proffroad Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Dacă voi avea timp, o voi scoate mâine din garaj Âşi-i voi face câteva poze. Nu are ataÂş. Nu Âştiu nimic de preț deocamdată. Sunt deschis la discuții. Noua achiziție m-a cam lăsat cu datorii Âşi aÂş vrea să scap de ele în felul acesta. Mulțumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Salutare Luigi, ti-am lasat un PM pt cand ai timp... R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Tocmai am schimbat placutele pe spate, al treile set pe anu asta. Deci 7k km ma tine pe mine un set de ferodo platinum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Asa puternic e RT-ul tau ca tre sa mergi tot timpul cu frana apasata? Si acum la modul serios....pe spate? cum dracu? eu in 20.000 km nu le-am schimbat deloc si nu erau noi cand am luat motorul. Si inca mai au.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 19, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Dane, cind le scoti pe alea vechi sunt uzate uniform? Daca nu, vezi ca ai probleme cu lamelele alea de metal, schimba ce ti-am dat eu si scapi de grije. Eu asa am avut la vechiul meu RT, era rupta o clema din aia de metal la etrier si cind apasam frana nu se aliniau bine placutele si pe o parte se uzau neuniform+ca mergea infranata putin. Ciudat, la belena mea merg cel putin 20.000 km cu spatele si are 100 kile in plus.. Editat Noiembrie 19, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) Ma dau mai sportiv cu el Dane, cind le scoti pe alea vechi sunt uzate uniform? Daca nu, vezi ca ai probleme cu lamelele alea de metal, schimba ce ti-am dat eu si scapi de grije. Eu asa am avut la vechiul meu RT, era lupta o clema din aia de metal la etrier si cind apasam frana nu erau aliniate bine placutele. Ciudat, la belena mea merg cel putin 20.000 km cu spatele si are 100 kile in plus.. Pai s-au uzat uniform. De aia placuta dinspre pistonase e cu vro 2 mm mai groasa ca cealalta. Si ele oricum au un sant pe care te uiti si vezi cand ajunge la limita dar eu le-am dus pana aproape de gata si pot sa zic ca s-or uzat uniform Ce mi-a placut e ca fata de GS la care imi era blocat cate un pistonas, la RT merg toate 6, frumos. Le mai dau din cand in cand cu spray de frana si cred ca din aia... Sau poate ca, cu GS ma dadeam si iarna si se aduna sare acolo sau mai stiu eu ce... Oricum alea ce mi le-ai dat tu is puse bine si clar o sa le folosesc cand o sa fac un overhaul complet la sistemul de franare, ma gandesc cand ajung la 100k (acu are 80k km batuti pe muchie) sa mai fac o investitie in niste furtune cu insertie metalica si sa schimb si simeringurile si pistonasele, si discurile. Dar pana atunci mai e o iarna si o vara =============================================================================== Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu... Editat Noiembrie 20, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu... Dar nu inteleg termenul asta... Daca nu e cazul meu, cred ca nici nu trebuie... Pt cele cu ambreiaj hidraulic, aviz posesorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Episodul 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Sa inteleg ca acolo este lichid de frana amestecat cu pilitura de ferodou de pe discul de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Sa inteleg ca acolo este lichid de frana amestecat cu pilitura de ferodou de pe discul de ambreiaj? Nu, doar lichid de frana cu simering macinat Ferodoul de pe ambreiaj nu are cum ajunge pana acolo pt. ca actuatorul asta e pus in spatele cutiei si e legat la ambreiaj printr-o tija subtire de vro 6 mm diametru care e bagata in axul de la intrare in cutie lasand foarte putin spatiu intre el si ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2011 Vesti(cam)proaste de la Bavaria. Am aflat ca Tibi nu mai lucreaza la ei. Era singurul care stia meserie pe acolo! Nu stiu ce va fi de acum inainte, probabil praf si pulbere. Care sunteti legati de ei cu reglaje(boxerele) ma tem ca ori le vindeti ori va gasiti in alta parte. Mai mare rusinea, ditamai BMW sa nu aiba o reprezentanta demna de brandul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Nasol! Eu in primavara tre' sa fac prima revizie la utilaj... Mie Marcel mi l'a recomandat pe Robert de la Contempo Brasov, insa nu stiu daca cei de acolo fac si chestiile extrem de complexe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2011 Daca ti l-a recomandat atunci poti merge la el. Sa vedem ce va fi in continuare la Bavaria.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Stai asa, vazusem pe undeva pe net ca Exista o alta firma care a preluat automotive si motorrad in ro si nu e bavaria...stai ca trag un search si revin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Nasol! Eu in primavara tre' sa fac prima revizie la utilaj... Mie Marcel mi l'a recomandat pe Robert de la Contempo Brasov, insa nu stiu daca cei de acolo fac si chestiile extrem de complexe... Nu va sfatuiesc nici la BV, am avut o experienta la fel de scumpa si nereusita, acum 2 ani cu acest Robert, cu un R1100 RT care pocnea in esapament, a stat 10 zile acolo, au schimbat bujii, fise, si nimic, iar cind sa o iau de acolo nerezolvata a trebuit sa o montez in parcare cu sculele mele pentru ca ei aveau un sictir si nu conta decit sa-mi ia banii. Pina la urma am rezolvat la Teri la Cornu intr-o zi, am dus-o dimineata si seara era gata, la bani putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Cumva pocniturile se auzeau cand taiai brusc gazul, cam cand intra in frana de motor si sunau ca niste mici rateuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Aea cel mai probabil erau ca nu erau supapele in specs si cel mai important, nu era sincronizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Cumva pocniturile se auzeau cand taiai brusc gazul, cam cand intra in frana de motor si sunau ca niste mici rateuri? Exact asa, s-au facut tevile albastre ca am mers numai pina la BV de 2 ori, m-am programat iar cind am ajuns la ei au zis ca au gresit au un curs, sa vin saptamina viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 (editat) Revin cu pareri despre cum trage motorul acum. Am iesit azi dimineata la o tura scurta de 70 km, in a 5-a, la 2700 rpm, intru in depasire fara cea mai mica teama. Trage mult mai bine ca si inainte. Consumul tot nu l-am facut dar dupa ce zice indicatorul pe bord, tot asa scad liniutele la benzina Editat Noiembrie 27, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Exact asa, s-au facut tevile albastre ca am mers numai pina la BV de 2 ori, m-am programat iar cind am ajuns la ei au zis ca au gresit au un curs, sa vin saptamina viitoare. Nasol. La mine nu face constant chestia asta, desi am auzit'o de vreo 5 ori in ultimii 7000 de km, obdata chiar mi'a atras atentia pasagera. Sa vaz la revizie... Nasol. La mine nu face constant chestia asta, desi am auzit'o de vreo 5 ori in ultimii 7000 de km, obdata chiar mi'a atras atentia pasagera. Sa vaz la revizie... Tevi albastre nu am, totusi... Aea cel mai probabil erau ca nu erau supapele in specs si cel mai important, nu era sincronizat La descrierea mea te refereai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Nu, la 1100rt-ul lui bmwio ma refeream. Dar e valabil si la tine si la orice motor boxer. Un rateu din cand in cand e normal, pe decelerare, dar daca e frecvent, si iti dai seama daca e frecvent, cel mai probabil e pentru ca admisiile sunt desincronizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Mi-au sosit astazi speed bleeder-ele. http://www.speedbleeder.com/ Cu ocazia schimbarii dau jos etrierii si-i vopsesc electrostatic. Jegurile astea de "patroni" de pe la unele spalatorii pun soda caustica in solutiile lor sa iasa mai ieftin iar mizeria aia ataca atat lacul vopselei cit si partile metalice. Mi-au matuit o parte pe topcase(si acum se mai vede putin, desi l-am polishat), mi-au decolorat toti trei etrierii si cam toate suruburile de la roti sunt ruginite. Am sa le schimb cu unele de inox.. Mare atentie unde spalati mobrele, de-acum am sa-mi iau eu solutie dupa mine cind o spal!.. Editat Noiembrie 28, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 mai bine cumpara-ti un spalator cu presiune (tip karcher ) si sampon si te gospodaresti singur ! eu am luat unul si sunt multumit , la ce folosesc speed bleeder-ele alea Luigi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Nu, la 1100rt-ul lui bmwio ma refeream. Dar e valabil si la tine si la orice motor boxer. Un rateu din cand in cand e normal, pe decelerare, dar daca e frecvent, si iti dai seama daca e frecvent, cel mai probabil e pentru ca admisiile sunt desincronizate Saru' mana. Alta bere de dat! @l.u.v: eu spal la spalatorie numai cu sampon normal si numai la burete. Spuma ataca, matuieste si pateaza. Eu am semighidoanele un pic patate, probabil din neatentia primului proprietar... Ah, am uitat: ce'mi place aria asta unde nu's pokemoni zmei dupa cei 500 de km parcursi in total... >< Editat Noiembrie 28, 2011 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Vittore, ale sunt aerisitoare cu supapa. Eu am sapte bucati in total:unul la fiecare etrier fata, doua pe unitatea de ABS, unul pt.aerisirea ambreiajului si inca doua la etrierii spate. Arata ca un aerisitor normal, dar inauntru are un arc cu o bila de rulment. Marele avantaj este ca poti face aerisirea singur si mult mai repede, desfaci pe rand aerisitoarele, apesi pedala sau maneta de frana(sau folosesti pompa de aerisit), presiunea creata impinge aerul afara din insalatie, apoi arcul impinge bila in jos si instalatia este securizata, nu mai intra aer la loc. Nu mai este nevoie de al doilea om, sa stai aplecat, cocarjat cu cheia in mana sa strangi aerisitorul, faci presiune, desfaci iar si tot asa! Superdestepte.. Nici nu au costat mult, cam sapte dolari/bucata, au ajuns in 10 zile. PS:Fa click pe poza asta si ai sa vezi cum functioneaza Editat Noiembrie 28, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.