mimimi Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Nu stiu exact cum e la CS, dar la GS trebuie date jos ambele carene shit...ambele??sigur?? am treaba, inseamna! merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Poti sa incerci sa o pornesti impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mimimi Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Poti sa incerci sa o pornesti impinsa. ehe, p'asta am incercat-o prima, am si cazut...mi-a spus un prieten sa nu mai incerc, e posibil sa-i schimb distributia asa ca am trecut la imbusuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 shit...ambele??sigur?? am treaba, inseamna! merci! Da, ambele. La mine carenele sunt prinse in afara de suruburi si printr-un fel de cleme de partea din mijloc a "rezervorului" acolo unde se afla bateria. Scotand carenele eliberezi parte din mijloc. Nu uita si de prinderea suplimentara cu suportii de la semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 salutare!!! nu am motor bmw, dar visez la unul... sper ca in max 2 ani sa am unul. as vrea sa iau un f 650 gs, arata super, pret ok (vreau sa il iau nou, am un etz si sunt multumit de el - fiabilitatea e super.... si e nemtesc). sunt incepator. si acum intrebarile: care sunt problemele ce pot aparea la f 650 gs? consumul e asa cum scrie pe site-ul oficial? il iau pentru mersul prin oras 30% iar restul pentru calatorii (2 persoane). idei pro si contra? astept cu nerabdare raspunsurile voastre. asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 (editat) salutare!!! nu am motor bmw, dar visez la unul... sper ca in max 2 ani sa am unul. as vrea sa iau un f 650 gs, arata super, pret ok (vreau sa il iau nou, am un etz si sunt multumit de el - fiabilitatea e super.... si e nemtesc). sunt incepator. si acum intrebarile: care sunt problemele ce pot aparea la f 650 gs? consumul e asa cum scrie pe site-ul oficial? il iau pentru mersul prin oras 30% iar restul pentru calatorii (2 persoane). idei pro si contra? astept cu nerabdare raspunsurile voastre. asfalt uscat!!! Mie ca si incepator mi-a consumat 6.1 exclusiv urban in Bucuresti. Am mers destul timp si cu pasager (fata). Extraurban nu am apucat inca sa merg. Editat Septembrie 8, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Mie ca si incepator mi-a consumat 6.1 exclusiv urban in Bucuresti. Am mers destul timp si cu pasager (fata). Extraurban nu am apucat inca sa merg. cati km ai facut cu ea? ai luat-o noua? dak da, ce avans ai dat si cat ai rata? cat de manevrabila iti pare? trepidatiile (caracteristice monocilindrelor) cum iti par? este la fel de frumoasa ca si in poze? s-a stricat ceva la ea de cand o ai? numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Nu stiu exact cum e la CS, dar la GS trebuie date jos ambele carene si....suportii aia unde sunt prinse semnalizatoarele fata, si pe stanga si pe dreapta. Daca nu dai jos suportii aia nu ai cum sa dai jos carenele si implicit partea de plastic de pe mijlocul "rezervorului". Poate se aseamana cu CS-u... nu mai invata fata la prostii ca nu trebuie date jos carenele la GS... e drept ca asa scrie in manualul de service, dar iese foarte usor capacul central si fara sa demontezi tot... scoti suruburile (2 la numar) de sub buza seii, si cele din fata de sub ghidon (alte 2), slabesti busonul de la ulei, tragi in sus si lateral carenele laterale vreo 2 cm, ca sunt flexibile si merge, si apoi scoti lejer capacul central. asta la GS... DAAAAAR.... la CS, din cate imi amintesc, bateria nu e acolo, ci undeva pe sub sa, in partea stanga... sper sa nu spun prostii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mimimi Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Ei bine...aproape s-a rezolvat! e pe perfuzii sau la morga bateria mea... smar2, ai dreptate! Se scoate capacul mic, se mai scot vreo 3 suruburi de la carena stanga se cracaneaza si se poate scoate bateria...a durat vreo 6 minute... Multumesc pe aceasta cale baietilor de la BMW, stiu ei cine! ...intre timp am gasit si un manual pe net in care descriau aceeasi pasi pe care i-a spus trumansky ...asta ca sa nu va certati cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 (editat) Salutari BMW -isti!!! Ati auzit de noul BMW sport. Se numeste HP 2 Sport. Este un motor supersportiv, echipat cu motor boxer de 1200 cm si dezvolta 135-140 cp si greutate de 170 kg. Pun si o poza . Eu zic ca e bestial! Editat Septembrie 12, 2007 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Inca doua poze cu HP2 Sport. Si una care demonstreaza ca BMW nu face numai touringuri excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 faine poze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nut Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 a inceput vreunul dintre voi direct pe bmw? eu sunt fericitul posesor al unui f650 si viitor incepator (in 2 sapt cred), iar cand am anuntat vestea, cam 90% dintre reactii au fost ceva de genul: nebun, inconstient..... iar cele mai soft au fost "ia si tu una ceva mai mica" oricum sa zicem ca am dat o mica tura cu ea si e ceea ce am visat.... E CHIAR ASA DE GREU PT INCEPATORI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Eu am inceput pe un f650GS. Motocicleta e destul de grea, dar odata ce ai pus-o in miscare se manevreaza usor. Pana pe la 140 accelereaza vioi, asa ca ai grija sa nu uiti mana in gaz, ca se duce... Ia-o usor pana te obisnuiesti cu ea. Oricum, 650cmc pe un enduro-touring e cu totul altceva decat 600cmc pe o vitezana. Poate cei care s-au speriat asa nu stiau si ce tip de motor ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Si eu am inceput la fel. Pe un BMW F 650 din '96. Mi s-a parut cam mare la inceput si cam greu manevrabil la viteze mici, intoarceri. Ia-o incet, poarta echipament si ai grija la viteza. Am facut pana acum aproape 7000 km si nu am avut parte de nici un eveniment nefericit, gen cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 cati km ai facut cu ea? ai luat-o noua? dak da, ce avans ai dat si cat ai rata? cat de manevrabila iti pare? trepidatiile (caracteristice monocilindrelor) cum iti par? este la fel de frumoasa ca si in poze? s-a stricat ceva la ea de cand o ai? numai bine!!! Salut, Nu am luat-o noua, am adus-o din Germania, avea 15000 Km. Eu am facut aproximativ 600 de cand am luat-o, exclusiv in Bucuresti. Personal imi pare deosebit de manevrabila iar vibratiile sunt ok. De frumoasa....este la fel de frumoasa ca-n poze . O am de prea putin timp ca sa se strice ceva, I-am schimbat bujia si i-am pus Iridium. --- Mesaj completat în 12 Sep 2007 23:29 ------------- nu mai invata fata la prostii ca nu trebuie date jos carenele la GS... e drept ca asa scrie in manualul de service, dar iese foarte usor capacul central si fara sa demontezi tot... scoti suruburile (2 la numar) de sub buza seii, si cele din fata de sub ghidon (alte 2), slabesti busonul de la ulei, tragi in sus si lateral carenele laterale vreo 2 cm, ca sunt flexibile si merge, si apoi scoti lejer capacul central. asta la GS... DAAAAAR.... la CS, din cate imi amintesc, bateria nu e acolo, ci undeva pe sub sa, in partea stanga... sper sa nu spun prostii... Scria la manual sa dai carenele jos...eu asa am facut , nu am vrut sa contrazic neamtu. Si sincer...pentru 6 sau 8 suruburi in plus pe care tre sa le desfaci nu as risca sa largesc ceva pe acolo sau sa rup tragand prea tare. Mult mai mare paguba decat 5 minute in plus la desurubat. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Da, ai dreptate cu manualul, ca am citit si eu destul de atent pe acolo... asa scrie. Dar iti spun ca nu fortezi absolut nimic nici cum am zis eu. Nu am facut-o o singura data, plus ca e metoda sugerata si de cei de pe f650.com. Dar fiecare face cum crede ca ii place motocicletei lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mimimi Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 nut, stai linistit! Eu sunt fata, incepatoare si sunt tot la prima mea motocicleta... si e f650cs. Imi este foarte greu s-o scot din curte - impins, urcat bordurica, intors etc - dar odata pornita, este cea mai tare; singurul inconvenient este ca nu prea ajung cu degetu' la semnalizator dar lucrez la asta Te obisnuiesti tu cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nut Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 nut, stai linistit! Eu sunt fata, incepatoare si sunt tot la prima mea motocicleta... si e f650cs. Imi este foarte greu s-o scot din curte - impins, urcat bordurica, intors etc - dar odata pornita, este cea mai tare; singurul inconvenient este ca nu prea ajung cu degetu' la semnalizator dar lucrez la asta Te obisnuiesti tu cu ea! multumesc pt incurajare, este una din cele mai revigorante de pana acuma.... sper sa n-am probleme cu .... degetul dar totusi trecerea de la un piagio de 50cmc la una de 650 e ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 posesor bmw k 100rs 1986 ,l-am luat la 74000km acum are 78000 fara probleme consumul urban nu l-am facut dar extraurban ia in jur de 5 la 90-110km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CLiviu Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 a inceput vreunul dintre voi direct pe bmw? eu sunt fericitul posesor al unui f650 si viitor incepator (in 2 sapt cred), iar cand am anuntat vestea, cam 90% dintre reactii au fost ceva de genul: nebun, inconstient..... iar cele mai soft au fost "ia si tu una ceva mai mica" oricum sa zicem ca am dat o mica tura cu ea si e ceea ce am visat.... E CHIAR ASA DE GREU PT INCEPATORI? Eu am inceput cu F800 S acum 2 luni Nu e greu de condus in oras pe asfalt sau piatra , urca excelent o panta drum de munte ,se comporta foarte bine la drum cu serpentine, se misca pe autostrada pana la 240 km ( am incercat-o la 200 km in treapta 5 din 6 , cu 7000 rot/min .Are cuplu motor 85 constant intre 1500 si 7500 ...deci inca mai putea...) Are 187 kg si am scapat-o din brate de mai multe ori in parcare . Cred ca nu stiu cum sa stau langa ea . Pe ea , in mers e mult mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Mie ca si incepator mi-a consumat 6.1 exclusiv urban in Bucuresti. Am mers destul timp si cu pasager (fata). Extraurban nu am apucat inca sa merg. Azi am facut primul meu drum in afara orasului. Bucuresti-Sinaia-Bucuresti. Mers in limitele "legale" 70-80Km/h in localitate, 100-110Km/h in afara cu scurte reprize de 120Km/h cand depaseam. In total 275Km ( la final am mai facut vreo 20km in Bucuresti), am alimentat la sosire 12.75L de unde rezulta un consum de 4.6L/100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 asa am luat-o,nu i-am facut nici un custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Oricum interesant "custom". asa am luat-o,nu i-am facut nici un custom Asa cum i-am spus si propietarului anterior, motocicleta este un K100 straight, nu un RS. /index.php?...=76611&st=0 Sa va stapaniti sanatosi! De curiozitate bolnavicioasa, cu cat l-ai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Azi am facut primul meu drum in afara orasului. Bucuresti-Sinaia-Bucuresti. Mers in limitele "legale" 70-80Km/h in localitate, 100-110Km/h in afara cu scurte reprize de 120Km/h cand depaseam. In total 275Km ( la final am mai facut vreo 20km in Bucuresti), am alimentat la sosire 12.75L de unde rezulta un consum de 4.6L/100km. fain consumul. ai uitat sa specifici dak ai fost singur sau au fost 2 persoane pe motocicleta. la 120km/h mai cerea sau ti s-a parut ca te apropii de limita superioara? 10x pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.