andrei gras Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Is facute din duraluminiu, exact ca alea originale. Ok.bine de stiut.mai am cite ceva de facut pe la cutie si urmeaza si astea.inca te astept cu cu protectiile.nu m-ai uitat? Pentru cine intereseaza asa ceva acum vreo 3 zile mi-am schimbat toba .e un lucru destul de necesar pt unu care merge zilnicin bucuresti iar sunetul boxerului trecut printr-o toba sport e fenomenal.toba se numeste race.e facuta de un baiat de pe site .calitate -pret-sunet ok.vreo 600 ron in plus se poate alege din mai multe modele si personaliza in functie de gusturi.o sa revin maine cu niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Esti pe lista, si eu astept in continuare matrita aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2013 Admin Share Postat Aprilie 19, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar. Echipa M.A.N. Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Ai idee daca s-a deschis sezonul la drive-test la Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2013 Admin Share Postat Aprilie 19, 2013 Nu stiu, da-le un telefon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ma confrunt cu o problema: in ultima saptamana, mi-a cazut top case-ul de 3 ori in mers de pe motocicleta. Prima data am dat vina pe faptul ca nu era incuiat si, din cauza denivelarilor drumului, s-a ridicat prima parte a manerului, ceea ce a permis desprinderea lui. Insa ultimele doua dati era incuiat. Din fericire, in afara catorva zgarieturi, nu a patit nimic, insa mi-e frica sa mai plec cu el pe motocicleta. A mai patit cineva asa ceva sau stie care ar putea fi problema? Am incercat acasa sa-i fortez desprinderea in timp ce era incuiat si am reusit, destul de greu totusi. Nu cred ca e normal sa-l poti scoate in timp ce este blocat. Aparent, dupa o sumara cercetare, nu prezinta nicio problema de functionare a incuietorii. Aceasta isi face treaba, coboara gheara care il asigura de suport. Sunt confuz, sper sa primesc ceva ajutor de la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) La 800/1200 GS a fost o pb clasica prinderea topcaseului. Vezi poate gasesti ceva pe net. In mers vibreaza, se zguduie, sunt shanse sa iasa din prinderi daca are cea mai mica posibilitate. Nu ti-ai dat seama de unde a scapat? Editat Aprilie 21, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Eu merg permanent cu topcase-ul, dar nu am avut deloc probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Eu merg permanent cu topcase-ul, dar nu am avut deloc probleme. si eu, si in Iasi e ca in Kosovo cu drumurile (nu ca as merge prea mult in oras). o prietena a patit la fel pe un 800ST si solutia a fost prinderea definitiva in suruburi de suport. o alta solutie pe care am vazut-o a fost asigurarea topcase-ului cu o cordelina inelastica, lata, cu clichet trecuta pe sub suport si peste topcase pe axa verticala. nu e estetic, da' e sigur! eu cred ca explicatia este ca s-au ros ceva milimetri din gheara cu care se prinde de suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 pt R1100 ce placute de frana recomndati. Eu am cumparat Brembo. Dar cred ca e sinter. E vreo problema? Inainte am avut Textar( care e organic dupa cum stiu eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2013 Admin Share Postat Aprilie 22, 2013 pt R1100 ce placute de frana recomndati. Eu am cumparat Brembo. Dar cred ca e sinter. E vreo problema? Inainte am avut Textar( care e organic dupa cum stiu eu).Am incercat de toate, dar EBC sunt cele mai bune, ai o frana fenomenala cu ele! Le poti lua de la userul metricmotion, (Razvan) eu cred ca explicatia este ca s-au ros ceva milimetri din gheara cu care se prinde de suport.Exact asta-i explicatia corecta, s-a uzat prinderea de la suport! Daca ai sa misti de topcase ai sa vezi ca are un joc destul de marisor in suporti. La fostul RT am rezolvat problema infasurand pe suport niste izolir band negru acolo unde intra ghearele topcase-ului, in asa fel incat acesta intra mai greu, putin fortat, dar a disparut tocmai acel joc! L-am pierdut si eu odata, pe la 80/ora, pe niste denivelari, pe DN1, bine ca nu a cazut pe vreo masina, in spatele meu nu mai era nimeni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 Am incercat de toate, dar EBC sunt cele mai bune, ai o frana fenomenala cu ele! Le poti lua de la userul metricmotion, (Razvan) Exact asta-i explicatia corecta, s-a uzat prinderea de la suport! Mersi de raspus. Cred ca o sa incerc placutele brembo pe care am cumparat de o vreme. Dupa cum vad nu sunt sinter su CC organic Carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Intradevar, are un joc destul de mare. Cred ca voi adopta solutia lui Luigi, am mers astazi cu rucsac in loc de topcase si nu mi-a placut deloc. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2013 Admin Share Postat Aprilie 22, 2013 Fa asa cum ti-am spus, pui acolo izolir band negru in strat mai gros, in asa fel incat topul sa-ti intre fortat si ai sa vezi ca acolo intepeneste..treaba este testata! Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Multumesc inca o data. Cine nu are batrani (a se citi motociclisti cu experienta) sa-i cumpere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2013 Admin Share Postat Aprilie 22, 2013 Merci:)) In Germania te puneau sa-ti cumperi topcase si suport nou, un fleac, pina in 600 euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 pt modelul lui e mai ieftin, vreo 450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2013 Admin Share Postat Aprilie 23, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 pt R1100 ce placute de frana recomndati. Eu am cumparat Brembo. Dar cred ca e sinter. E vreo problema? Inainte am avut Textar( care e organic dupa cum stiu eu) . inceara ceva la un pret super bun: http://placutefranamoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 inceara ceva la un pret super bun: http://placutefranamoto.ro/ Nu gasesc BMW In lista de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Nu gasesc BMW In lista de motoare... intradevar asa este. dati un tel si veti fi ajutati cu toate informatile necesare Telefon: 0744821527 0722971630 0256395453 Editat Aprilie 24, 2013 de nelutu_10pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am observat ca ambele garnituri de chiulasa au inceput sa curga... Nu e mult, dar e umed roata in jurul cilindrilor. Asa ca o data cu cablurile de acceleratie, am comandat si garnituri noi. O sa dau jos chiulasele, pe rand. Is tare curios ce e pe cilindri, pe capul lor mai exact, daca e sau nu calamina inauntru O sa incerc sa fac si ceva poze din timpul procesului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 Am observat ca ambele garnituri de chiulasa au inceput sa curga... Nu e mult, dar e umed roata in jurul cilindrilor. Asa ca o data cu cablurile de acceleratie, am comandat si garnituri noi. O sa dau jos chiulasele, pe rand. Is tare curios ce e pe cilindri, pe capul lor mai exact, daca e sau nu calamina inauntru O sa incerc sa fac si ceva poze din timpul procesului Cat te costa garniturile? Dupa cum stiu nu sunt ieftine. Apropo ... la boxerele racit cu aer - aer ulei- este normal sa apara un film subtire de ulei vara cand e caldura mare pe care se depune frumos praful si astfel devine vizibil. Dar daca curge uleiul atunci chiar trebuie schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ma indoiesc ca e normal. Unde scrie treaba asta? Curge, o schimbi, punct. Altfel incepe sa curga tot mai mult si cand te astepti mai putin, iti umple papucii de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ma confrunt cu o problema: in ultima saptamana, mi-a cazut top case-ul de 3 ori in mers de pe motocicleta. Prima data am dat vina pe faptul ca nu era incuiat si, din cauza denivelarilor drumului, s-a ridicat prima parte a manerului, ceea ce a permis desprinderea lui. Insa ultimele doua dati era incuiat. Din fericire, in afara catorva zgarieturi, nu a patit nimic, insa mi-e frica sa mai plec cu el pe motocicleta. A mai patit cineva asa ceva sau stie care ar putea fi problema? Am incercat acasa sa-i fortez desprinderea in timp ce era incuiat si am reusit, destul de greu totusi. Nu cred ca e normal sa-l poti scoate in timp ce este blocat. Aparent, dupa o sumara cercetare, nu prezinta nicio problema de functionare a incuietorii. Aceasta isi face treaba, coboara gheara care il asigura de suport. Sunt confuz, sper sa primesc ceva ajutor de la voi. Am mai facut ceva cercetari si am constatat ca la mine jocul provenea de la o fisura aparuta pe fundul topcase-ului, in zona ghearelor din fata, fisura care permitea arcuirea fundului cutiei. Am intarit locul cu o bucata de tabla si sper ca problema sa dispara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.