Sari la conținut

Postări Recomandate

Poti si fara unealta aia dar e mai sigur cu ea. Poti folosi si o bucata de cablu electric cu izolatie, sa o bagi dupa fisa si sa tragi cu ala insa e mai sanatos cu unealta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai stai, tu vrei partea luciaosa, cromata sau aia de jos? Ca numa aia de sus se poate indrepta :) Ii zice stanchion pe engleza. Gasesti si pe wemoto.com, si pe motorowors (noua si SH).

 

Banuiesc ca o poti indrepta, dar daca nu iasa bine, o sa traga mobra intr-o parte, o sa curga ulei, o sa trebuiasca sa refaci din nou. Asa cu banii de indreptat, mai pui ceva si iei una care stii ca e OK...

 

Cutia la pre 97 e predispusa la fecundare. Motiv pentru care lumea cumpara cutii de viteze M97 :) Daca nu sare din viteza sau ceva, e OK. Ca cloncãne, toata lumea stie asta :D

am rezolvat treaba cu jamba.am gasit si pe site dar am indreptat-o (mai ieftin )si e ok acum .am pus si ulei +semeringuri.o mica dilema la surubul de aerisire de sus.cind bag jamba in furca scot aerul jamba coborind pina jos sau nu scot aerul jamba raminind in tensiune.eu am facut ceva pe la mijloc am scos aerul si am mai ridicat un pic de ea sa stea cam pe la jumate.cutia o las la iarna sa ma documentez mai mult.ca difernta sesizate intre mersul de r1150r si fostul meu r850r aia era mult mai lina.asta are un mers in ture joase sacadat.i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor!

Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand.

Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot.

Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta..

Spor la lucru.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti tu frumos un EXIDE ca nu te indrum rau cu 300 ron si cu inca 100 un charger dãstept care il agati pe mobra peste iarna si ai rezolvat problema elegant pt multa vreme de acu inainte.

 

Salutare! Nou proprietar de 1200RT, de pe 5 august. 5000 de km de atunci. Luv it! Salut comunitatea de bavarezi!

100RON un charger cu mufa pt bmw? de unde? multumesc! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor!

Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand.

Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot.

Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta..

Spor la lucru.

normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprize, surprize .... neplacute evident. Furtunul de ambreiaj al bmw-ului meu azi cind am ajuns acasa dupa o tura scurta prin zona. Totul datorita protectiei de cauciuc a furtunului; sub care s-a strins apa si a ruginit in totalitate prinderea metalica. Ar fi bine sa verificati daca protectia respectiva este si peste partea metalica care se prinde de Output Cylinder Clutch si daca da sa incercati sa o dati la o parte, ca sa nu se stringa apa acolo si sa rugineasca. Nu cred ca furtunul respectiv ar trebui inlocuit vreodata daca nu rugineste acea prindere.

post-39-0-77687100-1316259272_thumb.jpg

post-39-0-44326900-1316259291_thumb.jpg

post-39-0-73787200-1316259302_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string?

Omu'..montezi totul normal, schimbi uleiul din furci, nu umbli la aerisitoare, mergi cale de 100-200 km asa cum este apoi ridici mobra pe cricul central, pui pe cineva sa apese pe spate sa stea fata ridicata(sau pui un cric sub baia de ulei), desfaci unul cite unul aerisitoarele pina scapa putina presiune la fiecare si strangi la loc.

Asta este tot, asa ai facut aerisirea ca la carte.

Sper ca m-am facut inteles..

Succes,.

PS:@Cristi, daca vrei trimite-mi furtunul ala ca model si ti-l fac aici, din material cu plasa metalica, racing, nu mai are moarte..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala original bmw e 370, dar sunt pe louis dealea de le lasi peste iarna si tot pe louis vezi adaptoare pt brichetele noastre ;)

Adaptor de bricheta am luat pe loc (cand am luat mobra de la Bavaria). Ai idee de codul de produs de la louis pt charger? Danke!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:@Cristi, daca vrei trimite-mi furtunul ala ca model si ti-l fac aici, din material cu plasa metalica, racing, nu mai are moarte..

 

Multumesc mult, am reusit sa rezolv cu furtunul de la ambreiaj, dar o sa iti trimit in iarna furtunele de frina sa mi le faci daca este posibil :cheers:

Editat de cretescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am obesrvat ca mobra maea are un mers in ture joase sacadat(1000-3000).i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie? sa fie vorba de reglaj sau asa fac astea(r1150r)foste mea 850r mergea mai constnt .in afara de pipera se mai baga cineva la bmw in bucuresti?e f departe de mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am obesrvat ca mobra maea are un mers in ture joase sacadat(1000-3000).i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie? sa fie vorba de reglaj sau asa fac astea(r1150r)foste mea 850r mergea mai constnt .in afara de pipera se mai baga cineva la bmw in bucuresti?e f departe de mine

Partea buna e ca se poate regla frumos, sa mearga ca uns. Partea proasta e ca daca nu stii cum, nu iti iese prea curand si mai dai si in altele mai grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapetele de aer sunt in parametri?

Mai precis, se aude ceva clampanit/tacanit in mers la vreuna?

nu mi-am dat seama sa se auda ceva de la clapete.de umblat la ele nu am umblat ca nu stiu cum.motoeta a stat 2 ani.sa ii pun ceva in benzin sa curete injectoarele?sau pur si simplu asa merge 1150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi-am dat seama sa se auda ceva de la clapete.de umblat la ele nu am umblat ca nu stiu cum.motoeta a stat 2 ani.sa ii pun ceva in benzin sa curete injectoarele?sau pur si simplu asa merge 1150.

Greu de diagnosticat la distanta... :)

 

Acuma, din cand in cand, mai exact la fiecare 40k km, e bine sa ungi canelurile de la cutie. Daca nu, iaca ce se intampla:

 

Splineclutch1.jpg

 

Inputshaft1.jpg

 

Nu vreau sa zic cat costa un ax nou la cutie(in caz ca se schimba doar axul), deci e bine sa fie curatat acolo tot luna si uns, sa tina in urmatorii 40k km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sigur la iarna o sa dau cutia jos si o sa ma duc cu ea la pipera sa ii schimb rulmentii si o sa curat si ung tot ce se poate.ca ideie treaba cu mersu sacadat e doar cind cind se incinge.cin e rece motoru e ok.merci mult pt raspunsuri si rabdare.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va solicit sprijinul intr-o problema legata de instalatia electrica de la K 1100 LT din 1996. Acesta a fost demontat intr-un service anul trecut in septembrie, iar anul acesta l-am adus la Motorad in Pipera si am reparat motorul. Din pacate cred ca au fost pierdute piese pentru ca Tibi dupa ce la montat la loc nu gaseste legaturi dintre 2 mufe de pe motocicleta, de sub rezervor si motor si nu stim ce este lipsa. Din aceasta cauza nici nu porneste. Are cineva schema electrica sau o motocicleta asemanatoare sa o folosim ca martor si sa depistam ce mai trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va solicit sprijinul intr-o problema legata de instalatia electrica de la K 1100 LT din 1996. Acesta a fost demontat intr-un service anul trecut in septembrie, iar anul acesta l-am adus la Motorad in Pipera si am reparat motorul. Din pacate cred ca au fost pierdute piese pentru ca Tibi dupa ce la montat la loc nu gaseste legaturi dintre 2 mufe de pe motocicleta, de sub rezervor si motor si nu stim ce este lipsa. Din aceasta cauza nici nu porneste. Are cineva schema electrica sau o motocicleta asemanatoare sa o folosim ca martor si sa depistam ce mai trebuie?

k1100_wiring_diagram.gif

 

Kawasaki_ZL600B_Wiring_Diagram.jpg

 

si asta

 

sper ca ajuta. eu am de 1100/1150/1200 da boxer...

 

Va solicit sprijinul intr-o problema legata de instalatia electrica de la K 1100 LT din 1996. Acesta a fost demontat intr-un service anul trecut in septembrie, iar anul acesta l-am adus la Motorad in Pipera si am reparat motorul. Din pacate cred ca au fost pierdute piese pentru ca Tibi dupa ce la montat la loc nu gaseste legaturi dintre 2 mufe de pe motocicleta, de sub rezervor si motor si nu stim ce este lipsa. Din aceasta cauza nici nu porneste. Are cineva schema electrica sau o motocicleta asemanatoare sa o folosim ca martor si sa depistam ce mai trebuie?

Da mai multe detalii ;) De ce nu porneste? Da scanteie? Da benzina? ;) Hai zi ca ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru ajutor, Tibi zice ca are si el schema dar cel mai bine sa duc o motocicleta ca martor. Ca simtome snu stiu ce face, nu am ajuns de cind au pus motorul sus, dar pentru ca 1100 lt are acelasi motor si dotari cu 1200 lt, ma duc cu a mea, o dezbrac de carene si trebuie sa gasim lipsurile. Va anunt ce am rezolvat, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru ajutor, Tibi zice ca are si el schema dar cel mai bine sa duc o motocicleta ca martor. Ca simtome snu stiu ce face, nu am ajuns de cind au pus motorul sus, dar pentru ca 1100 lt are acelasi motor si dotari cu 1200 lt, ma duc cu a mea, o dezbrac de carene si trebuie sa gasim lipsurile. Va anunt ce am rezolvat, toate bune!

Mobra ta nu e foarte complicata. Daca zici ca nu porneste, poate sa fie ceva important, gen sezori, bobina, etc. Daca ar fi ceva gen senzor de temp ar merge mai prost, dar ar trebui sa porneasca. As incepe sa verific de scanteie si gaz prima data ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...