B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Da, daca nu era BMW nu s-ar fi inventat motocicleta niciodata. Adica se vede cu ochiul liber al unei babe de 90 de ani ca sunt in urma la orice capitol si abia acum recupereaza, dar o fac scump... si tot ei sunt cei mai buni. Bine domle, cum ziceti voi, asa e, asa e, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu ce is in urma? Fac motoare din 1923. Cu arhitectura boxerului au facut tot ce se poate - sport, cruiser, touring, enduro touring, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Cu ce is in urma? Fac motoare din 1923. Cu arhitectura boxerului au facut tot ce se poate - sport, cruiser, touring, enduro touring, etc. Din pacate segmetul de piata caruia i se adreseaza BMW-Motorrad este compus fix din "tineri pensionari" asemeni celui din prima poza. Exista si exceptii de la regula dar asta nu poate fi descris drept un...'fenomen" Eu, personal balesc dupa un R1150-1200 RT si/sau GS dar asta e alta poveste, eu sunt cu capu' Editat Noiembrie 20, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Din pacate segmetul de piata caruia i se adreseaza BMW-Motorrad este compus fix din "tineri pensionari" asemeni celui din prima poza. Exista si exceptii de la regula dar asta nu poate fi descris drept un...'fenomen" Eu, personal balesc dupa un R1150-1200 RT si/sau GS dar asta e alta poveste, eu sunt cu capu' Cred ca mai corect este "se adresa". Toti tinerii pensionari inca au mobrele din '80-'90 si nu prea le schimba. Asta pentru ca nu se dau asa mult cu ele. BMW este (cel putin aici) cea mai raspandita mobra pentru commuting (zi de zi la munca cu ea) urmata la mare distanta de Honda. Duminica,daca este soare,apar si gixxerele care-mi dau flit pe autostrada pana la Motoport. Pana acum nu am vazut niciun SS beemer,sunt si eu curios. Eu personal,nu m-as fi gandit niciodata la un BMW,mi se pareau urate ca dracu si nu intelegeam de ce are asa multa lume beemere. Adica stiam ca e un fel de cult insa nu stiam de la ce pornise. Plus ca nu concepeam (cum nu concep nici acum asta) ca un cult sa-mi dicteze mie cu ce mobra ma dau. Pana am facut pasul. E o mobra buna,nimic de zis insa acum nu mi-as mai lua boxer. Nu boxerul din ziua de azi,oricum. Il tin pe asta care-l am si eventual ma uit dupa un inline.Cred ca imbatranesc,devin tanar pensionar insa contrar asteptarilor,ma uit dupa un GTR1400 sau un FJR,sau un GT. Parerea mea : nu exista mobra perfecta. Cel putin eu nu am gasit-o. Cateodata am chef sa ma dau pe un tourer,cateodata pe un cruiser,cateodata pe un enduro... din pacate ar fi prea scump sa am asa multe mobre fiecare dedicate starii mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 1987 Mesaj completat Cu ce is in urma? Cu STIINTA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) 1987 Gay! Fara discutie. Acelasi an,1987 1990,insa o poza mai reprezentativa: Editat Noiembrie 20, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Ei nu e asa frumoasa ,dar dezvolta ceva caluti (195 parca) insa cui ii place sa o cumpere (si are resursele necesare) ,eu tot la japonezele mele raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Intr-adevar, concurenta a facut progrese vizibile din 87 pana in 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) 1990 Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Da, i-a pus oglinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 1970 pozele sunt alese random, doar anul e la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu STIINTA. Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Se vede clar ca ala cu Honda se inclina cu un lat de p.ula mai mult ca ala cu BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Iara incepe festivalu'. Just for the records,io mi-am iubit toate mobrele la fel. Asa ca sa nu se certe intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este. cu dulapul ala in cadru cu 2 cocoase, da... Fanaticii marcii BMW nu pot fi combatuti asa cum nu se pot combate nici cei religiosi. Mergeti pe bmw ca nu se supara nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta.Mie imi place la nebunie vechiul boxer. E o opera de arta dpdv al simplicitatii. Nu cred ca se vor face vreodata mobre atat de simple si totusi complete. Editat Noiembrie 20, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? sa continui si eu cu pozele lui stifferu? motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Mesaj completat Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta. daca tie ti se pare o chestie de gust sa ai o motocicleta cu motor cat motoru de tractor intre picioare... dap... ce sa mai zic. eu voiam sa subliniez eleganta tehnica a realizarii motoarelor, monstruozitati care mai si functioneaza poate sa faca oricine are bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 sa continui si eu cu pozele lui stifferu? motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Asta asa este, BOSCH facut in Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Io as zice China,nu Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Anii '70, da? Honda scotea, intr-un final, o motocicleta adevarata. Kawasaki face mobre pe care doar un nebun le-ar fi calarit (in imagine, H2) Suzuki facea ce stie sa faca mai bine, commutere fara suflet (T500) Yamaha nu producea nimic notabil (XS650) Toate astea in timp ce BMW producea primul superbike al lumii. 900cc, 67CP, 230kg la plin, disc dublu pe fata, viteza maxima 200km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Asta asa este, BOSCH facut in Japonia. da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea. pai uite-te singur la rubrica de service, ca tot esti activ pe acolo, si vezi cate mobre din Eur au pb la electrica si cate polizoare? Mesaj completat Te-ai dat vreodata cu un boxer de la BMW? de esti atat de categoric impotriva lor? ai incarcat macar sa dai o tura mai lunga si sa zici... da ma , BMW-urile is de cacao? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Drept ii. Transmisiile Getrag sunt facute in Japonia. La fel si carburatoarele Bing si sistemele de injectie Bosch. Ca sa nu mai vorbim de franele Brembo. Pana si rulmentii SKF, tot in Asia sunt facuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 UZUNULE ca bine leai mai ziso mia placut sa vada si ei cine sunt the best la construit motociclete super bike in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.