gulag23 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 M-am salutat astazi cu un K1200LT visiniu pe D.N.7, la iesirea din Chitila, se indrepta in directia Pitesti. O fi fost cineva de pe forum? Doar de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu are a face filtrul cu rateurile... Filtrul de pe motor merge la fel si daca e astupat de jumatate, nu pierzi deloc putere sau ceva. Rateul are de a face cu altceva, amestecul poate sau daca ai umblat recent la evacuare, poate ca intra aer pe acolo, hence rateurile. Ai mai facut si altceva in afara de schimbat filtrul de aer de cand cu rateurile? Daca nici cum nu rezolvi, eo zic ca linistit sa pui niste miere pe filtrul nou si sa te rogi sa se faca iar cuib acolo, macar asa poate dipar Nu s-a umblat la altele... doar ulei si filtru. Am sa incerc cu un fagure mic in gaura de la filtru poate cine stie... Mesi pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Unde gasesc? La Bavaria am trimis mail dar nu au catadicsit sa raspunda. Iei frumos codul de pe realoem.com si mergi la orice magazin de piese auto straine si-ti fac ei comanda-5 zile lucratoare Nu s-a umblat la altele... doar ulei si filtru. Am sa incerc cu un fagure mic in gaura de la filtru poate cine stie... Mesi pt sfaturi Eu aveam probleme cu relantiul la a mea...imi fluctua vreo 400 de ture in jurul a 900.Pana nu am resetat calculatorul nu am avut ce sa-i fac. Eu zic ca merita sa incerci asta pana sa te apuci de altele. Editat Noiembrie 5, 2011 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Nu s-a umblat la altele... doar ulei si filtru. Am sa incerc cu un fagure mic in gaura de la filtru poate cine stie... Mesi pt sfaturi Pai atunci mai verifica o data filtrul ala, poate nu s-a asezat cum trebuie si de fapt sa ai rateurile acolo si nu in evacuare Iei frumos codul de pe realoem.com si mergi la orice magazin de piese auto straine si-ti fac ei comanda-5 zile lucratoare Ce tare, se poate asa ceva la voi? Ca aici in Cluj nu am auzit pe nimeni sa faca asa ceva, dar o sa intreb cu proxima ocazie cand ma duc la magazinu de piese de conserve Eu aveam probleme cu relantiul la a mea...imi fluctua vreo 400 de ture in jurul a 900.Pana nu am resetat calculatorul nu am avut ce sa-i fac. Eu zic ca merita sa incerci asta pana sa te apuci de altele. Dar lui nu ii fluctua relantiul, ii da numai rateuri parca. Oricum, ma indoiesc ca sa se aplice ce ai facut tu la masina si la mobra lui, is totusi chestii diferite, chiar daca BMW motocicleta e jumate de masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 (editat) Da ce tu crezi ca are Bavaria reprezentanta la Targu Jiu? Si daca are 2 roti e mobra, nu? Este cel mai simplu de incercat.Ma gandesc ca a ramas cu setarile alea de filtru jumate infundat calculatorul Editat Noiembrie 6, 2011 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Am găsit un RT 2003 cu ceva avarii. Dacă poate cineva să-mi spună cât costă reparația, sau măcar piesele necesare, Âşi dacă merită s-o cumpăr, vă rog să mă ajutați. Mulțumesc! AtaÂşez poze. Altceva nu am. P.S. Trebuie Âşi farul schimbat pentru conducerea pe dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 7, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Buna seara caciula, in primul rand! , ai intrat intr-o comunitate si esti nou prin zona.. Piesele sunt scumpe, chiar daca sunt SH. Vad o oglinda lipsa, o geanta si un capac de chiuloasa sparte, carena zgariata in partea superioara pe stanga. Reparatia te duce undeva la 4-500 euro la ceea ce se vede. Problema este la chiuloasa aia, daca si-a luat freza zdravan poate fi afectat si cilindrul. Ca sa vedem daca se merita da toate detaliile, cit a costat, cit te costa shipping-ul, etc. Da, trebuie schimbat si farul(alti 4/500 euro), in mod normal la RAR nu treci daca este adusa dn UK fara sa faci schimbarea.. Editat Noiembrie 7, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Deci la RT in 15 minute, ii cade ochiu de vizitare pe jos pai DA, daca a pierdut siguranta ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Problema este la chiuloasa aia, daca si-a luat freza zdravan poate fi afectat si cilindrul. Cred ca nu te-ai uitat bine, este capac culbutori nu chiulasa. Se merita cumparata daca pretul este pina in 1500-2000 max. are km putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Am găsit un RT 2003 cu ceva avarii. Dacă poate cineva să-mi spună cât costă reparația, sau măcar piesele necesare, Âşi dacă merită s-o cumpăr, vă rog să mă ajutați. Mulțumesc! AtaÂşez poze. Altceva nu am. P.S. Trebuie Âşi farul schimbat pentru conducerea pe dreapta? Daca numai capacul ala e afectat, merita. Care e pretul de achizitie? Vezi ca parca e modelul cu 2 bujii pe cilindru, trebuie si fisa acolo si cred ca de fapt trebuie schimbata si chiulasa cu supape si tot pentru ca sigur s-a futat si aia daca s-a spart capacul in halul ala. pai DA, daca a pierdut siguranta ; Dar 1100 nu prea are siguranta. Ma rog, ale mele nu au (avut ) Cred ca nu te-ai uitat bine, este capac culbutori nu chiulasa. Se merita cumparata daca pretul este pina in 1500-2000 max. are km putini. O zis bine Luigi, chiulasa cu totul. E ceva de investit acolo, oricum parca a si prins rugina pe colbutorii aia, pana ce nu desfaci nu poti stii cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Noi stim ca s-a mai pus problema asta de n ori pe forum, dar tot n-am primit un raspuns... asadar, ce este aceea o "chiuloasa"? Poate ne spune vreun expert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Acu vad ca e 2003 anul. Merita reparat, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Noi stim ca s-a mai pus problema asta de n ori pe forum, dar tot n-am primit un raspuns... asadar, ce este aceea o "chiuloasa"? Poate ne spune vreun expert Cliulasa este piesa care se monteaza peste blocul motor pentru a crea camera de ardere si in care sint canalele de admisie si evacuare, deschise sau inchise de catre supape. In chiulasa sint de asemenea practicate canale pentru apa si pentru uleiul cu care se unge culbutorii si axa cu came un cazul in care aceasta este in chiulasa. In cazul cilindrului din poza chiulasa nu se vede a fi afectata, cel mult culbutorii sau in cel mai rau caz supapele, dar acestea se inlocuiesc usor la preturi rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Vezi ca parca e modelul cu 2 bujii pe cilindru... Danute, de la tine vrem fara "parca" Diferenta se vede usor prin forma ceva mai patratoasa a capacului cilindrului la twinspark si prin faptul ca ornametul negru de plastic de la fisa nu se mai intainde pe toata latimea capacului ca la 1100 si primele 1150. clasic: twin spark: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Am găsit un RT 2003 cu ceva avarii. Dacă poate cineva să-mi spună cât costă reparația, sau măcar piesele necesare, Âşi dacă merită s-o cumpăr, vă rog să mă ajutați. In cel mai optimist caz : -capac -oglinda -ceva manopera si verificare + consumabile ---------------------------- Merita Daca trebuie dat jos cilindrul (sau doar valvetrain), carena, cufar nu mai merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Danute, de la tine vrem fara "parca" Diferenta se vede usor prin forma ceva mai patratoasa a capacului cilindrului la twinspark si prin faptul ca ornametul negru de plastic de la fisa nu se mai intainde pe toata latimea capacului ca la 1100 si primele 1150. clasic: twin spark: Am zis parca pt ca nu eram sigur, de exemplu, motor din 2003 cu fisa aia cu striatii pe ea inseamna ca are 100% din fabrica twin spark. Dar cum la astea apar probleme, unii owneri schimba cilindrii cu totul cu single spark. Editat Noiembrie 8, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Salut! Prețul va fi cam 2500 euro, adusă acasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Buna, foloseste sau a folosit cineva anvelope Bridgestone? cum se comporta in timp si ce durata de viata au? sint moi sau rigide? eu am pus in primavata un Metzeler Sportec nou din magazin si nu m-a tinut 15.000 km, iar acum am gasit un BT012SS tot nou si vreau sa-l cumpar, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Bridgestone se incalzesc mai greu ca Michelin insa odata incalzite sunt foarte OK. Insa, cum se stie, Michelin e miezul. Salut! Prețul va fi cam 2500 euro, adusă acasă. Si te bagi singur la reparatie? Pentru ca la un garaj te-ar costa reparatia inca pe-atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 8, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Salut! Prețul va fi cam 2500 euro, adusă acasă. ..Presupun ca mai bagi inca 1500 in ea, eu spun ca se merita. Problema este la farul ala, poate costa inca 6/700 peste astia 1500. eu am pus in primavata un Metzeler Sportec nou din magazin si nu m-a tinut 15.000 km Despre care guma vorbesti Viorele, pe fata sau spate? Stii ca la vacile noastre raportul este cam 2 gume fata/1 spate din cauza greutatii mari, la franare toata greutatea tortureaza guma fata. Eu spun ca 15.000 este ceva rezon, avand in vedere ca tu mergi preponderent cu nevasta si bagaje, adica aproape 600kg Insa, cum se stie, Michelin e miezul. Asa este, dar din pacate Michelin nu face guma spate pentru LT! Pe spate este nevoie de guma speciala, ranforsata suplimentar, cu indice de greutate 57V. Pentru LT singurii producatori care fabrica gume pereche sunt Avon, Bridgestone sau Metzeler.. Editat Noiembrie 8, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"ice" Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 vreau si eu sa ma bag in seama,pareri pro si contra BMW K 1200 RS,nou posesor. Scuze,cam asa ceva din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Faina mobra, ce are pe ea? ABS? Cutii? Da detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"ice" Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 are cutiile originale si da are ABS,dar sincer inca nu stiu cum se manifesta la un motor abs-ul,sper ca nu ca la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Buna asta MErgi pe un drum neasfaltat, adeca cu piatra/nisip si blocheaza fata si spatele Da sa si functioneze ABS-ul, adeca sa nu clipeasca nimic in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Salut! Ce părere aveți de un R1150RT twin 2003 din Germania, cu 143000 km? Mai duce? Eu n-o să mai fac chiar așa mulți km cu ea. Până la câți km sunt încă în regulă? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.