GorG Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 da, daca poti! la mine a trebuit taiate jos cele 5 suruburi care tine volanta, ca altfel nu mergea. De ce? Trebuiau incalzite? ... lipiciul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 Trebuiau incalzite? ... lipiciul ??? a fost incalzit, incercat cu pistol cu aer cu cheie cu prelungitor ca sa fie bratul fortei maxim, incercat cu statul ( 80 kg) pe prelungitor si nimica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 5, 2011 Admin Share Postat Septembrie 5, 2011 Incearca sa te mai ingrasi putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Dupa povestea cu discul spate care se incinge, m-a mancat in coor sa-mi masor discurile ... parea cam uzat, cel de pe spate. - spate ~ 3,8 mm - fata, doar cel din stg. verificat, ca m-a luat cu ameteli, uzat neuniform, ajunge pana la 2 mm spre interior/centru Am gugalit putin si am observat ca sunt mai multi producatori, cu mari diferente de pret. Ce ma sfatuiti sa iau si de unde, avand in vedere ca nu sunt chiar accesibile si trebuie sa le schimb toate ... +placute. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Oferte is gramada... Ia de cati bani ai Voi nu va murdariti pe maini d ela mansoanele de guma? Si la Gs aveam problema asta, acu si la RT... Mi-am luat un set de manere dealea de burete mai tare de pe louis, la 10 eur Cica ar absorbi si ceva vibratii, acu om vedea ce si cum. In caz ca nu tine figura, o sa iau un set nou de mansoane de guma... Mi se par totusi cam slabe si moi, mai ales daca folosesti si caldura la manere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 6, 2011 Admin Share Postat Septembrie 6, 2011 Nea Danute, iti spun ce am aflat si eu de la astia mai batranii ca noi Asta este problema generala la BMW, ca-s noi sau vechi, mansoanele murdaresc. Se rezolva cu grip pentru rachetele de tenis(ala ce se pune pe coada, sa nu alunece). http://etenis.ro/cauta.html?q=grip Partea misto este ca au si un strat subtire de burete pentru vibratii si sunt subtiri, in asa fel incat lasa si caldura sa treaca. Oricum, ca sa scapi de vibratii ia-ti LT, nu te mai incurca cu grip-uri si alte alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Am vazut alea de tenis pe mobra lu Petrisor. Arata bine... Acuma daca am comandat buretii, ce sa fac, ii testez... Ce ma ingrijoreaza cel mai mult e ca o sa alunece throttle grip-ul ala din plastic pe el... Revin cu pareri peste 7 zile cand ajung "pesele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Oricum, ca sa scapi de vibratii ia-ti LT, nu te mai incurca cu grip-uri si alte alea! Salut, am pus eu de la KronauMoto mansoane de burete la k 1100 lt cu 9,95 e, sint foarte bune numai sa ai grija cum il dai jos pe cel din dreapat dupa mosorul din plastic sa nu-l rupi(am patit). La 1200 lt am avut minerele normale din cauciuc noi care intradevar fara manusi murdaresc. Singura solutie este sa porti manusi. Cit despre vibratie la cele din burete nu se simte aproape nimic, numai ca nu ai o prindere la fel de ferma ca la cele din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 ca sa scapi de vibratii ia-ti LT ce idee buna ... numa sa gasesc eu unu si pe urma verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Intrebare: se potrivesc mansoanele de cauciuc de pe un RT fara incalzire in minere la un RT cu incalzire? Am incercat azi sa-mi montez minerele incalzite originale dar inainte am vrut sa iau mansoanele de cauciuc pe care le aveam pe motor si sa le pun in locul celor uzate de pe minerele incalzite dar ... surpriza ... nu prea intra, sint mai strimte. Exista doua cumva doua diametre de mansoane de cauciuc? pentru cele cu incalzire si pentru cele fara? Citeva poze de la minerele cu incalzire - mansonul are diam. interior de aprox. 26 - 27mm Multam Editat Septembrie 8, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Ce ii surubu ala mic, cruise control? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Ce ii surubu ala mic, cruise control? Habar nu am ... asa l-am gasit acolo gata montat; o sa caut sa vad daca exista cumva doua dimensiuni de mansoane ... parerile sint impartite dar studiez problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Sunt de 1150 RT Posibil sa difere diametrele ... pe RealOem sunt diferite codurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Io unu nu am vazut surubelu ala la nici un 1150 pana acum... Da imi inchipui ca e oarecum util la drum lung De fapt, am vazut la 1200Rt de politie, anu trecut la SMAEB, la standul politiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 salut baieti.am si eu la un r1150r o jamba strimba .se poate indrepta ?e ok sa o indrept(la vreun service)?e scumpa una noua?are cereva una sh?si daca tot vb de sh are careva vreun abs complet ?inca o problema la cutia de viteze:la accelerari scurte are o mica bataie iar atunci cind motorul se incalzeste mai tare apare un rontait care se simte si la scarita.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 salut baieti.am si eu la un r1150r o jamba strimba .se poate indrepta ?e ok sa o indrept(la vreun service)?e scumpa una noua?are cereva una sh?si daca tot vb de sh are careva vreun abs complet ?inca o problema la cutia de viteze:la accelerari scurte are o mica bataie iar atunci cind motorul se incalzeste mai tare apare un rontait care se simte si la scarita.multumesc anticipat E vreo 80 de lire o jamba noua pe motorworks. Nu as indrepta-o... ABS nu se prea merita sa iti pui, e foarte scumpa modificarea, mai bine il vinzi si iei unul cu. Cum e bataia aia? Se simte numa in mers sau si pe loc daca turezi? Cat de tare e incalzit motorul? Ai display pe bord? Cate linii la temp are? Asa suna ele mai tare cand se incing dar e normal. La temp normala de functionare nu ar trebui sa sune atat de tare incat sa te ingrijoreze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2011 Admin Share Postat Septembrie 12, 2011 Dane, unde ai vazut frate janta cu 80 pounds? Pe motorworks incep de pe la 190 lire! In alta ordine de idei, depinde cit de stramba este. Asa cum am mai spus, la BMW, cel putin la vechile modele, aliajul este mai moale decit la japoneze, mai bine pentru ca nu se sparg la lovituri, mai rau ca se indoaie repede. Eu le-am indreptat pe ale mele si sunt ca noi. Cine este din Bucuresti sa ma sune si ii spun unde sa mearga sa si le indrepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 A zis jamba nu janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2011 Admin Share Postat Septembrie 12, 2011 Asa este, am citit cu ochelarii de distanta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Ce standere folosiți pentru RT'uri? .... Vreau să-mi dau jos ambele roți pentru vreo săptămână. Editat Septembrie 12, 2011 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 E al tovarasului de la garaj dar mere de minune. In lipsa, poti folosi unul hidraulic normal cu lemnele/distantierele de rigoare sub grup si jambe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Wow, super ăsta, parca l-am vazut pe Louis, nu? Îl găsesc Âşi pe la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Da, paca de pe louis era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 E vreo 80 de lire o jamba noua pe motorworks. Nu as indrepta-o... ABS nu se prea merita sa iti pui, e foarte scumpa modificarea, mai bine il vinzi si iei unul cu. Cum e bataia aia? Se simte numa in mers sau si pe loc daca turezi? Cat de tare e incalzit motorul? Ai display pe bord? Cate linii la temp are? Asa suna ele mai tare cand se incing dar e normal. La temp normala de functionare nu ar trebui sa sune atat de tare incat sa te ingrijoreze... am cautat p motoworks jamba da nu am gasit.poate nu stiu eu unde sa caut ,mai incerc.la pipera nu au un pret inca.mai astept si de acolo.dar nu se poate indrepta cumva .am vazut ca exista service pa net care fac asa ceva.se intimpla ceva grav daca o indrept? eu am avut inainte de asta un r850r din 96 care nu avea nici un zgomot la cutie.ideea e ce s-ar putea uza in cutie ca sa aiba zgomot ?rulmenti sau alt ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.