bandit red Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Da la BMW am gasit cel mai ieftin rulment. 330 lei si original cu 19 bile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Va salut, de azi, eu si colegul meu Razvan (Metric Motion) suntem reseller la Touratech. pentru comenzi razvan@metricmotion.ro sau office@metricmotion.ro, nr. tel. 0723.649.225 » Post actualizat in 17 Sep 2014 17:26 Salut, Daca se potrivesc de la 1100RT (si cred ca da) ti le donez pe 2 beri Da-mi un telefon si vedem cum facem. multumesc mult, maine montez. ma simt ca un copil care n-are rabdare ne tinem legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Crazy angel .ce ai tu se numeste surging adica mers in valuri.cauta pe google rezolvarea care e simpla.daca nu gasesesti da un pm si iti dau nr de tel sau treci pe la tibi la atelier ca vad ca esti din bucuresti.red bandit :mergi la un mecanic specializat bmw pt ca jocul de la roata se poate rezolva si prin stringere nu neaparat schimb de rulment iar operatiunea in sine e complicata fiind vorba de niste reglaje si masuratori pe care nu le stiu toti mecanicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Cu jocul la roata spate, te inseli... Ce zici tu acolo ascunde doar problema, nu o rezolva! Si nu zic asta ca sa imi vand eu bucsele sau ceva. Cinstit e ca la fiecare 2 ani sa desfaci, cureti si gresezi rulemntii. Cum 90% din lume nu face asta, e logic ca rulemntii se distrug in timp. Un rulment uzat trebuie schimbat. DPMDV, e consumabil. Daca il cureti si gresezi la timp, te tine mai mult. Dar daca ai joc in roata de acolo, remediezi problema si apoi aplici ce am scris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Pt rezolvarea surgingului am gasit eu ceva pe net si la mine a mers .nu costa nimic ,se poate inversa procedura oricind si dureaza 2 minute.se preteza si mai bine cu o toba sport.consumul va creste un pic adica va avea cita benzina ii trebuie.mai multa benzina nu inseamna uzura a dinpotriva o racire mai buna a motorului.deci se da saua jos ,se da capacul de la sigurante .se scoate releul din imagine notat cu ccp ,se scoate siguranta nr 5,pui contactul ,accelerezi de 2 ori pina jos (cu motorul oprit),iei contactul.pui siguranta nr 5 la loc si pornesti.vreo 30 secunde merge motorul neregulat si isi revine.asta e tot.poti nota pe ccp pozitia initiala in cazul in care nu iti place se o pui la loc repetind procesul . » Post actualizat in 18 Sep 2014 19:18 Un forum: http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=508447&page=1. » Post actualizat in 18 Sep 2014 19:22 Sau aici: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=696846&page=2. » Post actualizat in 18 Sep 2014 19:26 Sunt multe posturi .orice ai incerca se poate revenii la original oricind.din cite am inteles eu e o setare pt evacuari sport anulind sonda lamda care e pusa doar pt consum redus.nu e normal ca un motor in 4 timpi sa mearga in valuri dar asta e .altfel nu au cum sa scoata din motor de 1100 un consum de 5%. Editat Septembrie 18, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Am demontat grupul, am curatat profesional tot ce am gasit acolo, am constatat ca rulmentul cel mare are zgomot iar simeringul pare putin imbatranit. Am montat la loc binenteles cu ulei la grup nou. Jocul exista in continuare, nu este exagerat, dar este. Am comandat rulment si simering la BMW. Am vazut o demonstratie de reglaj la inlocuirea rulmentului. Oricum nu il schimb eu. Ce imi pare putin dubios este ca rulmentul mic a iesit de pa cota (de ax) foarte usor. Ma pregatisem cu feon.....si cand colo . Cred ca trebuie sa aplic un tratament de cromare totusi pentru a face treaba corect si sa-i aduc axul in cota de rulment. Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti. Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 multumesc frumos Andrei. Va anunt de azi suntem dealer la Wunderlich (Complete Your BMW) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti. Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are? Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt. Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare. Editat Septembrie 19, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 19, 2014 Admin Share Postat Septembrie 19, 2014 Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt. Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare. Faci confuzie, el se refera la zgomotul stand pe loc, ambreind si debreind, nu la plecarea de pe loc.. Si la vechiul meu RT facea la fel, doar Dan Cata ne poate lamuri de unde vine zgomotul de la ambreiaj, care imi aminteste de vechiul rulment de presiune de la vechile Dacii 1300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Cracnitul ala metallic la plecarea de pe loc il fece fireste si a mea. Cea mai buna comparatie este aceea cu rulmentul de presiune de la Dacie. Acela este zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Da, pai ideea e ca asa suna din cauza la tija aia din arborele de la cutie. Cand tragi ambreiajul si pui presiune, nu mai suna, evident. Nimic din cauza caruia sa nu poti dormi noaptea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 22, 2014 Admin Share Postat Septembrie 22, 2014 Aha, de aia are bucata aia de fetru inauntru, sa nu genereze zgomot de la vibratii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Azi era sa dam statistica peste cap si sa facem praf un F650GS si un R1200GS LC, culpa comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 ). Ia zi mai in detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Eu ieseam dintr-o curte virand la stanga. In coloana care se deplasa spre dreapta s-a facut o fereastra (un sofer m-a invitat sa trec) dupa ce m-am asigurat si din dreapta, am plecat si cand am iesit dintre masini am vazut aproape un 1200gs ce devansa coloana . Cred ca amandoi am fost surprinsi de intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Are cineva manualul (macar de utilizare) de la alarma de fabrica (BMW) pentru R 1100 RT? Ca am asa ceva pe ea, in cele 2 manuale de utilizare pe care le-am primit cu motocicleta nu e mentionat nimic, si gogu' nu ajuta. Nu face vreo figura, de fapt nu face nimic pur si simplu dar sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Daca e identica cu cea de la rt si gs de 1200 spune si'ti trimit eu manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am impresia ca nici macar cu 1150 nu e la fel. De exemplu, cea de 1200 are un contact cu cheie mica rotunda in bord (care nu stiu ce face) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pfff... mai are putere sa traga caroseria?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda. Nu merge - nu a mers niciodata. Si in lipsa oricarei urme de documentatie nu stiu de unde sa o apuc. Nu ca mi-ar trebui neaparat, dar ma streseaza ca e acolo si nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pai aia se leaga la mufa rezervorului si la inca o mufa de sub bord. In modul de functionare default, e foarte enervanta, in sensul ca se armeaza singura la fiecare 20 de secunde dupa ce iei contactul. Asa ca de fiecare data cand vrei sa pornesti mobra, tre' dezarmata prima data. Foarte interesant e momentul in care ti se strica telecomanda si senzorul ala din bord care il apropii nu iti merge. Asa ca bucura-te ca nu iti merge. Mai mult, intreaba-te de ce nu iti merge. Poate ala de dinainte a stiut de ce a dezactivat-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Hai ca am gasit si schema de programare a motronicului index.php Editat Septembrie 25, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Hai ca am gasit si schema de programare a motronicului ? cum? nu pot sa citesc fisieru ca e php. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 ? cum? nu pot sa citesc fisieru ca e php. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.