Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW...

 

 

eu am intrebat de kit-ul de reparatie. Am si cumparat si ced ca a fost 60 de euro cu semeringul de praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 de lire pe MW cu tot cu transport :D

 

Facut comanda la BMW pana la urma ca domnii de la MW accepta numa plata de pe card. 277 ron cu tot cu TVA :| Da macar stii ca ai frana :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie pentru posesorii de K 1100 si 1200: producatorul recomanda schimbarea patinelor de lant la fiecare 60.000 km. Le-am schimbat si eu luni la 72.000 km, nu aveau semne se lant pe suprafata, numai una la virf era putin zgiriata. Teri spunea ca mai mergea 10-15.000 km, dar mai bine mai devreme decit sa strici supapele sau altele. Reparatia a durat o zi si a costat 500 lei, dar nu mai stiu cit am dat pe chit la reprezentanta BMW, undeva pina in 100 eur. Ca rezultat motorul merge mai rotund, mai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, partea buna e ca la boxere nu scrie de asa ceva in manual. Nici nu stiam ca se schimba alea, numai daca cumva se rup. De rupt, cel mai frecvent se intampla la aia de sus de pe partea stanga, din cauza intinzatorului de lant ce ramane fara ulei. Asta e o cauza, cealalta e cand desfaci surubu de pe pinionu de pe axa cu scame cu cheie dinaia cu aer comprimat, ca e prea mare socul si se sparge. Da cum nu umbli acolo, si daca umbli nu folosesti o astfel de cheie ci il desfaci cu mana, nu ai de ce sa iti faci griji, daca ai boxer :D

 

Tipu ala cu 800k km, Hank, in USA zicea ca le-o schimbat pe la 400k km parca. Da pana acolo mai e cale lunga... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Poate ma luminati va rog

 

In conditiile in care grupul conic(diferentialul),cardanul si ambreiajul complet sunt schimbate recent,cam de 8.000 km,totusi am o smuceala deranjanta atunci cand tai gazul sau cand accelerez din nou,asta la viteze mici,in treptele 1,2,3.

In aceleasi conditii ce mers daca trag ambreiajul,in momentul in care dau drumul manetei aud un cloncanit.

Motorul e un R 1200 RT

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardanul, zici ca l-ai schimbat recent. Ma refer la bara in sine, aia parca are si la 1200 ceva tampon de guma la mijloc, nu? S-a desfacut de acolo? Ca trebuie montat inapoi cu un anumit unghi de defazaj intre capete ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardanul, zici ca l-ai schimbat recent. Ma refer la bara in sine, aia parca are si la 1200 ceva tampon de guma la mijloc, nu? S-a desfacut de acolo? Ca trebuie montat inapoi cu un anumit unghi de defazaj intre capete ;)

Vezi la mos Anton pe site - orice e dupa 2003 (sau orice adv.) poate fi montat intr-un singur fel. Iar la 1200 parca e capsulat si n-ai cum sa le separi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Poate ma luminati va rog

 

In conditiile in care grupul conic(diferentialul),cardanul si ambreiajul complet sunt schimbate recent,cam de 8.000 km,totusi am o smuceala deranjanta atunci cand tai gazul sau cand accelerez din nou,asta la viteze mici,in treptele 1,2,3.

In aceleasi conditii ce mers daca trag ambreiajul,in momentul in care dau drumul manetei aud un cloncanit.

Motorul e un R 1200 RT

 

Multumesc

Hai ca stau prost la capitolu citit din urma.

 

Ia incearca asta: la viteza mica, tragi ambreiajul si ii dai mai repede drumul (ai grija sa nu cazi sau sa faci vreo boacana!). De fiecare data va face un sunet metalic, gros, infundat (clanc!). E normal si nu afecteaza fiabilitatea, siguranta sau functionare.

 

Nu prea inteleg ce zici tu cu smuceala aia. Cand tai gazul, da, se pune pe frana de motor destul de brutal.

 

Incearca sa clarifici un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca la 1100 RT se prezinta aceeasi brutalitate in momentul taierii gazului sau a accelerarii bruste, ce sa fie ce sa fie??

O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod.

si mai pe romaneste, termenii aia ?

mai spun ca nu este nici un cloncanit, nici nu sare din viteza dar parca e prea smucita.

a, comparativ cu cele in 4 pistoane te referi...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca stau prost la capitolu citit din urma.

 

Ia incearca asta: la viteza mica, tragi ambreiajul si ii dai mai repede drumul (ai grija sa nu cazi sau sa faci vreo boacana!). De fiecare data va face un sunet metalic, gros, infundat (clanc!). E normal si nu afecteaza fiabilitatea, siguranta sau functionare.

 

Nu prea inteleg ce zici tu cu smuceala aia. Cand tai gazul, da, se pune pe frana de motor destul de brutal.

 

Incearca sa clarifici un pic.

 

 

Salut.

Cu trasul ambreiajului la viteza mica asa e cum descrii tu.Doar ca se aude clanc si daca dau drumul lin la maneta,nu brusc.Nu a fost tot timpul asa.Motorul il am de nou si are acum 143.000.

Legat de smuceala nu vorbesc de frana de motor.

Cand tai gazul,inainte de a fi frana de motor are o smuceala,da in nas scurt,apoi se simte frana de motor.

Cand accelerez din nou,deci dupa ce taiasem gazul initial,motocicleta fiind in mers,in una din treptele 1,2,3,la fel apare o smuceala,dupa care intra in sarcina.

Parca are un joc pe undeva,asa il simt

Iti mai aduci aminte cand faceai poligonul?

Eu il faceam in treapta 2 si lucram din gaz.Ei bine,mi-ar fi imposibil sa merg la fel cu motorul meu.Trebuie sa trag ambreiajul mereu pentru a anihila acele smucituri.

Nu spun ca vreau sa fac poligonul cu el,dar se inampta sa fi nevoit sa mergi cu viteza mica,unde trebuie sa accelerezi usor,apoi sa tai gazul si tot asa.Atunci imi apare aceste smuceli,dat in nas.

Sper ca acum m-am facut mai bine inteles.

 

Apucati-va si desfaceti-va cutiile de viteze pt aia. Mai stiu pe unu care o facut la fel :laugh:

 

 

Glumesti,sau vorbesti serios?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glumesti,sau vorbesti serios?

Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel?

Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade?

 

Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal cata

mi am adus RT ul

inainte de toate tre sa recunosc ca imi e dor de GS

RT ul asta desi trage mai bine ,are o manevrabilitate jalnica,mai ales pe loc.

in viraje parca sunt pe vitezana,trebuie sa iau virajul din corp.

Nu mi place.Mai ales ca nu pot urca borduri.

Singurele avantaje sunt ca daca ai parbrizul ridicat nici nu simti ca ai 150 la ora,adica e bun la drum lung.

Vreau sa dau o tura pana in Iran ,asa ca m ar tenta o revizie la tine.

Tot vad poze cu tot felul de piese retezate,uzate,suruburi rupte,plm.

Da mi nr tau sa vedem cand ma programezi.0724131953 Victor Ungureanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...