Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, daca nu era BMW nu s-ar fi inventat motocicleta niciodata.

 

Adica se vede cu ochiul liber al unei babe de 90 de ani ca sunt in urma la orice capitol si abia acum recupereaza, dar o fac scump... si tot ei sunt cei mai buni.

 

Bine domle, cum ziceti voi, asa e, asa e, asa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ce is in urma?

 

Fac motoare din 1923. Cu arhitectura boxerului au facut tot ce se poate - sport, cruiser, touring, enduro touring, etc.

 

BMW%20R1100S%201999%20Headers%20Jerry.jpg

 

2004-R1150RrocksterC.jpg

 

R1150RT_clear.gif

 

bmw-r1100gs-sv.jpg

 

 

Din pacate segmetul de piata caruia i se adreseaza BMW-Motorrad este compus fix din "tineri pensionari" asemeni celui din prima poza. Exista si exceptii de la regula dar asta nu poate fi descris drept un...'fenomen" :alcy:

 

Eu, personal balesc dupa un R1150-1200 RT si/sau GS dar asta e alta poveste, eu sunt cu capu'

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate segmetul de piata caruia i se adreseaza BMW-Motorrad este compus fix din "tineri pensionari" asemeni celui din prima poza. Exista si exceptii de la regula dar asta nu poate fi descris drept un...'fenomen" :alcy:

 

Eu, personal balesc dupa un R1150-1200 RT si/sau GS dar asta e alta poveste, eu sunt cu capu'

Cred ca mai corect este "se adresa". Toti tinerii pensionari inca au mobrele din '80-'90 si nu prea le schimba. Asta pentru ca nu se dau asa mult cu ele. BMW este (cel putin aici) cea mai raspandita mobra pentru commuting (zi de zi la munca cu ea) urmata la mare distanta de Honda. Duminica,daca este soare,apar si gixxerele care-mi dau flit pe autostrada pana la Motoport. Pana acum nu am vazut niciun SS beemer,sunt si eu curios. Eu personal,nu m-as fi gandit niciodata la un BMW,mi se pareau urate ca dracu si nu intelegeam de ce are asa multa lume beemere. Adica stiam ca e un fel de cult insa nu stiam de la ce pornise. Plus ca nu concepeam (cum nu concep nici acum asta) ca un cult sa-mi dicteze mie cu ce mobra ma dau. Pana am facut pasul. E o mobra buna,nimic de zis insa acum nu mi-as mai lua boxer. Nu boxerul din ziua de azi,oricum. Il tin pe asta care-l am si eventual ma uit dupa un inline.Cred ca imbatranesc,devin tanar pensionar insa contrar asteptarilor,ma uit dupa un GTR1400 sau un FJR,sau un GT. Parerea mea : nu exista mobra perfecta. Cel putin eu nu am gasit-o. Cateodata am chef sa ma dau pe un tourer,cateodata pe un cruiser,cateodata pe un enduro... din pacate ar fi prea scump sa am asa multe mobre fiecare dedicate starii mele :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu STIINTA.

Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este.

cu dulapul ala in cadru cu 2 cocoase, da...

 

Fanaticii marcii BMW nu pot fi combatuti asa cum nu se pot combate nici cei religiosi.

Mergeti pe bmw ca nu se supara nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta.Mie imi place la nebunie vechiul boxer. E o opera de arta dpdv al simplicitatii. Nu cred ca se vor face vreodata mobre atat de simple si totusi complete.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? ;)

sa continui si eu cu pozele lui stifferu?

 

motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ...

Mesaj completat

Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta.

daca tie ti se pare o chestie de gust sa ai o motocicleta cu motor cat motoru de tractor intre picioare... dap... ce sa mai zic.

 

eu voiam sa subliniez eleganta tehnica a realizarii motoarelor, monstruozitati care mai si functioneaza poate sa faca oricine are bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa continui si eu cu pozele lui stifferu?

 

motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ...

Asta asa este, BOSCH facut in Japonia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anii '70, da?

Honda scotea, intr-un final, o motocicleta adevarata.

1969-honda-cb750-1.jpg

 

Kawasaki face mobre pe care doar un nebun le-ar fi calarit (in imagine, H2)

Kawasaki%20H2%20750%2072.jpg

 

Suzuki facea ce stie sa faca mai bine, commutere fara suflet (T500)

1968-Suzuki-T500-a.jpg

 

Yamaha nu producea nimic notabil (XS650)

xs1.jpg

 

Toate astea in timp ce BMW producea primul superbike al lumii. 900cc, 67CP, 230kg la plin, disc dublu pe fata, viteza maxima 200km/h.

BMW-R90S---portrait-4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea.

pai uite-te singur la rubrica de service, ca tot esti activ pe acolo, si vezi cate mobre din Eur au pb la electrica si cate polizoare? ;)

Mesaj completat

Te-ai dat vreodata cu un boxer de la BMW? de esti atat de categoric impotriva lor? ai incarcat macar sa dai o tura mai lunga si sa zici... da ma , BMW-urile is de cacao?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ...

Drept ii. Transmisiile Getrag sunt facute in Japonia. La fel si carburatoarele Bing si sistemele de injectie Bosch. Ca sa nu mai vorbim de franele Brembo. Pana si rulmentii SKF, tot in Asia sunt facuti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...