Admin l.u.v Postat Noiembrie 4, 2010 Admin Share Postat Noiembrie 4, 2010 Din ce stiu eu, acum multi ani era reglementat ca un motor sa nu aiba mai mult de 100 cp. Cel putin pe piata germana. Nu stiu insa daca motivul tinea de asigurare sau de altceva. ZZR-ul 1100 pe care l-am avut avea motor de 147 cp, dar pe piata germana se vindeau variante 'strangulate' de 98 cp. Fiind exemplare pe carburator restrictiile se eliminau usor, erau niste gulere de tabla la carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Mi-e cam lene sa caut "in arhiva" ca zic 100% (referitor le ce zici tu cu primii 2 ani) dar te inseli; cu siguranta ulterior au existat ambele variante de 98 si 130cp in paralel, scopul celei de 98 fiind sa platesca nemtii (poate si cei din alte tari) mai putin la asigurare. ...normal iese din fabrica cu 130cp dar pt unele tari se limiteaza destul de simplu la 98cp.. ...se schimba un releu de tip punte din cutia cu sigurante si se inlocuiesc niste tuburi de plastic din admisia de aer si gata, ai 130cp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Deci ,stie cineva de recall-ul asta. Pai acolo scrie clar :"Manufacturer: BMW OF NORTH AMERICA, LLC" , deci numai alea facute(asamblate) de bmw sua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Din ce stiu eu, acum multi ani era reglementat ca un motor sa nu aiba mai mult de 100 cp.Cel putin pe piata germana. Nu stiu insa daca motivul tinea de asigurare sau de altceva. ZZR-ul 1100 pe care l-am avut avea motor de 147 cp, dar pe piata germana se vindeau variante 'strangulate' de 98 cp. Fiind exemplare pe carburator restrictiile se eliminau usor, erau niste gulere de tabla la carburi. Inseamna ca din 99 le-a iesit legea din vigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Nu le asambleaza in SUA, poate numa roata fata si parbrizu. Dar de facut tot la mama lor in Germania is facute. Mesaj completat Hibe cu BMW-ul? Postati pe facebook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Pai acolo scrie clar :"Manufacturer: BMW OF NORTH AMERICA, LLC" , deci numai alea facute(asamblate) de bmw sua . BMW SUA face doar masini. Mobrele is facute toate in doiciland sau alea enduro prin Brazilia. De obicei dupa un recall USA , urmeaza unul global. Ma gandeam ca stie cineva ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Deci ,stie cineva de recall-ul asta. Eu unul nu stiu nimic; dar la dealerul tau nu ai intrebat? Mesaj completat Se poate si asta,dar tot ce am intalnit eu din 97 si 98 aveau 98cp.Chiar mi-au zis ca stiau ca din 99 au 131cp.Daca ce spui ar fi valabil mi-ai arata un singur K1200RS din 2000 cu 98cp.Iar dupa 2004 au facut de modelele de 165cp....nu se mai plateau asigurari??? Eu sper ca nu scri de dragul contraziceri... Hmmm... acum da, scriu si io sa ma bag in seama, sa par destept (mi-a mai dat unu' PM ca io scriu numai prostii p-aici pe forum da' vezi ca ala macar scrie corect in limba materna). Dar m-a dus capu' sa dau o banala cautare pe mobile si sa vad ca din K1200RS-urile fabricate '97-'99 cam jumatate au 131cp si nu mai trebuie sa mai iau dupa ce scriu unii sau altii pe forum pe forum. Cred ca nu ai inteles bine ideea cu puterea: sub 100cp este asigurarea mult mai ieftina. Asadar, cine vroia sa plateasca mai putin lua varianta limitata la 98, cine vroia full-power, lua cea standard de 131. Iar la cele incepand cu 2004, ce naiba sa mai limitezi?? Ca doar d-aia o iei, sa ai puterea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Eu unul nu stiu nimic; dar la dealerul tau nu ai intrebat?Mesaj completat Hmmm... acum da, scriu si io sa ma bag in seama, sa par destept (mi-a mai dat unu' PM ca io scriu numai prostii p-aici pe forum da' vezi ca ala macar scrie corect in limba materna). Dar m-a dus capu' sa dau o banala cautare pe mobile si sa vad ca din K1200RS-urile fabricate '97-'99 cam jumatate au 131cp si nu mai trebuie sa mai iau dupa ce scriu unii sau altii pe forum pe forum. Cred ca nu ai inteles bine ideea cu puterea: sub 100cp este asigurarea mult mai ieftina. Asadar, cine vroia sa plateasca mai putin lua varianta limitata la 98, cine vroia full-power, lua cea standard de 131. Iar la cele incepand cu 2004, ce naiba sa mai limitezi?? Ca doar d-aia o iei, sa ai puterea mare. Despre ce limba vorbesti?Despre aia din Malu Rosu sau despre aia din Piata Sarbeasca...ca voi ati vrut republica,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Despre ce limba vorbesti?Despre aia din Malu Rosu sau despre aia din Piata Sarbeasca...ca voi ati vrut republica,nu? Prietene,las-o cum a picat.Ai dreptate.Esti cel mai bun. Eu o recunosc. Mesaj completat Eu unul nu stiu nimic; dar la dealerul tau nu ai intrebat? Pai tocmai ca nu. De la ei am aflat ca de obicei dupa un NA recall vine global recall. Nu mereu,insa in cele mai multe cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Superb noul R : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Superba motocicleta. As renunta la enduro pt una din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Prietene,las-o cum a picat.Ai dreptate.Esti cel mai bun. Eu o recunosc. Nu sunt prietenul tau,iar decat tine, care bagi in aceeasi ciorba RS si R Sport,DA,sunt mai bun... Editat Noiembrie 5, 2010 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Iei o oala mare, pui in ea un cb500, un z1000 si arunci doo pistoane diametral opuse, mesteci bine si iese un r1200r 2010. Serios acuma. E motor boxer DOHC pus pe un cb500 si fatza de z1000. Cine indrazneste sa ma contrazica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Superb noul R : Oricum nu arata ca un BMW...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Cine indrazneste sa ma contrazica? Doar istoria... vezi R 51/2 de acum 6o ani si toate care au urmat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Nu sunt prietenul tau,iar decat tine, care bagi in aceeasi ciorba RS si R Sport,DA,sunt mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Vlad, nu vorbesc despre 1920 toamna ci de r1200r din 2010. Nu zic ca nu imi place, zic doar ca arata ca un cb500 la cadru si o fata/far de z1000. Asta e parerea mea. Editat Noiembrie 5, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Superb noul R : Nu-mi place cum arata. Desi stiu ca e minunat calare pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Vlad, nu vorbesc despre 1920 toamna ci de r1200r din 2010. Pai tu de ce o tii p-a ta cu 2010? Eu vorbeam de modelul 2011... in 2010 dohc au pus doar pe RT si GS iar R a fost neschimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Poteito, potato... plm, rectific, 2011. Da-mi report Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Nu-mi place cum arata. Desi stiu ca e minunat calare pe el. Mie imi place la nebunie... mi se pare FRUMOASA. Pacat ca pachetul "classic" exista doar pe negru... mi-ar placea acel "apple red" cu jantele spitate dar nu merge... Ma bucur ca au schimbat si bordul si ca nu au facut prostia sa puna buton unic la semnalizare ca la GT si RT. Editat Noiembrie 5, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Si mie imi plac jantele spitate. Sexy. M-as baga la un set pentru RT-ul meu dar is destul de greu de gasit, si noi... nu te poti apropia de pret. La gs era 1000 eur bucata :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 M-as baga la un set pentru RT-ul meu dar is destul de greu de gasit, si noi... nu te poti apropia de pret. Ia pune o poza cu un RT 1100 cu roti spitate.Nu stiu de ce mi se pare ca ar arata gay fata de alea turnate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Cand ai un ciocan in mana, tot ce vezi in jur is cuie. Toate mobrele arata gay, mai putin alea ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 'Aida,baga poza sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.