Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2011 Vesti(cam)proaste de la Bavaria. Am aflat ca Tibi nu mai lucreaza la ei. Era singurul care stia meserie pe acolo! Nu stiu ce va fi de acum inainte, probabil praf si pulbere. Care sunteti legati de ei cu reglaje(boxerele) ma tem ca ori le vindeti ori va gasiti in alta parte. Mai mare rusinea, ditamai BMW sa nu aiba o reprezentanta demna de brandul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Nasol! Eu in primavara tre' sa fac prima revizie la utilaj... Mie Marcel mi l'a recomandat pe Robert de la Contempo Brasov, insa nu stiu daca cei de acolo fac si chestiile extrem de complexe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2011 Daca ti l-a recomandat atunci poti merge la el. Sa vedem ce va fi in continuare la Bavaria.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Stai asa, vazusem pe undeva pe net ca Exista o alta firma care a preluat automotive si motorrad in ro si nu e bavaria...stai ca trag un search si revin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Nasol! Eu in primavara tre' sa fac prima revizie la utilaj... Mie Marcel mi l'a recomandat pe Robert de la Contempo Brasov, insa nu stiu daca cei de acolo fac si chestiile extrem de complexe... Nu va sfatuiesc nici la BV, am avut o experienta la fel de scumpa si nereusita, acum 2 ani cu acest Robert, cu un R1100 RT care pocnea in esapament, a stat 10 zile acolo, au schimbat bujii, fise, si nimic, iar cind sa o iau de acolo nerezolvata a trebuit sa o montez in parcare cu sculele mele pentru ca ei aveau un sictir si nu conta decit sa-mi ia banii. Pina la urma am rezolvat la Teri la Cornu intr-o zi, am dus-o dimineata si seara era gata, la bani putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Cumva pocniturile se auzeau cand taiai brusc gazul, cam cand intra in frana de motor si sunau ca niste mici rateuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Aea cel mai probabil erau ca nu erau supapele in specs si cel mai important, nu era sincronizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Cumva pocniturile se auzeau cand taiai brusc gazul, cam cand intra in frana de motor si sunau ca niste mici rateuri? Exact asa, s-au facut tevile albastre ca am mers numai pina la BV de 2 ori, m-am programat iar cind am ajuns la ei au zis ca au gresit au un curs, sa vin saptamina viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 (editat) Revin cu pareri despre cum trage motorul acum. Am iesit azi dimineata la o tura scurta de 70 km, in a 5-a, la 2700 rpm, intru in depasire fara cea mai mica teama. Trage mult mai bine ca si inainte. Consumul tot nu l-am facut dar dupa ce zice indicatorul pe bord, tot asa scad liniutele la benzina Editat Noiembrie 27, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Exact asa, s-au facut tevile albastre ca am mers numai pina la BV de 2 ori, m-am programat iar cind am ajuns la ei au zis ca au gresit au un curs, sa vin saptamina viitoare. Nasol. La mine nu face constant chestia asta, desi am auzit'o de vreo 5 ori in ultimii 7000 de km, obdata chiar mi'a atras atentia pasagera. Sa vaz la revizie... Nasol. La mine nu face constant chestia asta, desi am auzit'o de vreo 5 ori in ultimii 7000 de km, obdata chiar mi'a atras atentia pasagera. Sa vaz la revizie... Tevi albastre nu am, totusi... Aea cel mai probabil erau ca nu erau supapele in specs si cel mai important, nu era sincronizat La descrierea mea te refereai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Nu, la 1100rt-ul lui bmwio ma refeream. Dar e valabil si la tine si la orice motor boxer. Un rateu din cand in cand e normal, pe decelerare, dar daca e frecvent, si iti dai seama daca e frecvent, cel mai probabil e pentru ca admisiile sunt desincronizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Mi-au sosit astazi speed bleeder-ele. http://www.speedbleeder.com/ Cu ocazia schimbarii dau jos etrierii si-i vopsesc electrostatic. Jegurile astea de "patroni" de pe la unele spalatorii pun soda caustica in solutiile lor sa iasa mai ieftin iar mizeria aia ataca atat lacul vopselei cit si partile metalice. Mi-au matuit o parte pe topcase(si acum se mai vede putin, desi l-am polishat), mi-au decolorat toti trei etrierii si cam toate suruburile de la roti sunt ruginite. Am sa le schimb cu unele de inox.. Mare atentie unde spalati mobrele, de-acum am sa-mi iau eu solutie dupa mine cind o spal!.. Editat Noiembrie 28, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 mai bine cumpara-ti un spalator cu presiune (tip karcher ) si sampon si te gospodaresti singur ! eu am luat unul si sunt multumit , la ce folosesc speed bleeder-ele alea Luigi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Nu, la 1100rt-ul lui bmwio ma refeream. Dar e valabil si la tine si la orice motor boxer. Un rateu din cand in cand e normal, pe decelerare, dar daca e frecvent, si iti dai seama daca e frecvent, cel mai probabil e pentru ca admisiile sunt desincronizate Saru' mana. Alta bere de dat! @l.u.v: eu spal la spalatorie numai cu sampon normal si numai la burete. Spuma ataca, matuieste si pateaza. Eu am semighidoanele un pic patate, probabil din neatentia primului proprietar... Ah, am uitat: ce'mi place aria asta unde nu's pokemoni zmei dupa cei 500 de km parcursi in total... >< Editat Noiembrie 28, 2011 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Vittore, ale sunt aerisitoare cu supapa. Eu am sapte bucati in total:unul la fiecare etrier fata, doua pe unitatea de ABS, unul pt.aerisirea ambreiajului si inca doua la etrierii spate. Arata ca un aerisitor normal, dar inauntru are un arc cu o bila de rulment. Marele avantaj este ca poti face aerisirea singur si mult mai repede, desfaci pe rand aerisitoarele, apesi pedala sau maneta de frana(sau folosesti pompa de aerisit), presiunea creata impinge aerul afara din insalatie, apoi arcul impinge bila in jos si instalatia este securizata, nu mai intra aer la loc. Nu mai este nevoie de al doilea om, sa stai aplecat, cocarjat cu cheia in mana sa strangi aerisitorul, faci presiune, desfaci iar si tot asa! Superdestepte.. Nici nu au costat mult, cam sapte dolari/bucata, au ajuns in 10 zile. PS:Fa click pe poza asta si ai sa vezi cum functioneaza Editat Noiembrie 28, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Domnilor putin ajutor; spuneti-mi va rog ce cote trebuie sa aiba simeringul de la grup pt ;r1100gs. -si ce producatori prezinta mai multa incredere pe plaiurile mioritice. va mutumesc anticipat ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Domnilor putin ajutor; spuneti-mi va rog ce cote trebuie sa aiba simeringul de la grup pt ;r1100gs. -si ce producatori prezinta mai multa incredere pe plaiurile mioritice. va mutumesc anticipat ...! Buna seara. Dimensiunile sunt 85X110X10.Codul original este 33127663482 si va sfatuiesc sa luati original.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 30, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2011 Salutare, In legatura cu ABS as avea nevoie de niste pareri. Adica. De cand a fost schimbat ambreiajul ABS-ul a devenit capricios. Si am sa descriu ce fenomen apare: Pun contactul: se aprinde ambele becuri de ABS de pe bord. Deci totul e OK. Dau la automant -s i atunci este cand imi da eroare. Adica este cand porneste ABS-ul clipocesc ambele lumini in bord si este cand da eroare. Vreau sa specific ca problema nu este din cauza bateriei. Bateria a fost verificat, ba mai mult am montat un releu cum au facut alti BMW-ist pt a porni ABS-ul doar dupa ce porneste incarcarea. Si fenomenul tot persista. Sistemul de franare a fost aerisit de segmente de mai multe ori dar nici o imbunatatire. Are cineva vreo ideie unde pot sa caut problema. Cinave (un mecanic) a spus ca este o problema de contact. Oare poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Pun contactul: se aprinde ambele becuri de ABS de pe bord. Deci totul e OK. Deja ai gresit Daca ai avea facuta corect schema cu releul la ABS, cand pui contactul iti ramane aprins doar un bec pe bord si nu ambele. Deci tu inca mai ai problema clasica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 30, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 30, 2011 Salutare, Dau la automant -s i atunci este cand imi da eroare. Adica este cand porneste ABS-ul clipocesc ambele lumini in bord si este cand da eroare. Sincer, din alcatuirea frazelor nu reusesc sa inteleg ce vrei sa spui, mai exact ce inseamna'este cand porneste ABS si'este cand imi da eroare' Fii o idee mai concis. In alta ordine de idei, daca problema a aparut dupa ce ai schimbat ambreiajul atunci sigur ale lagatura cu asta. Nu are nicio treaba contactul. Cind faci ambreiajul crapi toata motocicleta in doua, ma gandesc sa nu fi afectat vreun senzor de ABS la montaj. http://www.largiader.com/abs/absfault.html Citeste mai sus, vezi ca descrie pe larg cum resetezi sistemul si descrie exact "fault codes". Folosesti un led, asa cum scrie acolo. Procedura am descris-o si eu citeva pagini mai in spate, pe forum. PS:Dan a fost mai rapid, vezi ca s-ar putea sa aiba dreptate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 30, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Imi cer scuze ca nu m-am exprimat clar. Am sa incerc mai jos. De cand am montat releul bineintels ca se aprinde 1 bec de ABS pe bord. Cand pornesc si se stinge becul de incarcare se aprinde amandoua becuri si clipacesc impreuna, dar este cand clipacesc cele 2 alternativ. Din 10 porniri 4 sunt ok si 6 cu eroare. Ce am descris in postul anterior se refrea la situatia inainte sa montez releul. P.S am resetat ABS-ul de mai multe ori. Editat Noiembrie 30, 2011 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Degeaba il resetezi. Cand iti da o eroare si o vezi in bord, sapi mai adanc, faci diagnoza cu LED-ul cum ti-a zis Luigi si vezi unde e hiba, o repari si apoi o stergi, te mai dai si apoi re-testezi sa vezi daca mai apare. E foarte probabil ca problema la tine sa fie de natura electrica. Am cateva ipoteze in minte dar tu trebuie sa vezi de unde e. Daca imi zici ce are/ce cod da, iti zic ce sa faci Editat Noiembrie 30, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 30, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3430 @bmw rider, citeste aici in postul nr.3439 cum procedezi cu ledul. Pe urma spui aici de cite ori a clipit si vedem dupa aia.. Succes Editat Noiembrie 30, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 30, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2011 Multumesc pt ajutor. Din pacate motorul este pus la iernat. Am sa fac diagnoza doar anul viitor. Este adevarat ca in loc de LED pot folosi si un voltmetru analogic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Adevarat graiesti dar e mai usor de gasit un led si rezistenta decat un voltmetru analogic Ala digital nu face fata schimbarilor de semnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.