Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Imi cam place modelul asta... voua nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Imi cam place modelul asta... voua nu? Asta este un K1200RS inainte de facelift-ul din 2001 (cand s-a trecut la ABS partial-integral si s-a imbunatatit protectia la vant prin schimbarea carenei frontale si a parbrizului). Se fabrica din 1997 si a existat in 2 variante de putere: 130cp si 98cp. (a doua din cate stiu, din motive de taxe/asigurari pt unele tari intre care si Germania) Am cochetat si eu cu ideea sa-mi iau unul si inainte sa-mi iau RS-ul actual si dupa... Insa, pe langa motorul in sine (prefer ca stil boxerul), m-au descurajat: pozitia putin aiurea (distanta cam mare intre sa si ghidon din cauza rezervorului), greutatea de cca 300kg (full), consumul mare (7L), lipsa tocase-ului original. (inca un amanunt care nu-mi place: ca si la R1100/50R si GS, volumul sidecase-ului din stanga este afectat de esapament), Recunosc, nici cei de aici de la BMW nu prea mi l-au recomandat (in general K-urile din vechea generatie pana in 2005); nu era vorba de fiabilitate. Tentante la K1200RS (pe langa alte calitati tipice BMW) mi s-au parut look-ul si puterea. Am preferat insa RS-ul boxer si n-as ezita sa trec la R1150 RS pe care l-as prefera fata de al meu pt treapta a VI-a, ABS-ul integral si twinspark pt un mers mai rafinat; in rest sunt foarte multumit de R1100RS. Ca fapt divers: Catalogul MOTORRAD Test apare anual cu teste amanuntite ale tutror motocicletelor fabricate in acel moment, punctajul maxim posibil fiind 27 (pana acum, punctajul maxmim acordat a fot 23 puncte: 1200GS si RT in 2005 si K1300GT in 2009). In editia din 2001, K1200RS obtine 15 puncte iar R1100RS (fabricat deja de 8ani) obtine 14. In editia din 2003, K1200RS obtine aceleasi 14 puncte iar R1150RS 18 puncte. K1200RS (facelift): R1150RS: Mesaj completat Scuze, era "In editia din 2003, K1200RS obtine aceleasi 15 puncte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 nu stiu ce s-a intamplat cu plasticul pt ca l-am intrebat si eu pe proprietar dar a zis ca asa l-a cumparat si el pe acte este un K 75 RT din 91 , acum daca voi stiti ca este C sau alt model asta este, inca o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 @Vlad, din cate stiu eu twin spark s-a pus ca sa elimine surging-ul, insa pe langa asta au aparut multe alte probleme. Tot mai dez vad topicuri deschise pe ukgser referitor la 1150-uri, cum ca le merge motorul rau, se plang de servo, etc. Asadar, mai nou nu inseamna neaparat mai bine , si asta se aplica dupa parerea mea si in cazul modelelor R 11xx/ R1200 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) nu stiu ce s-a intamplat cu plasticul pt ca l-am intrebat si eu pe proprietar dar a zis ca asa l-a cumparat si el pe acte este un K 75 RT din 91 , acum daca voi stiti ca este C sau alt model asta este, inca o poza Hmmm, n-as vrea sa te dezamagesc sau sa te alarmez, dar ceva e-n neregula cu ea. In primul rand, toate RT-urile au tuburile furcii negre, ale tale sunt argintii. Apoi, aripa fata nu corespunde modelului. La fel si singura oglinda pe care o ai (oglinzile la RT sunt puse pe fairing, nu pe ghidon). Asta pe langa chestiile evidente, gen far, parbriz, semnalizatoare, lipsa plasticului. La baza este un RT (discul spate si roata de 17 ma indreptatesc sa cred asta), dar toata partea fata pare sa fie luata de la un K 75 naked sau C. Cuplat cu lipsa plasticului as putea crede ca e un RT care a fost implicat intr-un accident destul de serios si apoi refacut cu furca de naked si instrumente de C sau naked. Editat Ianuarie 21, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 da, se poate si asta nu zic nu , dar el merge destul de bine si imi place asa cum este , ma refer la aripa si far, am avut si eu o oarecare retinere dar am vazut ca merge bine si cred ca i in regula, acu am cumparato si ma dau cu ea un an doi si mai vedem merci mult, si chiar imi pare bine ca imi spuneti ca sa stiu si eu cat mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 N-au nici o treaba! Asta puteai vedea simplu uitandu-te la cate o poza cu fiecare; la R1100S saua este dintr-o bucata; R1100R si R1150R au din 2 bucati si nici macar ele intre ele nu se potrivesc. merci! evident ca mi-am dat seama de diferenta dintre cele 2 modele de sa. intrebarea era insa : pot adapta la S o sa de R pentru mai mult comfort? cam asta era ideea....merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Nu stiti nici un R 1100 de dezmembrat? Nu am patit nimci sau ceva, dar as vrea sa aflu daca pe viitor mi se intampla ceva (Doamne fereste!) daca este ceva in tara sau numa pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) MOLYSLIP A60 - Pasta cu grafit avand in compozitie 60% bisulfura de molibden din primu link asta se foloseste si la canelurile de la cardan Salut, Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup? In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb? Numai bine, Florin Editat Ianuarie 24, 2010 de FLR-BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Salut,Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup? In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb? Numai bine, Florin intr-un tutorial despre r12gs din usa, la ungerea diferentialului foloseau "Honda Moly 60 Paste" - insa am vazut ca se gaseste doar in sua si e 10 dolari un tub in primavara si eu vreau sa ii curat/ung diferentialul, pana acum nu m-am hotarat ce sa ii pun, alternative se mai gasesc aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Salut,Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup? In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb? Numai bine, Florin orice vazelina ce are in continut minim 60% molibden e bun. in manual parca scrie ca trebuie uns o data la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 SALUT va deranjez cu cateva intrebari pt intretinerea unui k 75 rt din 91 1. ce ulei se pune la motorul de K 75 2. ce ulei se pune la grupul de k 75 3 ce bujii se folosesc 4 filtru de aer( daca se schimba sau daca se curata) daca mai stiti si alte operatii de intretinere va rog detalii? RESPECT PT CEI PE DOUA ROTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 1. Ulei de masina, de care-ti permiti + filtru 2. Ulei de transmisie hypoid cu specificatie API GL5. Eu prefer Castrolul. 3. Te duci la magazin si ceri in functie de cum suna motorul bujie mai calda sau mai rece 4. Probabil se schimba, cam asa e la toate bavarezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 1. Ulei de masina, de care-ti permiti + filtru2. Ulei de transmisie hypoid cu specificatie API GL5. Eu prefer Castrolul. 3. Te duci la magazin si ceri in functie de cum suna motorul bujie mai calda sau mai rece 4. Probabil se schimba, cam asa e la toate bavarezele. multumesc mult, mai as avea cateva intrebari daca nu este cu suparare cat ulei intra la motor?, la grup ?si filtru de ulei se potrivesc de la ceva masini sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 cat costa un 1200 adventure in romania? are idee cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 cat costa un 1200 adventure in romania?are idee cineva? Banuiesc ca esti interesat de pretul de nou... si banuiesc ca ti-a fost putina lene sa te uiti pe site... http://www.bmw-motorrad.ro/motorcycles/end...cal-data-6.html (pretul de acolo cred ca este pt modelul 2009 dar nu poate sa difere mult la noul model; este pretul de baza, fara ABS, ESA, cutii etc etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Banuiesc ca esti interesat de pretul de nou... si banuiesc ca ti-a fost putina lene sa te uiti pe site... http://www.bmw-motorrad.ro/motorcycles/end...cal-data-6.html (pretul de acolo cred ca este pt modelul 2009 dar nu poate sa difere mult la noul model; este pretul de baza, fara ABS, ESA, cutii etc etc) mersi, gasisem si eu dar n-am vazut ca nu toate informatiile erau acolo si ca trebuia sa inot in josul paginii. mersi. faceam o comparatie cu pretul din state/canada o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 multumesc mult, mai as avea cateva intrebari daca nu este cu suparare cat ulei intra la motor?, la grup ?si filtru de ulei se potrivesc de la ceva masini sau nu? ia 4 litri, pt motor. pt grup, nu cred ca intra mai mult de 200 ml, dar oricum bidonul e tot de un litru, asa ca bagi pana la buza. la filtre de ulei... cel mai bine mergi cu el in mana la magazin si vezi ce si cum; foarte probabil sa se potriveasca de dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 /index.php?showtopic=476328 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 GS 911 e bun doar la 1150, 1200, 800. Pana una alata, LED-ul ramane scula de test pt. 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 intrebare intrebatoare:unde gasesc o sonda de ulei pt al meu rt?[nu se mai aprinde martorul din bord]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 intrebare intrebatoare:unde gasesc o sonda de ulei pt al meu rt?[nu se mai aprinde martorul din bord]. La reprezentanta BMW, Automobile Bavaria... nici nu te-ai gandit, nu? Mesaj completat intrebare intrebatoare:unde gasesc o sonda de ulei pt al meu rt?[nu se mai aprinde martorul din bord]. La reprezentanta BMW, Automobile Bavaria... nici nu te-ai gandit, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2010 Admin Share Postat Februarie 2, 2010 De unde stii ca este de vina senzorul? Poate s-a ars becul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 poate l-a verificat ca doar nu schimba asa o piesa fara sa verifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 De unde stii ca este de vina senzorul?Poate s-a ars becul.. am verificat,bineinteles. Mesaj completat La reprezentanta BMW, Automobile Bavaria... nici nu te-ai gandit, nu? Mesaj completat La reprezentanta BMW, Automobile Bavaria... nici nu te-ai gandit, nu? m-am gandit,bineinteles,doar ca au aia niste preturi de cazi jos,{am fost acolo dupa ce mi-am cumparat balena,pt o verificare si revizie,dar... } Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.