Jump to content

Recommended Posts

Buna tuturor,

 

Sunt nou la voi pe forum si relativ nou in lumea moto.

As dori in primavara sa achizitionez un BMW K1200R(nu K1200R SPORT,nu K1200S), iar deocamdata sunt la capitolul informare. Rugamintea mea este, daca ma puteti ajuta cu opinii legate de acest model. Orice opinie imi este de ajutor.

 

Va multumesc,

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As dori in primavara sa achizitionez un BMW K1200R

 

Nu căuta opinii, caută experiențe :)

 

Spune-ne ce experiență moto ai tu întâi ca să vedem cu ce ești obișnuit și să putem contrasta cu ceea ce presupune un K1200R raportat la ele.

Link to post
Share on other sites

Spune-ne ce experiență moto ai tu întâi ca să vedem cu ce ești obișnuit și să putem contrasta cu ceea ce presupune un K1200R raportat la ele.

 

Dupa cum am precizat, sunt relativ nou in lumea moto. Am permis categoria A de 12 ani, dar de vreo 5 ani nu am mai urcat pe o motocicleta. Motocicleta a mea, a fost doar una, celebra comunista Minsk 125 si aia vreu 3 ani dupa ce am luat permisul. BMW ma facut sa imi dorec din nou sa intru in lumea asta moto, iar design-ul motocicletei ma omorat.

Link to post
Share on other sites

Destul de abruptă trecerea la un motor de 1200 cu 163 CP și un cuplu fenomenal. Nu este carenat și te bate nițel vântul pe ea, dar compensează printr-o ciclistică extraordinara, putere și un motor deja consacrat.

Eu încă sunt impresionat de al meu k12r sport, intre cele doua modele nefiind diferențe mari.

 

Fii mai specific dacă vrei să știi ceva anume!

Link to post
Share on other sites

Destul de abruptă trecerea la un motor de 1200 cu 163 CP și un cuplu fenomenal. Nu este carenat și te bate nițel vântul pe ea, dar compensează printr-o ciclistică extraordinara, putere și un motor deja consacrat.

Eu încă sunt impresionat de al meu k12r sport, intre cele doua modele nefiind diferențe mari.

 

Fii mai specific dacă vrei să știi ceva anume!

 

Da intr-adevar, foarte abrupta trecerea, dar nu mai am varta la care imi doresc sa impresionez pe cineva cu motocicleta mea, as cumpara-o pus si simplu ca imi place mie.

Ce ma intereseaza este ce probleme mecanice poate sa aibe, la ce ar trebui sa fiu atent cand imi cumpar motocicleta, si pur si simplu pareri de la persoane care cunosc sau chiar poseda motocicleta.

Multumesc,

Link to post
Share on other sites

Daca tie iti place, asta va conta mai mult de 50% in alegerea facuta! Are un look agresiv si e greu sa zici ca nu iti place.

Ar fi bine sa mergi cu un mecanic priceput, eventual sa ii faci o testare in reprezentanta, totodata vezi daca are re-call-urile facute caci modelul are ceva ani pe piata si pe strada incat cele mai comune probleme (ceva probleme cu ABS-ul parca si mai poti cauta un istoric al rechemarilor in service) sa fi fost deja rezolvate.

Cat de impresionat pe cineva, nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca o oarecare lipsa de experienta poate face ca aceasta motocicleta, destul de grea si puternica sa nu te surprinda atunci cand te astepti mai putin. Dar cu rabdare si intelepciune, daca ajungeti sa va cunoasteti bine, o poate face doar intr-un mod placut!

 

Uite, eu de exemplu, mai trag ceva timp de ea, ma bucur de ea cat pot si apoi voi face trecerea catre ceva mult mai touring.

 

Nu stiu daca au fost facute modele fara ESA sau ABS, dar ambele pe mine m-au convins ca fac toti banii si sunt un must have. Modelul meu nu a avut manere incalzite, dar i-am pus ulterior.

Link to post
Share on other sites

Ce ma intereseaza este ce probleme mecanice poate sa aibe, la ce ar trebui sa fiu atent cand imi cumpar motocicleta, si pur si simplu pareri de la persoane care cunosc sau chiar poseda motocicleta.

 

Au fost ceva recall-uri pe model. Cu seria de cadru poți verifica la orice dealer BMW dacă motocicleta a efectuat recall-urile care o vizau.

 

În rest:

 

- Să nu fie probleme raportate în bord.

- Roata spate să nu aibă joc și nici grupul (angrenajul final dintre cardan și roata spate), dar asta se poate verifica doar la un service.

- Să nu fie probleme raportate în bord (am mai zis?).

- ABS-ul și ESA (dacă are) să fie funcționale.

- Să nu aibă probleme în nicio treaptă de viteză, de verificat mai ales a 2-a, a 3-a și a 4-a.

Aceste aspecte sunt importante întrucât piesele la BMW sunt scumpe, iar o reparație relativ minoră poate să coste destul de mult.

 

Caracteristici pe care trebuie să le iei în considerare despre model:

  • Este o motocicletă grea. Nu se simte deloc în mers, ci pe loc și la manevre cu viteză redusă.
  • Ampatamentul foarte mare (mai mare chiar ca la S) înseamnă stabilitate pe curbe și-n linie dreaptă, dar agilitate redusă la schimbări de direcție.
  • Cutia de viteze, deși precisă, este... lipsită de rafinament.
Link to post
Share on other sites

 

Link to post
Share on other sites

Buna seara

 

Am testat zilele acestea un BMW r1100s pe care vreau sa il cumpar.Daca se poate sa aflu mai multe informatii despre acest model,ma intereseaza partile negative in special.Este un model 1998 fara abs 67500KM .Proprietarul nu a putut sa imi dea foarte multe informatii de ordin tehnic(Ex tipul de ulei ,curele schimbate,reglaj de supape etc),el stie ca se duce o data pe an la garaj lasa motorul cind este gata il suna sa vina sa o ia. :rusinica:

 

Multumesc o seara buna va doresc!

Salut,detin un R1100s si sunt foarte multumit de el.Este o motoreta puternica,fiabila care se aseaza la drum impecabil.Este destul de grea insa se poate conduce destul de sportiv!Ambreajul este unul uscat(ca la masini)Al meu a fost schimbat la mototehnica de fostul proprietar iar pe factura apare suma astronomica de 4.900lei (49 de milioane)supapele de regleaza la fiecare 10.000km iar uleiul depinde de preferinte:15w50 motorex sau motul.Trebuie verificat mereu,consumul de ulei fiind maricel.Daca vrei mai multe detalii,pe privat!

Link to post
Share on other sites

Buna dimineata. De 2 zile sunt si eu fericitul posesor al unei bawareze - K1600GTL. Dupa ce trece euforia si aburii alcoolului poate apuc sa ii fac si poze

Deocamdata un singur lucru vreau sa schimb la ea si anume sa ii moentez un engine-guard(crash-bar). Desi Wunderlich (link) nu mi se par frumoase, par cele mai solide din cite am vazut. Daca aveti idei de crash-bar bun si mai ieftin dati-mi un semn va rog. Auzisem de niste baieti din Brasov care ar fabrica dar nu am nici cea mai vaga idee cine sunt. Orice informatie este binevenita.

Mersi, Radu

Edited by guzmanelu
Link to post
Share on other sites

Deocamdata un singur lucru vreau sa schimb la ea si anume sa ii moentez un engine-guard(crash-bar). Desi Wunderlich (link) nu mi se par frumoase, par cele mai solide din cite am vazut. Daca aveti idei de crash-bar bun si mai ieftin dati-mi un semn va rog. Auzisem de niste baieti din Brasov care ar fabrica dar nu am nici cea mai vaga idee cine sunt. Orice informatie este binevenita.

 

Sa-l stapanesti sanatos!

 

Dar iti iei un tourer "de lux" la o firma premium si vrei sa-i pui accesorii de la "niste baieti"? :D

Am vazut ca exista si originale BMW mai discrete decat cele de la Wunderlich si, daca nu ma insel, cu vreo 100€ mai ieftine, intreaba la un dealer BMW.

 

Avem si topic dedicat seriei K1600: /index.php?/topic/590630-bmw-k1600-gtgtl/

Link to post
Share on other sites

Salut, am inteles ca s-a schimbat personalul de service de la Bavaria, acum mecanic este un tip pe nume Romeo . Stie cineva daca mai sunt profi lucrarile la Bavaria sau sa apelez la cei de la Mototehnica ?

Link to post
Share on other sites

http://advrider.com/index.php?threads/r1100gs-speedometer-cable-alternative-found.450712/

 

Cablul de la vitezometru se potriveste de la Goldwing din '84; e ceva mai lung dar e bine daca ai si inaltat ghidonul cu oarecat.. Si cica e si mai lesne, da nu am stat sa compar preturile :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...