Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Nu poti sa-ti dai seama daca rulmentii au fost schimbati, a mea are 105.000 km si rulmentii originali.

Verifici sa nu fie joc la diferential, asa cum ti-a explicat Andrei.

Jocul la ambreiaj il verifici la maneta, trebuie sa ai 4/5 mm de joc liber acolo, daca nu il ai vezi ca se regleaza de sub motocicleta, unde intra cablul in cutia de viteze, cauta procedura pe Google, sunt filmulete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OK am sa va tin la current cu noutatile.

Am avut R1100RS 3 ani in care am facut aproape 40.000km, mi-a placut tare mult. Am facut si 1200km intr-o zi pe ea si n-am ajuns rupt acasa, este foarte confortabila.

Singura problema la mine a fost un senzor ABS (spate) care a fost inlocuit. Ce-i drept insa, a mea era din 2000 si avea numai 13.000km la achizitie.

Daca ai avut alt tip de moto inteleg ca ti se pare grea dar in mers este foarte manevrabila.

Cea din poza pare dintre primele modele; din cate stiu prin '96-'97 au fost niste schimbari/imbunatatiri la cutie din cauza unor probleme dar nu mai stiu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu modelul acesta, 1995, cam greu de tinut pe loc sau la viteze mici din cauza ghidonului scurt, sa reglabila pe inaltime, fiabila, consum sub 5% cu pasagera si bagaje(3 cutii Givi de 45 l), dar cu probleme in oras, se incalzeste exagerat, din ce stiu motocicleta asta este la vinzare de citiva ani, in Suceava, ar fi bine sa mergi cu un specialist inainte de cumparare.

Ca si probleme, grupul este rezolvabil intr-o zi cu cel mult 1.000 lei, mie mi-au picat rulmenti din cutie, 500 lei, 2 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost de vanzare in Suceava in iunie 2011, de atunci la noul proprietar care a mai adaugat 3-4 mii km. Nu a fost accidentata.

Mai mult ce sa spun...


» Post actualizat in 25 Aug 2014 08:36

...pai spun ca am intrat si eu in randul posesorilor de BMW.

Parcata la locul ei in garaj. Ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica de reparatii (nu in germana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am si eu o problema:

 

In general cand motorul e rece am un mers neregulat si turatia e undeva la 900-1000 ture, dupa care se opreste motorul daca nu-l tin turat. Dupa ce se incalzeste (are cam 2 liniute la apa) tot nu are un mers rotund si cateodata "imi mai da in nas". La peste 3000 de tura motorul merge foarte bine.

A avut cineva ceva asemanator?

Avand in vedere ca "domnu doctor " e plecat din tara, as dori niste sfaturi cam ce ar putea fi.

 

Intentionez sa fac un drum mai lung in vreo 3 saptamani si as vrea sa nu am surprize....

 

Am vb cu un mecanic si suspecta sonda lambda.

 

Ceva sfaturi daca se poate.....

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la dan in iunie. A fost facuta sincronizarea , curatatul injectoarelor cu ultrasunete, reglaj supape, etc

» Post actualizat in 25 Aug 2014 13:22

Din ce mi-a zis Dan ar mai putea fi ca posibila cauza pompa de benzina, regulatorul...,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pare a fi ceva legat de alimentare. Daca nu ai schimbat filtrul de multisor eu ti-as sugera sa cumperi un filtru nou, dar inainte de a-l schimba cumpara si un aditiv de curatare injectoare, baga-l in rezervor, mergi pina termini benzina si abia apoi schimbi filtrul nou. Ideea este ca daca ai mizerie pe instalatie, atunci cind bagi aditivul sa nu-ti arunce toata mizeria in filtrul nou. In mod normal ar trebui sa scapi de probleme, am patit si eu la RT-ul vechi acelasi lucru, imi juca relantiul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, sa te bucuri de ea, asta-i vaca din Brasov, parca am vazut-o la vanzare acolo, nu?

Multumesc, da ea e, a fost a unui prieten de-al meu care a schimbat clasa, a retrecut pe cazan si l-am scapat yo de K - ma cam saturasem de touring cu SVul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi ceva legat de alimentare. Daca nu ai schimbat filtrul de multisor eu ti-as sugera sa cumperi un filtru nou, dar inainte de a-l schimba cumpara si un aditiv de curatare injectoare, baga-l in rezervor, mergi pina termini benzina si abia apoi schimbi filtrul nou. Ideea este ca daca ai mizerie pe instalatie, atunci cind bagi aditivul sa nu-ti arunce toata mizeria in filtrul nou. In mod normal ar trebui sa scapi de probleme, am patit si eu la RT-ul vechi acelasi lucru, imi juca relantiul..

Ce aditiv recomanzi?

Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu vreo 15000 km.

Filtrul de aer a fost schimbat in iunie.

 

Si Dan zicea ca ar fi ceva pe alimentare, eventual un furtun sau o mufa defecta.

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aditiv recomanzi?

Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu vreo 15000 km.

Filtrul de aer a fost schimbat in iunie.

 

Si Dan zicea ca ar fi ceva pe alimentare, eventual un furtun sau o mufa defecta.

Daca banuiti ca e problema de alimentare se poate masura presiunea. Trebuie sa fie de 3 bari. Daca e sub verifica pompa de benzina sau regulatorul de presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca banuiti ca e problema de alimentare se poate masura presiunea. Trebuie sa fie de 3 bari. Daca e sub verifica pompa de benzina sau regulatorul de presiune.

Am facut o programare la mecanic pentru a-mi masura presiunea pe care o da pompa.

 

Dar ma gandesc ca daca la ture mai mari nu am nici o problema si motorul trage de rupe , nu ar trebui sa se intamle acelasi lucru daca nu as avea destul debit de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o programare la mecanic pentru a-mi masura presiunea pe care o da pompa.

 

Dar ma gandesc ca daca la ture mai mari nu am nici o problema si motorul trage de rupe , nu ar trebui sa se intamle acelasi lucru daca nu as avea destul debit de benzina.

La 1150 amestecul este dat de catre ECU care primeste informatiile de sonda lambda. Daca e sonda lambda defecta ar trebui sa creasca consumul. Cand sonda lambda nu functioneaza ECU ia o valoare medie de amestec ne tinand cont de gazele evacuate. Astfel amestecul va fi mai bogat si implicit va creste si consumul de combustibil. Scoate bujiile si vezi ce culoare au. Ar trebui sa fie albe sau catre grii. Daca e mai mult spre negru atunci e o problema de amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...