Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna,

Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti,

multumesc, Viorel, 0723409772

nu te agita sa cumperi nimic inca :blink:

 

ce ai facut ultima data inainte sa nu mai mearga bine motorul? detaliaza si poate te ajutam sa ii dai de cap.

 

primu lucru - cablu de acceleratie de pe partea dreapta, sta asezat unde ii locul lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna,

Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti,

multumesc, Viorel, 0723409772

 

Nu am umblat la nimic, dupa ce am ajuns la intilnirea de la Risnov wk-dul trecut am plecat in dupa citeva ore si am observat un mers ciudat, apoi dupa ce s-a incalzit a inceput sa dea rateuri in esapament si am stiut ca nu mai este la punct, scinteia este dupa PMS, pentru ca miroase si a benzina nearsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la nimic, dupa ce am ajuns la intilnirea de la Risnov wk-dul trecut am plecat in dupa citeva ore si am observat un mers ciudat, apoi dupa ce s-a incalzit a inceput sa dea rateuri in esapament si am stiut ca nu mai este la punct, scinteia este dupa PMS, pentru ca miroase si a benzina nearsa.

Pot fi mai multe cauze...

 

Daca pornesti cu motorul rece, se incalzesc la fel cilindrii dupa sa zicem 3 minute de functionare? pune mana pe ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mirosul de benzina (nearsa) poate veni si de la furtunul de retur. De fiecare data cand alimentez ca gaina (read full full) se scurge benzina pe retur. De asemenea poate veni si de la un quick disconnect bulit. Nu stiu insa daca 1100RT are quick disconnect la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mirosul de benzina (nearsa) poate veni si de la furtunul de retur. De fiecare data cand alimentez ca gaina (read full full) se scurge benzina pe retur. De asemenea poate veni si de la un quick disconnect bulit. Nu stiu insa daca 1100RT are quick disconnect la rezervor.

Benzina nearsa poate fi de la:

 

  • reglaj necorespunzator al valvelor, putin probabil sa se intample dintr-o data
  • sonda lambda sau potentiometru CO2 stricat
  • desincronizarea evidenta a cilindrilor - poate fi de la cablu de acceleratie asezat necorespunzator, un cilindru il duce si pe celalalt care primeste mai multa benzina decat are nevoie
  • bobina care nu asigura scanteie suficienta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

M-ar interesa parerea voastra daca cunoasteti modelele la care ma gandesc. Sunt in dubiu intre a cumpara un scuter nou sau un BMW la mana a doua. Scopul este pur practic. Undeva la 40 km pe zi de acasa la munca pentru cel putin 2 ani de zile. Asadar, in bugetul alocat scuterului, initial, am gasit ceva modele K 75, R80 sau K100 din '85 -'89cu un kilometraj cuprins intre 40 si 115 mii km. Cum diferenta de pret este mica raportata la numarul de kilometri bineinteles ca ma gandesc la un kilometraj mai mic. Motorul nu il iau sa il hingheresc, o sa schimb toate cele la timp, ma intereseaza strict dpdv al fiabilitatii si ceva sfaturi daca este cazul la ce sa fiu atent in momentul cumpararii.

 

Va multumesc.

 

Bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sa iei scuter sau BMW, asta n-as sti sa spun, mai ales ca tu ai un HD. Despre R80/7 am auzit intotdeauna lucruri bune, insa, fiind vorba de carburatoare, parca nu m-as lega la cap cu asa ceva pentru facut naveta. K100/75, pe de alta parte, suna foarte bine pentru aplicatia ta, mai ales in configuratie RT si cu ABS. Stiu doar ca trebuie sa fii atent la fiecare 30.000-40.000km sa ungi spline-urile (scuze, nu stiu traducerea in romana) si sa n-o lasi pe cricul lateral. In rest, benzina, ulei si ocazionalul simering imbatranit care incepe sa planga :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina nearsa poate fi de la:

 

  • reglaj necorespunzator al valvelor, putin probabil sa se intample dintr-o data
  • sonda lambda sau potentiometru CO2 stricat
  • desincronizarea evidenta a cilindrilor - poate fi de la cablu de acceleratie asezat necorespunzator, un cilindru il duce si pe celalalt care primeste mai multa benzina decat are nevoie
  • bobina care nu asigura scanteie suficienta?

 

Salut,

motocicleta este la reprezentanta din Brasov, dar din pacate nu au reusit sa-i faca o testarepentru ca nu au inca versiunea din 1994. Au reglat supapele, sincronizat injectia, schimbat bujiile si nu sa- imbunatatit nimic, urmeaza sa incocuiasca fisele si sa verifice injectoarele. Ma gindeam sa va rog daca aveti un set de injectoare care functioneaza sa le probez pe motor ca sa nu comand degeaba unele noi, ma poate ajuta cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

motocicleta este la reprezentanta din Brasov, dar din pacate nu au reusit sa-i faca o testarepentru ca nu au inca versiunea din 1994. Au reglat supapele, sincronizat injectia, schimbat bujiile si nu sa- imbunatatit nimic, urmeaza sa incocuiasca fisele si sa verifice injectoarele. Ma gindeam sa va rog daca aveti un set de injectoare care functioneaza sa le probez pe motor ca sa nu comand degeaba unele noi, ma poate ajuta cineva?

injectoarele se pot si testa... vezi in manual parca era scris, in nu stiu cate impulsuri trebuie sa treaca nu mai stiu cati ml de gaz.

 

wtf, ce testare? de coduri de erori? aia o faci cu un LED si o rezistenta; masoara la un atelier auto dotat cu aparat ce masoara nivelul de CO2 din gaze, trebuie sa fie 1,8% din volum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

injectoarele se pot si testa... vezi in manual parca era scris, in nu stiu cate impulsuri trebuie sa treaca nu mai stiu cati ml de gaz.

 

wtf, ce testare? de coduri de erori? aia o faci cu un LED si o rezistenta; masoara la un atelier auto dotat cu aparat ce masoara nivelul de CO2 din gaze, trebuie sa fie 1,8% din volum.

 

buna, am gasit sa cumpar un calculator SH, stie cineva cit costa asa ceva? ma intreaba respectivul cit vreau sa dau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,aveti idee ce cauza ar putea avea o incarcare slaba la un r1150 gs?

Este exclusa cureaua ,deoarece asa incarca si inainte sa o schimb,si atunci cand am schimbat-o am intins-o cu cheie dinamometrica exact cum scrie la carte.

Deci imi incarca sub 13 volti,aprox 12,8.

Nu am consumatori exagerati ,xenoanele consumand mai putin decat halogenele cu care era echipata original.

Bateria este noua ,pe gel ,de 19 ah.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,aveti idee ce cauza ar putea avea o incarcare slaba la un r1150 gs?

Este exclusa cureaua ,deoarece asa incarca si inainte sa o schimb,si atunci cand am schimbat-o am intins-o cu cheie dinamometrica exact cum scrie la carte.

Deci imi incarca sub 13 volti,aprox 12,8.

Nu am consumatori exagerati ,xenoanele consumand mai putin decat halogenele cu care era echipata original.

Bateria este noua ,pe gel ,de 19 ah.

Multumesc.

verifica conexiunile la baterie, sa nu fie oxidate sau murdare.

 

daca te gandesti sa schimbi regulatorul, vezi si aici, poate au o oferta mai buna decat reprezentanta.

 

http://www.euromotoelectrics.com/product_p/boalt-reg286.htm

 

de asemenea, inainte sa cumperi, incearca cu regulatorulul de pe o mobra donatoare, poate nu e el de vina.

 

la a mea sta pe 14V fix! indiferent de turatie sau consum. nu am mai auzit sa se strice regulatorul de tensiune la boxere, niciodata.

 

incearca si cu o alta baterie inainte sa incerci regulatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt moment publicitar: De vanzare filtru de aer K&N SH for 2 valve boxer. Lista modelelor la care s-ar potrivi se afla aici. Filtru a fost folosit un sezon si este in buna stare, adica neimacsit dar cu urme vizibile de filtrare, semn ca isi face treaba. La cerere ii pot face si poze. Pretul este de 40 euro, exclusiv transportul ce se poate face in tara cu plata ramburs. Detalii PM sau 0746646077.

Editat de Jawa Script
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa schimb R-ul pe un K. Mai precis, un K75 (preferabil) sau 100, neaparat RT. Daca se simte cineva, sariti cu ofertele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in primul rand, deoarece vreau un motor fara vibratii. Apoi, vreau sa nu ma mai ploua, sa nu-mi mai fie frig si sa am radio. Mai vreau confort si mai mare, inclusiv ca bagaje, un motor la care sa nu fie nevoie sa umblu la valve, pasagera sa stea ultra-confortabil si o economie de bani. In plus, nu prea fac km pe off-road deoarece vaca e mult prea mare si prea grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in primul rand, deoarece vreau un motor fara vibratii. Apoi, vreau sa nu ma mai ploua, sa nu-mi mai fie frig si sa am radio. Mai vreau confort si mai mare, inclusiv ca bagaje, un motor la care sa nu fie nevoie sa umblu la valve, pasagera sa stea ultra-confortabil si o economie de bani. In plus, nu prea fac km pe off-road deoarece vaca e mult prea mare si prea grea.

 

Cu vibratiile te inteleg, cu radio clar da (si eu imi doresc)...

 

Nu prea te inteleg cu valvele alea... ce e asa greu? eu le fac la service-ul de 10k km...

 

uzunu, 31aug 2009: "Totusi, un K este mai pretentios la mentenanta decat un R, ai mai multe chestii care se pot strica, valvele se regleaza dificil, ai racire cu apa etc" Deci?

 

Vrei sa zici ca pe un RT d-ala pui bagaje mai multe decat pe GS? Cum naiba? GS-ul parca este facut pt asa ceva...

Si pasagera nu sta bine pe GS? Cu protectia la apa/vant inteleg ca ar fi ceva diferenta... dar pe ce frig vrei sa mergi? Nu te induri la un moment dat sa inchei sezonul? Eu unul sunt impacat cu ideea ca noiembrie-martie am alte preocupari decat moto...

 

Si cred ca o sa duci dorul, mai ales in Ro, al capacitatilor enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in primul rand, deoarece vreau un motor fara vibratii. Apoi, vreau sa nu ma mai ploua, sa nu-mi mai fie frig si sa am radio. Mai vreau confort si mai mare, inclusiv ca bagaje, un motor la care sa nu fie nevoie sa umblu la valve, pasagera sa stea ultra-confortabil si o economie de bani. In plus, nu prea fac km pe off-road deoarece vaca e mult prea mare si prea grea.

 

 

ia 1200 gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' vrea sa faca economie de bani (K-ul ala fiind ceva mai ieftin) si tu ii zici sa ia GSA? :cheers:

Sau o dai pe a ta la super-oferta?

 

 

o sa.i para rau ca renunta la animal

pentru un amarat de radio

pe a mea daca criza avanseaza o duc la leasing inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRul e inca accidentat si in iarna asta nu cred ca voi fi in stare sa-l repar. On the other hand, de cand am vazut K1200 LT al lui florad am ramas extrem de impresionat. Va vine sa credeti sau nu, dar pe lista, atunci cand imi cumparam R-ul, era inclusiv un Goldwing. Inca nu sunt complet hotarat deoarece stiu ca la GSul meu nu mai are ce pica si va fi foarte reliable pe viitor. Daca ar veni cineva cu o oferta de RT care sa-mi placa si sa scot ceva bani (eu il evaluez pe al meu la 5000E, tinand cont ca este foarte bine intretinut, are toate optionalele + ceva extra-uri), cred ca l-as schimba fara sa ma uit inapoi.

 

BTW, eu merg atat timp cat nu e gheata pe jos. Iarna trecuta, pana la -5 grade doar pentru ca am avut mobra defecta pana la jumatatea lui februarie.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...