ianachim Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 sincer ma gandesc spre un scuter problema apare la denivelarile drumurilor patriei mama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 sal o mare rugaminte merita k 1200 r pentru romania de alergat saumai bine un enduro ma ref la alergat zilnic prin oras si la sf de sapt pe drumurile patriei merci sal, o mare nedumerire: GS-ul pe care-l ai deja nu-i potrivit scopului tau? fiind pe jumate endurista cred ca se strecoara destul de bine prin trafic, si fiind pe jumatatea cealalta touring, merge si la drum intins. acuma sigur ca cei 50 de caluti poate n-ajung intotdeauna insa, la drept vorbind, de cate ori simti nevoia sa mergi in afara constant cu peste 150 pe ora? doar pentru oras iti recomand cu caldura CS-ul. ii foarte manevrabil si cred ca la acelasi stil de condus (nici foarte agresiv dar nici stat in toate coloanele formate) cam bate orice scuter. la drum intins insa, peste 140 cam trebe sa te tii de ghidon sa nu te sufle vantul iar cand se termina asfaltul... incepi sa regreti GS-ul fie el de 650 sau 1200. oricum, despre k-ul cu pricina cred ca sensei iti poate da toate detaliile care te intereseaza dar revin si spun: GS-ul tau de ce nu-i bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 sal, o mare nedumerire: GS-ul pe care-l ai deja nu-i potrivit scopului tau? fiind pe jumate endurista cred ca se strecoara destul de bine prin trafic, si fiind pe jumatatea cealalta touring, merge si la drum intins. acuma sigur ca cei 50 de caluti poate n-ajung intotdeauna insa, la drept vorbind, de cate ori simti nevoia sa mergi in afara constant cu peste 150 pe ora? doar pentru oras iti recomand cu caldura CS-ul. ii foarte manevrabil si cred ca la acelasi stil de condus (nici foarte agresiv dar nici stat in toate coloanele formate) cam bate orice scuter. la drum intins insa, peste 140 cam trebe sa te tii de ghidon sa nu te sufle vantul iar cand se termina asfaltul... incepi sa regreti GS-ul fie el de 650 sau 1200. oricum, despre k-ul cu pricina cred ca sensei iti poate da toate detaliile care te intereseaza dar revin si spun: GS-ul tau de ce nu-i bun? sal man merg de 4 ani si deja 650 e cam mic enduro fac din ce in ce mai putin vreau sa merg cat mai mult pe asfalt problema mai apare si cand am nevoie de putere/demaraj trage greu pentru cineva la nivel incepator/mediu merge super ok modelul dakar cel mai bine se comporta intre 100 - 120 km/h de la 120 in sus deja e mult curent singura "temere" pt k o am la denivelarile ROMANESTI NU SUNT GENUL CARE VINE CU MOTO LA EVEREST sau face o tura pana la ploiesti deci merg si pe asfalt prost seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 R1150R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 9, 2007 Admin Share Postat August 9, 2007 ..sau R1200GS,care este cea mai buna motocicleta din lume la"de toate",asa cum cauti tu..bineinteles daca te tin baierele pungii.Nemtii le iubesc de mor iar italienii le idolatrizeaza..ar dormi cu ele-n pat!! Motoare adevarate.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 ..sau R1200GS,care este cea mai buna motocicleta din lume la"de toate",asa cum cauti tu..bineinteles daca te tin baierele pungii.Nemtii le iubesc de mor iar italienii le idolatrizeaza..ar dormi cu ele-n pat!! Motoare adevarate.. Luigi Vicol asta ar fi a 2 optiune 1200 gs insa urasc boxerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Eu unul n-as recomanda R1200GS-ul. Au avut americanii o gramada de probleme cu ele (vezi celebrele trei cuvinte "final drive failure"). Acu, nici celelalte modele de R1200 nu-s imune, dar majoritatea bubelor par concentrate pe GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 ...pt ce vrea el, chiar daca uraste boxerul, r 850 r este cel mai indicat!!...poate fi cit mai nou dar si daca este vechi e super bun!..motorul este din clasa medie ca dimensiuni si motorizare se comporta delicios pe viraje si strecurari la semafoare si daca are de mers tare, pina pe la 140-150 merge de rupe!!...si evident se sta bine pe el! ...ps: ..nu trebuie sa urasti motorul boxer, este cel mai fiabil in conditii de minima intretinere!...intreaba pe cei care stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 C-urile alea sunt destul de ciudate.Nu-s urite,dar nici nu ies printre fruntase la concursurile de frumusete.Daca stau bine sa ma gindesc asta este tipic BMW. Eu in schimb oftez mereu dupa un K1200LT,casa-i omu'..nu este multumit niciodata cu ce are-n batatura! Luigi Vicol Cam asa ar arata un C putin "aranjat" de AC Schnitzer... cuvintele sunt de prisos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 ...pt ce vrea el, chiar daca uraste boxerul, r 850 r este cel mai indicat!!. Ala da! Ceva in genul astuia: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1258174 Cam asa ar arata un C putin "aranjat" de AC Schnitzer... cuvintele sunt de prisos. Posesorul motocicletei aleia ar trebui arestat pentru supradoza de crom (mai ales pe un BMW!). Iar portocaliul pe orice alt BMW in afara de Rockster ar trebui interzis prin lege. Si ce naiba cauta un pinten pe un cruiser? Per total, tentativa de V-Rod-izare a reusit complet. Arata nashpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 ...aici m-as simti si eu bine!!...la cite bmw-uri sunt acolo, as pleca taiat la vene acasa!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 baieti...baieti nu bateti campii ideea era urmatoarea r 1200 gs 5% il vreau k 1200 r 95% problema era urmatoarea nu vreau sa ies"in decor " enduro stradal dar prin tara ceea ce inseamna si drumuri nu pista de circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 10, 2007 Admin Share Postat August 10, 2007 problema era urmatoarea nu vreau sa ies"in decor " enduro stradal dar prin tara ceea ce inseamna si drumuri nu pista de circuit Sincer nu reusesc sa inteleg ceea ce ai scris!! Poti fi mai concis o idee? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Sincer nu reusesc sa inteleg ceea ce ai scris!! Poti fi mai concis o idee? Luigi Vicol sal ma refer la urmatorul aspect "cat de "realistica " este aceasta motocicleta k 1200 r pentru asfaltul romanesc pentru un drum pe transfagarasan pentru un drum pana in oradea toate reclamele pe care le.am vazut pt acest model sunt facute pe PISTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 12, 2007 Admin Share Postat August 12, 2007 Crede ca cel mai bine este sa-l intrebi pe Sensei de pe aici,din cite stiu el are asa ceva.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CLiviu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) Imi dati voi sa intru si eu in grup ? Sunt nou pe moto , am un BMW S 800 , pot veni cu cateva comentarii dupa 1800 km parcusi Observ ca sunteti cu totii atenti la motoarele de 1200 cm. Ati uitat de cest model de 800 , intre 650 si 1200 , clasa medie , care are pe langa varianta S si una ST (touring ) . Foarte mici modficari de la un model la altul , la ST pozitia manerelor este mai dreapta , dar motorul este mai carenat ... Datorita acestui amanunt , Touring-ul -ul arata mai sport decat varianta Sport Ce imi place la el : cumplul motor este de 87 N ,constant de la 1500 la 7500 rot/min . la 187 kg ,cadrul pe AL . Cred ca este un mare avantaj ,pt ca motorul te ajuta la toate cele 6 trepte la fel . Fata de supersportive, care au un cuplu motor mare la trepte mici de viteza ... Si cu 87 N , pleci tot primul de la stop sau depasesti oricum toate masinile din trafic daca vrei , pt ca ai 200 kg sub tine fata de 2000 kg cat are o masina ... Nu am calarit pe multe motoare asa ca ma aventurez intr-o calsificare a calitatilor acestui model .Am studiat insa presa de specilitate ...Cel mai bine se comporta la drum in serpentina ( nota 9... poate si pt ca asta imi place mie cel mai mult ) ; face fata la drum de munte pitruit , chiar in panta ! ( 5) , in trafic este manevrabil dar are o dimensiune si o greutate (6 ) iar pe autostrada nu am inca curaj sa il incerc la maxim ( 9) De la Babaria am aflat ca s-au vandut 8 bucati anul acesta .Modelul e din 2006. Are tractiunea pe curea , ABS optional Intrebari : - cati sunteti in acest grup ? - va intalniti pe undeva ? - aveti actiuni comune ? Poate ca as gasi aceste raspunsuri, daca as fi citit inainte toate mesajele de pe acest grup ... ! Editat August 12, 2007 de CLiviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Crede ca cel mai bine este sa-l intrebi pe Sensei de pe aici,din cite stiu el are asa ceva.. Luigi Vicol sal asta clar abia stept sa sar pe saracul om insa din dicutiile cu voi ma afla omu o parere o impresie bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 ...Vad ca nimeni nu ia in calcul viitorul F 850 GS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 ...Vad ca nimeni nu ia in calcul viitorul F 850 GS... F850GS? Parca era F800... Si oricum, nu. Mi se pare mai aratos F800R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 ...Vad ca nimeni nu ia in calcul viitorul F 850 GS... buna seara stiam ca mergeti pe un r 1200 gs acum vad in semnatura un BMW K 1200 RS de ce aceasta schimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 12, 2007 Admin Share Postat August 12, 2007 Ianachim..nevestele se mai si schimba uneori,nu? Asa si cu motoarele.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Ianachim..nevestele se mai si schimba uneori,nu? Asa si cu motoarele.. Luigi Vicol da prietene dar pastreaza caracteristicile adica una mica tunsa scurt si bruneta nu o dai imediat pe craci pana in gat cu parul blond consider ca dupa 4 ani de mers pe 600 - 650 si spun mers cam 50000 km (2 moto) m.as arunca pe un 1200 insa asta vreau sa o tin cam 4 ani daca raman in viata in aceasta perioada si ma tot "coiesc" in ceea ce priveste alegerea dupa cum vezi ca va tot frec la cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ce parere aveti despre R 1200 R ? pacat ca cei de la BMW nu prea au motocicleta cu istorie...R 1200 R am observat ca s-a facut doar de anul asta si cine stie cat o sa se mai fabrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 pacat ca cei de la BMW nu prea au motocicleta cu istorie... ...esti sigur ca esti bine informat?...ia mai gindeste-te!!!...poate ca nici parintii tai nu erau pe lume cind bmw facea motociclete!!...si alea toate mai merg si in ziua de astazi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 nu ma intelege gresit...sigur m-am exprimat eu gresit BMW nu PREA are modele cu istorie in concluzie cam ce puteti spune despre R 1200 R ?...mie mi se pare o motocicleta super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.