zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Rt-ul il am de aproape 3 luni si 7k km, l-am desfacut o data ca sa il sincronizez si inca o data (da nu am dat jos carenele ca nu era cazul) ca sa ii schimb simeringurile in furci. In rest, numai ma dau cu el. Treaba e ca mai bine il desfaci la timp si faci revizii serioase (nu neaparat costisitoare) decat sa astepti sa se streice ceva si sa il inlocuiesti. Pana ce nu mi-am luat BMW, toata lumea zicea ca te tine mult si bine "daca ii dai ce trebuie la timp" si chiar asa e. Nici nu e asa de scump, o curea de alternator cu 25 de lei, un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan, o pompa de benzina care nu e neaparat sa se strice la tine 100 ron... In rest consumabilele... Dane,am si eu o problema ce ma tine cu motorul pe dreapta de 2 zile. Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Cand am ajuns jos motoreta nu a mai pornit la automat asa ca am pornit o intr a 2 a. Pana la Bucuresti cca150 km am crezut ca a avut timp sa se redreseze bateria dar se pare ca nu caci a 2 a zi dim nu a mai pornit Am pus o la incarcat pe redresor toata noaptea dar dimineata tot nu pornea decat alimentata de la masina cu cabluri si motorul pornit Am dus o la Varta de unde luasem bateria si acolo testerul spune ca bateria este Gut Suztag deci bateria e buna. Incercam sa pornim cu o baterie de masina de la ei si nu merge,apoi cu una de 110 v si doar cu aia mergedeci la pornire imi trebuie o baterie uriasa. Ce sa fac caci daca ma duc la bavaria sigur ma pune sa schimb alternator,releu de incarcare,baterie , electromotor si instalatie electrica in caz ca nu sunt astea .Si ca sa mascheze faptul ca nu stiu ma pune sa le cumpar pe rand ca poate reusesc sa le nimereascala timp sa para profi. Ce poate sa fie?Releul de incarcare pe unde e situat? Ma adresez tie ca vad ca nu esti plin de figuri si pari inclinat spre tehnica. Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Poti sa mi l dai mie tricoul asta ca eu am dat 135 e cu tot cu transport pe "tablele astea " Cred ca vorbim de chestii diferite. Eu te-am intrebat de "protectia" la injector,adica asta Daca tu reusesti sa vinzi chestia ai cu 50 EUR in Romania atunci esti bun. PS: niciun tricou pentru tine,am vaga impresie ca nu ai zis adevarul cand ai spus ca ai vandut una neagra. PPS: daca tot le faci,fa-le calumea.Aerograful rezista pana la prima ploaie (doar daca nu cumva ai spus in gluma ca vopsesti cu aerograful). Da-i ca lumea cu pistolul ori electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Aha. Si ce duritate are otelul din care e facuta platbanda? Ceva indice, specificatii? Indoiturile si sudurile sunt facute cu aparate de precizie? Intreb si eu pentru ca e vorba de o piesa de ranforsare, care nu numai ca trebuie sa fie foarte rezistenta, dar trebuie sa fie si construita pecis; altfel risti sa faci mai mult rau decat bine (te trezesti ca in loc sa rupi urechea de pe cutie, rupi si scarita cu suport). Ce greutate au piesele facute de tine? Au aceiasi greutate. De construit precis e construita caci o taie calculatorul. Cat despre materialul folosit nici toratechul nu da nici o indicatie. Iti spun doar ca daca iti pun piesele in mana nu exista nici o diferenta. Eu insumi mi am montat pe motor piesele facute de mine,si nu pe alea de la touratech care nu erau sudate complect,si nu numai ca am incredere in ce fac ci ca le am facut si la culuarea motoretei adica verde. Mesaj completat Cred ca vorbim de chestii diferite. Eu te-am intrebat de "protectia" la injector,adica asta Daca tu reusesti sa vinzi chestia ai cu 50 EUR in Romania atunci esti bun. PS: niciun tricou pentru tine,am vaga impresie ca nu ai zis adevarul cand ai spus ca ai vandut una neagra. PPS: daca tot le faci,fa-le calumea.Aerograful rezista pana la prima ploaie (doar daca nu cumva ai spus in gluma ca vopsesti cu aerograful). Da-i ca lumea cu pistolul ori electrostatic. Pai ai inteles gresit. Eu vand Hard Part nu protectii injectoare. E cu totul alceva. Ma bucur insa ca a remarcat cineva si protectia asta care am facut o pt mine. Mesaj completat Au aceiasi greutate.De construit precis e construita caci o taie calculatorul. Cat despre materialul folosit nici toratechul nu da nici o indicatie. Iti spun doar ca daca iti pun piesele in mana nu exista nici o diferenta. Eu insumi mi am montat pe motor piesele facute de mine,si nu pe alea de la touratech care nu erau sudate complect,si nu numai ca am incredere in ce fac ci ca le am facut si la culuarea motoretei adica verde. Mesaj completat Pai ai inteles gresit. Eu vand Hard Part nu protectii injectoare. E cu totul alceva. Ma bucur insa ca a remarcat cineva si protectia asta care am facut o pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Dane,am si eu o problema ce ma tine cu motorul pe dreapta de 2 zile.Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Cand am ajuns jos motoreta nu a mai pornit la automat asa ca am pornit o intr a 2 a. Pana la Bucuresti cca150 km am crezut ca a avut timp sa se redreseze bateria dar se pare ca nu caci a 2 a zi dim nu a mai pornit Am pus o la incarcat pe redresor toata noaptea dar dimineata tot nu pornea decat alimentata de la masina cu cabluri si motorul pornit Am dus o la Varta de unde luasem bateria si acolo testerul spune ca bateria este Gut Suztag deci bateria e buna. Incercam sa pornim cu o baterie de masina de la ei si nu merge,apoi cu una de 110 v si doar cu aia mergedeci la pornire imi trebuie o baterie uriasa. Ce sa fac caci daca ma duc la bavaria sigur ma pune sa schimb alternator,releu de incarcare,baterie , electromotor si instalatie electrica in caz ca nu sunt astea .Si ca sa mascheze faptul ca nu stiu ma pune sa le cumpar pe rand ca poate reusesc sa le nimereascala timp sa para profi. Ce poate sa fie?Releul de incarcare pe unde e situat? Ma adresez tie ca vad ca nu esti plin de figuri si pari inclinat spre tehnica. Mersi . Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu incarcarea sta la 13,9 indiferent de turatie si de consumatori. Electromotorul este in regula ca la m demontat primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Pai ai inteles gresit. Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) incarcarea sta la 13,9 indiferent de turatie si de consumatori.Electromotorul este in regula ca la m demontat primul. Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el? Mesaj completat Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat Editat Iunie 16, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 ...vlad, ti-am mai explicat si alta data... ...am de gind sa tin motoarele mele pe viata, tu ai de gind la fel? Cred ca alta data am discutat intr-adevar de ulei scump vs. ulei ieftin; aici consider ca nu mai este de discutat, fiecare avand alta parere si, cum ai si spus, alte conditii de service. Dar ce te-am intrebat eu nu are legatura cu pretul... ci pur si simplu: cum simti ca merge mai bine cu un ulei sau altul?? e cu totul altceva... Mi se pare ciudat sa zici ca merge mult mai bine cu alt tip de ulei, ca se simte altfel la mers/performante. Dar, ok, am inteles parerea ta si in acest sens. Legat de tinutul motorului pe viata... nu mi-am propus asta niciodata; tehnica mai evolueaza si pe de alta parte ma mai si plictisesc de aceeasi motocicleta. Desi motocicleta mea este acum absolut in perfecta stare si nu are nici 50.000km, cand vin din tura in Alpi o duc la BMW s-o vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu. murgule....Am inteles eu gresit.Dar unde ai citit tu ca am protectii injectoare de vanzare? Mesaj completat Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el?Mesaj completat Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat acum am venit de la service de la Caore un japonez cu care tre sa vb in engleza ca nu stie romana. Dupa ce a curatat electromotorul si a constata ca nu are nimic si ca totul merge bine a incarcat bateria si acum porneste. Cica bateria nu era incarcata,desi aia la varta arata ca e. acum cica ma costa curatarea asta 1,5 mil. Nu ma grabesc sa ii dau ca nu mi se pare curata treaba. Unde am gresit eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Editat Iunie 16, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? Cum am ajuns in ipostaza asta ingrata ,adica sa nu mi porneasca mobra vara si sa vb engleza cu un Japonez? Am vrut Sa ascult "natura" dar si sa fac economie de ce sa nu zic,ca de asta mi se pare injust sa platesc 150 ron pe un serviciu ce nu trebuia facut de la inceput. Daca eram un BMW owner inrait mi se parea ca am scapat ieftin ,scoteam cardul si gata,dar cum sunt doar"de wekend"mi se pare mult. Mai puneam 50 ron si mi luam baterie Varta de 19 amp noua. Japonezul cica platesc pt a avea experienta. Eu consider ca experienta tre sa o plateasca el ca el a facut o munca de cercetare care l va ajuta in viitor sa solutioneze mai rapid probleme de genul asta. Cica a stat 2 zile sa si dea seama ce are.Pai si daca statea 2 saptamani asta insemna ca ma costa 1000e? Gresesc eu? Mesaj completat SalutMa bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Sal. Nu pot face si eu reglajul vacumului daca tot ai aparatul asta de pe ebay si daca stam in b amandoi? eu ma tot uit de 1100 GS miercurea la arc dar nu vine nimeni sa mai impartim din m,esterelile noastre si la altii. vreau sa mi pun o toba sport. Parca nu consuma destul... Mesaj completat Hai la semnale baietii. Hai sa scap de lada asta. Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet. 1200 , 1150 , 1100,F 650 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Da si tu un pret pentru 2 perechi de 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Da si tu un pret pentru 2 perechi de 1150. Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) . Editat Iunie 17, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 ..asta numesti tu ulei ieftin?? ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l... asta e uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez. eu is idiotul anului... cred ca amu te-ai lamurit la ce se referea... inca nu le-am montat ca azi au venit.. la prima vedere par ok. iti trimit pe pm adresa sa imi trimiti tricoul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) ..asta numesti tu ulei ieftin?? ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l... asta e uleiul? ..da, asta-i!...e foarte bun si suficient de ieftin incit sa-l schimbi la 5.000.km.. ...mii de scuze!!..au scumpit porcii uleiul!..acum e 62lei/4l!.. ...dar nu-i problema, mai este inca un ulei ce-mi place foarte mult cum se comporta, LIQUI MOLLY-20W50-CU BISULFURA DE MOLIBDEN !!!..eh, ala este iarasi un super ulei!..daca nu gasesti 20w-50 e ok si 20w-40!.. Editat Iunie 18, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea. sau 100 ron bune dar din dezmebrari Mesaj completat sau 100 ron bune dar din dezmebrari Semnale,hai la semnale baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Hai la semnale baietii.Hai sa scap de lada asta. Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet. 1200 , 1150 , 1100,F 650 GS Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 sau 100 ron bune dar din dezmebrariSemnale,hai la semnale baietii alo, domnu' ...ati incurcat topicul de bursa? mai intelegem un mesaj in topicul celor interesati, dar tu deja ne spamuiesti.... Si on-topic, ca tot se cheama grupul posesorilor de BMW.... Am primit azi de la o cititoare a acestui forum un cadou frumos. Istoria BMW, intitulata Never Stand Still - Alexandru Dobai. Habar n-aveam de cartea asta, dar dupa ce am primit-o am gasit usor cu google despre ea.... Pentru cei pasionati de tot ce inseamna BMW (incepand cu fabrica de avioane din 1913, masini, moto si incheind cu niste proiecte moderne "mersul pe apa" - masini pe hidrogen, revolutia Formula 1 si renasterea Rolls Royce Phantom si Mini Cooper) sunt 302 pagini de istorie care nu numai ca merita citite, dar chiar sunt un "must". Un mic preview.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Am auzit si eu de ea , si am inteles ca are unele greseli la modele. Eu nu am vazut,nu am apucat sa o rasfoiesc inca. Am gasit-o in format electronic,cine doreste. http://motorscope.com//Files/BMW_Hystory/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ? Multumesc costa fix jumatate din pretul celor de la bavaria. Numai ca astea sunt si flexibile si nu se mai rup. Dar suna ma ca are dreptate ca suntem of topic. 0724131953 Mesaj completat Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu De la Caore japonezul am plecat cu concluzia clara ca electromotorul e in perfecta stare caci la curatat iar alternatorul incarca 14 v indiferent de consumatori. De dimineata mi a pornit foarte balbait ce i drept dupa ce a stat 3 zile. Azi am facut cca60 km pe langa B adica nu am exagerat cu opririle si pornirile deci avea timp sa se incarce bateria. Cand eram sigur ca o sa ma tina ca la ultimele 2 porniri nu mai balbaia deloc am constatat ca nu porneste nici cu fire de la baterie-de 110 a- nici cu motorul pornit. Asa ca am impin so si de abia am reusit sa o pornesc in \tr a 3 a.Mai mare rusinea. Sa se fi distrus bateria ?Dar atunci de ce arata bine pe testerul de la Varta?Daca iau alta baterie si nu e de aici? Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat? Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. ...am patit-o si eu!..de 2 ori!... ...auzi dane, a reusit sa-l porneasca impins in a 3-a!!!!....uauuuu!....i-ti dai seama cit a frecat guma de asfalt?... ..in mai putin de a 4 nici nu ma gindesc sa incerc sa-l pornesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.