Dan Cata Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Aia m-am prins ce ii si cum se face. Ce nu am vazut e unde e arborele de echilibrare... 1200-le clasic avea, asta DOHC nu mai stiu, air la asta racit cu apa nu l-am vazut in filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 am inceput sa curat cu ceva acid, apoi polish iar acum am aplicat ceva solutie pentru crom (ca cica face minuni si la INOX) pana-si face efectul va scriu daca-mi place dau jos galeriile si fac treaba ca lumea, daca nu ...macar am incercat interesant! parca ar fi 2-3 straturi in zona cea mai afectata de depuneri de zici ca e "rugina" mi-e frica sa nu gauresc galeriile deoarece par cam subtirele a mai facut careva treaba asta? ce spuneti? se observa in ultima poza niste puncte, is cam adanci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 13, 2013 Admin Share Postat Februarie 13, 2013 Ia si freaca fara probleme, nu sunt asa subtiri. Ti-am spus, ca sa faci treaba treaba trebuiesc date jos. Problema, asa cum spune cineva mai sus, este ca in timp se vor face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 revenit la internet. multumesc pt raspunsurile legate de senzori presiune si caciucuri (chiar si lui ianachim ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 revenit la internet. multumesc pt raspunsurile legate de senzori presiune si caciucuri (chiar si lui ianachim ) Ce ai facut pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 salut, man! deocamdata nimic, pentru ca inca nu mi-am luat cauciucuri si din cele actuale (DOT 2011) mai scot lejer 3000 pt inceputul de sezon. o sa le schimb inainte de plecarea in alpi, probabil pe sfarsit de mai - inceput de iunie. promit sa fac poze si sa va tin la curent; din linkurile postate de gabyshor (multumesc!) nu pare extrem de dificil. in plus, cand am bagat-o la iernat nu aveam eroare si anul asta face 5 ani de la data fabricatiei si in august 2 de cand e la mine; am discutat deja cu baietii care se pricep la amestecuri gen epoxy si mi-au zis sa nu-mi fac probleme. oricum, nu am ce pierde; daca nu merge, asta e, am sa comand senzori noi de presiune. legat de cauciucuri, daca intrebai de ele, pt mine alegerea este "no-brainer", cum zic americanii: Pilot Road 3 clar! opa! acu' vad! si tu esti moderator! s-or fi trezit mai-marii forumului si incearca sa faca curat? spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 salutare, am observat ca celula de vizitare nivel ulei muste de ulei. a schimbat cineva asa ceva, care ar fi procedura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 salutare, am observat ca celula de vizitare nivel ulei muste de ulei. a schimbat cineva asa ceva, care ar fi procedura? cica-i treaba de cateva minute. scoti vechiu geam si-l pui pe asta nou. nimic deosebit. uite si-un link cu imagini daca nu te descurci http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=315999&highlight=steptoe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Am schimbat eu, nu e foarte greu. Numa sa il inclini pe drapta cand faci asta Esti sigur ca de acolo curge? Eu l-as spala cu jetul, l-as lasa sa se uste si as arunca niste faina pe acolo dupa care l-as porni sa vad daca intr-adevar pe acolo curge, sau pe la bulbul de presiune sau pe la conducta aia mare de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 asa pare, ca de acolo vine scurgerea. o sa-l curat bine inainte cu spray de frana sa-l mai verific odata. am vazut linkul de mai sus, pus de @gabyshor ... chiar trebuie spart cel vechi? nu exista alta cale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 E ca un simering normal, numai ca are si sticla aia transparenta. Poti sa il spargi linistit, in spate are o oglinda care nu lasa cioburile sa cada inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 geamul e din sticla sau plastic? daca vine piesa pana vineri , il rezolv we asta. daca nu .... saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Partea transparenta e din plastic. Restul e ca un simering normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 salut, man! deocamdata nimic, pentru ca inca nu mi-am luat cauciucuri si din cele actuale (DOT 2011) mai scot lejer 3000 pt inceputul de sezon. o sa le schimb inainte de plecarea in alpi, probabil pe sfarsit de mai - inceput de iunie. promit sa fac poze si sa va tin la curent; din linkurile postate de gabyshor (multumesc!) nu pare extrem de dificil. in plus, cand am bagat-o la iernat nu aveam eroare si anul asta face 5 ani de la data fabricatiei si in august 2 de cand e la mine; am discutat deja cu baietii care se pricep la amestecuri gen epoxy si mi-au zis sa nu-mi fac probleme. oricum, nu am ce pierde; daca nu merge, asta e, am sa comand senzori noi de presiune. legat de cauciucuri, daca intrebai de ele, pt mine alegerea este "no-brainer", cum zic americanii: Pilot Road 3 clar! opa! acu' vad! si tu esti moderator! s-or fi trezit mai-marii forumului si incearca sa faca curat? spor la treaba!!! Hello, am gasit pe youtube un video foarte explicit pentru schimbarea bateriilor la senzorii de presiune. Pe mine unul m-a linistit, nu credeam ca e asa usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 al cui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Nu mai stiu, am dat like pe facebook la un grup unde lumea posteaza despre boxere si acolo o pus cineva treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Prima tura pe anul asta .prin oras intradevar dar ce dor imi era,in plus am montat si pr3 .ce mai cauciucuri.sunt noi si e rece asfaltu si tot sunt incredibile. Editat Februarie 23, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Dane daca era facuta poza si la 44 km / h.... altfel... degeaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornescRT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stocsi plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are inel decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec )) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu aminsistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pecharger din cand in cand. Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, aveacodul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA(banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamaiacumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventualsa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger? Multumesc! PS: acumulatorul a fost dus la Autonet pt ca e in garantie si pe test report apare : State of Health 100% State of Charge 64% Good & Recharge 12.44V 284EN la a doua testare State of Health 100% State of Charge 61% Good & Recharge 12.41V 277EN la a treia testare State of Health 100% State of Charge 60% Good & Recharge 12.4V 272EN Editat Februarie 24, 2013 de Pierrooradea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Am vazut la mai multe 1100 ca suruburile de prindere a ghidonului ruginesc pt ca se aduna apa .si eu am 2 ruginite si imi sar in ochi de fiecare data cind ma urc pe mobra.am vazut ca exista niste capacele nichelate care se pun peste .stie cineva unde se pot cumpara? Daca acumulatorul e bun atunci s-ar putea sa fie problema de la electomotor.adica magnetii de pe stator s-au deslipit .el inca invirte dar f greu .poate si de aici scaderea brusca de tens din baterie.da electromotoru jos si desfal.max 30 min.ii poti lipi cu solutie si e ca nou.eu am patit vara trecuta asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Prima tura pe anul asta .prin oras intradevar dar ce dor imi era,in plus am montat si pr3 .ce mai cauciucuri.sunt noi si e rece asfaltu si tot sunt incredibile. Aha! Deci iti plac. Ma bucur ca esti multumit de ele. Sa vezi cand mai da un pic caldura cum stau; sa mai dai un semn dupa ce ai mers si pe ploaie serioasa cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornesc RT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stoc si plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are in el decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec ) ) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu am insistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pe charger din cand in cand. Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, avea codul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA (banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamai acumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventual sa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger? Multumesc! PS: acumulatorul a fost dus la Autonet pt ca e in garantie si pe test report apare : State of Health 100% State of Charge 64% Good & Recharge 12.44V 284EN la a doua testare State of Health 100% State of Charge 61% Good & Recharge 12.41V 277EN la a treia testare State of Health 100% State of Charge 60% Good & Recharge 12.4V 272EN Petre in primul rand bateria trebuie incarcata bine cand pui dupa ce sta o vreme. Cand e mai frig afara uleiul din motor e mai gros deci electromotorul invarte mai greu. Inainte sa desfaci electromotorul pune bateria la incarcat 24H si incearca dupa aia.Cand ai cumparata bateria asta aduceti aminte ce ti-am spus. Ca scade la 8.5 -9V tensiunea in bateria in momentul in care dai la automat e normal fiindca electromotorul e un consumator mare si atunci este nevoie de putere mare (amperaj) la pornire. Deci degeaba ai tensiune(volti) in baterie daca nu ai putere ( amperi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 a fost bateria la incarcat 28 de ore pe super incarcator cu incarcare 2 A/h si lela-lela am pus bateria sus pe mobra, verificat a Tz-spea oara toate cele dat la automat invarte dar parca bate ceva prin electromotor nu porneste (da rateuri) din partea stanga din zona electromotorului iese un fum (nu miroase a contacte/cabluri arse) ... ce poate sa aiba? eventual o sa iau bateria de pe duba si incerc cu cabluri macar sa nu dau jos electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laumoto Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 sall,am si eu o problema cu motorul meu (bmw k 75rt),de ceva timp cand ajung pe la 4000 ture(aprox)..,in mers apare o intrerupere/raguseala..(un pic frana de motor..,nu stiu cum sa i zic) scurt dupa care urca mai departe in ture...,am sch bujii,si filtru de benzina,merge mai bine de cand le-am sch,dar tot mai are simptome..,filtrul de aer nu la-m sch.,daca ati intalnit problema..,astept pareri...,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.