Sari la conținut

Postări Recomandate

daca nu ma insel spatele/bascula e identica cu r 1200 gs/gsa

vechiul meu gsa era din 2007 si a facut 100000 km

fara nici o problema!!!!

si nu uita ca un gs/ gsa il mai bagi un pic si off macar pe piatra concasata sau mai sari o bordura

ceea ce cred ca tu cu asta nu ai facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vă salut, din nou!

Am reuÂşit să-mi rezolv problema clapetelor Âşi am înlocuit cablurile de accelerație, cele scurte.

AÂş vrea să fac o sincronizare provizorie, până ajung la o sculă profi ... am luat cu împrumutul una cu manometre.

Se poate o explicație mai 'băbească' a procedurii? Nu înțeleg, cum stă treaba cu reglajul/jocul cablurilor.

 

Mulțumesc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nenea avem acelasi motor si la mine sa dus semeringul ala si am venit picurand ulei de la milano acasa lam schimbat eu lam cumparat de la bavaria 100 roni un rahat de semering si tu lai pus pe platforma prea repedea nici eu nu mai duc motoru la bavaria ce pot face fac eu cu mana mea am schimbat ambreiaju si a iesit aia la bavaria pentru un semring le trebuie o saptamana semeringul il poti schimba tu dupa care schimbi uleiul din grup 200grame se schimba usor motoru meu usurel seapropie de 150000km facuti de mine si numi aduc aminte sa ma fi lasat undeva o zi buna

post-20188-0-93793000-1341808890_thumb.jpg

post-20188-0-69964900-1341808973_thumb.jpg

post-20188-0-20730600-1341809023_thumb.jpg

post-20188-0-25440300-1341809063_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 in grup se baga 180 ml de ulei. La 1100/1150 se baga pana la nivelul de jos alfiletului de la gaura de umplere.

 

Se mai strica grupurile astea, pentru ca au fost prost asamblate din fabrica. Daca te hotarasti sa iti iei un alt grup, nou sau second hand, l-as primi bucuros pe al tau sa il repar :D

Nu te incumeta sa il lasi la AB sa il repare, tot ce o sa faca e ca o sa iti schimbe rulmentul si simeringul, si in scurt timp o sa o patesti exact la fel ;)

 

DAca iti iei grup second hand, vezi sa fie tot de pe un RT. Daca iei de GS, vezi ca are alt raport la transmisie, sa nu te trezesti doamne feri cu el pe o roata... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo sunt niste saibe-distantier in functie de jocul la montej .Imi este greu sa cred ca la AB sta cineva sa determine grosimile exacte ale acestor saibe pentru a fi reparat corespunzator grupul.Deci mare atentie !! Aveti aici un filmulet ca sa va faceti o idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 in grup se baga 180 ml de ulei. La 1100/1150 se baga pana la nivelul de jos alfiletului de la gaura de umplere.

 

Se mai strica grupurile astea, pentru ca au fost prost asamblate din fabrica. Daca te hotarasti sa iti iei un alt grup, nou sau second hand, l-as primi bucuros pe al tau sa il repar :D

Nu te incumeta sa il lasi la AB sa il repare, tot ce o sa faca e ca o sa iti schimbe rulmentul si simeringul, si in scurt timp o sa o patesti exact la fel ;)

 

DAca iti iei grup second hand, vezi sa fie tot de pe un RT. Daca iei de GS, vezi ca are alt raport la transmisie, sa nu te trezesti doamne feri cu el pe o roata... :D

 

Sal Dane .

Frate nici in cele mai urate vise nu ma asteptam la asa ceva ,totusi mobra este destul de noua si cu putini km, ce vreau eu sa stiu este ce am gresit : nu cred ca viteza poate provoca asa ceva ce pot sa -ti spun Dane este ca eu folosesc sau am folosit pana acum destul de mult sau intens cred ca ma fac inteles frana de motor poate sa fie asta o explicatie ? ........Acum nu mai am ce sa fac motorul este la ei si azi am vb cu ei maine se ocupa de ea am sa incerc sa fiu pe aproape ,dar inca odata unde am gresit sau este chiar ghinion .

O zi buna Dane si mersi pt mesaje tuturor cat despre graba ca am pus motorul pe platforma eu cred ca era singura solutie ,uleiul nu picura curgea frate ca la balamuc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba sta astfel: curge simeringu de la cardan. Asta poa' sa curga din 2 motive: e dus rulmentul, care face ca simeringu sa curga. Sau doar sa fie uzat simeringul, si atunci il schimbi si gata.

 

Daca e dus rulemntul mare, si numai il inlocuiesti, nu rezolvi mare lucru. O sa se strice si ala, ecaxt ca asta de pe motor. Acolo trebuie puse niste saibe, calculata grosimea lor dupa o formula, etc, cum o pus Varugica filmuletul.

 

La 1100/1150, treaba e destul de simpla. La 1200, e fwutere de utere, ca acolo tre sa iti faci tot felu de dispozitive, prese, sa masori adancimi, etc, si toata treaba e foarte sensibila. Nu prea e loc de greseala acolo. Acuma ma gandesc ca la AB e mai simplu sa zica: scoate banii pentru un grup nou, ca nu e mult, numa vro 30 de milioane, si noua ne mai dai ceva ca ti-l montam si pace buna.

 

Eu unul is adeptul reparatiei, daca se poate repara, nu inlocuirii. Treaba e ca daca il repari, si il repari bine, tine o viata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mersi Dane mi-ai pus si tu putina gheata ...... :angryfire: sa vedem maine daca i-l desfac ce spun marii specialistii ce te intrebasem eu era ce am gresit eu si unde adica de ce s-a ajuns aici la 30ooo km ...............?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Victore, tu ai mers normal cu ea, ce sa gresesti?

Nu are importanta viteza sau temperatura.

Sunt altii care au facut peste suta de mii fara probleme si nu au nimic.

Ghinion, asta este..sau blestemul RT-ului, cind te-ai decis sa-l schimbi cu gheseu' asta, o fi zis "sa-ti moara cardanu' la intrare!! :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare suparare mi-am cam pierdut increderea in robustetea si mitul B M W -ului .

Voi ce credeti despre asa ceva ....a mai patit cineva asa ceva ?

Eu am patit cu 1200 anul trecut la Gheorgheni, dar fara sa se strice semeringul, numai rulmentul, m-am intors pe roti pina la Baile Tusnad, apoi l-am suit in duba. Cauta un rulment cod 6917 sau 61917 cu dimensiunea de 85*120*18, rulment conic 30205 si un semering 85x110x10 la firmele care vind rulmenti industriali, am gasit totul cu 100 lei, am mai dat 400 pe transport si manopera. Asa-i cu masinile nemtesti, trebuie sa ai bani sa le intretii, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viorele, s-ar putea ca la 1200 GS sa nu se potriveasca cotele, nu este acelasi diferential ca la 1100/1150 sau 1200LT.

Este posibil, oricum reperele sint bune macar pentru LT-urile noastre.

Nu am inteles din explicatii, a curs uleiul dar s-a stricat si rulmentul? sau este invers, s-a stricat rulmentul, s-a inclinat axa si a rupt din semering? ca daca rulmentul este in regula, scapa usor.

In alta ordine de idei a schimbat cineva uleiul in furcile fata? cit ulei se pune si cum? am crezut ca este ca la 1100, ca se poate pune pe sus dar nu este asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Te chinuie schimbarea uleiului in furci, am facut-o si eu, muncesti de ti se acreste!.

Procedura este identica pentru 1100/1150 RT/GS, R, S, etc, nu ma refer la partea cu carenele, evident.

Demontezi:

-Ambele carene.

-Carena de pe rezervor, cea cu radioul.

-Plasticele/ornament gri de pe ghidoane

-Capacul gri care acopera ghidonul.

-Desfaci ambele jambe din jugul superior, trebuiesc doi oameni,unul cu o tubulara desface piulitele la fiecare jamba in parte si celalalt cu o carpa tine contra de paharele cromate, trebuie sa iasa destul de usor.

NU FOLOSI ALTCEVA DECIT FORTA MAINILOR+O CARPA, ALTFEL ZGARII PAHARELE CROMATE.

 

Treci in partea de jos

-Scoti aripile fata, ambii etrieri, dai roata jos.

-Treci la jugul inferior, ai patru suruburi cu cap inbus, le demotez si pe alea.

In mod normal vin cu loctite de blocare pe ele, daca nu se desfac nu forta caci strici capetele, trebie sa incalzesti fiecare cap/surub si zona cu un feon industrial, apoi le dai afara usor.

Acum dai jos jambele.

Nu stiu cum te-ai gandit, dar iti recomand sa schimbi odata cu uleiul si simeringurile de presiune.

Alea originale, de praf, cele de deaspra astora de presiune raman pe mobra.

Ambele costa intre 80/140lei, dar se merita, nu te gandi la bani, pe urma iti curg simeringurile si iar trebuie sa desfaci!

-Scoti paharele cromate din jambe, cureti cu benzina sau spray de frane interiorul, schimbi simeringurile.

ATENTIE, FOARTE IMPORTANT

-In partea de sus pe fiecare pahar/jamba in parte exista un mic surub inbus, de 4 mm parca, desfa ambele suruburi de pe amble juguri si pune-le deoparte.

Astea sunt aerisitoarele.

Ai sa observi deasemenea pe paharele cromate in treimea superioara cite un mic orificiu, cit o gaura de ac, pe acolo se elibereaza presiunea la montaj.

Acum treci la montaj, pui in fiecare jug exact 470 ml de ulei 10w, apoi introduci usor paharul in jamba si impingi in jos pina ce orificul acela mic scapa sub simeringul de presiune.

Atentiune, DE PRESIUNE, nu cel de praf, de deasupra!

Tii paharul in jamba exact in pozitia asta, suspendat si abia acum pui la loc si strangi surubul/inbus de 4 mm, cel din capatul jambei, de sus!

Faci la fel si cu cealalta jamba si asta este tot, poti trece la montaj in sens invers.

Ai mare grija ca la montaj sa nu tragi de pahar in sus si ael orificiu sa iasa de sub simering, altfel prinde aer si nu ai facut nimic, iti pusca tot uleiul afara de la presiunea creata acolo!

In manual se mai spune sa masori distanta dintre jambe, acolo unde intra axul rotii, cu axul rotii fixat si strans(fara roata, la rece)trebuie sa ai 165 mm intre ele, dar eu nu vad nicio logica, atat timp cit la fixare nu exista niciun surub pe excentric!

Presupun ca se face asta ca sa fii sigur ca jambele nu sunt strambe, eu le-am masurat si distanta intre ele este exact de 165 mm..

IMPORTANT:La montaj sa nu uiti sa pui loctite de blocare pe cele patru inbusuri de la jug, altfel se desfac de la vibratii si capeti joc de acolo!

Daca nu te-am lamurit suna-ma si iti explic..

Succes..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile!

Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni.

Am comandat din greseala doua bucati..

Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei..

 

Mai e disponibilă?

Vă salut, din nou!

Am reuÂşit să-mi rezolv problema clapetelor Âşi am înlocuit cablurile de accelerație, cele scurte.

AÂş vrea să fac o sincronizare provizorie, până ajung la o sculă profi ... am luat cu împrumutul una cu manometre.

Se poate o explicație mai 'băbească' a procedurii? Nu înțeleg, cum stă treaba cu reglajul/jocul cablurilor.

 

Mulțumesc.

 

 

:thanks:

Editat de GorG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria s-a dat..

Multumesc, ca de obicei esti amabil si bine dispus.

Dar ce spui tu acolo se va face cu ocazia altei decarenari pentru schimbarea filtrului de aer si a sincronizarii clapetelor, adica la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are careva linkul la statorul de la electromotor de pe ebay? Caut pentru un prieten si numa nu gasesc un stator dinala...

 

sau un electromotor de rezerva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...