Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Buna,Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti, multumesc, Viorel, 0723409772 nu te agita sa cumperi nimic inca ce ai facut ultima data inainte sa nu mai mearga bine motorul? detaliaza si poate te ajutam sa ii dai de cap. primu lucru - cablu de acceleratie de pe partea dreapta, sta asezat unde ii locul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Buna,Am un BMW R 1100 RT din '94 la 60.000 km si de citeva zile a aparut o problema legata de functionarea motorului, pentru care va cer sfatul. Este vorba despreun mers neregulat al motorului, supraincalzirea acestuia, o scadere de putere si rateuri puternice in esapament la reducere. Am banuit la inceput ca sunt de vina bujiile, pe care le-am inlocuit apoi fisele, dar cred ca pina la unrma este vina centralei de gestionare a injectiei, plasata pe partea stinga exterioara injectiei, care da scinteia dupa PMS. A mai intilnit careva acest defect si stie cam cit costa o centrala noua? am facut programare la Automobile Bavaria la Brasov pentru luni si imi este frica de diagnostic. Daca are cineva aceasta componenta si vrea sa ma lase sa probez va rog sa-mi spuneti, multumesc, Viorel, 0723409772 Nu am umblat la nimic, dupa ce am ajuns la intilnirea de la Risnov wk-dul trecut am plecat in dupa citeva ore si am observat un mers ciudat, apoi dupa ce s-a incalzit a inceput sa dea rateuri in esapament si am stiut ca nu mai este la punct, scinteia este dupa PMS, pentru ca miroase si a benzina nearsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Nu am umblat la nimic, dupa ce am ajuns la intilnirea de la Risnov wk-dul trecut am plecat in dupa citeva ore si am observat un mers ciudat, apoi dupa ce s-a incalzit a inceput sa dea rateuri in esapament si am stiut ca nu mai este la punct, scinteia este dupa PMS, pentru ca miroase si a benzina nearsa. Pot fi mai multe cauze... Daca pornesti cu motorul rece, se incalzesc la fel cilindrii dupa sa zicem 3 minute de functionare? pune mana pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Mirosul de benzina (nearsa) poate veni si de la furtunul de retur. De fiecare data cand alimentez ca gaina (read full full) se scurge benzina pe retur. De asemenea poate veni si de la un quick disconnect bulit. Nu stiu insa daca 1100RT are quick disconnect la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Mirosul de benzina (nearsa) poate veni si de la furtunul de retur. De fiecare data cand alimentez ca gaina (read full full) se scurge benzina pe retur. De asemenea poate veni si de la un quick disconnect bulit. Nu stiu insa daca 1100RT are quick disconnect la rezervor. Benzina nearsa poate fi de la: reglaj necorespunzator al valvelor, putin probabil sa se intample dintr-o data sonda lambda sau potentiometru CO2 stricat desincronizarea evidenta a cilindrilor - poate fi de la cablu de acceleratie asezat necorespunzator, un cilindru il duce si pe celalalt care primeste mai multa benzina decat are nevoie bobina care nu asigura scanteie suficienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Benzina nearsa poate fi si de la: There you go! Fixed it for ya. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Salut M-ar interesa parerea voastra daca cunoasteti modelele la care ma gandesc. Sunt in dubiu intre a cumpara un scuter nou sau un BMW la mana a doua. Scopul este pur practic. Undeva la 40 km pe zi de acasa la munca pentru cel putin 2 ani de zile. Asadar, in bugetul alocat scuterului, initial, am gasit ceva modele K 75, R80 sau K100 din '85 -'89cu un kilometraj cuprins intre 40 si 115 mii km. Cum diferenta de pret este mica raportata la numarul de kilometri bineinteles ca ma gandesc la un kilometraj mai mic. Motorul nu il iau sa il hingheresc, o sa schimb toate cele la timp, ma intereseaza strict dpdv al fiabilitatii si ceva sfaturi daca este cazul la ce sa fiu atent in momentul cumpararii. Va multumesc. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Daca sa iei scuter sau BMW, asta n-as sti sa spun, mai ales ca tu ai un HD. Despre R80/7 am auzit intotdeauna lucruri bune, insa, fiind vorba de carburatoare, parca nu m-as lega la cap cu asa ceva pentru facut naveta. K100/75, pe de alta parte, suna foarte bine pentru aplicatia ta, mai ales in configuratie RT si cu ABS. Stiu doar ca trebuie sa fii atent la fiecare 30.000-40.000km sa ungi spline-urile (scuze, nu stiu traducerea in romana) si sa n-o lasi pe cricul lateral. In rest, benzina, ulei si ocazionalul simering imbatranit care incepe sa planga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Benzina nearsa poate fi de la: reglaj necorespunzator al valvelor, putin probabil sa se intample dintr-o data sonda lambda sau potentiometru CO2 stricat desincronizarea evidenta a cilindrilor - poate fi de la cablu de acceleratie asezat necorespunzator, un cilindru il duce si pe celalalt care primeste mai multa benzina decat are nevoie bobina care nu asigura scanteie suficienta? Salut, motocicleta este la reprezentanta din Brasov, dar din pacate nu au reusit sa-i faca o testarepentru ca nu au inca versiunea din 1994. Au reglat supapele, sincronizat injectia, schimbat bujiile si nu sa- imbunatatit nimic, urmeaza sa incocuiasca fisele si sa verifice injectoarele. Ma gindeam sa va rog daca aveti un set de injectoare care functioneaza sa le probez pe motor ca sa nu comand degeaba unele noi, ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Salut,motocicleta este la reprezentanta din Brasov, dar din pacate nu au reusit sa-i faca o testarepentru ca nu au inca versiunea din 1994. Au reglat supapele, sincronizat injectia, schimbat bujiile si nu sa- imbunatatit nimic, urmeaza sa incocuiasca fisele si sa verifice injectoarele. Ma gindeam sa va rog daca aveti un set de injectoare care functioneaza sa le probez pe motor ca sa nu comand degeaba unele noi, ma poate ajuta cineva? injectoarele se pot si testa... vezi in manual parca era scris, in nu stiu cate impulsuri trebuie sa treaca nu mai stiu cati ml de gaz. wtf, ce testare? de coduri de erori? aia o faci cu un LED si o rezistenta; masoara la un atelier auto dotat cu aparat ce masoara nivelul de CO2 din gaze, trebuie sa fie 1,8% din volum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 injectoarele se pot si testa... vezi in manual parca era scris, in nu stiu cate impulsuri trebuie sa treaca nu mai stiu cati ml de gaz. wtf, ce testare? de coduri de erori? aia o faci cu un LED si o rezistenta; masoara la un atelier auto dotat cu aparat ce masoara nivelul de CO2 din gaze, trebuie sa fie 1,8% din volum. buna, am gasit sa cumpar un calculator SH, stie cineva cit costa asa ceva? ma intreaba respectivul cit vreau sa dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Chris Pfeiffer, calare pe un F800R, face stunting pe cladirea BMW din MĂźnchen: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Salut,aveti idee ce cauza ar putea avea o incarcare slaba la un r1150 gs? Este exclusa cureaua ,deoarece asa incarca si inainte sa o schimb,si atunci cand am schimbat-o am intins-o cu cheie dinamometrica exact cum scrie la carte. Deci imi incarca sub 13 volti,aprox 12,8. Nu am consumatori exagerati ,xenoanele consumand mai putin decat halogenele cu care era echipata original. Bateria este noua ,pe gel ,de 19 ah. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Ma gandesc ca ori ai alternatorul este bulit si nu scoate destul dar cred ca mai degraba releul de incarcare are ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Salut,aveti idee ce cauza ar putea avea o incarcare slaba la un r1150 gs?Este exclusa cureaua ,deoarece asa incarca si inainte sa o schimb,si atunci cand am schimbat-o am intins-o cu cheie dinamometrica exact cum scrie la carte. Deci imi incarca sub 13 volti,aprox 12,8. Nu am consumatori exagerati ,xenoanele consumand mai putin decat halogenele cu care era echipata original. Bateria este noua ,pe gel ,de 19 ah. Multumesc. verifica conexiunile la baterie, sa nu fie oxidate sau murdare. daca te gandesti sa schimbi regulatorul, vezi si aici, poate au o oferta mai buna decat reprezentanta. http://www.euromotoelectrics.com/product_p/boalt-reg286.htm de asemenea, inainte sa cumperi, incearca cu regulatorulul de pe o mobra donatoare, poate nu e el de vina. la a mea sta pe 14V fix! indiferent de turatie sau consum. nu am mai auzit sa se strice regulatorul de tensiune la boxere, niciodata. incearca si cu o alta baterie inainte sa incerci regulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) Scurt moment publicitar: De vanzare filtru de aer K&N SH for 2 valve boxer. Lista modelelor la care s-ar potrivi se afla aici. Filtru a fost folosit un sezon si este in buna stare, adica neimacsit dar cu urme vizibile de filtrare, semn ca isi face treaba. La cerere ii pot face si poze. Pretul este de 40 euro, exclusiv transportul ce se poate face in tara cu plata ramburs. Detalii PM sau 0746646077. Editat Octombrie 11, 2009 de Jawa Script Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Ma gandesc sa schimb R-ul pe un K. Mai precis, un K75 (preferabil) sau 100, neaparat RT. Daca se simte cineva, sariti cu ofertele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 dar cum de te ai gandit la asta? gata cu enduro? si cum de nu r1100/1150 rt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Pai, in primul rand, deoarece vreau un motor fara vibratii. Apoi, vreau sa nu ma mai ploua, sa nu-mi mai fie frig si sa am radio. Mai vreau confort si mai mare, inclusiv ca bagaje, un motor la care sa nu fie nevoie sa umblu la valve, pasagera sa stea ultra-confortabil si o economie de bani. In plus, nu prea fac km pe off-road deoarece vaca e mult prea mare si prea grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Pai, in primul rand, deoarece vreau un motor fara vibratii. Apoi, vreau sa nu ma mai ploua, sa nu-mi mai fie frig si sa am radio. Mai vreau confort si mai mare, inclusiv ca bagaje, un motor la care sa nu fie nevoie sa umblu la valve, pasagera sa stea ultra-confortabil si o economie de bani. In plus, nu prea fac km pe off-road deoarece vaca e mult prea mare si prea grea. Cu vibratiile te inteleg, cu radio clar da (si eu imi doresc)... Nu prea te inteleg cu valvele alea... ce e asa greu? eu le fac la service-ul de 10k km... uzunu, 31aug 2009: "Totusi, un K este mai pretentios la mentenanta decat un R, ai mai multe chestii care se pot strica, valvele se regleaza dificil, ai racire cu apa etc" Deci? Vrei sa zici ca pe un RT d-ala pui bagaje mai multe decat pe GS? Cum naiba? GS-ul parca este facut pt asa ceva... Si pasagera nu sta bine pe GS? Cu protectia la apa/vant inteleg ca ar fi ceva diferenta... dar pe ce frig vrei sa mergi? Nu te induri la un moment dat sa inchei sezonul? Eu unul sunt impacat cu ideea ca noiembrie-martie am alte preocupari decat moto... Si cred ca o sa duci dorul, mai ales in Ro, al capacitatilor enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Pai, in primul rand, deoarece vreau un motor fara vibratii. Apoi, vreau sa nu ma mai ploua, sa nu-mi mai fie frig si sa am radio. Mai vreau confort si mai mare, inclusiv ca bagaje, un motor la care sa nu fie nevoie sa umblu la valve, pasagera sa stea ultra-confortabil si o economie de bani. In plus, nu prea fac km pe off-road deoarece vaca e mult prea mare si prea grea. ia 1200 gsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 ia 1200 gsa Omu' vrea sa faca economie de bani (K-ul ala fiind ceva mai ieftin) si tu ii zici sa ia GSA? Sau o dai pe a ta la super-oferta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Omu' vrea sa faca economie de bani (K-ul ala fiind ceva mai ieftin) si tu ii zici sa ia GSA? Sau o dai pe a ta la super-oferta? o sa.i para rau ca renunta la animal pentru un amarat de radio pe a mea daca criza avanseaza o duc la leasing inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 e de inteles uzunu intr un fel el are si dr 350 pentru off road,asa ca e normal ca vrea un tourer veritabil am vazut r 1100 rs la preturi bune,dar cred ca nu s chiar ce vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) DRul e inca accidentat si in iarna asta nu cred ca voi fi in stare sa-l repar. On the other hand, de cand am vazut K1200 LT al lui florad am ramas extrem de impresionat. Va vine sa credeti sau nu, dar pe lista, atunci cand imi cumparam R-ul, era inclusiv un Goldwing. Inca nu sunt complet hotarat deoarece stiu ca la GSul meu nu mai are ce pica si va fi foarte reliable pe viitor. Daca ar veni cineva cu o oferta de RT care sa-mi placa si sa scot ceva bani (eu il evaluez pe al meu la 5000E, tinand cont ca este foarte bine intretinut, are toate optionalele + ceva extra-uri), cred ca l-as schimba fara sa ma uit inapoi. BTW, eu merg atat timp cat nu e gheata pe jos. Iarna trecuta, pana la -5 grade doar pentru ca am avut mobra defecta pana la jumatatea lui februarie. Editat Octombrie 13, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.