daniyamaha Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Ei nu e asa frumoasa ,dar dezvolta ceva caluti (195 parca) insa cui ii place sa o cumpere (si are resursele necesare) ,eu tot la japonezele mele raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Intr-adevar, concurenta a facut progrese vizibile din 87 pana in 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) 1990 Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Da, i-a pus oglinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 1970 pozele sunt alese random, doar anul e la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cu STIINTA. Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Se vede clar ca ala cu Honda se inclina cu un lat de p.ula mai mult ca ala cu BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Iara incepe festivalu'. Just for the records,io mi-am iubit toate mobrele la fel. Asa ca sa nu se certe intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Beemeru' e de departe cel mai misto in pozele din 1970. Parerea mea.Care este. cu dulapul ala in cadru cu 2 cocoase, da... Fanaticii marcii BMW nu pot fi combatuti asa cum nu se pot combate nici cei religiosi. Mergeti pe bmw ca nu se supara nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta.Mie imi place la nebunie vechiul boxer. E o opera de arta dpdv al simplicitatii. Nu cred ca se vor face vreodata mobre atat de simple si totusi complete. Editat Noiembrie 20, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Se vede. Prima motocicleta cu ABS, prima motocicleta pe injectie, furca Saxon-Motodd, prima motocicleta EURO 4 (R 1200 GS 2010), printre primele sisteme de control al tractiunii, sistem electronic de setare a suspensiei (din cate stiu, primul pe o motocicleta), primul race-ABS setabil din buton (nu cu cip ca la Fireblade). Continui? sa continui si eu cu pozele lui stifferu? motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Mesaj completat Pai tocmai ce-ti spuneam ca gusturile nu se discuta. daca tie ti se pare o chestie de gust sa ai o motocicleta cu motor cat motoru de tractor intre picioare... dap... ce sa mai zic. eu voiam sa subliniez eleganta tehnica a realizarii motoarelor, monstruozitati care mai si functioneaza poate sa faca oricine are bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 sa continui si eu cu pozele lui stifferu? motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Asta asa este, BOSCH facut in Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Io as zice China,nu Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Anii '70, da? Honda scotea, intr-un final, o motocicleta adevarata. Kawasaki face mobre pe care doar un nebun le-ar fi calarit (in imagine, H2) Suzuki facea ce stie sa faca mai bine, commutere fara suflet (T500) Yamaha nu producea nimic notabil (XS650) Toate astea in timp ce BMW producea primul superbike al lumii. 900cc, 67CP, 230kg la plin, disc dublu pe fata, viteza maxima 200km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Asta asa este, BOSCH facut in Japonia. da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 da exemplu de japoneza cu piese bosch pe ea. pai uite-te singur la rubrica de service, ca tot esti activ pe acolo, si vezi cate mobre din Eur au pb la electrica si cate polizoare? Mesaj completat Te-ai dat vreodata cu un boxer de la BMW? de esti atat de categoric impotriva lor? ai incarcat macar sa dai o tura mai lunga si sa zici... da ma , BMW-urile is de cacao? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ... Drept ii. Transmisiile Getrag sunt facute in Japonia. La fel si carburatoarele Bing si sistemele de injectie Bosch. Ca sa nu mai vorbim de franele Brembo. Pana si rulmentii SKF, tot in Asia sunt facuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 UZUNULE ca bine leai mai ziso mia placut sa vada si ei cine sunt the best la construit motociclete super bike in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) pai uite-te singur la rubrica de service, ca tot esti activ pe acolo, si vezi cate mobre din Eur au pb la electrica si cate polizoare? Mesaj completat Asa cum voi sunteti fanatici BMW eu sunt fanatic anti-BMW.. nici nu vreau sa probez una pentru ca nu-mi plac. Tu te-ai f-ute cu o femeie care nu-ti place deloc? Pur si simplu imi pare ca motociletele BMW stau foarte bine in dictionar la explicatia expresiei "din topor". Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 De fapt, hai s-o terminam pe asta repede-repejor. Zi-mi cate japoneze stii tu din vedere care sa fi trecut de 100.000km, iar eu iti zic cate BMW-uri stiu la kilometraje d'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 De fapt, hai s-o terminam pe asta repede-repejor. Zi-mi cate japoneze stii tu din vedere care sa fi trecut de 100.000km, iar eu iti zic cate BMW-uri stiu la kilometraje d'astea. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Drept ii. Transmisiile Getrag sunt facute in Japonia. La fel si carburatoarele Bing si sistemele de injectie Bosch. Ca sa nu mai vorbim de franele Brembo. Pana si rulmentii SKF, tot in Asia sunt facuti... furcile Showa da. Nu sustine emblema, sustine motocicleta, ai uitat cum ai invatat sa reglezi distributia de cand ti-ai luat GS? Si cand ai ramas in camp? E BMW ce dracu.. Vrei sa te citez acuma, nu ma infuria ca ma bag in butonul search acusica "pur si simplu nu mai am incredere in motocicleta asta sa plec la un drum lung" - iti apartin aceste vorbe sau nu? nu ma pune sa fiu meschin... Mesaj completat De fapt, hai s-o terminam pe asta repede-repejor. Zi-mi cate japoneze stii tu din vedere care sa fi trecut de 100.000km, iar eu iti zic cate BMW-uri stiu la kilometraje d'astea. numai modelul intitulat "transalp" cred ca bate la poponeata toata gama bmw.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 numai modelul intitulat "transalp" cred ca bate la poponeata toata gama bmw.. Toate Transalpurile impreuna cred ca da. Ar putea avea impreuna cam cat are 1100GS. Dar nu bag mana in foc. Acolo se invart sume de pese 100k. Mile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 si ca sa fiu meschin pana la capat o sa fac ce zice lumea ca nu se face: /index.php?...p;#entry2182317 poate mai sunt totusi useri noi care nu au vazut aceste poze... Mesaj completat + /index.php?...t&p=2185113 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.