Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Din ce stiu eu, acum multi ani era reglementat ca un motor sa nu aiba mai mult de 100 cp.

Cel putin pe piata germana.

Nu stiu insa daca motivul tinea de asigurare sau de altceva.

ZZR-ul 1100 pe care l-am avut avea motor de 147 cp, dar pe piata germana se vindeau variante 'strangulate' de 98 cp.

Fiind exemplare pe carburator restrictiile se eliminau usor, erau niste gulere de tabla la carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-e cam lene sa caut "in arhiva" ca zic 100% (referitor le ce zici tu cu primii 2 ani) dar te inseli; cu siguranta ulterior au existat ambele variante de 98 si 130cp in paralel, scopul celei de 98 fiind sa platesca nemtii (poate si cei din alte tari) mai putin la asigurare.

:) ...normal iese din fabrica cu 130cp dar pt unele tari se limiteaza destul de simplu la 98cp..

...se schimba un releu de tip punte din cutia cu sigurante si se inlocuiesc niste tuburi de plastic din admisia de aer si gata, ai 130cp... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, acum multi ani era reglementat ca un motor sa nu aiba mai mult de 100 cp.

Cel putin pe piata germana.

Nu stiu insa daca motivul tinea de asigurare sau de altceva.

ZZR-ul 1100 pe care l-am avut avea motor de 147 cp, dar pe piata germana se vindeau variante 'strangulate' de 98 cp.

Fiind exemplare pe carburator restrictiile se eliminau usor, erau niste gulere de tabla la carburi.

Inseamna ca din 99 le-a iesit legea din vigoare :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

 

Nu le asambleaza in SUA, poate numa roata fata si parbrizu. Dar de facut tot la mama lor in Germania is facute.

Mesaj completat

Hibe cu BMW-ul? Postati pe facebook :)

 

post-22404-1288876886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acolo scrie clar :"Manufacturer: BMW OF NORTH AMERICA, LLC" , deci numai alea facute(asamblate) de bmw sua .

 

BMW SUA face doar masini. Mobrele is facute toate in doiciland sau alea enduro prin Brazilia. De obicei dupa un recall USA , urmeaza unul global. Ma gandeam ca stie cineva ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ,stie cineva de recall-ul asta.

 

Eu unul nu stiu nimic; dar la dealerul tau nu ai intrebat?

Mesaj completat

Se poate si asta,dar tot ce am intalnit eu din 97 si 98 aveau 98cp.Chiar mi-au zis ca stiau ca din 99 au 131cp.

Daca ce spui ar fi valabil mi-ai arata un singur K1200RS din 2000 cu 98cp.Iar dupa 2004 au facut de modelele de 165cp....nu se mai plateau asigurari???

Eu sper ca nu scri de dragul contraziceri... :)

 

Hmmm... acum da, scriu si io sa ma bag in seama, sa par destept (mi-a mai dat unu' PM ca io scriu numai prostii p-aici pe forum da' vezi ca ala macar scrie corect in limba materna).

 

Dar m-a dus capu' sa dau o banala cautare pe mobile si sa vad ca din K1200RS-urile fabricate '97-'99 cam jumatate au 131cp si nu mai trebuie sa mai iau dupa ce scriu unii sau altii pe forum pe forum.

 

Cred ca nu ai inteles bine ideea cu puterea: sub 100cp este asigurarea mult mai ieftina. Asadar, cine vroia sa plateasca mai putin lua varianta limitata la 98, cine vroia full-power, lua cea standard de 131. Iar la cele incepand cu 2004, ce naiba sa mai limitezi?? Ca doar d-aia o iei, sa ai puterea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu stiu nimic; dar la dealerul tau nu ai intrebat?

Mesaj completat

 

 

Hmmm... acum da, scriu si io sa ma bag in seama, sa par destept (mi-a mai dat unu' PM ca io scriu numai prostii p-aici pe forum da' vezi ca ala macar scrie corect in limba materna).

 

Dar m-a dus capu' sa dau o banala cautare pe mobile si sa vad ca din K1200RS-urile fabricate '97-'99 cam jumatate au 131cp si nu mai trebuie sa mai iau dupa ce scriu unii sau altii pe forum pe forum.

 

Cred ca nu ai inteles bine ideea cu puterea: sub 100cp este asigurarea mult mai ieftina. Asadar, cine vroia sa plateasca mai putin lua varianta limitata la 98, cine vroia full-power, lua cea standard de 131. Iar la cele incepand cu 2004, ce naiba sa mai limitezi?? Ca doar d-aia o iei, sa ai puterea mare.

Despre ce limba vorbesti?Despre aia din Malu Rosu sau despre aia din Piata Sarbeasca...ca voi ati vrut republica,nu? :) :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce limba vorbesti?Despre aia din Malu Rosu sau despre aia din Piata Sarbeasca...ca voi ati vrut republica,nu? :) :P :)

Prietene,las-o cum a picat.Ai dreptate.Esti cel mai bun. Eu o recunosc.

Mesaj completat

Eu unul nu stiu nimic; dar la dealerul tau nu ai intrebat?

 

Pai tocmai ca nu. De la ei am aflat ca de obicei dupa un NA recall vine global recall. Nu mereu,insa in cele mai multe cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,las-o cum a picat.Ai dreptate.Esti cel mai bun. Eu o recunosc.

 

Nu sunt prietenul tau,iar decat tine, care bagi in aceeasi ciorba RS si R Sport,DA,sunt mai bun... :moto:

Editat de oyabun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o oala mare, pui in ea un cb500, un z1000 si arunci doo pistoane diametral opuse, mesteci bine si iese un r1200r 2010.

 

Serios acuma. E motor boxer DOHC pus pe un cb500 si fatza de z1000.

 

Cine indrazneste sa ma contrazica? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, nu vorbesc despre 1920 toamna ci de r1200r din 2010.

 

Nu zic ca nu imi place, zic doar ca arata ca un cb500 la cadru si o fata/far de z1000. Asta e parerea mea.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, nu vorbesc despre 1920 toamna ci de r1200r din 2010.

 

Pai tu de ce o tii p-a ta cu 2010? Eu vorbeam de modelul 2011... in 2010 dohc au pus doar pe RT si GS iar R a fost neschimbat :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place cum arata. Desi stiu ca e minunat calare pe el.

 

Mie imi place la nebunie... mi se pare FRUMOASA. Pacat ca pachetul "classic" exista doar pe negru... mi-ar placea acel "apple red" cu jantele spitate dar nu merge...

Ma bucur ca au schimbat si bordul si ca nu au facut prostia sa puna buton unic la semnalizare ca la GT si RT.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi plac jantele spitate. Sexy.

 

M-as baga la un set pentru RT-ul meu dar is destul de greu de gasit, si noi... nu te poti apropia de pret.

 

La gs era 1000 eur bucata :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as baga la un set pentru RT-ul meu dar is destul de greu de gasit, si noi... nu te poti apropia de pret.

 

Ia pune o poza cu un RT 1100 cu roti spitate.Nu stiu de ce mi se pare ca ar arata gay fata de alea turnate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...