Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, e destul de des intalnita treaba asta, deia indrumam sa verifice!

 

Ce se intampla e ca daca tii mult apasat butonu de start, in timp, magnetii aia prinsi cu rasina se incalzesc si rasina isi pierde din proprietati, magnetii se desprind si distrug infrasurarile.

 

Ca si workaround, se poate cumpara doar carcasa, care are magnetii prinsi cu cleme, deci nu mai sunt lipiti. Asta daca rotorul e inca in stare buna si spirele nu sunt distruse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, e destul de des intalnita treaba asta, deia indrumam sa verifice!

 

Ce se intampla e ca daca tii mult apasat butonu de start, in timp, magnetii aia prinsi cu rasina se incalzesc si rasina isi pierde din proprietati, magnetii se desprind si distrug infrasurarile.

 

Ca si workaround, se poate cumpara doar carcasa, care are magnetii prinsi cu cleme, deci nu mai sunt lipiti. Asta daca rotorul e inca in stare buna si spirele nu sunt distruse.

 

 

Am gasit carcasa cu 58 euro, rotor 38 euro, iar un electromotor intreg cu 130 euro ... am preferat varianta a doua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu pe cineva care a pus electromotor sau magneti, nu mai stiu, de la ceva masina. Idei?

 

 

Apropo de electromotor, al meu, din joi in pasti, doar huruie, insa nu cupleaza. One-way-clutch-ul (astuia cum ii zice in romana?)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu pe cineva care a pus electromotor sau magneti, nu mai stiu, de la ceva masina. Idei?

 

 

Apropo de electromotor, al meu, din joi in pasti, doar huruie, insa nu cupleaza. One-way-clutch-ul (astuia cum ii zice in romana?)?

Uzunu :D

 

Apesi butonul, se inchide electromagnetul de sub saua, bobina din electromotor primeste curent, metalul din ea impreuna cu bobina actioneaza ca un electromagnet, care metal actioneaza o furca aka bendix care ridica roata zimtata si o pune pe volanta, intre timp primeste curent si rotorul si incepe sa invarta deci volanta se invarte.

 

Din cauza ca electromotorul e langa ambreiaj, ceea ce se mananca de pe placa de frictiune ajunge si pe electromotor, mai exact pe bobina aia eiectromagnet care nu mai coboara, deci care nu mai face bendixu sa urce :)

 

Rezolvarea: curata electromotorul :)

Mesaj completat

Cum sa schimbi cablul de acceleratie la un GS

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20...ble%20swap.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca e vorba de un K, care are modulatoarele alea de ABS pe laterala si scrie ABS pe ele :)

 

Asa-i?

......

Sal all si ms, nu, nu ati ghicit :), am un R 850 R, Danutze, bacteria e nou noutza, 25 de zile are , cam asa, nu e chestie de corodat, dar am desfacut electromotorul, carbunii super ok, in schimb in reductor parca asa se numeshte ( chestia rotunda in care se invarte axul si are 3 rotitze dintzate ), avea vaselina ca marmelada ceva mai tare, am spalat bine am uns, am momtat tot la loc si porneshte ok, dar......dupa cu ti am mai zis, am luat contactul si ABS continua sa lucreze, ??????? fara contact, am lsat asa cam un min, apoi am bagat cheia in contact si am pornit o, a pornit la sfert, mai bine ca tot ce am avut pana acum, m am si speriat de ea stiind cum porneshte, si ABS tot zumzaia, pana nu am luat borna de - nu sa oprit, am lasat o 1 ora si am pus la loc borna, iar a pornit ABS, deci fara sa fac contact, am luat link ce mi ai dat la purificat si mai scria ca trebe sa stea o prioada fara curent, am lasat o pana azi de dim, cand am pus borna, nimic, linishte, apoi m am apucat de electromotor, am pus la loc am pornit, am masurat bateria, 12 ,6 v avea asta dupa ce am tot lasat sa mearga ABS ul ala zapacit de unu singur, am verificat incarcarea, pe aparatul meu arata 14, 03 cu farul stins, cu el aprins 13, 97, nu cred ca ar fi ceva grav diferentza aia de 0,05 - 0,06, nu am rsetat ABS ca miera ca e cam jos bacteria si sa nu se blocheza iar ABS, dar maine o sa fac o tura cu ea sa mai incarc bateria si o sa resetez ABS, si va spun si voua ce si cum, aaaaaa......electromotrul nu fusese curatzat de cand a fost pus de nou, a trebuit sa tai niturile sa l desfac, erau de fabrica niturile, la montat nu am mai pus nimic in locul lor, cred ca e ok, si e de loc, made in franta. oricum va multumesc pt sfaturi si revin dupa ce resetez, bafta la toti !

.................a e fata mea !

post-31461-1277308981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt posesorii de 1200 gt.

cum e sa detii asa ceva? cum e consumul? cum se impaca cu drumurile noastre? cum e intretinerea?

 

Pai forumuri ar fi:

http://www.i-bmw.com/

http://www.k-bikes.com/

 

Consumul la mine e ~8%. Maricel as putea spune.

Cu drumurile ar trebui sa fie ok. Geometria furcii este buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotoare de 11xx la 70 eur!!!!

 

http://cgi.ebay.de/BMW-R-1100-GS-S-RA-RL-R...=item3cadbc753c

 

 

Super pret :)

Mesaj completat

Un ajutor cu o parere se poate?! La o turatie de 3000, cand trag de gaz, turometrul creste in valoare se ambaleaza motorul dar nu transmite la roata ... e ambreiajul dus ?! Se mai poate si din alta cauza ?!

problema mi-a aparut in primavara dupa reglajele facute de cineva la amestec benzina/aer...

 

multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% ambreiajul. Eu l-am schimbat la mine la GS la 100k si aveam aceleasi simptome. Ca si la orice autovehicul cu ambreiaju pe duca, bagi a 5-a, accelerezi brusc. Daca nu trage da motoru lucra, e clar ambreiajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotoare de 11xx la 70 eur!!!!

 

http://cgi.ebay.de/BMW-R-1100-GS-S-RA-RL-R...=item3cadbc753c

70 e dar cu transportul minim 30 e ca are peste 1 kg.. ajunge cel putin 100.

Si mai astepti si cca 2 saptamani.

Si am citit mai sus ca a dat pe unul nou aici 130e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% ambreiajul. Eu l-am schimbat la mine la GS la 100k si aveam aceleasi simptome. Ca si la orice autovehicul cu ambreiaju pe duca, bagi a 5-a, accelerezi brusc. Daca nu trage da motoru lucra, e clar ambreiajul :)

 

 

Problema la mine e ca face in orice viteza as fi... a 2, 3, 4... !

Dar daca turez motorul pe la 4500-5000 ...nu se mai intampla nimic... sau insesizabil... eu am avut numai motoare clasice...cuplu de jos.... si nu pot avea o parere competenta in privinta BMW-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La absolut orice, daca accelerezi brusc, turatia creste da nu si viteza pe masura, e dus ambreiajul. Daca zici ca e si la trepte mai joase, e dus rau de tot si necesita inlocuire.

 

BTW, ai PM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trepte mai mici face si mai repede decat in trepte inalte.

Gresit :)

 

Daca face numa in a 5-a, mai reglezi din cablu si te mai duce. Daca face si in inferioare e gata.

Mesaj completat

Daca nu ma crezi, regleaza cablu ca sa nu ai deloc joc, si apoi mai infileteaza putin. O sa vezi ca in a 5-a patineaza si in a 4-a nu :)

 

Pe urma sa nu uiti sa il reglezi la loc, corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablul e desfacut complet la maneta, (strans surubul la maxim) iar in partea cealalta inca nu stiu cum e; cert este ca situatia a aparut dintr-o data... dupa niste reglaje lde relanti; si face la orice viteza pana la 4500 de turatii daca bag mana brusc in gaz; situatie intalnita de mine la dragstarul meu...facea doar in viteza 5 si bineinteles schimbat kitul de ambreiaj.

 

Va multumesc de raspunsuri,

Mesaj completat

A ! am uitat sa va spun ca in momentul asta, asa cum e reglat cablul, debraierea se face doar apasand un pic maneta, cca 1 cm din cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super pret :cheers:

Mesaj completat

Un ajutor cu o parere se poate?! La o turatie de 3000, cand trag de gaz, turometrul creste in valoare se ambaleaza motorul dar nu transmite la roata ... e ambreiajul dus ?! Se mai poate si din alta cauza ?!

problema mi-a aparut in primavara dupa reglajele facute de cineva la amestec benzina/aer...

 

multumesc anticipat,

 

 

Aceeasi problema o am si eu.Numai ca la mine se intampla de 3-4 zile , de cand mi-am bagat eu mainile mele idioate la reglajul cablului de ambreiaj si acum nu mai stiu cum era. :D

Daca am inteles eu bine, intre suruburile alea doua trebuie sa fie 1,2cm, nu?(distanta A) - Asta stiu cum se face. :laugh:

Cum se regleaza distanta B?

Am numerotat pe schita suruburile sa fie mai usor la explicat.Inteleg mai greu. ;)

 

Multumesc anticipat.

 

post-46983-1277450448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu daca ai GS, mai grau daca ai RT, ca tre date carenele jos :D

 

Deci... setezi A la 12 mm.

 

Folosind special tool # 21 3 610 :laugh: sau 2 chei inalare, una de 10 si una de 12, aia de 12 trebuie indoita ca altfel nu iti incape:

 

desurubezi piulita de 12 care de fapt e contrapiulita

 

ajustezi surubu cu cheia de 10 pana ce obtii B = 7 mm

 

fara sa misti surubu de 10, strangi contrapiulita de 12 ;)

 

 

Deci, reglajul cu cheia de 10 12 e reglajul brut, iar ala de la maner e reglajul fin. pe masura ce nu mai ai joc, strangi surubul de la maner, doar nu dai jos carenele pentru fiecare job. Cand surubul ajunge in capat, adica dupa ~ 20k km sau cat de repede mananci ambreiajul, reiei reglajul de la cutie. Cand nici ala de la cutie nu mai tine, schimbi ambreiajul :cheers:

 

E foarte important sa ai jocul corect tot timpul. Daca nu e setat corect, adica ai prea putin joc, ti se uzeza prematur; daca ai prea mult joc, schimbi vitezele greu si cloncane ca dracu cutia, care nu e bine :haha:

Mesaj completat

Binenteles, intre fiecare strans/destrans de surub zici un Tatal nostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdea...cred ca am inteles. Iar trebuie sa dau carena jos.

Deci, ca nu era bine reglat ambreiajul, mai imi cloncanea mie cutia...hmmm.

Am crezut ca e normal sa faca asa, cateodata...citisem asta pe un site in engleza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu daca ai GS, mai grau daca ai RT, ca tre date carenele jos :D

E foarte important sa ai jocul corect tot timpul. Daca nu e setat corect, adica ai prea putin joc, ti se uzeza prematur; daca ai prea mult joc, schimbi vitezele greu si cloncane ca dracu cutia, care nu e bine ;)

Mesaj completat

Binenteles, intre fiecare strans/destrans de surub zici un Tatal nostru

..hai mai dane nu baga groaza in ei!!!...nu-i dracu chiar asa de negru!.... :laugh:

...@ all....e foarte important sa aveti un joc considerabil la maneta de ambreiaj!...nu-i o stiinta exacta, nu trebuie sa fii supercalificat la NASA ca sa reglezi un joc la maneta de ambreiaj dar trebuie verificat in permanenta!..

....ce se intimpla de fapt?...fiind un ambreiaj uscat de o constructie simpla ce include un disc, o volanta si un arc mai ciudat de debraiere(sistemul este asemanator cu cel de la dacie dar lipseste rulmentul de presiune) are nevoie de o debreiere completa!...neavind joc suficient la maneta de ambreiaj, nu se efectueaza o debreiere completa si astfel se uzeaza prematur discul si se incinge volanta fara a aparea mirosuri specifice de ferodou ars!

...deci domnilor, avind un joc suficient la maneta, aveti certitudinea ca discul se culca perfect pe volanta iar sistemul este perfect functional si in parametrii!..

...dupa cum se vede in pozele prezentate mai sus, exista un surub din care se regleaza jocul manetei(prin infiletare dau desfiletare in corpul bazei de sustinere) si exista o contrapiulita care fixeaza surubul in pozitia dorita!..atit!...din aceste 2 elemente se regleaza jocul manetei!...reglajul din spatele cutiei se face mai complicat si se face cind se monteaza un ambreiaj nou!..

Mesaj completat

Mdea...cred ca am inteles. Iar trebuie sa dau carena jos.

Deci, ca nu era bine reglat ambreiajul, mai imi cloncanea mie cutia...hmmm.

Am crezut ca e normal sa faca asa, cateodata...citisem asta pe un site in engleza.

..nu da jos carena, inca!...

..mai intai regleaza-ti jocul la maneta!...la reglajul din spatele cutiei nu umbla, mai ales daca esti a-tehnic!..

...cutia de viteve cloncane in orice varianta, reglata sau nu ea va face aceleasi zgomote datorita constructiei si a simplitatii mecanismului!..incepind cu anii 1900 si terminind cu 2010 toate cutiile la bmw sunt galagioase, sunt.."barbatesti"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...