PUTZUBIKER Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 SALUTARI si RESPECT DOMNILOR SUNT SI EU MANDRU POSESOR DE BMW K 75S SI CUM TOT TIMPUL SUNT CU CAPUL IN NORI AM PIERDUT CAPACELUL DE PE PARTEA DREAPTA A MOTORULUI (PE UNDE SE PUNE ULEIUL) MA PUTETI AJUTA DOMNIILE VOASTRE CU ACEASTA MICA PIESA SAU DACA STITI UN BMW SERIA K CARE SE DEZMEMBREAZA SA-MI POT PROCURA SI EU ACEST CAPAC. MULTUMIRI ANTICIPATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 is extrem de rare k-urile, si cine are n u cred ca le dezmembreaza; mai bine du-te la reprezentanta si ia unul, n-a fii un cap de tara pretu' ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Ce parere aveti despre K 1300 R ? Salut, De vreun an ma dau cu o Africa Twin din 92 cu care am facut 10000km, asta este primul meu motor si a suportat nenumarate abuzuri. Datorita faptului ca vreau ceva mai mult, ma uit cu jind si admiratie la K 1300 R, pentru mers prin Bucuresti si pentru un drum ici-colo pana la Burgas sau Grecia. Din discutiile pe care le-am avut cu diversi posesori de k 1200 R motorul e superb si se comporta excelent, iar pentru inaltimea mea 1.93 chiar si la drum lung, parbrizul "sport" este suficient de "protector". De K 1300 nu am vorbit cu nimeni. Ma intereseaza parerea voastra si ce puteti sa-mi spuneti despre K 1200 R vs. K 1300 R. Ceva probleme? Lucruri de care sa ma feresc? Am citit tot topicul, am inteles ca sunt probleme cu AB, dar ca Tibi e un baiat exceptional. Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) Ce parere aveti despre K 1300 R ? Salut, De vreun an ma dau cu o Africa Twin din 92 cu care am facut 10000km, asta este primul meu motor si a suportat nenumarate abuzuri. Datorita faptului ca vreau ceva mai mult, ma uit cu jind si admiratie la K 1300 R, pentru mers prin Bucuresti si pentru un drum ici-colo pana la Burgas sau Grecia. Din discutiile pe care le-am avut cu diversi posesori de k 1200 R motorul e superb si se comporta excelent, iar pentru inaltimea mea 1.93 chiar si la drum lung, parbrizul "sport" este suficient de "protector". De K 1300 nu am vorbit cu nimeni. Ma intereseaza parerea voastra si ce puteti sa-mi spuneti despre K 1200 R vs. K 1300 R. Ceva probleme? Lucruri de care sa ma feresc? Am citit tot topicul, am inteles ca sunt probleme cu AB, dar ca Tibi e un baiat exceptional. Multumesc, Vampi Salut...cu K1300R am facut ride test in Germania. La 1.85 am stat super si cred ca la inaltimea ta nu este problema,are frane super si motorul e cam brutal dar dupa ce te obisnuiesti un pic cu el e poiezie .Placerea cea mai mare este in curbele medii spre mici unde exceleaza iar in cele "ac de par" un pic mai greu dar totul intr-o senzatie de siguranta maxima. Dupa citeva minute de condus eram deja in extaz si cu labele pe jos (genunchii).So dak ma intrebi pe mine motoreta asta este super ptr cei care vot o mobra mai "barbateasca", calitate premium,frane de exceptie si ciclistica la fel. Iti las un link unde poti spicui cite ceva de K12\K13 de la BMW,succes PS. cred ca va fi alegerea mea ptr next moto... http://www.bmwk1200s.com/forum/ Editat August 10, 2009 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 putzubiker:ia legatura cu userul mishu_canishu si poate te ajuta el cu piesa de care ai nevoie,,numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Ce parere aveti despre K 1300 R ? Datorita faptului ca vreau ceva mai mult, ma uit cu jind si admiratie la K 1300 R, pentru mers prin Bucuresti si pentru un drum ici-colo pana la Burgas sau Grecia. Din discutiile pe care le-am avut cu diversi posesori de k 1200 R motorul e superb si se comporta excelent, iar pentru inaltimea mea 1.93 chiar si la drum lung, parbrizul "sport" este suficient de "protector". De K 1300 nu am vorbit cu nimeni. Dupa parerea mea K12(3)00R este super motocicleta. De probleme tehnice "clasice" nu am auzit; singura "problema" ampatamentul ceva mai mare si implicit o mica retinere la manevrabilitate in curbe stranse dar se compenseaza in liniile drepte. Ce nu imi place mie la ea: protectia la vant minima, chiar si cu acel parbriz (mai ales la inaltimea ta)si capacitate mica de carat bagaje (sidecase-urile originale desi arata f bine, sunt f mici iar unele de la alta firma cred ca nu arata prea bine). O alta problema ar fi... pretul, mai ales ca are destule optionale scumpe si toate sunt tentante (ABS, ASC, ESA, computer etc etc) dar tot ce e bun pe lumea asta costa. In rest, totul de top! Pt protectie la vant ceva mai buna si daca iei second hand, poti lua in calcul si K1200R Sport (semicarenat). Cam pacat insa sa iei o asa motocicleta doar pt show-off in Bucuresti, sa te dai pe Magheru intre 2 semafoare cu 160cp. Dar daca zici ca mai scapi si un drum pana in BG/GR... Vlad Mesaj completat Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW. Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth. http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Dupa parerea mea K12(3)00R este super motocicleta. De probleme tehnice "clasice" nu am auzit; singura "problema" ampatamentul ceva mai mare si implicit o mica retinere la manevrabilitate in curbe stranse dar se compenseaza in liniile drepte. Daca vreau sa ma dau pe curbe imi iau KTM superduke sau Ducati. Ce nu imi place mie la ea: protectia la vant minima, chiar si cu acel parbriz (mai ales la inaltimea ta)si capacitate mica de carat bagaje (sidecase-urile originale desi arata f bine, sunt f mici iar unele de la alta firma cred ca nu arata prea bine). Pentru deplasari "serioase" ma gandesc la altceva, desi au facut prietenii mei juma de Europa cu Busa, Intruder-ul sau EN-ul. Cam pacat insa sa iei o asa motocicleta doar pt show-off in Bucuresti, sa te dai pe Magheru intre 2 semafoare cu 160cp. Dar daca zici ca mai scapi si un drum pana in BG/GR... Pai nu o iau pentru show-off, o iau pentru mine. Cat despre Magheru si semafoare, totusi, am 37 de ani. Vlad Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Salutari domnilor, ma bate gindul sa dau africana si sa ma fac BMW-ist imi place foarte mult modelul K 1100 lt, o mare rugaminte am si eu la domniile voastre cu niste detalii amanuntite despre acest model , care a avut si care are . cu multumiri anticipate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vainamoinen Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Buna ziua domnilor, Sunt un proaspat posesor de harley(am un sportster de 1200) dar se pare treaba ca parca nu imi sta bine in imaginea asta. As fi vrut ceva mai multe posibilitati de a pune si cara bagaje, mai multa protectie la vant, abs, mai putine vibratii, mai putin zgomot, manere incalzite. As avea posibilitatea sa imi schimb motorul pe un bmw r 1200 st aproape nou(nu stiu anul cred ca 2006 si cu vreo 17000 de km la bord). Ce parere aveti de acest model? Mentionez ca vreau motor pentru calatorii medii si lungi pe autostrada cu nevasta si bagaje dupa mine.Ma intreb daca st-ul poate face acest lucru oferind si o doza decenta de comfortpt mine si pasager. Multumesc mult si astept raspunsurile voastre! P.S.Am mai luat in calcul si posibilitatea unui bmw r 1150 rt(cel de 1200 e prea scump pt mine acum).Insa pentru modelul asta ar trebui sa astept sa apara unul in show-room. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel1 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Va salut...as avea nevoie si eu de un sfat...am un BMW r 850,motor boxer cu catalizator si injectie si e foarte silentios si cum e criza si nu dispun de o toba aftermarket as dori sa-i gauresc finala la toba,cineva imi spunea ca daca motorul e prevazut cu catalizator sa nu umblu la toba dar totusi...se poate intampla ceva??Ast raspuns...MULTUMESC Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Fii atent ce faci, daca dai gauri in toba o sa scazi foarte mult valoarea de revanzare la R. Pe de alta parte e destul de safe, catalizatorul se afla sub cricul central, e destul de greu sa ajungi la el cu burghiul. Nu distruge un motor perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Va salut...as avea nevoie si eu de un sfat...am un BMW r 850,motor boxer cu catalizator si injectie si e foarte silentios si cum e criza si nu dispun de o toba aftermarket as dori sa-i gauresc finala la toba,cineva imi spunea ca daca motorul e prevazut cu catalizator sa nu umblu la toba dar totusi...se poate intampla ceva??Ast raspuns...MULTUMESC Anticipat! de ce sa faci o prostie ca asta? de ce sa strici un motor bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Sunt un proaspat posesor de harley(am un sportster de 1200) dar se pare treaba ca parca nu imi sta bine in imaginea asta. As fi vrut ceva mai multe posibilitati de a pune si cara bagaje, mai multa protectie la vant, abs, mai putine vibratii, mai putin zgomot, manere incalzite. As avea posibilitatea sa imi schimb motorul pe un bmw r 1200 st aproape nou(nu stiu anul cred ca 2006 si cu vreo 17000 de km la bord). Ce parere aveti de acest model? Mentionez ca vreau motor pentru calatorii medii si lungi pe autostrada cu nevasta si bagaje dupa mine.Ma intreb daca st-ul poate face acest lucru oferind si o doza decenta de comfortpt mine si pasager. P.S.Am mai luat in calcul si posibilitatea unui bmw r 1150 rt(cel de 1200 e prea scump pt mine acum).Insa pentru modelul asta ar trebui sa astept sa apara unul in show-room. Salut! Tu parca ai mai postat p-aici intreband de alte modele BMW pe care pareai gata sa le cumperi... si acum ai Harley?? R1200ST este o super motocicleta dupa parerea mea in ciuda controversatului design al partii frontale (mie imi place). Este exact motocicleta care dupa parerea mea lispeste acum din programul BMW: un sport-touring boxer. De partea tehnica si motor nu mai este de discutat: totul de nota zece, motor puternic (110cp) si economic, frane, suspensii totul de top. Este clar ca are si "gene sportive" asa ca o sa gasesti un ghidon ceva mai sport si o pozitie a genunchilor mai ascutita, probeaza neaparat inainte de achizitie. In rest, pt touring inclusiv cu pasager, totul ok. Sei comode, sarcina utila mare, autonomie buna, protectia la vant cred ca este ok mai ales daca ridici parbrizul sau la nevoie cumperi unul mai mare, cutii laterale foarte incapatoare (originale, altele nu as lua in calcul) si la care poti cumpara utilele genti interioare, poate are deja si un topcase sau macar puntea sustinatoare sa poti pune un rollbag. Cam toate ar trebui sa aiba ABS, manere incalzite, cric central, computer de bord. Ideal ar fi daca ar avea si ESA. Mie imi place foarte mult... O iau clar in calcul ca urmatoarea motocicleta. R1150RT e mai comod pt touring dar e deja din alta genratie... Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Va salut...as avea nevoie si eu de un sfat...am un BMW r 850,motor boxer cu catalizator si injectie si e foarte silentios si cum e criza si nu dispun de o toba aftermarket as dori sa-i gauresc finala la toba,cineva imi spunea ca daca motorul e prevazut cu catalizator sa nu umblu la toba dar totusi...se poate intampla ceva??Ast raspuns...MULTUMESC Anticipat! Lasa cat-ul la loc,scoate finala si aici ai doua optiuni : prelungesti cu o finala auto usoara si mica sau pur si simplu prelungesti cu o bucata tzeava. Nu da gauri in finala stock pentru ca e pacat de ea. In orice caz,din cauza muflerului primar (sau daca vrei sa-i zici cat) indiferent ce toba pui mare smecherie in schimbarea sunetului nu o sa observi . Mai ales la R 11XX/R850 R care dupa parerea mea au un sunet foarte placut si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel1 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 OK multumesc mult de raspunsuri...pana la urma am sa las asa "original".Salutari la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Buna, Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti, multumesc, Viorel, 0723409772 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 As verifica intai tot traseul aprinderii si mai ales pozitia placii pe care stau senzorii Hall. Apoi daca "tumburusul" de la fulia care antreneaza cureaua alternatorului se afla la locul lui. Incearca aici pentru un Motronic SH: http://motorworks.co.uk/bmw/products/produ...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Ala de pe stanga n-are a face cu Motronicul, este TPS (throttle position sensor) si se regleaza usor (e pe advrider o chestie). Si daca e stricat,nu costa foarte mult,pana in 100 EUR. E Bosch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Buna,Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti, multumesc, Viorel, 0723409772 nu te agita sa cumperi nimic inca ce ai facut ultima data inainte sa nu mai mearga bine motorul? detaliaza si poate te ajutam sa ii dai de cap. primu lucru - cablu de acceleratie de pe partea dreapta, sta asezat unde ii locul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Buna,Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti, multumesc, Viorel, 0723409772 Nu am umblat la nimic, dupa ce am ajuns la intilnirea de la Risnov wk-dul trecut am plecat in dupa citeva ore si am observat un mers ciudat, apoi dupa ce s-a incalzit a inceput sa dea rateuri in esapament si am stiut ca nu mai este la punct, scinteia este dupa PMS, pentru ca miroase si a benzina nearsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Nu am umblat la nimic, dupa ce am ajuns la intilnirea de la Risnov wk-dul trecut am plecat in dupa citeva ore si am observat un mers ciudat, apoi dupa ce s-a incalzit a inceput sa dea rateuri in esapament si am stiut ca nu mai este la punct, scinteia este dupa PMS, pentru ca miroase si a benzina nearsa. Pot fi mai multe cauze... Daca pornesti cu motorul rece, se incalzesc la fel cilindrii dupa sa zicem 3 minute de functionare? pune mana pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Mirosul de benzina (nearsa) poate veni si de la furtunul de retur. De fiecare data cand alimentez ca gaina (read full full) se scurge benzina pe retur. De asemenea poate veni si de la un quick disconnect bulit. Nu stiu insa daca 1100RT are quick disconnect la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Mirosul de benzina (nearsa) poate veni si de la furtunul de retur. De fiecare data cand alimentez ca gaina (read full full) se scurge benzina pe retur. De asemenea poate veni si de la un quick disconnect bulit. Nu stiu insa daca 1100RT are quick disconnect la rezervor. Benzina nearsa poate fi de la: reglaj necorespunzator al valvelor, putin probabil sa se intample dintr-o data sonda lambda sau potentiometru CO2 stricat desincronizarea evidenta a cilindrilor - poate fi de la cablu de acceleratie asezat necorespunzator, un cilindru il duce si pe celalalt care primeste mai multa benzina decat are nevoie bobina care nu asigura scanteie suficienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Benzina nearsa poate fi si de la: There you go! Fixed it for ya. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Salut M-ar interesa parerea voastra daca cunoasteti modelele la care ma gandesc. Sunt in dubiu intre a cumpara un scuter nou sau un BMW la mana a doua. Scopul este pur practic. Undeva la 40 km pe zi de acasa la munca pentru cel putin 2 ani de zile. Asadar, in bugetul alocat scuterului, initial, am gasit ceva modele K 75, R80 sau K100 din '85 -'89cu un kilometraj cuprins intre 40 si 115 mii km. Cum diferenta de pret este mica raportata la numarul de kilometri bineinteles ca ma gandesc la un kilometraj mai mic. Motorul nu il iau sa il hingheresc, o sa schimb toate cele la timp, ma intereseaza strict dpdv al fiabilitatii si ceva sfaturi daca este cazul la ce sa fiu atent in momentul cumpararii. Va multumesc. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.