Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Placa RT-ului lui Pierre e reconditionata. Aia de mai sus e facuta de mine de la 0. A lui tine la ploi, spalat cu jetul, etc. Nu o sa te lase in drum. Cu aia din filmulet in schimb poti trece si un rau mai mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa primarul pe care de buna voie si nesiliti de nimeni l au reales ............................ :rusinica: cred ca apa trebuie sa aiba max 1,50 m .................

Sper sa nu mai am vreo problema la motoare ......................caci razbunarea va fi crancena ...................... :nono:

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Daca ar fi sa enumeram ce or adus nou:

 

- vertical flow - banui ca se refera ca amestecul acum vine de sus in jos, si nu din spate inspre in fata, cum era clasic;

- doua axe cu scame legate intre ele cu pinioane

- cutia de viteze inglobata in motor

- intinzatoarele la lanturile de distributie se infileteaza de jos in sus, deci nu o sa mai ramana neamorsate cu ulei (nici la 1200 nu ramaneau, numai la 11xx. ala din stanga ce era cu capu'n jos)

- bujia secundara e acu sus, nu jos, sub cilindru

- cred ca au facut ceva modificari la admisii, de le zice "turbulence system"

- e-gas throttle - cred ca e cu ride by wire, ca la k16; vad pe admisie o roata zimtata si langa un motor, de unde si ideea asta

- cilindru cu LDS - asta m-a facut sa sap mai adanc, sa vad ce e; pare ca e o tehnologie folosita pe masini deja, de catre BMW, Mercedes, etc.

 

"This engine is the first from BMW that we know of that features LDS
(Lichtbogendrahtspritzen) coated cylinder walls. LDS has already been
used for a handful of years by other manufacturers (namely Mercedes
Benz’s AMG division) with great success. LDS is also known as a twin
wire arc spray process. A twin wire arc spray gun is composed of two
consumable electrodes (two iron wires in BMWs case) brought toward a
converging point wherein an electric arc is generated. This arc then
melts the continuously advancing iron wires. An atomizing gas (inert)
flowing through the arc produces a molten droplet spray jet that is
directed toward the surface of the part to be coated, in this case the
aluminum cylinder wall. It is basically a plasma cutter/welder that has
the molten metal blown with the droplets creating a coating. What LDS
permits is a thinner/lighter cylinder wall, for the N20 that is
initially .4 mm which is honed down to .2mm; minuscule when compared to
the typical iron sleeve. The decreased thickness allows for greater
thermal transfer and consistency all while allowing extra cooling
channels (part of the water jacket) between cylinder bores so the engine
can been tuned “hotter” since the cooling properties are greater."

 

Personal, am desfacut un boxer calat si cilindrul arata perfect. Inca se vedeau striatiile din fabrica care raman la honuire, in forma de "X", la 60 de grade parca. Dar se pare ca tehnologia asta are si alte avantaje. Sincer, mie imi pare overkill.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LDS-Lichtbogen-Draht-Spritzen

"K3 counts among the thermal spray processes that include plasma spraying, flame spraying, high velocity flame spraying, and wire arc spraying," explains Kopperger, Senior Manager, Manufacturing and MRO Technologies at MTU Aero Engines in Munich."

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia m-am prins ce ii si cum se face. Ce nu am vazut e unde e arborele de echilibrare... 1200-le clasic avea, asta DOHC nu mai stiu, air la asta racit cu apa nu l-am vazut in filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput sa curat cu ceva acid, apoi polish iar acum am aplicat ceva solutie pentru crom (ca cica face minuni si la INOX) pana-si face efectul va scriu

daca-mi place dau jos galeriile si fac treaba ca lumea, daca nu ...macar am incercat

 



interesant!

parca ar fi 2-3 straturi in zona cea mai afectata de depuneri de zici ca e "rugina"

mi-e frica sa nu gauresc galeriile deoarece par cam subtirele

a mai facut careva treaba asta? ce spuneti?



se observa in ultima poza niste puncte, is cam adanci....

post-40-0-81676000-1360762194_thumb.jpg

post-40-0-41760800-1360767621_thumb.jpg

post-40-0-53654000-1360767632_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, man!

deocamdata nimic, pentru ca inca nu mi-am luat cauciucuri si din cele actuale (DOT 2011) mai scot lejer 3000 pt inceputul de sezon. o sa le schimb inainte de plecarea in alpi, probabil pe sfarsit de mai - inceput de iunie. promit sa fac poze si sa va tin la curent; din linkurile postate de gabyshor (multumesc!) nu pare extrem de dificil.

in plus, cand am bagat-o la iernat nu aveam eroare si anul asta face 5 ani de la data fabricatiei si in august 2 de cand e la mine; am discutat deja cu baietii care se pricep la amestecuri gen epoxy si mi-au zis sa nu-mi fac probleme. oricum, nu am ce pierde; daca nu merge, asta e, am sa comand senzori noi de presiune.

 

legat de cauciucuri, daca intrebai de ele, pt mine alegerea este "no-brainer", cum zic americanii: Pilot Road 3 clar!



opa! acu' vad! si tu esti moderator! s-or fi trezit mai-marii forumului si incearca sa faca curat? spor la treaba!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am observat ca celula de vizitare nivel ulei muste de ulei. a schimbat cineva asa ceva, care ar fi procedura?

cica-i treaba de cateva minute. scoti vechiu geam si-l pui pe asta nou. nimic deosebit.

uite si-un link cu imagini daca nu te descurci http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=315999&highlight=steptoe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat eu, nu e foarte greu. Numa sa il inclini pe drapta cand faci asta :D

 

Esti sigur ca de acolo curge? Eu l-as spala cu jetul, l-as lasa sa se uste si as arunca niste faina pe acolo dupa care l-as porni sa vad daca intr-adevar pe acolo curge, sau pe la bulbul de presiune sau pe la conducta aia mare de ulei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, man!

deocamdata nimic, pentru ca inca nu mi-am luat cauciucuri si din cele actuale (DOT 2011) mai scot lejer 3000 pt inceputul de sezon. o sa le schimb inainte de plecarea in alpi, probabil pe sfarsit de mai - inceput de iunie. promit sa fac poze si sa va tin la curent; din linkurile postate de gabyshor (multumesc!) nu pare extrem de dificil.

in plus, cand am bagat-o la iernat nu aveam eroare si anul asta face 5 ani de la data fabricatiei si in august 2 de cand e la mine; am discutat deja cu baietii care se pricep la amestecuri gen epoxy si mi-au zis sa nu-mi fac probleme. oricum, nu am ce pierde; daca nu merge, asta e, am sa comand senzori noi de presiune.

 

legat de cauciucuri, daca intrebai de ele, pt mine alegerea este "no-brainer", cum zic americanii: Pilot Road 3 clar!

 

opa! acu' vad! si tu esti moderator! s-or fi trezit mai-marii forumului si incearca sa faca curat? spor la treaba!!!

Hello,

 

am gasit pe youtube un video foarte explicit pentru schimbarea bateriilor la senzorii de presiune. Pe mine unul m-a linistit, nu credeam ca e asa usor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...