Budd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Pai nu e mult/deloc mai fasnet. Ampatamentul e identic.Greutatea cam la fel cu un plus (evident) pentru GT care are un motoras in plus pentru parbriz si (normal) un parbriz mai mare, un extra circuit pentru incalzire sa si eventual cuferele standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Intreb:De ce este mai fasnet RS-ul decit GT-ul?Din ce stiu eu au aceleasi motorizari, rapoarte, etc. Ceea ce la "vaporul" GT la drum foarte-foarte lung si de foarte-foarte buna calitate constituie un avantaj (ghidon inalt, cruse-control, carena mai ampla si... da, chiar greutatea mai mare a intregului ansamblu !)... la "probele de indemanare, acceleratie si distractie " - nenumarate si necesare in viata de zi-cu-zi... Pentru mine: Avantaj RS ! Credeti-ma, nu ma exprim din "carti", ci din cele simtite in anii de pasiune si 'jdemiile de kilometri rulati. Este opinia mea ca motociclist. Pentru altul, de ce nu, mai "bengoasa" ar putea fi FJR-oaica, in pofida celor 5 rapoarte ale sale... Comparand BMW GT cu RS: Am ales concret avantajul manevrabilitatii in micul dezavantaj al comoditatii... De fapt, nu am fost niciodata atat de comod in detrimentul sportivitatii ! La fel ca si acum... Am preferat R Sportul, un roaster care rima perfect cu mine (si estetic si tehnic) lasand in planul secund varantele majoritare R si S ! C'est la vie... Nu suntem toti egali nici in educatie, nici in selectare, nici in meserie si nici in sentimente ! La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Intreb:De ce este mai fasnet RS-ul decit GT-ul? Din ce stiu eu au aceleasi motorizari, rapoarte, etc. Chestie de gusturi, din punctul meu de vedere GT-ul arata mai bine decit RS-ul.. Eu am vazut ca diferenta intre 1100 GS/RT/R/RS la cat de fasnete is, e data doar de grup Mai exact de reportul revolutiilor cardan/roata. Atata. Motorul si cutia is exact aceleasi pe toate modelele, deci interschimbabile. De vreme ce 1200RS are acelasi grup, ca si forma, daca vrei sa il faci mai fasnet ii pui grup de GS, daca vrei sa consume mai putin si sa ai cuplu la ture ceva mai sus, pui grup de RT. RT 1100 e mai lenes decat 1100GS. Poate si kilele conteaza, dar grupul zice ultimul cuvant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 ...si kilele conteaza, dar grupul zice ultimul cuvant. Sa traiesti, Dane ! Mi-ai adus aminte de tinerete... Prin anii '70 cand alergam la curse la "Clubul Sportiv Municipal Bucuresti" aveam posibilitatea sa reconformez transmisia, si sa "mapez" intre "grupurile" de solo si cele de atas, in functie de conformatia traseului... Cel mai titrat BMW cu care se alerga in vremurile acelea era un R 69 S ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Eu am vazut ca diferenta intre 1100 GS/RT/R/RS la cat de fasnete is, e data doar de grup Mai exact de reportul revolutiilor cardan/roata. Atata. Motorul si cutia is exact aceleasi pe toate modelele, deci interschimbabile. De vreme ce 1200RS are acelasi grup, ca si forma, daca vrei sa il faci mai fasnet ii pui grup de GS, daca vrei sa consume mai putin si sa ai cuplu la ture ceva mai sus, pui grup de RT. RT 1100 e mai lenes decat 1100GS. Poate si kilele conteaza, dar grupul zice ultimul cuvant. Cred ca intelegem gresit fasnetz. Asta pentru ca motorul de 1100GS vs 1100RT este clar cu 10 cai mai sarac. GS are 1:3 iar RT are 1:2.91. Diferenta este aproape nesemnificativa pe sosea. E UN DINTE in plus. Asta se simte in favoarea GS-ului pe macadam insa doar la plecarea de pe loc sau la reprize scurte. Lenevia lui RT e data de cele 40 kile in plus fata de GS. Raportul este power/weight este 0.32 la RT si 0.33 la GS deci acel dinte in plus este doar una din cauze insa in niciun caz factorul decisiv. Mesaj completat Inca o chestie: daca vrei sa schimbi finala intre RT si GS iti trebuie alt disc. Evident cel care se potriveste cu ... finala schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ma intereseaza si pe mine de ce crezi tu ca sistemul CBS-Honda este mai practic decat cel de la BMW ?! e o parere formata din ce m-am documentat pe net, pe forumuri din afara, etc. fireste ca nu ma ghidez dupa asta @budd: - da, greutatea e cam mare si ma pune putin pe ganduri, insa am un amic care are R1150RS (~240kg daca nu ma insel) si nu prea se simt - GT-ul imi place si mie mai mult, insa mai e si chestie de pret...(de fapt cel mai mult imi place: http://www.hondaitalia.com/download/foto/s...ng_vfr1200f_dct insa nu mi-o permit) @giv 32: -da, si mie tot modelul vechi imi place - nu cred ca daca scrii pe forum e o pierdere de vreme, gasesti informatii utile - dupa ce mergi pe vitezana (naked la mine), nu prea-ti mai vine sa te sui pe altceva, nu cred ca e o torpila, sau daca e macar vreau una mai confortabila @dan nastase: - ms, bagat la cap tot ce ai spus - la faza cu comenzile, io o tin totusi p'a mea. sunt mult mai simple la japoneze si mult mai aproape de reflexele umane, e stupid sa ai claxonul in sus si butoane separate pt semnalizare, insa, asta este cel mai neimportant criteriu in decizia pe care o voi lua ---------------- sa nu intelegeti gresit, ms de aprecieri. speram totusi sa scrie vre-un posesor, pt a vedea mai multe detalii. si asta pt ca posesorii de stouring-uri mari de obicei au trecut de faza in care-si lauda exacerbat mobra, si marca ei doar pt ca aia au sau aia au avut. cineva m-a ajutat cu un contact al unui posesor : multumesc! comparatia cu xx-ul e poate deplasata, ca sa intelegeti mai bine ce caut: mobra de viteza, mai puternica, motor NUMAI 4-linie (nu ma intereseaza f mult cuplul spre deloc [urasc diesel-ul ] ), confortabila si cu protectie maxima la vant, sa poata sta dreq pasagera klumea, si sa nu ma doara toate oasele dupa un drum mai lung. Ce ar fi ideal e sa se comporte ca hornetul pe curbe si in oras, si ca un touring adevarat la drumuri lungi, dar deh nu prea exista asa ceva. Sunt fun japoneze, bmw nu-mi place sincer ca aspect mai deloc, insa toate cerintele de mai sus anuleaza treaba asta, si e singura marca ce ofera ceva apropiat de ce vreau eu. Pan la primavara am timp sa ma mai documentez si sa mai aud pareri. Ms, si orice parere e binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Cred ca intelegem gresit fasnetz. Asta pentru ca motorul de 1100GS vs 1100RT este clar cu 10 cai mai sarac. GS are 1:3 iar RT are 1:2.91. Diferenta este aproape nesemnificativa pe sosea. E UN DINTE in plus. Asta se simte in favoarea GS-ului pe macadam insa doar la plecarea de pe loc sau la reprize scurte. Lenevia lui RT e data de cele 40 kile in plus fata de GS. Raportul este power/weight este 0.32 la RT si 0.33 la GS deci acel dinte in plus este doar una din cauze insa in niciun caz factorul decisiv.Mesaj completat Inca o chestie: daca vrei sa schimbi finala intre RT si GS iti trebuie alt disc. Evident cel care se potriveste cu ... finala schimbata. Pai uite ca dintele ala in plus face ca la drum lung, cu aceeasi cutie si motor pe GS si RT sa am 4000 rpm la 120 la ora la GS si 3600 rpm la 120 la ora la RT. Am zis clar ca si greutatea conteaza, dar inca sustin ca ultimu cuvant il are raportul din grup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Are sens doar o schimbare de finala de pe 1150GS cu una de pe 1100GS. Dar asta doar din cauza ca GS (in general) are aerodinamica unui molid. Altfel 1150RT are aceeasi finala ca si 1100RT.Si acolo se simte pentru ca spre deosebire de GS nu ramai fara caluti cand treapta se apropie de RPM final. In rest,discutam discutii. Un R1100R invarte cercuri pe langa un R1100GS tocmai din cauza greutatii si ... a ampatamentului redus.Un calcul grosier (nu am acum calculator) arata ca pe kilometru 1100RT are 30 m parcursi peste 1100GS.Deci despre ce vorbim noi aici? Adaugam un dinte ca sa ramanem fara cai in a 5-a cu un motor mai greu cu 50 kile cu o aerodinamica de 10 ori mai buna! Raportul mai mare,repet,e bun in cazul in care mai ai o viteza. Altfel dai 300 eur pe care i-ai folosi in mod util la o suspensie aftermarket.Iar acolo ai simti ceva cu siguranta. ...cei doi bani ai mei.Just. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Are sens doar o schimbare de finala de pe 1150GS cu una de pe 1100GS. Dar asta doar din cauza ca GS (in general) are aerodinamica unui molid. Altfel 1150RT are aceeasi finala ca si 1100RT.Si acolo se simte pentru ca spre deosebire de GS nu ramai fara caluti cand treapta se apropie de RPM final.In rest,discutam discutii. Un R1100R invarte cercuri pe langa un R1100GS tocmai din cauza greutatii si ... a ampatamentului redus.Un calcul grosier (nu am acum calculator) arata ca pe kilometru 1100RT are 30 m parcursi peste 1100GS.Deci despre ce vorbim noi aici? Adaugam un dinte ca sa ramanem fara cai in a 5-a cu un motor mai greu cu 50 kile cu o aerodinamica de 10 ori mai buna! Raportul mai mare,repet,e bun in cazul in care mai ai o viteza. Altfel dai 300 eur pe care i-ai folosi in mod util la o suspensie aftermarket.Iar acolo ai simti ceva cu siguranta. ...cei doi bani ai mei.Just. Un km pe RT e fix egal cu un km pe GS Chiar daca unu are roata de 17 si alalalt de 19 pe fata, speedo rating is diferite Adica un kg de pene e la fel de greu ca un kg de fier, doar mult mai voluminos. Mesaj completat So...as I am helping get things ready for a bike race I ride my 1998 R1100RT up to a place that has cold water...as I ride up this slight incline the engine dies like I hit the kill switch...lights are on...but engine is dead. I coast back down that little hill and over to my team van...remove the seat...hit the starter and it fires right up. WTH? Put on the seat...back up that hill...same spot...engine dies just as before...WTH!!!!! Coast back down the hill...call BMW shop...that said..sounds like a loose battery cable. OK...pull on the positive and I moved it..pulled back the plastic...tighted the bolt..put it back together...starts right up...back up that hill and the engine cuts off at the same spot for the 3rd time!!! This time I pull the seat at the top of the hill...hit the starter button...nothing. HMMM...is that smoke I smell??? Why yes...there is a fire under the left side of the front fairing...big fire...flames and all...have you even tried to get water inside the fairing....not easy!! So there you have it...my new to me BMW caught fire tonight!! de pe BMWST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 N-ai prins ironia. ... ...nu am prins ironia ca eram grabit si am auzit de atitea ori chestia asta incit am luat foc instant.. ...treaba este cit se poate de serioasa, multa lume blameaza genul ala de comenzi dar nu stau sa analizeze ce si cum sta treaba cu ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 A 90° turn consumes about 3-5% of the energy that passes through. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Un km pe RT e fix egal cu un km pe GS Chiar daca unu are roata de 17 si alalalt de 19 pe fata, speedo rating is diferite Adica un kg de pene e la fel de greu ca un kg de fier, doar mult mai voluminos.Mesaj completat de pe BMWST Nu dom'le . Te faci ca nu intelegi ce am zis doar ca sa justifici ideea. Noi vorbeam de raportul de transmisie. Adica la GS la 3 revolutii ale cardanului roata se invarte o data (ma rog,coroana) iar la RT la 2.91 revolutii roata se invarte o data. Conservativ (luand 2*PI*r ca lungime desfasurata a rotii cu 2*r approx 35 cm ca sa elimin diferenta dintre roata RT si GS) o rotatie a rotii este desfasurata cam 1 metru in linie dreapta. De unde rezulta ca 1 km se face in 3000 revolutii la GS si 2910 revolutii la RT. adica la aceleasi 3000 de revolutii , RT parcurge cca 30m extra. 1km pe GS este exact ca un km pe RT nu insa si pentru motorul GS. Misto analogia din folclorul popular insa nu vorbesti cu badea Gheorghe acum Dunno if ya catch my drift this time. Oh,and BTW, vorbeam de roata spate de data asta.And of course,feel free to challenge me. Raman la ideea ca 300 EUR puse intr-o suspensie aftermarket pe spate este de 10 ori mai folositoare decat un dinte in plus pe output pinion (coroana , cum se zice in poiana lui Iocan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Inteleptul Solomon ar fi zis: si tu ai dreptate, si tu ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) Corect,tu dai berea Io dau shoarma Editat Septembrie 17, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Asa facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choparica Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Pimp my BMW Interesanta jucaria. Sursa: Editat Septembrie 19, 2010 de Choparica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Pimp my BMW Interesanta jucaria. Sursa: interesanta ,nu stiu (poate pe Magheru') ,dar scumpa este ... PS: scuza-ti calitatea fotografiei (din 2005 si cu un telefon foarte neperformant) ,de admirat am admirat ,dar nu am avut loc de sefu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 salutare, a cumparat cineva pivotul de la 1100rt? de unde sa-l cumpar? ceva sfaturi? multumesc, df Mesaj completat Vorbesc de piesa cu nr 13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 salutare, a cumparat cineva pivotul de la 1100rt? de unde sa-l cumpar? ceva sfaturi? multumesc, df Mesaj completat Vorbesc de piesa cu nr 13 BMW motorrad Pipera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 BMW motorrad Pipera... multumesc, am oferta de la ei; 390 lei = pivot + piulita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da, eu l-am schimbat la GS, dupa ce am avut accidentul. Pe vremea aia aveam o sursa de piese originale BMW, la jumate pretul Daca crei, ma interesez sa vad daca mai e valabila filiera Da si eu am dat vro 270 RON pe el pe vremea aia. Oricum, daca te incumeti sa il schimbi tu, vezi ca alea 4 suruburi care tin furcile de punte trebuiesc incalzite ca au loctite, la fel si pivotul care il inlocuiesti, si ala are loctite pe el! Dan. Mesaj completat Nu stiu de ce piulita e vorba, poate aia de sus? Aia se poate refolosi, numai daca nu ai dat cu mobra atata de tare incat sa fi futat filetul de pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da, eu l-am schimbat la GS, dupa ce am avut accidentul. Pe vremea aia aveam o sursa de piese originale BMW, la jumate pretul Daca crei, ma interesez sa vad daca mai e valabila filiera Da si eu am dat vro 270 RON pe el pe vremea aia. Oricum, daca te incumeti sa il schimbi tu, vezi ca alea 4 suruburi care tin furcile de punte trebuiesc incalzite ca au loctite, la fel si pivotul care il inlocuiesti, si ala are loctite pe el! Dan. Mesaj completat Nu stiu de ce piulita e vorba, poate aia de sus? Aia se poate refolosi, numai daca nu ai dat cu mobra atata de tare incat sa fi futat filetul de pe ea... Multumesc Dan, sigur ca doresc si o alta oferta cu atat mai mult cu cat e mai ieftina la prima vedere; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ce an la 1100rt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ce an la 1100rt? 1996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Plasez comanda, de indata ce mi se raspunde, te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.