare din 1-2 si inapoi si il gasesc dupa 4-5-6 incercari.

verificarea si eventual inlocuirea garniturilor de la cilindrul receptor - te referi la cilindrul de la maneta sau la pompa secundara (slave cilinder) care este montata pe capacul de ambreiaj? Adica necesita desfacerea capacului respectiv inlocuirea garniturii si a suruburilor de la capac sau are legatura doar cu partea de sus de pe ghidon?

Discurile imbibate cu ulei ar trebui sa cauzeze eventual patinarea la accelerare nu lipsa debreierii complete in statiuonare - nu-i asa?

 

La mine se comporta ca si cum nu ar debreia complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci incepe cu garniturile de la pompa si cilindru receptor, daca zici ca ai inlocuit lichidul si aerisit instalatia. Dar asta s-ar simti si la cuplarea vitezei I, ar trebui sa agate, sa intre greu, sa faca zgomot la cuplare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai vezi ca unele cutii de la K-uri au avut probleme recunoscute.Stiu pe cineva care a luat o motoreta sh cu garantie si cu probleme la schimbarea vitezelor (agata rau ).Nici reprezentanta nu i-a dat de cap ,dupa vreo doua incercari de remediere complexe cutia schimba tot aiurea.

Mai bine las-o asa daca nu e deranjulul f. mare si fa altceva cu banii ca e pacat sa investesti in lucruri care nu se pot rezova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmwio - agata putin la cuplarea treptei 1 si face zgomot., ai idee unde gasesc garniturile respective ?

Cand spui "cilindrul receptor " - te referi la cilindrul de la maneta sau la pompa secundara (slave cilinder) care este montata pe capacul de ambreiaj? Adica necesita desfacerea capacului respectiv inlocuirea garniturii si a suruburilor de la capac sau are legatura doar cu partea de sus de pe ghidon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lamurim:

 

- cand agata cand bagi 1-a, poate ai relantiul prea sus; incearca sa il resetezi din diagnoza; cand e rece presupun ca face mai urat, cand e cald, relantiul e mai mic si la fel, presupun ca nu face la fel de urat.

- daca roata spate e in aer, baga 1-a, trage ambreiajul si vezi daca poti invarti roata, adica daca debreiaza complet; daca da, nu ai nici un fel de problema la actuator.

 

Problemele tale pot disparea daca schimbi uleiul si/sau vascozitatea; ia legatura cu userul Radulaz si vezi ce o facut el de o scapat de problemele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit acum 2 zile cu un reprezentant Automobile Bavaria Motorrad (de pe DN1) si i-am trimis o lista cu vreo 10-15 piese de schimb pe care voiam sa le cumpar (valoarea undeva pe la 150 eur). A zis ca imi va trimite preturile si apoi ii voi confirma comanda si voi face plata. Ieri dupamasa l-am sunat din nou pentru ca nu primisem nici un mail si mi-a zis ca pana la sfarsitul zilei imi va raspunde la mail. Evident ca nici pana la ora asta nu am primit nici un semn.

 

Intrebarea e: Asta e viteza de lucru a celor de la AB? Daca ati mai comandat recent piese de la ei, in cat timp v-au ajuns? Incep sa ma gandesc serios sa-mi bag picioarele in lenții de la AB si sa imi iau piesele online direct din Germania. Dau cu 15-20 eur in plus la transport, dar macar nu ma duc cu vorba pe timp nedeterminat ca astia de la Bavaria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit acum 2 zile cu un reprezentant Automobile Bavaria Motorrad (de pe DN1) si i-am trimis o lista cu vreo 10-15 piese de schimb pe care voiam sa le cumpar (valoarea undeva pe la 150 eur). A zis ca imi va trimite preturile si apoi ii voi confirma comanda si voi face plata. Ieri dupamasa l-am sunat din nou pentru ca nu primisem nici un mail si mi-a zis ca pana la sfarsitul zilei imi va raspunde la mail. Evident ca nici pana la ora asta nu am primit nici un semn.

 

Intrebarea e: Asta e viteza de lucru a celor de la AB? Daca ati mai comandat recent piese de la ei, in cat timp v-au ajuns? Incep sa ma gandesc serios sa-mi bag picioarele in lenții de la AB si sa imi iau piesele online direct din Germania. Dau cu 15-20 eur in plus la transport, dar macar nu ma duc cu vorba pe timp nedeterminat ca astia de la Bavaria...

 

Poti sa comanzi piese si de la Mototehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am cumparat R1200GS-ul meu cu xenoane (faza lunga si scurta). Pentru ca voi circula frecvent prin tara, incerc sa evit vizite pe la RAR, asa ca mi-as inlocui xenoanele cu becuri omologate.

Problema e ca ma pricep la electrica la fel cum se pricepe Mike Tyson la crosetat mileuri pentru televizoare cu lampi, asa ca va intreb pe voi: trecerea de la xenon la bec normal presupune alte circuite sau relee? Pot sa fac singur schimbul, sau tre' sa merg la un electrician?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil o sa iti trebuiasca capace noi la far, acolo in spatele becurilor, ale tale poate ca is gaurite ca sa permita montarea xenonului.

In rest, ar trebui sa fie destul de usor de facut treaba.

Poti sa dai jos parbrizul si bordul cu ceasuri, ca sa iti fie totul mult mai accesibil ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@smar2, asa se misca flacaii de la Bavaria. Iti recomand cu caldura motorworks.co.uk, foarte expeditivi, cu preturi foarte bune. Daca nu esti familiarizat cu plati online ia legtura cu userul Garcya, el aduce de peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai repede la A.B merge daca te duci pe sos.centura unde au motocicletele,la biroul de piese schimb ,zici ce vrei sa iei ,dai avans daca suma e mai mare si ti zice in cat timp vin.La mine a durat o sapt.sa aduca ce vroiam. Cum au zis si baietii si Mototehnica e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am cumparat R1200GS-ul meu cu xenoane (faza lunga si scurta). Pentru ca voi circula frecvent prin tara, incerc sa evit vizite pe la RAR, asa ca mi-as inlocui xenoanele cu becuri omologate.

Problema e ca ma pricep la electrica la fel cum se pricepe Mike Tyson la crosetat mileuri pentru televizoare cu lampi, asa ca va intreb pe voi: trecerea de la xenon la bec normal presupune alte circuite sau relee? Pot sa fac singur schimbul, sau tre' sa merg la un electrician?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

 

Sa-l stapanesti sanatos!

De regula, mufa care iti intra in bec (in varianta originala) o sa-ti intre in una din mufele kitului de xenon, iar xenonul (becul propriuzis) are capatul mai mare asa ca se taie capacul ca sa-ti intre in far. Totul e plug and play la montaj, nu se taie nu se adauga nimic (electric vorbind) deci totul e reversibil. Scoti xenonul din ecuatie, pui becuri normale si asta e tot.

Capacele farului se pot lipi ca sa acoperi gaura facuta la montarea xenonului (pui o bucata de plastic si o lipesti cu ce vrei tu).

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...