Admin l.u.v Postat Septembrie 4, 2011 Admin Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) Pai simeringul acela il poti comanda de la Bavaria, care-i problema? Nu costa o avere. Va fi mai greu de schimbat, deoarece trebuie sa crapi motorul in doua. Daca nu are cine sa-ti faca lucrarea ia legatura cu Dan Cata, mare meserias. Legat de amortizoare si acea trepidatie, cum se manifesta? Ce inseamna mai exact "trepidatie"? Poate fi de la rulmentii spate, de la ansamblul cauciuc/janta sau de la amortizorul central. Daca pomenesti de vibratie cred ca partea cu amortizorul cade. De obicei cind acesta este dus sau prost reglat motorul "topaie", pulseaza pe virajele de viteza, dupa 130/140 km/ora sau pe drum cu denivelari. Oricum, depinde si cum il ai reglat, trebuie sa-l tii aproape de hard si la compresie(din robinet) si din acea supapa, marcata cu + si -, de rebound si ciclistica motocicletei se va schimba mult in bine. -Verifica jocul la rulmenti, cu mobra ridicata pe cricul central, trage in lateral/sus jos de roata, sa nu ai joc foarte mare. -Vezi si cauciucul spate, cu mobra ridicata pe cricul central, motorul pornit, pune pe cineva sa bage in viteza si sa accelereze constant, tu uita-te la cauciucul spate, vezi sa nu fuleze.. Daca fuleaza atunci poate fi de la jocul rulmentilor, de la cauciuc sau de la janta stramba. Verifica bine cauciucul, chiar daca este nou este posibil sa fi luat vreo groapa, impreuna cu greutatea mobrei sa nu fi rupt ceva plasa in interiorul lui, chiar daca nu se vede galma pe el. Eu am avut la vechiul RT la fel, cauciuc aproape nou deformat de la groapa, la fel se manifesta, l-am schimbat si totul a fost ok. Mai poti verifica cauciucul spate mergind constant, cu 60/70 km/ora, iei mainile de pe ghidon la drum drept si lovesti scurt, cu podul palmei ghidonul, inspre fata, daca mobra iti intra in voblaj trebuiesc schimbate gumele, in special cea SPATE. Am subliniat, deoarece cauciucul spate poate da tot felul de manifestari parazite, chiar daca ai impresia ca nu are nicio legatura fata cu spatele motocicletei. Orice bataie parazita se transmite in fata prin rezonanta si afecteaza incredibil ciclistica mobrei. Daca ai bataie la roata spate localizeaza atent de unde vine, cauciuc sau janta. Daca este janta indoita la fel, va trebui sa o(le)indrepti. Ca idee, la BMW-urile vechi in general compozitia jantelor este mai moale decit la japoneze, asta este bine, in cazul unui soc dur nu se sparg, si rau, deoarece se indoaie mai repede! Bafta. PS:Daca nu ai unde sa le indrepti suna-ma si te trimit eu la cineva. Editat Septembrie 4, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Daca cauta cineva un RT de 1100 sa mearga la Vanzari. Am acolo unul de vanzare! Bafta BMW-istilor! Si drumuri uscate, vara luuuunga is iarna scuuurta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) bun gasit @l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge; acum , - dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie. - legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ; astept de la voi cateva idei ... - ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm . drumuri bune va doresc. Stai linistit. PR2 cica asa fac ele, asa vibreaza ele. AL meu e CEAS dpdv tehnic si mie imi face la fel. Cu gumele vechi, desi uzate nu facea. Nu ma prea deranjeaza, sincer, si am mai citit pareri pe bmwst ca si la altii fac la fel. Acuma daca ai ceva janta indoita sau asa... aia e alta hiba... Legat de scurgere. Ma indoiesc ca poa sa fie ceva simering. Putin probabil la un 1100, foarte probabil la un 1150/1200. Acolo poate sa iti curga la imbinarea carcasei. Carcasa motorului e facuta din 2 bucati mari, care se imbina fix pe mijloc, pe mijlocul motorului. Intre ele e silicon si e posibil ca pe acolo sa curga. Apoi mai poate sa curga pe la surubul care tine patina de jos de la lantul de distributie de pe dreapta. Ala se insurubeaza atat de mult incat iese afara din carcasa cativa mm (2-3) si poate sa curga pe la filet. Stiu cazuri concrete de 1100 la care curge si pe la surubu ala si pe la imbinare. Asa ca daca nu pierzi foarte mult si ambreiajul nu patineaza (daca curge pe la imbinare, nu patineaza, daca curge pe la surub, se contamineaza si poate patina) eu zic ca sa ii dai pace si sa fii cu ochii pe el si completezi cat e necesar. Editat Septembrie 4, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 bun gasit @l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge; acum , - dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie. - legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ; astept de la voi cateva idei ... - ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm . drumuri bune va doresc. vezi sa nu fie semeringul dintre motor si ambreiaj. eu am patit asa. a trebuit sa schimb semeringul respectiv care este un semering un pic special. daca nu curge tare( si la mine asa a inceput) si nu patineaza ambreiajul lasa asa . eventual poti comanda semeringul sa ai daca va fi cazul. uite si codurile OEM: 11111341087 sau:11111341135 din 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, ziceam de posibilele scurgeri pe langa alea de la motor si de la cutie. Partea porno daca e din partea motorului scurgerea, de sub volanta, trebuie data si aia jos... Mai mult de munca dar doable... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 Partea porno daca e din partea motorului scurgerea, de sub volanta, trebuie data si aia jos... Mai mult de munca dar doable... da, daca poti! la mine a trebuit taiate jos cele 5 suruburi care tine volanta, ca altfel nu mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 da, daca poti! la mine a trebuit taiate jos cele 5 suruburi care tine volanta, ca altfel nu mergea. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Sa inteleg ca daca nu este joc in pivoti si pe la 60 km/h daca iau mainile de pe coarne apare un volbaj este din caucioace ? A mea a facut asa de vreo 2 ori cu seturi de caucioace diferite , de acum nu mai dau drumul la coarne din maini nici batut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 multumesc tuturor de indicatii ... cu voblajul nu ma joc ... daca iau mainile intra ,in frana de motor si trage dreapta ... daca nu las mana din gaz (tin acceleratia cu un singur deget - copieaza drumul - cu toate santurile de la tonajul camioanelor) - acum ,legat de semering sau ce o fi pe acolo - inca nu am desfacut sa vad ce si cum - da,ambreiajul patineaza - insa are 105.000 km si nu stiu cand a fost schimbat ambreiajul,deci sa imi dau seama daca e de la ulei sau de la placa de frictiune ... fara sa desfac motorul imi este foarte greu; ca idee ,@Dan Cata ,la imbinarea dintre carcasa ambreiajului si motor este "murdara" de ulei pana la jumatate - daca mai conteaza si asta ,oricum daca nu reusesc nimic o montez si o pun colet pe numele tau ... de completat ulei ,in motor au intrat doar 300 ml (mai sus am scris 400 ml insa nu completasem),dupa 5000 km . - vibratiile pe care le percep ,sper sa se mai reduca dupa ce echilibrez rotile ... dupa ce m-am invartit pe langa ea ,am o vaga idee ca am pierdut ceva plumbi de echilibrare . Drumuri bune va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Sa inteleg ca daca nu este joc in pivoti si pe la 60 km/h daca iau mainile de pe coarne apare un volbaj este din caucioace ? A mea a facut asa de vreo 2 ori cu seturi de caucioace diferite , de acum nu mai dau drumul la coarne din maini nici batut. Poati avea voblaj si cu guma noua si cu guma uzata. Verifica presiunea in roti. Eu am patit cu guma uzata si umflata mai mult decat prevede legea... Ma rog... aparatu de masurat presiunea din OMV zicea ceva, ala a meu de la garaj zicea altceva multumesc tuturor de indicatii ... cu voblajul nu ma joc ... daca iau mainile intra ,in frana de motor si trage dreapta ... daca nu las mana din gaz (tin acceleratia cu un singur deget - copieaza drumul - cu toate santurile de la tonajul camioanelor) - acum ,legat de semering sau ce o fi pe acolo - inca nu am desfacut sa vad ce si cum - da,ambreiajul patineaza - insa are 105.000 km si nu stiu cand a fost schimbat ambreiajul,deci sa imi dau seama daca e de la ulei sau de la placa de frictiune ... fara sa desfac motorul imi este foarte greu; ca idee ,@Dan Cata ,la imbinarea dintre carcasa ambreiajului si motor este "murdara" de ulei pana la jumatate - daca mai conteaza si asta ,oricum daca nu reusesc nimic o montez si o pun colet pe numele tau ... de completat ulei ,in motor au intrat doar 300 ml (mai sus am scris 400 ml insa nu completasem),dupa 5000 km . - vibratiile pe care le percep ,sper sa se mai reduca dupa ce echilibrez rotile ... dupa ce m-am invartit pe langa ea ,am o vaga idee ca am pierdut ceva plumbi de echilibrare . Drumuri bune va doresc. Daca e sa te uiti la motor din spate, daca e murdara de la ora 3 pana la ora 9, cel mai probabil e ceva simering. si si mai probabil, e ala de la cutie. Dar pana nu desfaci... nu ai de unde stii. Oricum, eu zic ca trebuie schimbat si ambreiajul la km astia, ca sa nu umbli de 2 ori acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 da, daca poti! la mine a trebuit taiate jos cele 5 suruburi care tine volanta, ca altfel nu mergea. De ce? Trebuiau incalzite? ... lipiciul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 Trebuiau incalzite? ... lipiciul ??? a fost incalzit, incercat cu pistol cu aer cu cheie cu prelungitor ca sa fie bratul fortei maxim, incercat cu statul ( 80 kg) pe prelungitor si nimica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 5, 2011 Admin Share Postat Septembrie 5, 2011 Incearca sa te mai ingrasi putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Dupa povestea cu discul spate care se incinge, m-a mancat in coor sa-mi masor discurile ... parea cam uzat, cel de pe spate. - spate ~ 3,8 mm - fata, doar cel din stg. verificat, ca m-a luat cu ameteli, uzat neuniform, ajunge pana la 2 mm spre interior/centru Am gugalit putin si am observat ca sunt mai multi producatori, cu mari diferente de pret. Ce ma sfatuiti sa iau si de unde, avand in vedere ca nu sunt chiar accesibile si trebuie sa le schimb toate ... +placute. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Oferte is gramada... Ia de cati bani ai Voi nu va murdariti pe maini d ela mansoanele de guma? Si la Gs aveam problema asta, acu si la RT... Mi-am luat un set de manere dealea de burete mai tare de pe louis, la 10 eur Cica ar absorbi si ceva vibratii, acu om vedea ce si cum. In caz ca nu tine figura, o sa iau un set nou de mansoane de guma... Mi se par totusi cam slabe si moi, mai ales daca folosesti si caldura la manere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 6, 2011 Admin Share Postat Septembrie 6, 2011 Nea Danute, iti spun ce am aflat si eu de la astia mai batranii ca noi Asta este problema generala la BMW, ca-s noi sau vechi, mansoanele murdaresc. Se rezolva cu grip pentru rachetele de tenis(ala ce se pune pe coada, sa nu alunece). http://etenis.ro/cauta.html?q=grip Partea misto este ca au si un strat subtire de burete pentru vibratii si sunt subtiri, in asa fel incat lasa si caldura sa treaca. Oricum, ca sa scapi de vibratii ia-ti LT, nu te mai incurca cu grip-uri si alte alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Am vazut alea de tenis pe mobra lu Petrisor. Arata bine... Acuma daca am comandat buretii, ce sa fac, ii testez... Ce ma ingrijoreaza cel mai mult e ca o sa alunece throttle grip-ul ala din plastic pe el... Revin cu pareri peste 7 zile cand ajung "pesele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Oricum, ca sa scapi de vibratii ia-ti LT, nu te mai incurca cu grip-uri si alte alea! Salut, am pus eu de la KronauMoto mansoane de burete la k 1100 lt cu 9,95 e, sint foarte bune numai sa ai grija cum il dai jos pe cel din dreapat dupa mosorul din plastic sa nu-l rupi(am patit). La 1200 lt am avut minerele normale din cauciuc noi care intradevar fara manusi murdaresc. Singura solutie este sa porti manusi. Cit despre vibratie la cele din burete nu se simte aproape nimic, numai ca nu ai o prindere la fel de ferma ca la cele din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 ca sa scapi de vibratii ia-ti LT ce idee buna ... numa sa gasesc eu unu si pe urma verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Intrebare: se potrivesc mansoanele de cauciuc de pe un RT fara incalzire in minere la un RT cu incalzire? Am incercat azi sa-mi montez minerele incalzite originale dar inainte am vrut sa iau mansoanele de cauciuc pe care le aveam pe motor si sa le pun in locul celor uzate de pe minerele incalzite dar ... surpriza ... nu prea intra, sint mai strimte. Exista doua cumva doua diametre de mansoane de cauciuc? pentru cele cu incalzire si pentru cele fara? Citeva poze de la minerele cu incalzire - mansonul are diam. interior de aprox. 26 - 27mm Multam Editat Septembrie 8, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Ce ii surubu ala mic, cruise control? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Ce ii surubu ala mic, cruise control? Habar nu am ... asa l-am gasit acolo gata montat; o sa caut sa vad daca exista cumva doua dimensiuni de mansoane ... parerile sint impartite dar studiez problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Sunt de 1150 RT Posibil sa difere diametrele ... pe RealOem sunt diferite codurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Io unu nu am vazut surubelu ala la nici un 1150 pana acum... Da imi inchipui ca e oarecum util la drum lung De fapt, am vazut la 1200Rt de politie, anu trecut la SMAEB, la standul politiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.