Sari la conținut

Postări Recomandate

Cum adica si-a facut datoria mai bine decat altele? Cum ai constatat asta?

...vlad, ti-am mai explicat si alta data, teoria asta cu uleiul folosit este veche si nu pot decit sa confirm inca o data faptul ca desi folosesc un ulei mult mai ieftin decit orice concurenta efectele sunt vizibile in continuare!..din cind in cind mai incerc si alte uleiuri care nu fac decit sa ma incurce atit financiar cit si la performante!

..am sa-ti enumar aici citeva din constatarile mele..

..motorul meu are 135.000.km..

..la kilometrajul asta compresia este 12/cilindru(media)..

..consumul de ulei este mult sub media minima admisa!...

..motorul este deosebit de curat la interior..

..ttrage si merge cu uleiurile astea mult mai bine decit cu fineturi scumpe, am probat deja in mod repetat!

..nu se supraincinge nici daca il frec la 45gr la soare toata ziua!

..la 115.000km am facut un tratament cu duralube si acum chiar ca merge mult mai bine!

..etc..

..eu nu pot obliga pe nimeni sa ma creada si nici sa faca ca si mine dar ma distreaza copios toti cei care baga in boxerul de la bmw uleiuri super fitzoase ca si cum ar vrea sa tina 1000 de ani si cind colo nimeni nu are de gind sa tina motorul respectiv mai mult de citiva ani sau nu mai mult de 50-60.000km!

...nimeni nu se gindeste sa tina motorul respectiv pt tot restul vietii!...atunci, cind se stie ca un boxer de la bmw merge si cu ulei de rapitza 50.000km, la ce se dau unii peste cap cu uleiuri de calitate ultra superioara pt motorasul lor cind in sinea lor deabia apuca sa-l vinda sau sa-si ia altul mai nou?

..cazul in care nu ai posibilitatea de a alege o varianta mai ieftina de intretinere decit cea de service-uri autorizate bmw, cum e cazul tau sau cum mai sunt citiva...sunt cazuri rare!...gindeste-te bine la ce am spus aici si ai sa vezi situatia altfel!...eu nu-mi fac griji pt ulei desi am de gind sa tin motoarele mele pe viata, tu ai de gind la fel?...motoarele mele sunt de vinzare doar asa, de forma pt ca in realitate nu prea le-as da!

..nu uita, 135.000.-km!..si am de gind sa vad pe ceasul ala 500.000!...

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am constatat ca acum,dupa 50.000 km Murgu incepe sa pape SEMNIFICATIV MAI PUTIN ulei. Am mers 2000 km si nivelul este acelasi ca atunci cand am pus ultima data (la 48.000). Am 51000 km acum. Nu poate decat sa ma umple de bucurie chestia asta. BTW,folosesc ulei ieftin,mineral 20W50. De departe cel mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine. Ce materie prima folosesti (eventual cu detalii tehnice)?

Platbanda de 4 mm taiat cu laser si vopsit cu aerograful.

 

Mesaj completat

Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez.

Poti sa mi l dai mie tricoul asta ca eu am dat 135 e cu tot cu transport pe "tablele astea " de la touratech care sunt sudate doar pe o parte si nu m am plans ca e doar o tabla caci mi sa rupt urechea din stanga de la prea mult bagaj.

Cand am f la bavaria cu urechea cutiei de viteza rupta mi au spua asa

3500 ron carcasa cutiei de viteza

1300 ron manopera.

E cunoscut defectul ce l are 1100 GS la sectiunea cadru,dar tu ai 1150 si nu ai de unde sa stii caci sa remediat defectiunea la modelul tau.

Asa ca ..imi esti dator un tricou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platbanda de 4 mm taiat cu laser si vopsit cu aerograful.

Aha. Si ce duritate are otelul din care e facuta platbanda? Ceva indice, specificatii?

 

Indoiturile si sudurile sunt facute cu aparate de precizie?

 

 

 

Intreb si eu pentru ca e vorba de o piesa de ranforsare, care nu numai ca trebuie sa fie foarte rezistenta, dar trebuie sa fie si construita pecis; altfel risti sa faci mai mult rau decat bine (te trezesti ca in loc sa rupi urechea de pe cutie, rupi si scarita cu suport).

 

 

 

Ce greutate au piesele facute de tine?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Rt-ul il am de aproape 3 luni si 7k km, l-am desfacut o data ca sa il sincronizez si inca o data (da nu am dat jos carenele ca nu era cazul) ca sa ii schimb simeringurile in furci. In rest, numai ma dau cu el.

 

Treaba e ca mai bine il desfaci la timp si faci revizii serioase (nu neaparat costisitoare) decat sa astepti sa se streice ceva si sa il inlocuiesti. Pana ce nu mi-am luat BMW, toata lumea zicea ca te tine mult si bine "daca ii dai ce trebuie la timp" si chiar asa e. Nici nu e asa de scump, o curea de alternator cu 25 de lei, un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan, o pompa de benzina care nu e neaparat sa se strice la tine 100 ron... In rest consumabilele...

Dane,am si eu o problema ce ma tine cu motorul pe dreapta de 2 zile.

Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte.

Cand am ajuns jos motoreta nu a mai pornit la automat asa ca am pornit o intr a 2 a.

Pana la Bucuresti cca150 km am crezut ca a avut timp sa se redreseze bateria dar se pare ca nu caci a 2 a zi dim nu a mai pornit

Am pus o la incarcat pe redresor toata noaptea dar dimineata tot nu pornea decat alimentata de la masina cu cabluri si motorul pornit

Am dus o la Varta de unde luasem bateria si acolo testerul spune ca bateria este Gut Suztag deci bateria e buna.

Incercam sa pornim cu o baterie de masina de la ei si nu merge,apoi cu una de 110 v si doar cu aia mergedeci la pornire imi trebuie o baterie uriasa.

Ce sa fac caci daca ma duc la bavaria sigur ma pune sa schimb alternator,releu de incarcare,baterie , electromotor si instalatie electrica in caz ca nu sunt astea .Si ca sa mascheze faptul ca nu stiu ma pune sa le cumpar pe rand ca poate reusesc sa le nimereascala timp sa para profi.

Ce poate sa fie?Releul de incarcare pe unde e situat?

Ma adresez tie ca vad ca nu esti plin de figuri si pari inclinat spre tehnica.

Mersi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa mi l dai mie tricoul asta ca eu am dat 135 e cu tot cu transport pe "tablele astea "

 

Cred ca vorbim de chestii diferite. Eu te-am intrebat de "protectia" la injector,adica asta

 

50eur.jpg

 

Daca tu reusesti sa vinzi chestia ai cu 50 EUR in Romania atunci esti bun.

PS: niciun tricou pentru tine,am vaga impresie ca nu ai zis adevarul cand ai spus ca ai vandut una neagra.

PPS: daca tot le faci,fa-le calumea.Aerograful rezista pana la prima ploaie (doar daca nu cumva ai spus in gluma ca vopsesti cu aerograful). Da-i ca lumea cu pistolul ori electrostatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. Si ce duritate are otelul din care e facuta platbanda? Ceva indice, specificatii?

 

Indoiturile si sudurile sunt facute cu aparate de precizie?

 

 

 

Intreb si eu pentru ca e vorba de o piesa de ranforsare, care nu numai ca trebuie sa fie foarte rezistenta, dar trebuie sa fie si construita pecis; altfel risti sa faci mai mult rau decat bine (te trezesti ca in loc sa rupi urechea de pe cutie, rupi si scarita cu suport).

 

 

 

Ce greutate au piesele facute de tine?

Au aceiasi greutate.

De construit precis e construita caci o taie calculatorul.

Cat despre materialul folosit nici toratechul nu da nici o indicatie.

Iti spun doar ca daca iti pun piesele in mana nu exista nici o diferenta.

Eu insumi mi am montat pe motor piesele facute de mine,si nu pe alea de la touratech care nu erau sudate complect,si nu numai ca am incredere in ce fac ci ca le am facut si la culuarea motoretei adica verde.

 

Mesaj completat

Cred ca vorbim de chestii diferite. Eu te-am intrebat de "protectia" la injector,adica asta

 

50eur.jpg

 

Daca tu reusesti sa vinzi chestia ai cu 50 EUR in Romania atunci esti bun.

PS: niciun tricou pentru tine,am vaga impresie ca nu ai zis adevarul cand ai spus ca ai vandut una neagra.

PPS: daca tot le faci,fa-le calumea.Aerograful rezista pana la prima ploaie (doar daca nu cumva ai spus in gluma ca vopsesti cu aerograful). Da-i ca lumea cu pistolul ori electrostatic.

Pai ai inteles gresit.

Eu vand Hard Part nu protectii injectoare.

E cu totul alceva.

Ma bucur insa ca a remarcat cineva si protectia asta care am facut o pt mine.

Mesaj completat

Au aceiasi greutate.

De construit precis e construita caci o taie calculatorul.

Cat despre materialul folosit nici toratechul nu da nici o indicatie.

Iti spun doar ca daca iti pun piesele in mana nu exista nici o diferenta.

Eu insumi mi am montat pe motor piesele facute de mine,si nu pe alea de la touratech care nu erau sudate complect,si nu numai ca am incredere in ce fac ci ca le am facut si la culuarea motoretei adica verde.

 

Mesaj completat

 

Pai ai inteles gresit.

Eu vand Hard Part nu protectii injectoare.

E cu totul alceva.

Ma bucur insa ca a remarcat cineva si protectia asta care am facut o pt mine.

post-46672-1276693597_thumb.jpg

post-46672-1276693606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane,am si eu o problema ce ma tine cu motorul pe dreapta de 2 zile.

Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte.

Cand am ajuns jos motoreta nu a mai pornit la automat asa ca am pornit o intr a 2 a.

Pana la Bucuresti cca150 km am crezut ca a avut timp sa se redreseze bateria dar se pare ca nu caci a 2 a zi dim nu a mai pornit

Am pus o la incarcat pe redresor toata noaptea dar dimineata tot nu pornea decat alimentata de la masina cu cabluri si motorul pornit

Am dus o la Varta de unde luasem bateria si acolo testerul spune ca bateria este Gut Suztag deci bateria e buna.

Incercam sa pornim cu o baterie de masina de la ei si nu merge,apoi cu una de 110 v si doar cu aia mergedeci la pornire imi trebuie o baterie uriasa.

Ce sa fac caci daca ma duc la bavaria sigur ma pune sa schimb alternator,releu de incarcare,baterie , electromotor si instalatie electrica in caz ca nu sunt astea .Si ca sa mascheze faptul ca nu stiu ma pune sa le cumpar pe rand ca poate reusesc sa le nimereascala timp sa para profi.

Ce poate sa fie?Releul de incarcare pe unde e situat?

Ma adresez tie ca vad ca nu esti plin de figuri si pari inclinat spre tehnica.

Mersi .

Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea.

 

Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta :

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf

 

Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva :cheers:

 

Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea.

 

Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta :

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf

 

Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva :cheers:

 

Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu :D

incarcarea sta la 13,9 indiferent de turatie si de consumatori.

Electromotorul este in regula ca la m demontat primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai inteles gresit.

 

Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incarcarea sta la 13,9 indiferent de turatie si de consumatori.

Electromotorul este in regula ca la m demontat primul.

Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el?

Mesaj completat

Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat :cheers:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...vlad, ti-am mai explicat si alta data...

 

...am de gind sa tin motoarele mele pe viata, tu ai de gind la fel?

 

Cred ca alta data am discutat intr-adevar de ulei scump vs. ulei ieftin; aici consider ca nu mai este de discutat, fiecare avand alta parere si, cum ai si spus, alte conditii de service. Dar ce te-am intrebat eu nu are legatura cu pretul... ci pur si simplu: cum simti ca merge mai bine cu un ulei sau altul?? e cu totul altceva...

Mi se pare ciudat sa zici ca merge mult mai bine cu alt tip de ulei, ca se simte altfel la mers/performante. Dar, ok, am inteles parerea ta si in acest sens.

 

Legat de tinutul motorului pe viata... nu mi-am propus asta niciodata; tehnica mai evolueaza si pe de alta parte ma mai si plictisesc de aceeasi motocicleta.

Desi motocicleta mea este acum absolut in perfecta stare si nu are nici 50.000km, cand vin din tura in Alpi o duc la BMW s-o vand... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu.

murgule....Am inteles eu gresit.Dar unde ai citit tu ca am protectii injectoare de vanzare?

Mesaj completat

Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el?

Mesaj completat

Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat :cheers:

acum am venit de la service de la Caore un japonez cu care tre sa vb in engleza ca nu stie romana.

Dupa ce a curatat electromotorul si a constata ca nu are nimic si ca totul merge bine a incarcat bateria si acum porneste.

Cica bateria nu era incarcata,desi aia la varta arata ca e.

acum cica ma costa curatarea asta 1,5 mil.

Nu ma grabesc sa ii dau ca nu mi se pare curata treaba.

Unde am gresit eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte.

 

Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? :D

Cum am ajuns in ipostaza asta ingrata ,adica sa nu mi porneasca mobra vara si sa vb engleza cu un Japonez?

Am vrut Sa ascult "natura" dar si sa fac economie de ce sa nu zic,ca de asta mi se pare injust sa platesc 150 ron pe un serviciu ce nu trebuia facut de la inceput.

Daca eram un BMW owner inrait mi se parea ca am scapat ieftin ,scoteam cardul si gata,dar cum sunt doar"de wekend"mi se pare mult.

Mai puneam 50 ron si mi luam baterie Varta de 19 amp noua.

Japonezul cica platesc pt a avea experienta.

Eu consider ca experienta tre sa o plateasca el ca el a facut o munca de cercetare care l va ajuta in viitor sa solutioneze mai rapid probleme de genul asta.

Cica a stat 2 zile sa si dea seama ce are.Pai si daca statea 2 saptamani asta insemna ca ma costa 1000e?

Gresesc eu?

Mesaj completat

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :cheers:

Sal.

Nu pot face si eu reglajul vacumului daca tot ai aparatul asta de pe ebay si daca stam in b amandoi?

eu ma tot uit de 1100 GS miercurea la arc dar nu vine nimeni sa mai impartim din m,esterelile noastre si la altii.

vreau sa mi pun o toba sport.

Parca nu consuma destul...

 

Mesaj completat

Hai la semnale baietii.

Hai sa scap de lada asta.

Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet.

1200 , 1150 ,

1100,F 650 GS

post-46672-1276719122_thumb.jpg

post-46672-1276719139_thumb.jpg

post-46672-1276719157_thumb.jpg

post-46672-1276719167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta numesti tu ulei ieftin?? :cheers: ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l...

 

 

post-46983-1276795945.gif

 

asta e uleiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez.

:cheers: eu is idiotul anului... cred ca amu te-ai lamurit la ce se referea... inca nu le-am montat ca azi au venit.. la prima vedere par ok.

iti trimit pe pm adresa sa imi trimiti tricoul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta numesti tu ulei ieftin?? :D ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l...

 

 

 

post-46983-1276795945.gif

 

asta e uleiul?

..da, asta-i!...e foarte bun si suficient de ieftin incit sa-l schimbi la 5.000.km..

...mii de scuze!!..au scumpit porcii uleiul!..acum e 62lei/4l!.. :cheers:...dar nu-i problema, mai este inca un ulei ce-mi place foarte mult cum se comporta, LIQUI MOLLY-20W50-CU BISULFURA DE MOLIBDEN !!!..eh, ala este iarasi un super ulei!..daca nu gasesti 20w-50 e ok si 20w-40!..

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea.

sau 100 ron bune dar din dezmebrari

Mesaj completat

sau 100 ron bune dar din dezmebrari

Semnale,hai la semnale baietii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 100 ron bune dar din dezmebrari

Semnale,hai la semnale baietii

alo, domnu' ...ati incurcat topicul de bursa? mai intelegem un mesaj in topicul celor interesati, dar tu deja ne spamuiesti....

 

Si on-topic, ca tot se cheama grupul posesorilor de BMW....

Am primit azi de la o cititoare a acestui forum :cheers: un cadou frumos. Istoria BMW, intitulata Never Stand Still - Alexandru Dobai.

Habar n-aveam de cartea asta, dar dupa ce am primit-o am gasit usor cu google despre ea....

 

Pentru cei pasionati de tot ce inseamna BMW (incepand cu fabrica de avioane din 1913, masini, moto si incheind cu niste proiecte moderne "mersul pe apa" - masini pe hidrogen, revolutia Formula 1 si renasterea Rolls Royce Phantom si Mini Cooper) sunt 302 pagini de istorie care nu numai ca merita citite, dar chiar sunt un "must".

 

Un mic preview....

post-5192-1276884607_thumb.jpgpost-5192-1276884794_thumb.jpgpost-5192-1276884801_thumb.jpg

post-5192-1276884805_thumb.jpgpost-5192-1276884810_thumb.jpgpost-5192-1276884813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...