Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu la bobina asta ma refeream ci la bobina electromotorului.

 

 

In majoritatea cazurilor se uzeaza contactele de pe capacul solenoidului si contactul mobil.Exista kit de reparatie care costa cca.30 ron dar iti trebuie o presa speciala.Suna la baietii de la Bendix Electrix,trebuie sa aiba ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers?

Eram cu prietena mea pe motor si i-am dat gaz in a2a mai tare si dintr-o data au inceput sa palpaie beculetele alternativ.

Am oprit,si am pornit-o iar...s-a activat.

Am mai oprit-o o data dupa vreo 5km si apoi cand am pornit-o era ABS-ul dezactivat,si asa a ramas de atunci.

ce naiba s-a intamplat?....dimineata ma duc sa-l activez.....sa vedem daca o vrea.

 

numai bine

Verifica cu lerele din trusa motocicletei distantele intre senzori si coroane ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers?

Eram cu prietena mea pe motor si i-am dat gaz in a2a mai tare si dintr-o data au inceput sa palpaie beculetele alternativ.

...incearca o diagnoza prin metoda descrisa citeva pagini mai devreme!...fa-ti rost de un voltmetru analog, cu ac!

Mesaj completat

Electromotorul am inteles ca este la fel ca la un tip de Peugeot, ( nu mai stie omu exact care ) mie mi a adus platoul de carbuni si este identic si codul de pe ele sunt la fel si mi a zis ca si carbunii sunt la fel, deci cautam pe la pejuuri si cred ca iesim mai ieftin, banuiesc ca trebe schimbat doar bendix ul in rest este la fel, asa mi sa spus, si eu sunt incapator in bavareze ca de mecanica nu mai zic.......expert, sa nu ma spui Floriane ;):), rade lumea de mine, la mine sau rezolvat toate acum ( ms Florian ), altceva as vrea sa va intreb, ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms !

.....ok, promit sa nu spun nimanui!... ;) ..lasa, nu fii trist ca nimeni nu s-a nascut invatat!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am activat ABS-ul....am dat o tura si vad ca pana acum e ok.

O sa incerc sa-i fac testul ala...daca nu imi iese,ma duc la A Bavaria si-i fac un test.

 

@dan_cata nu am inteles ce vrei sa zici "lerele"?

Nu am trusa motocicletei.

Editat de Macarov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am activat ABS-ul....am dat o tura si vad ca pana acum e ok.

O sa incerc sa-i fac testul ala...daca nu imi iese,ma duc la A Bavaria si-i fac un test.

 

@dan_cata nu am inteles ce vrei sa zici "lerele"?

Nu am trusa motocicletei.

 

Lerele is niste table intr-un set, de grosimi de regula din 0.05 in 0.05. Vezi in manual cat trebuie sa fie distanta, sau pe abtibildele alea galbene de pe cardan/furci daca le mai ai. Daca distanta nu e corecta, mai bagi saibe, si alea numa de la BMW le iei.

 

lere.jpg

 

Verifica distanta dintre senzor si coroana de abs, sa fie in parametrii. 50mm sau 5mm? Nu mai stiu cat. Apoi reseteaza ABSul. Abia apoi imbogatesti Bavaria.

 

nici nici. 5mm ii juma de tanti, iar 50 mm ii juma de latime de penis ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distanta intre senzor si coroana e destul de fixa, intervalul destul de mic. Se mai indoaie roata, mai capata un joc usor de la rulmentu mare. De la aia cu ace pentru care fac eu bucsi nu se poate, pentru ca roata e prins ade FD, si senzorul e prins de FD, deci is slabe sansele.

Mesaj completat

Se pare ca o sa faca/scoata la serie K1600 GT si GTL

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ive-headlights/

 

http://www.bmw-motorrad.com/com/de/index.h...l&notrack=1

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o problema cu al meu f din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Poate fi de la alternator? Am găsit câteva spire în scurt.

 

Dacă are cineva un alternator(dinam) pentru f 650 din 1996 astept un semnal. Ionut 0744 557522

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...incearca o diagnoza prin metoda descrisa citeva pagini mai devreme!...fa-ti rost de un voltmetru analog, cu ac!

Mesaj completat

 

.....ok, promit sa nu spun nimanui!... ;) ..lasa, nu fii trist ca nimeni nu s-a nascut invatat!..

................

Nu sunt trist tati ca merg toate si merg bineeeee !!!! da tot ma bate gandul schimbarii, e greoaie in orashul asta kkcios, au devenit mai agresivi si neatenti conservarii, in loc sa se mai cizeleze vis-a-vis de noi mototciclistii, e cam greu, si din acest motiv am fost sa vad un 650 dakar, m am lamurit, e bine cu ea dar ...nu e ce vreau eu, oricum mai ma gandesc si la ce vreau de fapt, bafta all, si asfalt uscat ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.

Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata.

;)

Salut,

Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS :P

;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS ;)

....

Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!! ;)

Salut eu nu il recomand ca motor de oras sau de "bazaiala"...are 287KG!!!cu plinul facut,e mai lung,mai lat,mai inalt si mai greu decat Hayabusa.

El este un touring pentru drumuri lungi.

Sa nu ma intelegi gresit...se poate merge cu el si in oras,are o ciclistica deosebita,dar te vor durea mainile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai ceva mai serios de facut la el, ti-l fac eu ;)

 

Daca ai nelamuriri sau ceva, intreaba aici ca sigur iti gasim raspunsul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata.

La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite.

A mai avut cineva de aici asemenea probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata.

La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite.

A mai avut cineva de aici asemenea probleme?

Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania...

In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

vin si eu cu o problema,la care cat am rasfoit topicul,nu am gasit nimic si anume unde se poate centra o roata.

La echilibrare mi s-a spus ca nu mai merge cu plumb,trebe lucrat din spite.

A mai avut cineva de aici asemenea probleme?

 

Roata fata se poate centra usor, e la fel ca la restul. Roata din spate nu se poate centra pentru ca nu are ax, deci nu ai cum sa o prinzi pe device ca sa o centrezi. Poti sa faci o flansa cu care sa incerci sa o prinzi... dar e prea complicat.

 

Daca vrei tu musai sa centrezi roata spate... cauta pe net despre DynaBeads :laugh: Apoi improvizezi ;)

 

Eu am plumbi,dar cred ca sunt pusi in Germania...

In cazul spitelor normale,am avut la GS plumb pe spita...

 

F650GS are roti conventionale cu axe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...