Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am doua seturi de Hell aFF50, unele de faza lunga, unele de ceata.

 

Un set e montat pe crashbar si un set, pe suportii de inox de la oglinzi. Toate is comandate de faza lunga; ziua merg numai cu faza lunga, deci cu 5 puncte luminoase. Nu se intampla sa nu ma vada lumea... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am ridicat saua din nou pe pozitia maxima... mi se pare singurul fel in care ma simt confortabil pe vacuta...

partea proasta e ca asa sunt cam balerin la stopuri/opriri ...

deocamdata am s-o las asa...

 

Sambata mi-am pregatit sculele, mi-am scuipat in maini si m-am apucat de reglat joc de culbutori/sincronizat..

in prealabil mi-am confectionat un manometru diferential profi din 6 m furtun clar de 5 mm diametru (nota: trebuie coliere ca sa nu traga "aere"; eu am folosit din acelea facute de Industria Sarmei) + o sipca de cca 4 cam latime cu 1,5 m lungime...

dupa ce am mai citit o data tutorialul, m-am inchinat si m-am apucat de treaba... demontasem carenele de cu seara asa ca m-am infipt in capacele de la chiuloasa)... am inceput cu cilindrul dreapta; constatare: suruburile fusesera strinse de un individ puternic si hotarit!

am verificat jocurile si mi s-au parut ca lerele nu intrau neam ... desfacut, reglat, strins, verificat, desfacut, verificat, etc...

la a 3-a incercare am zis ca e suficent de bine asa ca am sters totul si am pus capacul la loc...

am strins suruburile mai cu mila (le-am dat cu un strop de vaselina inainte de a le baga la loc) si m-am mutat la stingul...

am constatat ca la stingul jocurile erau OK asa ca le-am lasat asa fara sa mai incerc sa le "rezolv"...

 

de bucurie ca nu mi-au ramas piese am pornit motorul si mi-am zis ca e momentul sa sincronizez...

zis si facut... atasat "manometrul profi" si pornit ... diferenta uriasa :eek: ... incep sa invirt din suroabele de reglare si se mai indulceste treaba...

ceva nu era bine totusi si mi-am adus aminte ca trebuia sa fi desfacut contrapiulitele de la clapetele de acceleratie ...

oprit motorul, desfacut, resetat suroabele in pozitia initiala, repornit, incercat de citeva ori sa inteleg diferenta..

pina la urma am adus diferenta la 0 si am ascultat motorul.. torcea frumos drept pentru care m-am oprit...

am strins contrapiulitele si m-am pregatit sa remontez carenele...

mi-am adus aminte ca nu montasem capacelul de la "gaura"de vizitare a volantei si nici capacul de la cureaua de alternator...

am incercat sa pun capacelul... din motive de motor incins am reusit sa-l scap intr-un canal din care m-am chinuit sa-l recuperez circa o ora...

am renuntat si am confectionat un capacel dintr-un dop de cauciuc ...

m-am chinuit sa-l pun la loc timp in care s-a mai racit si motorul... am pus capacul si carenele la locul lor, am constat din nou ca nu mi-au ramas piese si am scos-o la o tura...

fara discutie s-a imbunatit simtitor comportamentul...

azi de dimineata am facut drumul Ploiesti-Buc si efectiv e o placere s-o conduci...

urca liniar in ture, motorul toarce frumos, parca s-a schimbat motoreta :love: ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ca sa nu oxideze si sa se intepeneasca. Mai ales suruburile de fier in bloc de aluminiu.

Nu este cea mai ok solutie, dar este mai bine decat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in nici unul... vorbesc de mine cind spun asta...

insa din experienta proprie un pic de "antiseize" pe filet n-a stricat nici unui surub... vorbim de alea pe care vrei sa le mai desfaci pe viitor...

insa care ar fi problema cu vaselina pe suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In ce manual de service ati citit voi asta ?

In niciunul. Dar daca faceam o operatiune scurta la Tenere si gaseam surubul oxidat, chiar in conditiile in care umblam des pe acolo, si nu aveam Loctite sau chimicale de genul celor mentionate de voi preferam sa pun o pelicula insesizabila de vaselina decat nimic.

La mine foarte intepenite erau suruburile jugului.

Da, stiu, nu este cea mai ok varianta tehnica dar am considerat-o mai buna decat nimic. Mai ales daca ai motor pe care il bagi des in apa si namol.

Daca esti amator si nu rulezi, respectiv nu ai sanse sa consumi, chimicale scumpe in termenul lor de garantie parca este un pic deplasat sa dai zeci de lei pe minim 100 g substante bune dar din care folosesti o data si dupa aceea se usuca degeaba in dulap.

Am cunoscut un mecanic batran care m-a innebunit cu seul de oaie. El asta punea la mai toate suruburile expuse, la care nu trebuie pus Loctite sau altceva.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu 1200 GS/RT/R/S, daca se intampla ca butonul de faza lunga/flash sa nu ramana in pozitia de faza lunga, se poate desface frumos si adauga o bucata mica de plastic, taiata cu preduceaua, sa intre la fix in locasul de la guma aia waterproof.

 

Cand o sa desfaceti, o sa intelegeti exact ce si cum ;)

 

10500511_941270302565345_305029191197877

 

10402414_941270335898675_759221178455489

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut dragi colegi.

 

Am o mare problema la care nu am idee cum sa-i dau de cap. Am tot urmarit acest forum dar nu am mai gasit aceasta problema. Motorul meu nu mai vrea sa porneasca: am fost cu el la servici si l-a prins ploaia saptamana trecuta; dimineata cand am iesit din tura, a pornit la sfert, a mers 1-2 minute si in timp ce il stergeam de praf s-a oprit. Dupa asta nu a mai vrut sa mai porneasca. Am dat la automat de mai mutle ori si a murit bateria. L-am lasat acolo, m-am dus a doua zi, am mai incercat o data, si surpriza: a pornit din prima. Am plecat spre casa, dupa vreo 10 km in timpul mersului s-a oprit iar, si tot asa, nu a mai vrut sa mai porneasca, Am tras pe dreapta, am fumat o tigare si am incercat din nou, si a pornit. Am ajuns acasa, am pus bateria pe redresor si in urmatoarea zi am vrut sa merg la un service sa imi verifice compresia si sa imi faca reglajul la tacheti si la supape. Am pornit-o dimineata, a pornit din prima, am lasat-o putin sa se incalzeasca si m-am dus sa dau la catel de mancare, timp in care s-a oprit iar; si iar nu a mai vrut sa mai porneasca. De atunci nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am verificat bateria, pare ok - peste noapate am lasat-o pe redresor (am incercat cu alta baterie si la fel face). Am verificat bobina, are o rezistenta si in primar si in secundar, nu mai stiu cat, dar o pot masura din nou. Am pus o bujie in fiecare fisa si am constatat ca nu da scanteie cand e pusa la masa si dau cheie. La esapament iese miros de benzina. Am verificat senzorul Hall cu un montaj cu led ce l-am gasit pe net si functioneaza ok. Pompa de benzina se aude cand pun contactul. Nu am verificat daca are presiune la injectoare, dar odata ce iese miros de benzina la esapament, banuiesc ca benzina baga, ca altfel banuiam ca este vreun furtun spart in rezervor; dar asta nu inseamna ca nu da scanteie, nu? Este posibil sa fie si bateria epuizata? ...desi electromotorul il invarte cu spor... Ce as mai putea verifica inainte sa o urc pe o remorca si sa merg la un service?

 

PS: Benzina are destula :)

 

 

Revin cu rezolvarea problemei. Banuisem un contact, pentru ca dupa curatarea tuturor contactelor a mers ok, dar nu era de acolo, ar fi fost prea banal. O perioada a mers fara probleme, am fost chiar la un service in zona si mi-au facut sincronizarea, insa dupa cateva zile a inceput sa aibe aceleasi simptome. Dupa ce am desfacut-o din nou bucati si o examinare amanuntita am constatat ca bobina de inductie este putin crapata, adica materialul acela rosu de la mufe este desprins de carcasa de plastic. Am banuit ca pe acolo intra umiditatea din aer si de-asta facea probleme. Partea ciudata este ca am mai masurat-o si imi dadea rezistenetele ok, dar se pare ca nu tot timpul. Are momente cand in primar am 13kohm, cum este in carte, alte momente cand are 7,5kohm; in secundar are 5-7ohm iar in anume momente sute de kilo. Deci este clar ca de acolo este problema. Acum trebuie sa caut o bobina noua si imi doresc bafta sa gasesc repede, ca sa nu treaca vara. Aveti ceva sugestii? Am gasit ceva pe ebay dar ma gandesc la perioada de transport ca dureaza ceva... 10x.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu rezolvarea problemei. Banuisem un contact, pentru ca dupa curatarea tuturor contactelor a mers ok, dar nu era de acolo, ar fi fost prea banal. O perioada a mers fara probleme, am fost chiar la un service in zona si mi-au facut sincronizarea, insa dupa cateva zile a inceput sa aibe aceleasi simptome. Dupa ce am desfacut-o din nou bucati si o examinare amanuntita am constatat ca bobina de inductie este putin crapata, adica materialul acela rosu de la mufe este desprins de carcasa de plastic. Am banuit ca pe acolo intra umiditatea din aer si de-asta facea probleme. Partea ciudata este ca am mai masurat-o si imi dadea rezistenetele ok, dar se pare ca nu tot timpul. Are momente cand in primar am 13kohm, cum este in carte, alte momente cand are 7,5kohm; in secundar are 5-7ohm iar in anume momente sute de kilo. Deci este clar ca de acolo este problema. Acum trebuie sa caut o bobina noua si imi doresc bafta sa gasesc repede, ca sa nu treaca vara. Aveti ceva sugestii? Am gasit ceva pe ebay dar ma gandesc la perioada de transport ca dureaza ceva... 10x.

completeaza-ti si tu datele alea la profil, ca nu-s puse acolo la plesneala, sa stim si noi de unde esti.

asta daca tot tipi dupa ajutor.

si suna-l pe dan_cata, are user pe forum, e tata bmw-urilor si sigur te poate ajuta.

 

 

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, multam de sugestie. Deocamdata am rezolvat cu bobina, am reparat-o pt moment dar oricum trebuie sa iau una noua ca asta reparata ma poate lasa oricand. Avand rezistenta oscilanta in primar am banuit contact imperfect si am incalzit cei 2 pini ai mufei la 180 o C. Apoi am pus pistolul de glue in locurile unde era dezlipita si am refacut izolatia. I-am facut o baie si apoi am pornit motorul si merge ok. Mentionez ca rezistenta de 5 ohm e constanta acum. O sa caut la magazine dupa cod sau am sa comand din Germania ca nu mai e nici o graba acum.
Datele din profil le corectez responsabil maine ca acum sunt pe tf si imi e cam peste mana.
Cat despre DanCata, am tot vorbit cu el inainte si dupa ce am luat tractorul si m-a ajutat enorm. Dar daca fiecare l-ar suna pt orice problemita pe care o are ar insemna ca omul nu ar mai avea viata linistita, nu? Sun cand chiar arde. Oricum abia astept sa imi fac de drum pe lsa Cluj ca am mai multe chestii pe care sa le verifice. De ex cand am fost ultima data la service si mi-au facut reglaje, nu zic ca nu merge mai bine si mai economic, dar socul nu mai lucreaza. In afara de asta as vrea o inspectie a unui "ochi" avizat, cu experienta, pentru un reglaj fin si pentru a sti ce mai am de facut in viitorul apropiat. Eu ca meserie depanez calculatoare si stiu ce inseamna sa te frece la icre lumea pentru orice rahat - ca a aparut nus-ce mesaj, ca se manifesta nu-stiu-cum, etc. La DanCata apelam pt probleme cu adevarat serioase, ca omul e ocupat, nu il sunam pentru orice prostioara.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un anunt cu o motocicleta R1100S (an2000,24.500 mile) ,care are un pret decent (1600 lire).

Iar in anunt specifica urmatoarele. ''The bike is priced so low because there is a noise problem / rattle which could be clutch, final drive or gearbox. When the bike is in gear and the clutch lever is pulled in there is a rattle/noise.''

 

Merita facuta o vizita dupa descrierea de mai sus sau mai bine pas.In poze arata foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uite niste preturi orientative pe ebay.de la care poti sa-ti faci calculele si sa te lamuresti daca merita sau nu: final drive intre 200 si 300, kitul ambreiaj 260 si cutia intre 300 si 400.

Iepuroi.

Fara transport+mana de lucru.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi schimband roata fata la RT am obsevat ca furtunul de frana era exfoliat din cauza frecarii cu suportul suspensiei, mai un pic si ramaneam fara frana !, aviz amatorior,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce urit .am vazut un clip pe youtube cu un k1600gtl caruia i se oprea motorul in mers.nasos.nu stiu sa copiez linku da l-am gasit k1600gtl engine problem.dar cred ca e de la rahatu ala de buton pornit oprit care l-au pus pe astea noi.toate au belele cu el

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pe mine m-a dat pe spate inchiderea centralizata .

 

Sa vezi acum la unele modele din 2015 ca n-o sa mai ai nevoie nici de cheie, nici la pornire, nici la rezervor, trebuie doar s-o ai in buzunar.

Foarte util mai ales cand iti pui repede costumul de ploaie si realizezi ca ai cheia in buzunarul gecii din interior :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi acum la unele modele din 2015 ca n-o sa mai ai nevoie nici de cheie, nici la pornire, nici la rezervor, trebuie doar s-o ai in buzunar.

Foarte util mai ales cand iti pui repede costumul de ploaie si realizezi ca ai cheia in buzunarul gecii din interior :D

era timpu de-acu sa bage si la motoare. sunt masini keyless de multa vreme si e f comod.

» Post actualizat in 21 Jul 2014 09:36

o sa fie loc de mistouri, cam ca aici

 

(derulati la 3:00)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...