vik55 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Sal. Se ocupa cineva pe aici si de gume ...........? Am nevoie si eu pt spate [180 /55/ 17 .] a rezistat saracul 25000km si dus este acum . Ideea este ca as vrea Metzeler ROADTEC Z 6 C INTERACT DO T0808 [73W] TL . Daca a rezistat 25000km in serviciul tancului cred ca este ceia cei trebuie tancului . Multam si seara buna . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 22, 2011 Admin Share Postat August 22, 2011 /index.php?/topic/621226-noile-michelin-pilot-road-3-pe-stocin-bucuresti/ Suna la numarul de mai sus, Simona o cheama, serioasa, iti aduce ce vrei la preturi foarte bune. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Ok mersi mult . Vik56 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel... Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. Am schimbat bateria , cu multumiri pt Luigi si George,(Exide) si gata cu problema ABS'ului. Dupa ce-l inscriu, ne vedem in Cluj.Multam fain inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Intrebare pentru posesorii de beamveeeeeee...Poate stie careva detalii pana ma apuc sa sap in manual. Problema pe scurt: pornit dimineata motorul, dupa 3 secunde facut bum, motorul nu s-a oprit, zgomotul mult mai mare (ca si cum n-ar avea evacuare la bloc ). Oprit si verficat. Cauza: a "zburat" pe jos ochiul de nivel ulei. Evident o buna parte din ulei imprastiat sub motor. Destul de curios, avand in vedere ca nici macar nu umezea in jurul lui,cum am vazut la altele.... . Are cineva idee cum a putut ajunge atata presiune acolo? si mai ales cum se pozitioneaza la loc? momentan l-am pus la loc ( cat am putut de repede, cand m-am prins ce are) pentru a nu curge uleiul, dar problema ramane.... Moto este BMW R1100 RT.....asta pana ii dau foc, ca dupa aia va fi greu de recunoscut... Am rezolvat problema pt moment prin aplicarea unui pumn bine plasat, care a fixat la locul lui semeringul si gemuletu' de la baia de ulei...Am facut ceva km si tine, acum sa vedem cat. E drept ca acum umblu cu carpe dupa mine si bidon de ulei, ma simt ca atunci cand aveam dacia 1310 si un portbagaj de scule. Deci daca patiti acelasi lucru, fixarea la loc va poate ajuta pana vine unul nou comandat. Aia cu cricu' lateral si central mi-a starnit oaresce curiozitati, ma apuc sa citesc in manual unde scrie asa o chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 5 grade afara. Oddissey + fast idle. Plecat de pe loc, dupa 1 km bagat fast idle la loc. Cand sunt mai mult de 15 grade afara nici nu mai bagam fast idle, plecam direct. Si nu,nu ma stresam sa-i dau ture putine. Altfel cum dreq ma mai trezeam (si cartierul, implicit) dimineata ? Cand veneam inapoi opream motorul, imi scoteam manusile, casca dupa care il puneam pe lateral. In alea 10-20 secunde uleiul avea timp sa se duca inapoi in carter (marea lui parte). N-am avut niciodata fum alb si puscaturi la start in afara de iarna cand oricum ieseau aburi. Asta cat m-am dat iarna. Boxerul e foarte usor de intretinut, electronica complica un pic lucrurile. De vrei pure boxer experience , cauta un R80/R75/R60. Chiar si un R100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Cam greu cu R75 ... Ma degraba R65/80/85/100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Da' ce-are R75? Inca sunt exemplare destul de OK pe mobile. Am vazut un R75/6 foarte bine tinut, carenat. Bine, io i-as da jos carena imediat. Imi place R75/6 mult mai mult decat 5 sau 7. Forma rezervorului ma coafeaza tare de tot. Uite aici unul misto. Editat August 29, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nikopol Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Sal' tare colegii! Ocupat fiind cu evenimentele de sezon, weekenduri cu miri si mirese, am reusit doar sa citesc cate o postare. Intreb aici "in mica lume a noastra", DE CE problema cu uzatul gumelor pe (centru)-stanga la BMW ? ca mi se taie bucuria proaspetei achizitionari de Pilot Road 3 ? Intr-adevar sunt un vis! Am vazut w.end asta K1600GT(Lazar din Iasi)cu NUMAI 4000km-Metzeler Interact Z8, cu uzura amintita Ce sa mai dam noi cu presupusul ca telescoapele, prinderea ori altceva? BMWEEEEEEEE ! Editat August 29, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc! 10W40 este foarte ok pus o data. 10W40 este in principiu uleiul folosit initial la seria 1200. Anul trecut parca (deci este posibil sa fi fost si ceva 1300 livrat cu 10W40 de la dealer - sanse mici, dar totusi...) BMW a dat un buletin in care scria ca K12/13 sa foloseasca 5W40 in loc de 10W40. Nu scrie TREBUIE ci recomanda,mare atentie. Daca nu gasesti pana pleci 5W40 nu cred ca-i bai insa cati kilometri ai sa faci in excursia asta? Poti sa-i pui ulei proaspat 10W40 , sa comanzi intre timp (sau sa cumperi din Italia/Austria 5W40) si sa-l schimbi imediat cum a venit. Short answer : da! poti sa pui 10W40. Schimba cand ai 5W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc! Dar care este ideea sa faci revizia la numai 4000km? Pt. ca a trecut anul dupa care se recomanda oricum schimbarea uleiului, indiferent de nr de km? Mi-e greu sa cred ca nu poti comanda undeva in RO exact uleiul care iti este recomandat, la un magazin care vinde Castrol sau chiar la un dealer BMW, si sa-l schimbi cand te intorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 29, 2011 Admin Share Postat August 29, 2011 (editat) Sal' tare colegii! Ocupat fiind cu evenimentele de sezon, weekenduri cu miri si mirese, am reusit doar sa citesc cate o postare. Intreb aici "in mica lume a noastra", DE CE problema cu uzatul gumelor pe (centru)-stanga la BMW ? ca mi se taie bucuria proaspetei achizitionari de Pilot Road 3 ? Intr-adevar sunt un vis! Am vazut w.end asta K1600GT(Lazar din Iasi)cu NUMAI 4000km-Metzeler Interact Z8, cu uzura amintita Ce sa mai dam noi cu presupusul ca telescoapele, prinderea ori altceva? BMWEEEEEEEE ! Problema cu uzura mai mare, vizibila, a anvelopelor pe partea stanga este valabila la orice motocicleta, nu numai BMW si se datoreaza faptului ca drumurile nu sunt drepte, ci au inclinatie dinspre axul drumului inspre rigola, pentru curgerea apei. Nu-ti face griji, nu este din cauza marcii cauciucului.. Ca sa verifici poti lua mina de pe ghidon si ai sa vezi ca incepe sa traga usor dreapta, oricit de drept ti se va parea drumul. Editat August 29, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Ca sa verifici poti lua mina de pe ghidon si ai sa vezi ca incepe sa traga usor dreapta, oricit de drept ti se va parea drumul. Eu credeam ca nu am echilibrat bine greutatea in gentile laterale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) LUV, cea mai plauzibila explicatie, alaturi de cea ca noi fiind cu circulatia pe p.dreapta(avand vizibilitatea mai buna), intram cu mai mare curaj(viteza), mai bine aplecati, in virajele spre stanga. Consider ca frecarea cu asfaltul pe viraj stanga e mai "" in drift ""... Cred ca si BMW fata de altele apasa mai tare pe fata, motor greu... Poate spun prostii, e omeneste... "" in drift "", as mai pune ghilimele, nu am gasit alta exprimare. in legatura cu inclinarea asfaltului si legat de circulatia pe dreapta, ar fi f.interesanta situatia din tarile cu circulatie pe stanga. Editat August 29, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 29, 2011 Admin Share Postat August 29, 2011 @knox, inainte sa aflu despre inclinatia drumului si eu credeam la fel, mai ales ca in geanta din dreapta am statia+o trusa de scule. @Tedy, nu cauta, ca nu este alta explicatie, forma drumurilor este de vina. In tarile unde se circula pe dreapta logic, este invers, cauciucurile se tocesc mai mult pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 ...... Pilot Road 3 Intr-adevar sunt un vis! Mai zi-ne cate ceva despre ele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nikopol Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Dar care este ideea sa faci revizia la numai 4000km? Pt. ca a trecut anul dupa care se recomanda oricum schimbarea uleiului, indiferent de nr de km? Mi-e greu sa cred ca nu poti comanda undeva in RO exact uleiul care iti este recomandat, la un magazin care vinde Castrol sau chiar la un dealer BMW, si sa-l schimbi cand te intorci. Pai crede-ma lucrez la un service in Constanta si am luat toti furnizorii de ulei si toti livreaza de vineri incolo...! fac revizia la numai 4000km pentru ca tura dus- intors este vreo 4000km ....si n-as vrea sa fac 8000km cu un schimb! Maine ma duc la bavaria e singurul loc unde n-am incercat...la revizia de 1000km nu mi-au pus blocator de filete cand au demontat scarita de la schimbator si la iesire de pe autostrada Bucuresti-Pitesti pedala mea atarna in carena...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare, Posesor de BMW R 1100 R fabricatie 2000 45k mile. Abia ce m-am intors de la o tura mai lunga si imi planuiesc alta cu al meu BMW. BMW ... este o motoreta unica, am avut de toate... dar asta le intrece pe toate dpmdv. Drum bun si asfalt curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Pai crede-ma lucrez la un service in Constanta si am luat toti furnizorii de ulei si toti livreaza de vineri incolo...! fac revizia la numai 4000km pentru ca tura dus- intors este vreo 4000km ....si n-as vrea sa fac 8000km cu un schimb! Maine ma duc la bavaria e singurul loc unde n-am incercat... Pai cum sa schimbi mai omule la numai 4000km??? (sper ca 4000 de la service-ul de 1000, deci 5000 pe bord, ca altfel ar fi doar 3000). Cartea spune clar la fiecare 10.000km! Mie tocmai mi-au confirmat ca pot sa si intarzi 1-1500 km fara probleme cu service-ul atata timp cat am ulei bun si mereu grija cu nivelul. Si este, la fel ca la tine, in garantie! Deci, pleaca linistit in concediu si faci service dupa ce vii! Comanda-l undeva si, pana te intorci, ti l-o aduce vreun dealer. Si da, normal sa incerci la Bavaria (ca tot aveti si in CT), ar fi de tot rasul sa nu aiba chiar uleiul recomandat de ei sau macar sa nu-l poata aduce in timp scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 salut baieti.cu o intrebare vin si eu; la un r1150r am la pivotu pe fata un joc si bataie .intrebarea mea este;el se poate stringe in vreun fel sau schimba cu ceva mai ieftin decit cel de la bavaria(400 ron) care mi se pare cam scump.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Nu prea ai cum, musai inlocuit. Ala nu se poate reconditiona, sau cel putin nu stiu sa se poata. Eu l-am schimbat la GS. Grija mare ca tre tinut cont de cateva lucruri cand faci treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 30, 2011 Autor Share Postat August 30, 2011 Nu prea ai cum, musai inlocuit. Ala nu se poate reconditiona, sau cel putin nu stiu sa se poata. Eu l-am schimbat la GS. Grija mare ca tre tinut cont de cateva lucruri cand faci treaba asta Se poate reconditiona( cel putin la 1100 se poate). Eu am reconditionat pe al meu si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Mai zi-ne cate ceva despre ele ... Ieri am primit un PM, cam tarziu ca deja am luat gume, la care i-am dat copy-paste: "Buna, Michelin Pilot Road 2 120/70-17 si 160/60-18 -1200lei Michelin Pilot road 3-1237lei 0724 321 738 Simona" Am impresia ca se gasesc si mai ieftine. Am mai platit si curierat 38,87 lei, greutatea volumul... de altfel ma numar printre motociclistii "de duminica" si nici macar... Deci nu prea exersat la ghidon, dar cu gumele astea am reusit sa ma aplec pana la 12mm de talon si cel mai important e ca guma este fresh avand aderenta. Dar fiind bombate nu stiu daca poti sa te apleci pe druml public pana la talon, ar insemna sa culci motorul pe jos... Michelin Pilot road 3, fabricat incepand cu 2011 are 2 duritati: pe creasta diferit de zona de aplecare ceea ce da siguranta... Aproape ca e pe asfalt cuiul de la scarite... Metzeler Interact Z8 nu fabrica marimea 160/60/18 70w ca si completare. Pe de alta parte Michelin... Editat August 31, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 31, 2011 Admin Share Postat August 31, 2011 (editat) Probabil ca ai scris grabit, nu prea am inteles, ai scris cu poticneli.. Ai cumparat de la ea sau nu? Pe de alta parte si Pilot Road 2(2CT)are doua compozitii, tare pe coama si moale pe laturi. Daca tot recunosti ca esti"de duminica"sfatul meu este sa nu te preocupe ce gume pui, oricum moibra ta "stie" sa se aplece pe viraje mai mult decit o vei face tu cu ea, indiferent ce gume pui. Pentru strada, la nivelul tau orice cauciuc este bun. Nu o spun cu rautate. La noi toata lumea nu stie decit "miselin".. Editat August 31, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.