zis_ungureanu Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Aici cred ca tine de decizia fiecaruia...Eu am dat 25 lei/litru de Castrol Actevo moto ca in poza. E drept ca fiind cutia in ulei separat puteam folosi orice alt ulei auto. Eu am invatat de-alungul timpului ca in orice motor ( auto,moto,barca..), cat de nou sau vechi ar fi, la ulei nu trebuie sa te uiti la bani. La Kawa am mers 5 ani doar pe Motul 5100, desi as fi gasit ulei mai ieftin. Si m-a dus zeci de mii de km fara sa am vreodata orice fel de problema, nici macar nu consuma intre schimburi cat sa trebuiasca sa completez. Nu trebuie aruncati banii, dar nici sa risti motorul. Eu am racire pe aer, vara nu prea e racire deloc mai ales in oras, uleiul ajunge la niste temperaturi la care cred ca diferenta de calitate poate spune multe. Dar, cum spuneam, e o chestie de decizie. NU inseamna deloc ca daca bagi ulei mai ieftin te tine motorul mai putin sau ca daca bagi mai scump ai garantia ca va merge bine. eu am bagat numai Aral elastic 20w50 la 50 lei 4 litri.Nu scrie nici un api pe nicaieri dar simplul fapt ca scrie ca e fabricat in DE ma facut sa privesc increzator.ii fac schimbul la 5000 sau si mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Execut Hard Part replici Touratech pt GS 1100 la jumatate de pret in urmatoarele culori:verde,rosu,negru,galben. Si cam care ar fi pretul exact pentru protectia de injectoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Si cam care ar fi pretul exact pentru protectia de injectoare? 50 e.Chiar ieri am livrat unul pe negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 50 e.Chiar ieri am livrat unul pe negru. Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Execut Hard Part replici Touratech pt GS 1100 la jumatate de pret in urmatoarele culori:verde,rosu,negru,galben. Suna bine. Ce materie prima folosesti (eventual cu detalii tehnice)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Pe cine intereseaza sa-mi dea un mesaj aici sau pe privat: BMW R1100RT /1996 cu ABS, 67.000KM, consumabile K&N, Iridium, schimbat clapeta dreapta, sincronizate clapetele, mici zgaraieturi la carena frontala (asa am luat-o), toate cutiile pe ea, seaua modificata. Trebuie facut schimbul de ulei si sper sa-l fac curand. Dupa 26.07 cand ma intorc din concediu. Pret 4500 E, neg. Pe mobile gasiti asa ceva pe la 4000 la care adaugati transportul si inmatriculatul si iesiti tot la 4500. Poze: PS: Vreau sa incerc si altceva... Editat Iunie 16, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Cum adica si-a facut datoria mai bine decat altele? Cum ai constatat asta? ...vlad, ti-am mai explicat si alta data, teoria asta cu uleiul folosit este veche si nu pot decit sa confirm inca o data faptul ca desi folosesc un ulei mult mai ieftin decit orice concurenta efectele sunt vizibile in continuare!..din cind in cind mai incerc si alte uleiuri care nu fac decit sa ma incurce atit financiar cit si la performante! ..am sa-ti enumar aici citeva din constatarile mele.. ..motorul meu are 135.000.km.. ..la kilometrajul asta compresia este 12/cilindru(media).. ..consumul de ulei este mult sub media minima admisa!... ..motorul este deosebit de curat la interior.. ..ttrage si merge cu uleiurile astea mult mai bine decit cu fineturi scumpe, am probat deja in mod repetat! ..nu se supraincinge nici daca il frec la 45gr la soare toata ziua! ..la 115.000km am facut un tratament cu duralube si acum chiar ca merge mult mai bine! ..etc.. ..eu nu pot obliga pe nimeni sa ma creada si nici sa faca ca si mine dar ma distreaza copios toti cei care baga in boxerul de la bmw uleiuri super fitzoase ca si cum ar vrea sa tina 1000 de ani si cind colo nimeni nu are de gind sa tina motorul respectiv mai mult de citiva ani sau nu mai mult de 50-60.000km! ...nimeni nu se gindeste sa tina motorul respectiv pt tot restul vietii!...atunci, cind se stie ca un boxer de la bmw merge si cu ulei de rapitza 50.000km, la ce se dau unii peste cap cu uleiuri de calitate ultra superioara pt motorasul lor cind in sinea lor deabia apuca sa-l vinda sau sa-si ia altul mai nou? ..cazul in care nu ai posibilitatea de a alege o varianta mai ieftina de intretinere decit cea de service-uri autorizate bmw, cum e cazul tau sau cum mai sunt citiva...sunt cazuri rare!...gindeste-te bine la ce am spus aici si ai sa vezi situatia altfel!...eu nu-mi fac griji pt ulei desi am de gind sa tin motoarele mele pe viata, tu ai de gind la fel?...motoarele mele sunt de vinzare doar asa, de forma pt ca in realitate nu prea le-as da! ..nu uita, 135.000.-km!..si am de gind sa vad pe ceasul ala 500.000!... Editat Iunie 16, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Am constatat ca acum,dupa 50.000 km Murgu incepe sa pape SEMNIFICATIV MAI PUTIN ulei. Am mers 2000 km si nivelul este acelasi ca atunci cand am pus ultima data (la 48.000). Am 51000 km acum. Nu poate decat sa ma umple de bucurie chestia asta. BTW,folosesc ulei ieftin,mineral 20W50. De departe cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Suna bine. Ce materie prima folosesti (eventual cu detalii tehnice)? Platbanda de 4 mm taiat cu laser si vopsit cu aerograful. Mesaj completat Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez. Poti sa mi l dai mie tricoul asta ca eu am dat 135 e cu tot cu transport pe "tablele astea " de la touratech care sunt sudate doar pe o parte si nu m am plans ca e doar o tabla caci mi sa rupt urechea din stanga de la prea mult bagaj. Cand am f la bavaria cu urechea cutiei de viteza rupta mi au spua asa 3500 ron carcasa cutiei de viteza 1300 ron manopera. E cunoscut defectul ce l are 1100 GS la sectiunea cadru,dar tu ai 1150 si nu ai de unde sa stii caci sa remediat defectiunea la modelul tau. Asa ca ..imi esti dator un tricou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Platbanda de 4 mm taiat cu laser si vopsit cu aerograful. Aha. Si ce duritate are otelul din care e facuta platbanda? Ceva indice, specificatii? Indoiturile si sudurile sunt facute cu aparate de precizie? Intreb si eu pentru ca e vorba de o piesa de ranforsare, care nu numai ca trebuie sa fie foarte rezistenta, dar trebuie sa fie si construita pecis; altfel risti sa faci mai mult rau decat bine (te trezesti ca in loc sa rupi urechea de pe cutie, rupi si scarita cu suport). Ce greutate au piesele facute de tine? Editat Iunie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Rt-ul il am de aproape 3 luni si 7k km, l-am desfacut o data ca sa il sincronizez si inca o data (da nu am dat jos carenele ca nu era cazul) ca sa ii schimb simeringurile in furci. In rest, numai ma dau cu el. Treaba e ca mai bine il desfaci la timp si faci revizii serioase (nu neaparat costisitoare) decat sa astepti sa se streice ceva si sa il inlocuiesti. Pana ce nu mi-am luat BMW, toata lumea zicea ca te tine mult si bine "daca ii dai ce trebuie la timp" si chiar asa e. Nici nu e asa de scump, o curea de alternator cu 25 de lei, un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan, o pompa de benzina care nu e neaparat sa se strice la tine 100 ron... In rest consumabilele... Dane,am si eu o problema ce ma tine cu motorul pe dreapta de 2 zile. Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Cand am ajuns jos motoreta nu a mai pornit la automat asa ca am pornit o intr a 2 a. Pana la Bucuresti cca150 km am crezut ca a avut timp sa se redreseze bateria dar se pare ca nu caci a 2 a zi dim nu a mai pornit Am pus o la incarcat pe redresor toata noaptea dar dimineata tot nu pornea decat alimentata de la masina cu cabluri si motorul pornit Am dus o la Varta de unde luasem bateria si acolo testerul spune ca bateria este Gut Suztag deci bateria e buna. Incercam sa pornim cu o baterie de masina de la ei si nu merge,apoi cu una de 110 v si doar cu aia mergedeci la pornire imi trebuie o baterie uriasa. Ce sa fac caci daca ma duc la bavaria sigur ma pune sa schimb alternator,releu de incarcare,baterie , electromotor si instalatie electrica in caz ca nu sunt astea .Si ca sa mascheze faptul ca nu stiu ma pune sa le cumpar pe rand ca poate reusesc sa le nimereascala timp sa para profi. Ce poate sa fie?Releul de incarcare pe unde e situat? Ma adresez tie ca vad ca nu esti plin de figuri si pari inclinat spre tehnica. Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Poti sa mi l dai mie tricoul asta ca eu am dat 135 e cu tot cu transport pe "tablele astea " Cred ca vorbim de chestii diferite. Eu te-am intrebat de "protectia" la injector,adica asta Daca tu reusesti sa vinzi chestia ai cu 50 EUR in Romania atunci esti bun. PS: niciun tricou pentru tine,am vaga impresie ca nu ai zis adevarul cand ai spus ca ai vandut una neagra. PPS: daca tot le faci,fa-le calumea.Aerograful rezista pana la prima ploaie (doar daca nu cumva ai spus in gluma ca vopsesti cu aerograful). Da-i ca lumea cu pistolul ori electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Aha. Si ce duritate are otelul din care e facuta platbanda? Ceva indice, specificatii? Indoiturile si sudurile sunt facute cu aparate de precizie? Intreb si eu pentru ca e vorba de o piesa de ranforsare, care nu numai ca trebuie sa fie foarte rezistenta, dar trebuie sa fie si construita pecis; altfel risti sa faci mai mult rau decat bine (te trezesti ca in loc sa rupi urechea de pe cutie, rupi si scarita cu suport). Ce greutate au piesele facute de tine? Au aceiasi greutate. De construit precis e construita caci o taie calculatorul. Cat despre materialul folosit nici toratechul nu da nici o indicatie. Iti spun doar ca daca iti pun piesele in mana nu exista nici o diferenta. Eu insumi mi am montat pe motor piesele facute de mine,si nu pe alea de la touratech care nu erau sudate complect,si nu numai ca am incredere in ce fac ci ca le am facut si la culuarea motoretei adica verde. Mesaj completat Cred ca vorbim de chestii diferite. Eu te-am intrebat de "protectia" la injector,adica asta Daca tu reusesti sa vinzi chestia ai cu 50 EUR in Romania atunci esti bun. PS: niciun tricou pentru tine,am vaga impresie ca nu ai zis adevarul cand ai spus ca ai vandut una neagra. PPS: daca tot le faci,fa-le calumea.Aerograful rezista pana la prima ploaie (doar daca nu cumva ai spus in gluma ca vopsesti cu aerograful). Da-i ca lumea cu pistolul ori electrostatic. Pai ai inteles gresit. Eu vand Hard Part nu protectii injectoare. E cu totul alceva. Ma bucur insa ca a remarcat cineva si protectia asta care am facut o pt mine. Mesaj completat Au aceiasi greutate.De construit precis e construita caci o taie calculatorul. Cat despre materialul folosit nici toratechul nu da nici o indicatie. Iti spun doar ca daca iti pun piesele in mana nu exista nici o diferenta. Eu insumi mi am montat pe motor piesele facute de mine,si nu pe alea de la touratech care nu erau sudate complect,si nu numai ca am incredere in ce fac ci ca le am facut si la culuarea motoretei adica verde. Mesaj completat Pai ai inteles gresit. Eu vand Hard Part nu protectii injectoare. E cu totul alceva. Ma bucur insa ca a remarcat cineva si protectia asta care am facut o pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Dane,am si eu o problema ce ma tine cu motorul pe dreapta de 2 zile.Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Cand am ajuns jos motoreta nu a mai pornit la automat asa ca am pornit o intr a 2 a. Pana la Bucuresti cca150 km am crezut ca a avut timp sa se redreseze bateria dar se pare ca nu caci a 2 a zi dim nu a mai pornit Am pus o la incarcat pe redresor toata noaptea dar dimineata tot nu pornea decat alimentata de la masina cu cabluri si motorul pornit Am dus o la Varta de unde luasem bateria si acolo testerul spune ca bateria este Gut Suztag deci bateria e buna. Incercam sa pornim cu o baterie de masina de la ei si nu merge,apoi cu una de 110 v si doar cu aia mergedeci la pornire imi trebuie o baterie uriasa. Ce sa fac caci daca ma duc la bavaria sigur ma pune sa schimb alternator,releu de incarcare,baterie , electromotor si instalatie electrica in caz ca nu sunt astea .Si ca sa mascheze faptul ca nu stiu ma pune sa le cumpar pe rand ca poate reusesc sa le nimereascala timp sa para profi. Ce poate sa fie?Releul de incarcare pe unde e situat? Ma adresez tie ca vad ca nu esti plin de figuri si pari inclinat spre tehnica. Mersi . Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu incarcarea sta la 13,9 indiferent de turatie si de consumatori. Electromotorul este in regula ca la m demontat primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Pai ai inteles gresit. Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) incarcarea sta la 13,9 indiferent de turatie si de consumatori.Electromotorul este in regula ca la m demontat primul. Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el? Mesaj completat Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat Editat Iunie 16, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 ...vlad, ti-am mai explicat si alta data... ...am de gind sa tin motoarele mele pe viata, tu ai de gind la fel? Cred ca alta data am discutat intr-adevar de ulei scump vs. ulei ieftin; aici consider ca nu mai este de discutat, fiecare avand alta parere si, cum ai si spus, alte conditii de service. Dar ce te-am intrebat eu nu are legatura cu pretul... ci pur si simplu: cum simti ca merge mai bine cu un ulei sau altul?? e cu totul altceva... Mi se pare ciudat sa zici ca merge mult mai bine cu alt tip de ulei, ca se simte altfel la mers/performante. Dar, ok, am inteles parerea ta si in acest sens. Legat de tinutul motorului pe viata... nu mi-am propus asta niciodata; tehnica mai evolueaza si pe de alta parte ma mai si plictisesc de aceeasi motocicleta. Desi motocicleta mea este acum absolut in perfecta stare si nu are nici 50.000km, cand vin din tura in Alpi o duc la BMW s-o vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu. murgule....Am inteles eu gresit.Dar unde ai citit tu ca am protectii injectoare de vanzare? Mesaj completat Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el?Mesaj completat Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat acum am venit de la service de la Caore un japonez cu care tre sa vb in engleza ca nu stie romana. Dupa ce a curatat electromotorul si a constata ca nu are nimic si ca totul merge bine a incarcat bateria si acum porneste. Cica bateria nu era incarcata,desi aia la varta arata ca e. acum cica ma costa curatarea asta 1,5 mil. Nu ma grabesc sa ii dau ca nu mi se pare curata treaba. Unde am gresit eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Editat Iunie 16, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? Cum am ajuns in ipostaza asta ingrata ,adica sa nu mi porneasca mobra vara si sa vb engleza cu un Japonez? Am vrut Sa ascult "natura" dar si sa fac economie de ce sa nu zic,ca de asta mi se pare injust sa platesc 150 ron pe un serviciu ce nu trebuia facut de la inceput. Daca eram un BMW owner inrait mi se parea ca am scapat ieftin ,scoteam cardul si gata,dar cum sunt doar"de wekend"mi se pare mult. Mai puneam 50 ron si mi luam baterie Varta de 19 amp noua. Japonezul cica platesc pt a avea experienta. Eu consider ca experienta tre sa o plateasca el ca el a facut o munca de cercetare care l va ajuta in viitor sa solutioneze mai rapid probleme de genul asta. Cica a stat 2 zile sa si dea seama ce are.Pai si daca statea 2 saptamani asta insemna ca ma costa 1000e? Gresesc eu? Mesaj completat SalutMa bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Sal. Nu pot face si eu reglajul vacumului daca tot ai aparatul asta de pe ebay si daca stam in b amandoi? eu ma tot uit de 1100 GS miercurea la arc dar nu vine nimeni sa mai impartim din m,esterelile noastre si la altii. vreau sa mi pun o toba sport. Parca nu consuma destul... Mesaj completat Hai la semnale baietii. Hai sa scap de lada asta. Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet. 1200 , 1150 , 1100,F 650 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Da si tu un pret pentru 2 perechi de 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Da si tu un pret pentru 2 perechi de 1150. Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) . Editat Iunie 17, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.