bcristian Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Unul dintre furtunele de la frana fata scapa lichid. Deocamdata cea mai atragatoare varianta pe care am gasit-o e kitul complet fata/spate de la Goodridge, 870 ron. Alte variante mai bune/rapide stie cineva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 E ceva firma in TM care iti face pe la 500-600 de lei parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2014 Admin Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) Unul dintre furtunele de la frana fata scapa lichid. Deocamdata cea mai atragatoare varianta pe care am gasit-o e kitul complet fata/spate de la Goodridge, 870 ron. Alte variante mai bune/rapide stie cineva? Multumesc Suna aici, baietii sunt importatori Venhill (marca premium britanica, furtune otel inox) si te trimit la unul din dealerii lor. Partea buna este ca au pe stoc lungimi diferite de furtune si tot felul de capete, banjo-bolt-uri, in asa fel incat iti poti configura sistemul dupa cum crezi de cuviinta. Ca idee, eu mi-am schimbat pe al meu toate furtunurile cu unele Venhill, garantie pe viata :-)))) Editat Iulie 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Multumesc pt promtitudine Venhill nu are kit pt R1100RT, am mai sunat si nu pot/stiu sa faca pt ea din cauza distribuitorului nestandard. Cei din Timisoara (thunderbikes?) nu pot fi contactati la telefon, dar nici Hel Performance nu au modelul asta pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2014 Admin Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) Nu ai citit cu atentie, eu nu ti-am spus ca ai sa gasesti kitul gata pregatit pentru RT, ci ca au pe stoc lungimi diferite impreuna cu toate capetele si banjo-urile posibile, in asa fel incat iti poti face orice combinatie posibila! Iti recomand sa dezbraci RT-ul, sa scoti toate furtunurile si sa mergi cu ele IN MANA la ei, avand totul pe stoc refaci traseul. Singura problema este la repartitorul din fata de linga jug, eu am renuntat la el si am venit cu doua furtunuri si un banjo direct catre fiecare etrier: Mai poti gasi seturi gata configurate pe ebay.de, dar nu stiu daca au calitatea Venhill.. Venhill nu are kit pt R1100RT, am mai sunat si nu pot/stiu sa faca pt ea din cauza distribuitorului nestandard. Cei din Timisoara (thunderbikes?) nu pot fi contactati la telefon, dar nici Hel Performance nu au modelul asta pe site. Partea buna este ca au pe stoc lungimi diferite de furtune si tot felul de capete, banjo-bolt-uri, in asa fel incat iti poti configura sistemul dupa cum crezi de cuviinta. Editat Iulie 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Si sus cum le-ai prins (unde se imbina cu teava de la ABS)? Surub dublu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2014 Admin Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) Da, dublu banjo bolt si renunti la acel repartitor si fiarele de linga jug, daca dai jos carenele ai sa intelegi ce/cum din pozele astea : .. La BMW conductele metalice care vin/pleaca de la/inspre ABS sunt prinse sus in dreapta, de cadru: ..si din cea de jos pleci cu un dublu banjo si doua furtune racing catre fiecare etrier. Daca tii mobra si vrei sa faci o treaba schimba tot, ai doua mari avantaje: -Frana teapana, ai sa sesizezi imediat diferenta (nu se mai umfla conductele de cauciuc). -Nu au moarte, nu risti sa ti se sparga in drum sa-ti para rau ca nu le-ai schimbat. Editat Iulie 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Stiu diferenta, am facut schimbarea la TDM Uitandu-ma pe site-ul Venhill ii dau de cap, cei de la motopoint isi fac un deserviciu considerabil cu site-ul lor. Schimbat toate furtunele fata (pompa - abs si abs - etrieri) pare ca ma duce pe la 450 ron, mai ieftin decat luat kitul Goodridge din UK, si cel mai important pt mine e ca sunt pe stoc. Apropos, am vreo sansa sa aerisesc instalatia (dupa schimbarea conductelor) fara pompa de vacuum? Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2014 Admin Share Postat Iulie 25, 2014 Se poate aerisi si fara dar mai greu, oricum trebuie facuta pe segmente, pompa-ABS-etrieri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florynk2000 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 careva cu genti laterale de bmw r1150rt de vanzare? sau de unde as putea sa cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2014 Admin Share Postat Iulie 25, 2014 Ti-am scris pe topicul dedicat RT-ului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Pentru frina fata si eu am ales aceeasi solutie ca Luigi, 2 furtune metalice si un surub dublu sus la capatul tevi, numai ca le-am luat de la un un atelier moto din dezmembrari, cred ca am dat 100 lei, aveau multe lungimi de furtun si forme de capete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Am comandat componentele Venhill ca sa inlocuiesc toate furtunele de pe fata - cel dintre pompa si abs si 2 de la abs la etriere. 450 ron in total. Maine o sa trec prin Vitan sa iau o pompa de vacuum, ca altfel ma tem ca o sa dau o saptamana la maneta sa scot tot aerul din kilometrul ala de tevi pana la abs si inapoi, plus ca au coturi in toate directiile. Sper sa reusesc sa o termin maine seara si marti dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 De ce nu treci pe la tibi la atelier sa iti faca treaba asta.sunt totusi frine .nu cred ca te jupoaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns? Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate.... Stiu, multi ma trimiteti la Dan Cata dar din pacate sunt la un buget limitat (tocmai am scapat de sesiune unde m-am usurat de cateva milioane la examene) si 30 lei sunt bineveniti la buget(un sfert de rezervor)+ ca nu e manopera asa complicata incat sa-mi prind urechiile. Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective..... Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. Imi cer scuze ca postez si aici acelasi lucru dar pe topicul dedicat ultimul post e al meu si mi-a aparut ca editat.....again....si nu e in cap de lista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Pai tu te-ai uitat la filmuletele alea? Ca in primul vorbeste o gramada de saibele alea. E vorba de saibele de cupru care etanseaza suruburile - doar ca nu sunt din cele simple, pline, ci sunt facute dintr-o table indoita, oarecum asemanatoare cu o teava in sectiune, care se deformeaza (turteste) cand strangi surubul. Evident ca ramane turtita cand il desfaci, asa ca trebuie inlocuite. Se gasesc pe la magazinele de piese auto. Din pacate nu mai stiu ce dimensiune au cele de pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Pai tu te-ai uitat la filmuletele alea? Ca in primul vorbeste o gramada de saibele alea. E vorba de saibele de cupru care etanseaza suruburile - doar ca nu sunt din cele simple, pline, ci sunt facute dintr-o table indoita, oarecum asemanatoare cu o teava in sectiune, care se deformeaza (turteste) cand strangi surubul. Evident ca ramane turtita cand il desfaci, asa ca trebuie inlocuite. Se gasesc pe la magazinele de piese auto. Din pacate nu mai stiu ce dimensiune au cele de pe motocicleta. Stiam ca sunt de cupru pt etanseizare dar mai mult dimensiunea ma interesa pt ca in clip zice ca sunt de 200 sau 300 dar am intrebat pe cineva la magazin si a zis ca nu-l ajuta cu nimic.....stii cumva daca cele 4 sunt identice? sa desfac toate susuburile, sa merg doar cu 1 buc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Din pacate nu mai stiu, poate mai intra cineva care a facut operatia mai recent decat mine si isi aduce aminte. Eu le-am lasat tot pe alea vechi si nu curge ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 28, 2014 Admin Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) (... ...) sa desfac toate susuburile, sa merg doar cu 1 buc.... Acum esti ca Bula :-))) Daca tot desfaci si mergi la magazin desfa-le pe toate, tot schimbi uleiul in cutie sau grup:-))) Nici eu nu stiu dimensiunile, dar am luat unele de Logan parca si le-am largit o idee cu un dorn gros si merg.. Daca gasesti potrivite spune-ne si noua ce diametru au! Editat Iulie 28, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Mersi de raspuns......eu merg la drum lung si parca nu as avea chef de complicatii ) » Post actualizat in 28 Jul 2014 09:26 Acum esti ca Bula :-))) Daca tot desfaci si mergi la magazin desfa-le pe toate, tot schimbi uleiul in cutie sau grup:-))) Nici eu nu stiu dimensiunile, dar am luat unele de Logan parca si le-am largit o idee cu un dorn gros si merg.. Daca gasesti potrivite spune-ne si noua ce diametru au! intreb pt ca momentan nu am alt mijloc de transport inafara de motor si daca il desfac am de "pedalat" mult si bine pana ajung la o statie de bus....stau la marginea orasului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 28, 2014 Admin Share Postat Iulie 28, 2014 Am inteles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns? Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate.... Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective..... Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. In primul rand tine seama ca si la schimbarea uleiului din motor este recomandabil sa schimbi garnitura de etansare a surubului de golire, respectiv A16x20... La cutia de viteze - garnitura de la surubul de umplere este A 18 x 22 - saiba de etansare: 14x18 Al. La grup Garniturile suruburilor de umplere si golire: A14x18 - Al. De fapt, sunt doar niste saibe banale din aluminiu... Succes si Drum bun! Editat Iulie 28, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Zici ca repari nave spatiale nu alta, desfa suruburile de golire si iti cauti garnituri de cupru sau al de mai multe dimensiuni, la fel, mai mari si mai mici, iar daca pui de cupru nu uita sa le decalesti, adica incalzesti pe aragaz si apoi le bagi in apa, drum bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 In primul rand tine seama ca si la schimbarea uleiului din motor este recomandabil sa schimbi garnitura de etansare a surubului de golire, respectiv A16x20... La cutia de viteze - garnitura de la surubul de umplere este A 18 x 22 - saiba de etansare: 14x18 Al. La grup Garniturile suruburilor de umplere si golire: A14x18 - Al. De fapt, sunt doar niste saibe banale din aluminiu... 07119963200.jpg Succes si Drum bun! Multumesc de info ! Drumuri bune ! Zici ca repari nave spatiale nu alta, desfa suruburile de golire si iti cauti garnituri de cupru sau al de mai multe dimensiuni, la fel, mai mari si mai mici, iar daca pui de cupru nu uita sa le decalesti, adica incalzesti pe aragaz si apoi le bagi in apa, drum bun. Da....repar o nava spatiala cu care trebe sa merg sa-mi cumpar saibele respective pt ca nu am alt mijloc de transport !!! Sa ma scutesc de 30 min de mers pe jos pana la statia de bus. Daca eram cu ele in buzunar stai linistit ca nu intrebam de dimensiunea lor...da nah...fiecare cat e de odihnit. Inca o data multumesc Dl Dan de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 @Endlessdays: Cu placere, oricand despre motocicletele BMW. Sanatate si Drumuri frumoase! Cu stima, Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.