Dan Cata Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Probabil o sa iti trebuiasca capace noi la far, acolo in spatele becurilor, ale tale poate ca is gaurite ca sa permita montarea xenonului. In rest, ar trebui sa fie destul de usor de facut treaba. Poti sa dai jos parbrizul si bordul cu ceasuri, ca sa iti fie totul mult mai accesibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 10, 2017 Admin Share Postat Martie 10, 2017 @smar2, asa se misca flacaii de la Bavaria. Iti recomand cu caldura motorworks.co.uk, foarte expeditivi, cu preturi foarte bune. Daca nu esti familiarizat cu plati online ia legtura cu userul Garcya, el aduce de peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Cel mai repede la A.B merge daca te duci pe sos.centura unde au motocicletele,la biroul de piese schimb ,zici ce vrei sa iei ,dai avans daca suma e mai mare si ti zice in cat timp vin.La mine a durat o sapt.sa aduca ce vroiam. Cum au zis si baietii si Mototehnica e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 (editat) Salutare. Am cumparat R1200GS-ul meu cu xenoane (faza lunga si scurta). Pentru ca voi circula frecvent prin tara, incerc sa evit vizite pe la RAR, asa ca mi-as inlocui xenoanele cu becuri omologate. Problema e ca ma pricep la electrica la fel cum se pricepe Mike Tyson la crosetat mileuri pentru televizoare cu lampi, asa ca va intreb pe voi: trecerea de la xenon la bec normal presupune alte circuite sau relee? Pot sa fac singur schimbul, sau tre' sa merg la un electrician? Multumesc anticipat pentru ajutor. Sa-l stapanesti sanatos! De regula, mufa care iti intra in bec (in varianta originala) o sa-ti intre in una din mufele kitului de xenon, iar xenonul (becul propriuzis) are capatul mai mare asa ca se taie capacul ca sa-ti intre in far. Totul e plug and play la montaj, nu se taie nu se adauga nimic (electric vorbind) deci totul e reversibil. Scoti xenonul din ecuatie, pui becuri normale si asta e tot. Capacele farului se pot lipi ca sa acoperi gaura facuta la montarea xenonului (pui o bucata de plastic si o lipesti cu ce vrei tu). Editat Martie 10, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Multumesc. Ma duc sa caut becuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 (editat) Multumesc. Ma duc sa caut becuri. Ia-ti si-o bere. O tii alaturi si mai sorbi cate o gura din cand in cand, pentru inspiratie Asa se contorizeaza corect munca la motor. O bere e o lucrare usoara, 2-3 lucrare medie si deja de la 4-5 beri in sus, tre sa chemi un prieten sa te ajute. Editat Martie 10, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukari Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 (editat) Va salut ! Am o intrebare: are cineva la dezmembrare un Bmw K1200RS, an 1997 sau dupa?! Am nevoie de rezervorul de carburant si de suportul din metal pe care sunt pozitionate pompa si filtrul de carburant. Multumesc, Lucian. Editat Martie 13, 2017 de lukari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 13, 2017 Admin Share Postat Martie 13, 2017 De unde esti? Suportul il am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukari Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Sunt din Timisoara. Nu stiu cum, dar cine a avut motocicleta inaintea mea, a indoit atat suportul/flansa, cat si marginea rezervorului intre suruburi! Iar, dupa ce i-am schimbat filtrul....curge ca la robinet :-) » Post actualizat in 13 Mar 2017 19:50 Da, sunt interesat de suport, poate-mi trimiteti o poza sau ne auzim la un telefon, in privat, cum doriti. Mercy, L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 (editat) salut, am o motocicelta husqvarna care are la baza mototrul de BMW. Recent am facut revizia la un al service decat AB. Problema e ca la ultimul service de anul trecut facut la bavaria nu mi-au resetat counterul de chemare in service si acum mi-a aparut ca trebuie sa ii fac servisarea. Are cineva o interfata cu care se poate face resetarea sau aveti datele de contact ale cuiva, contra cost bineinteles. Editat Martie 14, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 De unde esti? Ca sa stim de care esti mai aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 De unde esti? Ca sa stim de care esti mai aproape Am uitat sa precizez ca sunt din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Cred ca Luigi sau Tibi la Mototehnica te pot ajuta ======================================== Modelele de 1200, pana la DOHC parca au probleme cu indicatorul la nivelul de benzina. Ii panglica aia pe care se depun ceva cristale si nu mai indica bine nivelul. Am dat de produsul asta - http://hposkam.nl/en/product/bmw-vlotter-converter/ Il montezi si in rezervor iti bagi sistemul cu plutitor - ala ii sfant (merge perfect pe mobra mea de 22 de ani) - de la mobrele DOHC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Salut. R1200 GS 2004. Vreau sa fac schimbul de ulei si filtru. Am gasit un ulei Motorex Boxer 15w50 si filtru Hiflofilter. O fi bun, n-o fi bun? Aveti alte recomandari pentru mine? Multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 (editat) Salut. R1200 GS 2004. Vreau sa fac schimbul de ulei si filtru. Am gasit un ulei Motorex Boxer 15w50 si filtru Hiflofilter. O fi bun, n-o fi bun? Aveti alte recomandari pentru mine? Multumiri. Salut! La ulei nu ma bag, ca e o discutie luuuuunga si fara sens, fiecare recomanda altceva. Vezi specificatiile producatorului si cauta un ulei sa le respecte. La filtre, pentru ulei e ok Hiflo HF164, iar pentru aer HFA7912. Am 1150 gsa, dar tot Hiflo folosesc si eu. Dupa ce incepi sa te dai, verifica periodic nivelul uleiului sa te lamuresti cat iti consuma. Manualul specifica un consum de max 1l/1.000 km. Editat Martie 16, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 va salut domnilor ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, pareri treaba sta in felul urmator, in august o sa merg in concediu in Spania si azi mi-a venit ideea ca asa de mult mi-ar place sa merg pe motor, un touring, chestia e ca as cauta ceva pana in 2000e deci ceva de prin '90 intrebarea mea pt voi e daca am vreo sansa sa gasesc ceva bun la banii astia? si dupa ce anume sa ma uit? vreau un touring dedicat pt asfalt, motor mai maricel ca sa il pot tine la 130-140 pe autostrada. m-am uitat ca sa imi fac idee pe mobile si alte site-uri de vanzari si chiar sunt multe la care ma incadrez, problema e ca nu stiu absolut nimic despre ele. mentionez ca am avut in trecut un f3 si acum merg doar la enduro deci sunt total pe langa orice tine de motoarele de touring. mersi p.s. cand am zis ceva bun la banii astia ma refeream sa ma duca 4-5 mii de km, sa nu raman cu el prin eu stiu ce tara. » Post actualizat in 16 Mar 2017 21:53mai fac o mica completare, imi puteti sugera si modele de la alte marci, eu doar de bmw-uri stiam ca au tourere asa mai vechiute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Cred ca Luigi sau Tibi la Mototehnica te pot ajuta ======================================== Modelele de 1200, pana la DOHC parca au probleme cu indicatorul la nivelul de benzina. Ii panglica aia pe care se depun ceva cristale si nu mai indica bine nivelul. Am dat de produsul asta - http://hposkam.nl/en/product/bmw-vlotter-converter/ Il montezi si in rezervor iti bagi sistemul cu plutitor - ala ii sfant (merge perfect pe mobra mea de 22 de ani) - de la mobrele DOHC. Dar oare ce s-a intamplat cu facutul plinului si resetatul tripului? Faci plin, resetezi trip, si stii ca te tine 300 de km. Te apropii de tinta, bagi benzina Un baiat, nu-l stiti voi, n-a vrut sa faca plinul si sa reseteze tripul, ca lui ii arata ca mai are 400 de km pe calculator. A ramas suspendat pe autostrada... Faceti plinul, resetati tripul! (cu vocea lui marlon brando in nasul) » Post actualizat in 17 Mar 2017 06:45 va salut domnilor ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, pareri treaba sta in felul urmator, in august o sa merg in concediu in Spania si azi mi-a venit ideea ca asa de mult mi-ar place sa merg pe motor, un touring, chestia e ca as cauta ceva pana in 2000e deci ceva de prin '90 intrebarea mea pt voi e daca am vreo sansa sa gasesc ceva bun la banii astia? si dupa ce anume sa ma uit? vreau un touring dedicat pt asfalt, motor mai maricel ca sa il pot tine la 130-140 pe autostrada. m-am uitat ca sa imi fac idee pe mobile si alte site-uri de vanzari si chiar sunt multe la care ma incadrez, problema e ca nu stiu absolut nimic despre ele. mentionez ca am avut in trecut un f3 si acum merg doar la enduro deci sunt total pe langa orice tine de motoarele de touring. mersi p.s. cand am zis ceva bun la banii astia ma refeream sa ma duca 4-5 mii de km, sa nu raman cu el prin eu stiu ce tara. » Post actualizat in 16 Mar 2017 21:53 mai fac o mica completare, imi puteti sugera si modele de la alte marci, eu doar de bmw-uri stiam ca au tourere asa mai vechiute. In principiu n-ai cum sa dai gres cu un 1100RT sau un K1100LT. DAAAARRRRR!!!!! Nu la 2000 de euro... la banii astia poate iti iei unul in stare destul de buna, nu zic nu, dar va trebui sa schimbi consumabile cap-coada + reglajele specifice (supape, injectii) + inmatricularea in sine. Consumabilele cap-coada (ulei + placute frana + lichide + antigel daca e cazul + cauciucuri) te costa in sine vreo 3-400 de euro. Reglajele 50-100 de euro si inscrisul cu asigurare inca vreo 200 de euro. Deci vorbim de undeva la 3000 de euro un motor gata de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) faza cu stripu am patit-o yo; de 2 ori - prima la 2Km de casa, rezolvat faa probleme, mers acasa perpedes, luat un bidon de 1,5 de borsec, scos benzina din celalat motor, reintors, turnat in BeMWe si plecat... A doua a fost mai distractiva, in Thassos, undeva la mama dracu intre Giola si Manastirea din Estu insulei (al carui nume nu-l mai stiu), singuri, in extrasezon, in urcare, pe curbe, in extrasezon cand vedeai o masina la 15-20 minute :crack: . de atunci am reparat stripu, dar poa sa arate calculatoru ca mai am 70-100Km... am facut 300-330Km si gata, pe dreapta la adapat.... Editat Martie 17, 2017 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 eu zic ca ma incadrez totusi in banii astia: https://www.autoscout24.com/offers/bmw-k-1100-lt-gasoline-red-97c5774a-4322-5a68-e053-e250040a7cae?cldtidx=17 » Post actualizat in 17 Mar 2017 09:09http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238006101&scopeId=MB&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minCubicCapacity=900&maxCubicCapacity=1200&maxPrice=2500&makeModelVariant1.makeId=3500&pageNumber=6 stie cineva vreun transportator moto care face Olanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Ala la 160k daca nu are ambreiaj nou, o sa te coste ceva ca sa il aduci la starea de a face un concediu de 5k km cu el... Nu te uita la cele mai lesne mobre din lista... lenesul mai mult alearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 am inteles ca e cam problema la r1100rt vibratia fiind in 2 cilindri, si mi-a fost sugerat mai degraba sa iau un k1100lt https://home.mobile.de/HANDELSONDERNEMINGPHILIPS#des_239564462 » Post actualizat in 17 Mar 2017 11:19m-am hotarat pe cel din ultimul link, ne-am inteles la 1450, luni il platesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2017 Admin Share Postat Martie 17, 2017 La care te referi, la R 1100 RT sau K 1100 LT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 la k1100lt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2017 Admin Share Postat Martie 17, 2017 Ia-l, o sa te tina mult si bine mobra aia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.