Pierrooradea Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 ai mei merg sub apa? ) sa stiu daca e sa trec pe undeva.... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Daca nu depaseste apa 15 cm, poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Daca nu depaseste apa 15 cm, poti cum 15 cm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Placa RT-ului lui Pierre e reconditionata. Aia de mai sus e facuta de mine de la 0. A lui tine la ploi, spalat cu jetul, etc. Nu o sa te lase in drum. Cu aia din filmulet in schimb poti trece si un rau mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 11, 2013 Admin Share Postat Februarie 11, 2013 Ce inseamna mai mare? Oltul, Muresul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Dupa primarul pe care de buna voie si nesiliti de nimeni l au reales ............................ cred ca apa trebuie sa aiba max 1,50 m ................. Sper sa nu mai am vreo problema la motoare ......................caci razbunarea va fi crancena ...................... Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Am inceput sa fac placi cu senzori Hall, de la 0, care merg si sub apa teapaaaaaaa teapaaaaaaaaaaaaa clara... aia e palinca de 80 de grade....NU SE PUNEEEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 O animatie foarte reusita: http://www.youtube.com/watch?v=LVa6N7U3BDU&feature=player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Interesant. Daca ar fi sa enumeram ce or adus nou: - vertical flow - banui ca se refera ca amestecul acum vine de sus in jos, si nu din spate inspre in fata, cum era clasic; - doua axe cu scame legate intre ele cu pinioane - cutia de viteze inglobata in motor - intinzatoarele la lanturile de distributie se infileteaza de jos in sus, deci nu o sa mai ramana neamorsate cu ulei (nici la 1200 nu ramaneau, numai la 11xx. ala din stanga ce era cu capu'n jos) - bujia secundara e acu sus, nu jos, sub cilindru - cred ca au facut ceva modificari la admisii, de le zice "turbulence system" - e-gas throttle - cred ca e cu ride by wire, ca la k16; vad pe admisie o roata zimtata si langa un motor, de unde si ideea asta - cilindru cu LDS - asta m-a facut sa sap mai adanc, sa vad ce e; pare ca e o tehnologie folosita pe masini deja, de catre BMW, Mercedes, etc. "This engine is the first from BMW that we know of that features LDS(Lichtbogendrahtspritzen) coated cylinder walls. LDS has already beenused for a handful of years by other manufacturers (namely MercedesBenz’s AMG division) with great success. LDS is also known as a twinwire arc spray process. A twin wire arc spray gun is composed of twoconsumable electrodes (two iron wires in BMWs case) brought toward aconverging point wherein an electric arc is generated. This arc thenmelts the continuously advancing iron wires. An atomizing gas (inert)flowing through the arc produces a molten droplet spray jet that isdirected toward the surface of the part to be coated, in this case thealuminum cylinder wall. It is basically a plasma cutter/welder that hasthe molten metal blown with the droplets creating a coating. What LDSpermits is a thinner/lighter cylinder wall, for the N20 that isinitially .4 mm which is honed down to .2mm; minuscule when compared tothe typical iron sleeve. The decreased thickness allows for greaterthermal transfer and consistency all while allowing extra coolingchannels (part of the water jacket) between cylinder bores so the enginecan been tuned “hotter” since the cooling properties are greater." Personal, am desfacut un boxer calat si cilindrul arata perfect. Inca se vedeau striatiile din fabrica care raman la honuire, in forma de "X", la 60 de grade parca. Dar se pare ca tehnologia asta are si alte avantaje. Sincer, mie imi pare overkill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) LDS-Lichtbogen-Draht-Spritzen "K3 counts among the thermal spray processes that include plasma spraying, flame spraying, high velocity flame spraying, and wire arc spraying," explains Kopperger, Senior Manager, Manufacturing and MRO Technologies at MTU Aero Engines in Munich." Editat Februarie 12, 2013 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Aia m-am prins ce ii si cum se face. Ce nu am vazut e unde e arborele de echilibrare... 1200-le clasic avea, asta DOHC nu mai stiu, air la asta racit cu apa nu l-am vazut in filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 am inceput sa curat cu ceva acid, apoi polish iar acum am aplicat ceva solutie pentru crom (ca cica face minuni si la INOX) pana-si face efectul va scriu daca-mi place dau jos galeriile si fac treaba ca lumea, daca nu ...macar am incercat interesant! parca ar fi 2-3 straturi in zona cea mai afectata de depuneri de zici ca e "rugina" mi-e frica sa nu gauresc galeriile deoarece par cam subtirele a mai facut careva treaba asta? ce spuneti? se observa in ultima poza niste puncte, is cam adanci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 13, 2013 Admin Share Postat Februarie 13, 2013 Ia si freaca fara probleme, nu sunt asa subtiri. Ti-am spus, ca sa faci treaba treaba trebuiesc date jos. Problema, asa cum spune cineva mai sus, este ca in timp se vor face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 revenit la internet. multumesc pt raspunsurile legate de senzori presiune si caciucuri (chiar si lui ianachim ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 revenit la internet. multumesc pt raspunsurile legate de senzori presiune si caciucuri (chiar si lui ianachim ) Ce ai facut pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 salut, man! deocamdata nimic, pentru ca inca nu mi-am luat cauciucuri si din cele actuale (DOT 2011) mai scot lejer 3000 pt inceputul de sezon. o sa le schimb inainte de plecarea in alpi, probabil pe sfarsit de mai - inceput de iunie. promit sa fac poze si sa va tin la curent; din linkurile postate de gabyshor (multumesc!) nu pare extrem de dificil. in plus, cand am bagat-o la iernat nu aveam eroare si anul asta face 5 ani de la data fabricatiei si in august 2 de cand e la mine; am discutat deja cu baietii care se pricep la amestecuri gen epoxy si mi-au zis sa nu-mi fac probleme. oricum, nu am ce pierde; daca nu merge, asta e, am sa comand senzori noi de presiune. legat de cauciucuri, daca intrebai de ele, pt mine alegerea este "no-brainer", cum zic americanii: Pilot Road 3 clar! opa! acu' vad! si tu esti moderator! s-or fi trezit mai-marii forumului si incearca sa faca curat? spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 salutare, am observat ca celula de vizitare nivel ulei muste de ulei. a schimbat cineva asa ceva, care ar fi procedura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 salutare, am observat ca celula de vizitare nivel ulei muste de ulei. a schimbat cineva asa ceva, care ar fi procedura? cica-i treaba de cateva minute. scoti vechiu geam si-l pui pe asta nou. nimic deosebit. uite si-un link cu imagini daca nu te descurci http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=315999&highlight=steptoe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Am schimbat eu, nu e foarte greu. Numa sa il inclini pe drapta cand faci asta Esti sigur ca de acolo curge? Eu l-as spala cu jetul, l-as lasa sa se uste si as arunca niste faina pe acolo dupa care l-as porni sa vad daca intr-adevar pe acolo curge, sau pe la bulbul de presiune sau pe la conducta aia mare de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 asa pare, ca de acolo vine scurgerea. o sa-l curat bine inainte cu spray de frana sa-l mai verific odata. am vazut linkul de mai sus, pus de @gabyshor ... chiar trebuie spart cel vechi? nu exista alta cale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 E ca un simering normal, numai ca are si sticla aia transparenta. Poti sa il spargi linistit, in spate are o oglinda care nu lasa cioburile sa cada inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 geamul e din sticla sau plastic? daca vine piesa pana vineri , il rezolv we asta. daca nu .... saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Partea transparenta e din plastic. Restul e ca un simering normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 salut, man! deocamdata nimic, pentru ca inca nu mi-am luat cauciucuri si din cele actuale (DOT 2011) mai scot lejer 3000 pt inceputul de sezon. o sa le schimb inainte de plecarea in alpi, probabil pe sfarsit de mai - inceput de iunie. promit sa fac poze si sa va tin la curent; din linkurile postate de gabyshor (multumesc!) nu pare extrem de dificil. in plus, cand am bagat-o la iernat nu aveam eroare si anul asta face 5 ani de la data fabricatiei si in august 2 de cand e la mine; am discutat deja cu baietii care se pricep la amestecuri gen epoxy si mi-au zis sa nu-mi fac probleme. oricum, nu am ce pierde; daca nu merge, asta e, am sa comand senzori noi de presiune. legat de cauciucuri, daca intrebai de ele, pt mine alegerea este "no-brainer", cum zic americanii: Pilot Road 3 clar! opa! acu' vad! si tu esti moderator! s-or fi trezit mai-marii forumului si incearca sa faca curat? spor la treaba!!! Hello, am gasit pe youtube un video foarte explicit pentru schimbarea bateriilor la senzorii de presiune. Pe mine unul m-a linistit, nu credeam ca e asa usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.