Sari la conținut

Postări Recomandate

Sal ma bag si eu in vb la R 1200 rt astea noi poti porni motorul si dupa cricul lateral dar i-ti tai motorul daca bagi in viteza eu cred ca chestia cu taiatul alimentari la 1100 si cu taiatul motorului la 1200 este o protectie de a nu pleca de pe loc cu cricul lasat si mi se pare nomal,iar cu incalzitul eu nu cred ca i-i face rau asa putin dupa pornire macar sa-si fac putin ungerea prin [burtica] si dupa aia plecam ...........

Toate cele bune la tuata lumea .

Vik55.

La toate dupa 1100 poti porni cu motoru pe lateral. La 1100 e protectie la incalzire nu la plecat de pe loc :) Si daca neamtzu al batran zice sa NU incalzesti motorul si oamenii ajung cu motoarele neumblate la 500.000km, de ce sa ne credem noi mai destepti decat ei si sa lasam motoarele la incalzit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator PopaCosmin
...la R 1200 rt astea noi poti porni motorul si dupa cricul lateral...

Testat de mine intre schimburile de ulei, mananca mai mult ulei cand il pornesti de pe lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea inteleg de ce le catarati pe cricul central in afara motivelor de service. Distribuirea greutatii pe sol este muuuult mai buna pe cricul lateral.....

Eu unul niciodata nu il tin pe central, de pornit - evident cu socul tras daca motorul e rece, altfel nici nu ramane pornit in primele 10-15 secunde...

Sau pastrati socul ala drept bibelou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator PopaCosmin

Pentru mine nu e nici-o problema sa-l ridic pe cricul central.

Din contra chiar imi place pentru ca a mea de obicei e plina cu bagaje si imi e mai usor sa ma urc pe ea cand e pe cricul central.

Singurele dati cand a ramas pe cricul lateral au fost momentele cand am campat in locuri cu teren moale sau denivelat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu este recomandat sa le tii pe cricul lateral dintr-un motiv simplu:orice motor boxer, ca si cele patru in linie(LT, RS, GT)care au motoarele cu cilindrii culcati pot scapa ulei printre segmenti si de acolo, prin supapele deschise, in camera de ardere, mai ales cind motorul este incins.

Nu scoate intodeauna fum, dar daca da la pornire cu fum albastru atunci stiti de unde vine asta!

Asa cum remarca cineva mai sus, ele mananca ulei atunci cind le tineti pe cricul lateral.

Daca nu ma insel scrie acest lucru in manual.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare de la Germania :D

 

Fratilor, nu e bine sa incalzesti motorul de nici o culoare. Te-ai urcat pe el si ai plecat si nu treci de 3500 rpm pana ce nu ajunge la minim 3 bare pe RID.

 

E motor racit cu ulei doar, fara apa. Tolerantele is mult mai mari ca si la un motor racit cu lichid, de unde si faptul ca mananca ulei, cum zice l.u.v. :cheers:

 

Faza cu cricul lateral nu e ca sa nu il incalzesti ci ca sa nu pleci cu el lasat de pe loc, la 1100. Am facut-o o data si era sa ma imprastii. La 1150 care are ~ acelasi motor poti sa il pornesti dar cand intra in viteza moare.

 

Sa ne auzim cu bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Dan. Inseamna ca azi am trecut pe linga tine (scria pe un indicator Munchen 55km) pe drumul de la Innsbruck la Gyor. Asfalt B-)

 

Eu 'incalzesc' autocarul numai daca e rece max. 1min pina se stabilizeaza ralanti-ul si pot lua mina de pe soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator PopaCosmin

Nu stiu cum e la voi, insa la mine dupa 70 de mii km pot spune ca in conditiile mele de exploatare nu am avut decat o singura problema, un semering stricat care imi arunca ulei.

 

Mai stiu ca in conditiile mele de exploatare nu imi arunca ulei, capacele nici cand ajung aproape de revizie nu sunt murdare de ulei. Spre deosebire de acei alemanezi cu care am interactionat si care toti imi spuneau ca atunci cand voi ajunge la 50 de mii o sa-mi arunce si mie ulei.

 

Uite ca a mea se tine bine si la 70, deci cum e cu "aia care o incalzesc la rece"? :bounce:

 

PS. Am intalnit italieni, francezi germani si alte natii care incalzeau motorul inainte de a pleca cu el. Insa n-am prea intalnit posesor de bmw care sa plece cu el fara sa-l incalzeasca, daca nu ma insel tot in romania o singura data am intalnit pe cineva care a plecat fara sa-l incalzeasca ... o stii el ceva :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Se ocupa cineva pe aici si de gume ...........?

Am nevoie si eu pt spate [180 /55/ 17 .] a rezistat saracul 25000km si dus este acum .

Ideea este ca as vrea Metzeler ROADTEC Z 6 C INTERACT DO T0808 [73W] TL .

Daca a rezistat 25000km in serviciul tancului cred ca este ceia cei trebuie tancului .

Multam si seara buna .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

/index.php?/topic/621226-noile-michelin-pilot-road-3-pe-stocin-bucuresti/

Suna la numarul de mai sus, Simona o cheama, serioasa, iti aduce ce vrei la preturi foarte bune.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel...

 

Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. ;)

Am schimbat bateria , cu multumiri pt Luigi si George,(Exide) si gata cu problema ABS'ului. Dupa ce-l inscriu, ne vedem in Cluj.Multam fain inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de beamveeeeeee...Poate stie careva detalii pana ma apuc sa sap in manual.

 

Problema pe scurt: pornit dimineata motorul, dupa 3 secunde facut bum, motorul nu s-a oprit, zgomotul mult mai mare (ca si cum n-ar avea evacuare la bloc ). Oprit si verficat. Cauza: a "zburat" pe jos ochiul de nivel ulei. Evident o buna parte din ulei imprastiat sub motor. Destul de curios, avand in vedere ca nici macar nu umezea in jurul lui,cum am vazut la altele.... :(.

 

Are cineva idee cum a putut ajunge atata presiune acolo? si mai ales cum se pozitioneaza la loc? momentan l-am pus la loc ( cat am putut de repede, cand m-am prins ce are) pentru a nu curge uleiul, dar problema ramane....

 

Moto este BMW R1100 RT.....asta pana ii dau foc, ca dupa aia va fi greu de recunoscut...

 

Am rezolvat problema pt moment prin aplicarea unui pumn bine plasat, care a fixat la locul lui semeringul si gemuletu' de la baia de ulei...Am facut ceva km si tine, acum sa vedem cat. E drept ca acum umblu cu carpe dupa mine si bidon de ulei, ma simt ca atunci cand aveam dacia 1310 si un portbagaj de scule.

Deci daca patiti acelasi lucru, fixarea la loc va poate ajuta pana vine unul nou comandat.

 

Aia cu cricu' lateral si central mi-a starnit oaresce curiozitati, ma apuc sa citesc in manual unde scrie asa o chestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 grade afara. Oddissey + fast idle. Plecat de pe loc, dupa 1 km bagat fast idle la loc. Cand sunt mai mult de 15 grade afara nici nu mai bagam fast idle, plecam direct. Si nu,nu ma stresam sa-i dau ture putine. Altfel cum dreq ma mai trezeam (si cartierul, implicit) dimineata ?

Cand veneam inapoi opream motorul, imi scoteam manusile, casca dupa care il puneam pe lateral. In alea 10-20 secunde uleiul avea timp sa se duca inapoi in carter (marea lui parte). N-am avut niciodata fum alb si puscaturi la start in afara de iarna cand oricum ieseau aburi. Asta cat m-am dat iarna.

Boxerul e foarte usor de intretinut, electronica complica un pic lucrurile. De vrei pure boxer experience , cauta un R80/R75/R60. Chiar si un R100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce-are R75? Inca sunt exemplare destul de OK pe mobile. Am vazut un R75/6 foarte bine tinut, carenat. Bine, io i-as da jos carena imediat. Imi place R75/6 mult mai mult decat 5 sau 7. Forma rezervorului ma coafeaza tare de tot.

Uite aici unul misto.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal' tare colegii!

Ocupat fiind cu evenimentele de sezon, weekenduri cu miri si mirese, am reusit doar sa citesc cate o postare. Intreb aici "in mica lume a noastra",

DE CE problema cu uzatul gumelor pe (centru)-stanga la BMW ? ca mi se taie bucuria proaspetei achizitionari de Pilot Road 3 ? Intr-adevar sunt un vis!

Am vazut w.end asta K1600GT(Lazar din Iasi)cu NUMAI 4000km-Metzeler Interact Z8, cu uzura amintita :unsure: :o :angryfire:

 

Ce sa mai dam noi cu presupusul ca telescoapele, prinderea ori altceva?

BMWEEEEEEEE :eek: !

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc!

 

10W40 este foarte ok pus o data. 10W40 este in principiu uleiul folosit initial la seria 1200. Anul trecut parca (deci este posibil sa fi fost si ceva 1300 livrat cu 10W40 de la dealer - sanse mici, dar totusi...) BMW a dat un buletin in care scria ca K12/13 sa foloseasca 5W40 in loc de 10W40. Nu scrie TREBUIE ci recomanda,mare atentie. Daca nu gasesti pana pleci 5W40 nu cred ca-i bai insa cati kilometri ai sa faci in excursia asta? Poti sa-i pui ulei proaspat 10W40 , sa comanzi intre timp (sau sa cumperi din Italia/Austria 5W40) si sa-l schimbi imediat cum a venit.

 

Short answer : da! poti sa pui 10W40. Schimba cand ai 5W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc!

 

Dar care este ideea sa faci revizia la numai 4000km? Pt. ca a trecut anul dupa care se recomanda oricum schimbarea uleiului, indiferent de nr de km?

Mi-e greu sa cred ca nu poti comanda undeva in RO exact uleiul care iti este recomandat, la un magazin care vinde Castrol sau chiar la un dealer BMW, si sa-l schimbi cand te intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sal' tare colegii!

Ocupat fiind cu evenimentele de sezon, weekenduri cu miri si mirese, am reusit doar sa citesc cate o postare. Intreb aici "in mica lume a noastra",

DE CE problema cu uzatul gumelor pe (centru)-stanga la BMW ? ca mi se taie bucuria proaspetei achizitionari de Pilot Road 3 ? Intr-adevar sunt un vis!

Am vazut w.end asta K1600GT(Lazar din Iasi)cu NUMAI 4000km-Metzeler Interact Z8, cu uzura amintita :unsure: :o :angryfire:

 

Ce sa mai dam noi cu presupusul ca telescoapele, prinderea ori altceva?

BMWEEEEEEEE :eek: !

Problema cu uzura mai mare, vizibila, a anvelopelor pe partea stanga este valabila la orice motocicleta, nu numai BMW si se datoreaza faptului ca drumurile nu sunt drepte, ci au inclinatie dinspre axul drumului inspre rigola, pentru curgerea apei.

Nu-ti face griji, nu este din cauza marcii cauciucului..

Ca sa verifici poti lua mina de pe ghidon si ai sa vezi ca incepe sa traga usor dreapta, oricit de drept ti se va parea drumul.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV, cea mai plauzibila explicatie, alaturi de cea ca noi fiind cu circulatia pe p.dreapta(avand vizibilitatea mai buna), intram cu mai mare curaj(viteza), mai bine aplecati, in virajele spre stanga. Consider ca frecarea cu asfaltul pe viraj stanga e mai "" in drift ""...

Cred ca si BMW fata de altele apasa mai tare pe fata, motor greu...

Poate spun prostii, e omeneste...

 

"" in drift "", as mai pune ghilimele, nu am gasit alta exprimare.

 

in legatura cu inclinarea asfaltului si legat de circulatia pe dreapta, ar fi f.interesanta situatia din tarile cu circulatie pe stanga.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...