Sari la conținut

Postări Recomandate

salut baieti.am si eu la un r1150r o jamba strimba .se poate indrepta ?e ok sa o indrept(la vreun service)?e scumpa una noua?are cereva una sh?si daca tot vb de sh are careva vreun abs complet :rolleyes: ?inca o problema la cutia de viteze:la accelerari scurte are o mica bataie iar atunci cind motorul se incalzeste mai tare apare un rontait care se simte si la scarita.multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut baieti.am si eu la un r1150r o jamba strimba .se poate indrepta ?e ok sa o indrept(la vreun service)?e scumpa una noua?are cereva una sh?si daca tot vb de sh are careva vreun abs complet :rolleyes: ?inca o problema la cutia de viteze:la accelerari scurte are o mica bataie iar atunci cind motorul se incalzeste mai tare apare un rontait care se simte si la scarita.multumesc anticipat

E vreo 80 de lire o jamba noua pe motorworks. Nu as indrepta-o...

 

ABS nu se prea merita sa iti pui, e foarte scumpa modificarea, mai bine il vinzi si iei unul cu.

 

Cum e bataia aia? Se simte numa in mers sau si pe loc daca turezi? Cat de tare e incalzit motorul? Ai display pe bord? Cate linii la temp are? Asa suna ele mai tare cand se incing dar e normal. La temp normala de functionare nu ar trebui sa sune atat de tare incat sa te ingrijoreze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, unde ai vazut frate janta cu 80 pounds?

Pe motorworks incep de pe la 190 lire!

In alta ordine de idei, depinde cit de stramba este.

Asa cum am mai spus, la BMW, cel putin la vechile modele, aliajul este mai moale decit la japoneze, mai bine pentru ca nu se sparg la lovituri, mai rau ca se indoaie repede.

Eu le-am indreptat pe ale mele si sunt ca noi.

Cine este din Bucuresti sa ma sune si ii spun unde sa mearga sa si le indrepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vreo 80 de lire o jamba noua pe motorworks. Nu as indrepta-o...

 

ABS nu se prea merita sa iti pui, e foarte scumpa modificarea, mai bine il vinzi si iei unul cu.

 

Cum e bataia aia? Se simte numa in mers sau si pe loc daca turezi? Cat de tare e incalzit motorul? Ai display pe bord? Cate linii la temp are? Asa suna ele mai tare cand se incing dar e normal. La temp normala de functionare nu ar trebui sa sune atat de tare incat sa te ingrijoreze...

am cautat p motoworks jamba da nu am gasit.poate nu stiu eu unde sa caut ,mai incerc.la pipera nu au un pret inca.mai astept si de acolo.dar nu se poate indrepta cumva .am vazut ca exista service pa net care fac asa ceva.se intimpla ceva grav daca o indrept? eu am avut inainte de asta un r850r din 96 care nu avea nici un zgomot la cutie.ideea e ce s-ar putea uza in cutie ca sa aiba zgomot ?rulmenti sau alt ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca discutam despre furci, pe ebay, SH, nu gasesti sub 400 euro/perechea!

Iti dai seama cit costa la Bavaria, uita-i!

Se poate indrepta daca nu este rau indoita si iese bine, nu are nimic.

La fosta mea motocicleta(RT)lovita dupa accident actualul propietar i-a indreptat jambele, una a iesit bine, cealalta s-a spart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat p motoworks jamba da nu am gasit.poate nu stiu eu unde sa caut ,mai incerc.la pipera nu au un pret inca.mai astept si de acolo.dar nu se poate indrepta cumva .am vazut ca exista service pa net care fac asa ceva.se intimpla ceva grav daca o indrept? eu am avut inainte de asta un r850r din 96 care nu avea nici un zgomot la cutie.ideea e ce s-ar putea uza in cutie ca sa aiba zgomot ?rulmenti sau alt ceva?

Pai stai, tu vrei partea luciaosa, cromata sau aia de jos? Ca numa aia de sus se poate indrepta :) Ii zice stanchion pe engleza. Gasesti si pe wemoto.com, si pe motorowors (noua si SH).

 

Banuiesc ca o poti indrepta, dar daca nu iasa bine, o sa traga mobra intr-o parte, o sa curga ulei, o sa trebuiasca sa refaci din nou. Asa cu banii de indreptat, mai pui ceva si iei una care stii ca e OK...

 

Cutia la pre 97 e predispusa la fecundare. Motiv pentru care lumea cumpara cutii de viteze M97 :) Daca nu sare din viteza sau ceva, e OK. Ca cloncãne, toata lumea stie asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stai, tu vrei partea luciaosa, cromata sau aia de jos? Ca numa aia de sus se poate indrepta :) Ii zice stanchion pe engleza. Gasesti si pe wemoto.com, si pe motorowors (noua si SH).

 

Banuiesc ca o poti indrepta, dar daca nu iasa bine, o sa traga mobra intr-o parte, o sa curga ulei, o sa trebuiasca sa refaci din nou. Asa cu banii de indreptat, mai pui ceva si iei una care stii ca e OK...

 

Cutia la pre 97 e predispusa la fecundare. Motiv pentru care lumea cumpara cutii de viteze M97 :) Daca nu sare din viteza sau ceva, e OK. Ca cloncãne, toata lumea stie asta :D

da alea nichlate de sus.iar la cuti e mai mult rontait decit cloncait.hai ca o sa pe astea doua situri jambe.merci mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Mare rugaminte am si eu nevoie de o adresa pt un service ,atelier, particular ce o fii nu conteaza numai sa aiba o masina pt echilibrat roata am schimbat guma spate am pus Metzeler Z 8 sincer mai bine mergeam pe modelul vechi Z6 nu prea i-mi place modelul si am ramas surprins baieti mari importatori de anvelope cred ca i-i stiu ff multi [spataru Preda /Transcom]nu au masina te tarifeaza pt montat dar echilibratul mai la iarna ......

Idea naspa este ca incearca sa te comvinga ca nu este nevoie sa echilibrezi spatele cu o janta buna si un cauciuc nou adica sa ramana echilibrarea originala .

Multam si o toamna cat mai lunga .

Vik 55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da alea nichlate de sus.iar la cuti e mai mult rontait decit cloncait.hai ca o sa pe astea doua situri jambe.merci mult .

La cutie zgomot in mers fac rulmentii, am schimbat la un R 1100 RS, a durat o zi, am pus de la un magazin specializat in rulmenti si nu au fost scumpi, cred ca majoritatea erau romanesti. In plus am schimbat si discul, ar trebui sa-l ai pentru ca tot desfaci motorul de pe motocicleta si este pacat de munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La BMW este mai greu cu echilibratul rotii spate, nu prea au conuri de centrat roata pe ax.

La japoneze nu-i problema, dar neamtul are alta conformatie(prindere)a rotii spate.

Fasta merge fara probleme oriunde, dar la spate nu gasesti pe nimeni.

Poti incerca la Bavaria direct, nu costa o avere.

Legat de echilibrarea rotii spate sa stii ca nu te-au mintit, pe spate nu prea are importanta asa cum este pe fata.

Eu merg fara guma echilibrata pe spate tot din acelasi motiv si nu am sesizat niciun inconvenient.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Mare rugaminte am si eu nevoie de o adresa pt un service ,atelier, particular ce o fii nu conteaza numai sa aiba o masina pt echilibrat roata am schimbat guma spate am pus Metzeler Z 8 sincer mai bine mergeam pe modelul vechi Z6 nu prea i-mi place modelul si am ramas surprins baieti mari importatori de anvelope cred ca i-i stiu ff multi [spataru Preda /Transcom]nu au masina te tarifeaza pt montat dar echilibratul mai la iarna ......

Idea naspa este ca incearca sa te comvinga ca nu este nevoie sa echilibrezi spatele cu o janta buna si un cauciuc nou adica sa ramana echilibrarea originala .

Multam si o toamna cat mai lunga .

Vik 55.

Baga cate 50 de grame de bile de 2 3 mm in fiecare guma apoi umfla rotile si nu iti mai trebuie nici un echilibrat :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Mare rugaminte am si eu nevoie de o adresa pt un service ,atelier, particular ce o fii nu conteaza numai sa aiba o masina pt echilibrat roata

In Ploiesti exista o reprezentanta Yamaha la intrarea dinspre Bucuresti dupa ce treci pasajul de cale ferata, peste drum de hipodrom, o cladire cu etaj, pe stinga cum mergi catre Universitate, se numeste Tessuti Fiorenti, au masina speciala de echilibrat roti moto. Ai mai jos datele lor de contact,

TESSUTI FIORENTINI COM SRL

B-DUL BUCURESTI NR.66

PLOIESTI - PRAHOVA

ROMANIA

TEL: 0244 575790

FAX: 0244 576678

MOB: 0740 155254

www.fiorentini.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare rugaminte am si eu nevoie de o adresa pt un service ,atelier, particular ce o fii nu conteaza numai sa aiba o masina pt echilibrat roata am schimbat guma spate am pus Metzeler Z 8

 

Mare atentie la schimbatul rotilor, unde si cum se face. Desi pare un lucru banal pt. multe service-uri, de exemplu nefolosirea unei chei dinamometrice la strangere poate duce la retezarea suruburilor.

Asta a patit de exemplu Marcel la 1200RT, a venit de la Nordkapp cu un surub la etrier fata rupt. Cei de aici de la service BMW au spus ca se intampla des chestia asta (la fel de exemplu si cu surubul mare de sub prinderea rotii fata la GS) atunci cand suruburile sunt stranse foarte tare, fara cheie dinamometrica. Extragerea partii ramase a surubului necesita apoi ceva manopera, implicit si costurile aferente (aici spuneau cateva ore deci cateva sute de €)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, suruburile alea se strang la 160 Nm. Nu stiu daca realizezi cat vine asta, dar e foarte mult :) Ca si idee, iei cheia de roti din trusa si prelungitorul si te apesi ca animalu cu picioru pe ea si nu ajungi la aia 160 Nm. Aia inseamna 16 Kg pe 1 m de parghie. Deci pe aia 20 de cm care ii ai de la cheie + prelungitor daca strangi cu mana ca animalu, nu ai nici o sansa sa le rupi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, suruburile alea se strang la 160 Nm. Nu stiu daca realizezi cat vine asta, dar e foarte mult :)

 

N-am dubii ca stii ce spui tu acolo... plm, ce sa zic? Asta mi-au explicat, ca fiind din experienta lor. :scratch:

Aia 160Nm sunt valabili si pt. prezoanele de la etrier? Atunci de ce s-ar rupe oare? Si intr-adevar Marcel schimbase cu ceva timp inainte anvelopele, implicit fusese dat si etrierul jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicidecum, nu de alea de la etrier vorbesc, ci de alea de la roata spate. Acuma alea de la etrier, is mai mici si mai aiurea la 1200, ca pare-mi-se ca is torx sau secure torx, dar sigur nu is imbus ca la 11XX.

 

Iara, nu mai stiu sigur, dar de ce ai avea treaba cu etrieru la RT cand dai jos roata? AFAIK, discu e pe grup si nu pe roata ca la GS, insa poate ma insel eu.

 

Am cheie dinamometrica la garaj dar nu o folosesc. Nu am rupt nici un surub pana acu si nici nu s-a intamplat sa se desfaca vreunu strans de mine. Bine, am rupt unul odata dar era pe desfacere nu pe strangere, ca ala de o umblat acolo inaintea mea l-o strans ca animal planet'u, ne stiind ca surubu de otel nu se strange tare in blocu de aluminiu... Just common sense :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicidecum, nu de alea de la etrier vorbesc, ci de alea de la roata spate. Acuma alea de la etrier, is mai mici si mai aiurea la 1200, ca pare-mi-se ca is torx sau secure torx, dar sigur nu is imbus ca la 11XX.

Cred ca vorbim cumva in paralel; eu am spus in primul rand de surub de la etrier (fata), Marcel confirmand ca i-au fost date jos etrierele la schimbarea anvelopelor.

Apoi, nu era vorba de surub rupt pe loc ci in timp, dupa cateva mii de km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...