Macarov Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 ..asta numesti tu ulei ieftin?? ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l... asta e uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez. eu is idiotul anului... cred ca amu te-ai lamurit la ce se referea... inca nu le-am montat ca azi au venit.. la prima vedere par ok. iti trimit pe pm adresa sa imi trimiti tricoul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) ..asta numesti tu ulei ieftin?? ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l... asta e uleiul? ..da, asta-i!...e foarte bun si suficient de ieftin incit sa-l schimbi la 5.000.km.. ...mii de scuze!!..au scumpit porcii uleiul!..acum e 62lei/4l!.. ...dar nu-i problema, mai este inca un ulei ce-mi place foarte mult cum se comporta, LIQUI MOLLY-20W50-CU BISULFURA DE MOLIBDEN !!!..eh, ala este iarasi un super ulei!..daca nu gasesti 20w-50 e ok si 20w-40!.. Editat Iunie 18, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea. sau 100 ron bune dar din dezmebrari Mesaj completat sau 100 ron bune dar din dezmebrari Semnale,hai la semnale baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Hai la semnale baietii.Hai sa scap de lada asta. Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet. 1200 , 1150 , 1100,F 650 GS Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 sau 100 ron bune dar din dezmebrariSemnale,hai la semnale baietii alo, domnu' ...ati incurcat topicul de bursa? mai intelegem un mesaj in topicul celor interesati, dar tu deja ne spamuiesti.... Si on-topic, ca tot se cheama grupul posesorilor de BMW.... Am primit azi de la o cititoare a acestui forum un cadou frumos. Istoria BMW, intitulata Never Stand Still - Alexandru Dobai. Habar n-aveam de cartea asta, dar dupa ce am primit-o am gasit usor cu google despre ea.... Pentru cei pasionati de tot ce inseamna BMW (incepand cu fabrica de avioane din 1913, masini, moto si incheind cu niste proiecte moderne "mersul pe apa" - masini pe hidrogen, revolutia Formula 1 si renasterea Rolls Royce Phantom si Mini Cooper) sunt 302 pagini de istorie care nu numai ca merita citite, dar chiar sunt un "must". Un mic preview.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Am auzit si eu de ea , si am inteles ca are unele greseli la modele. Eu nu am vazut,nu am apucat sa o rasfoiesc inca. Am gasit-o in format electronic,cine doreste. http://motorscope.com//Files/BMW_Hystory/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ? Multumesc costa fix jumatate din pretul celor de la bavaria. Numai ca astea sunt si flexibile si nu se mai rup. Dar suna ma ca are dreptate ca suntem of topic. 0724131953 Mesaj completat Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu De la Caore japonezul am plecat cu concluzia clara ca electromotorul e in perfecta stare caci la curatat iar alternatorul incarca 14 v indiferent de consumatori. De dimineata mi a pornit foarte balbait ce i drept dupa ce a stat 3 zile. Azi am facut cca60 km pe langa B adica nu am exagerat cu opririle si pornirile deci avea timp sa se incarce bateria. Cand eram sigur ca o sa ma tina ca la ultimele 2 porniri nu mai balbaia deloc am constatat ca nu porneste nici cu fire de la baterie-de 110 a- nici cu motorul pornit. Asa ca am impin so si de abia am reusit sa o pornesc in \tr a 3 a.Mai mare rusinea. Sa se fi distrus bateria ?Dar atunci de ce arata bine pe testerul de la Varta?Daca iau alta baterie si nu e de aici? Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat? Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. ...am patit-o si eu!..de 2 ori!... ...auzi dane, a reusit sa-l porneasca impins in a 3-a!!!!....uauuuu!....i-ti dai seama cit a frecat guma de asfalt?... ..in mai putin de a 4 nici nu ma gindesc sa incerc sa-l pornesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu pot sa il invart cu mana in a 5-a Adeca GS-ul puteam, la RT nu am incercat da banuiesc ca pot si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu pot sa il invart cu mana in a 5-a Adeca GS-ul puteam, la RT nu am incercat da banuiesc ca pot si la asta .... sal Dane ! ma iar am dat de dracu...gol , am resetat ABS cum m ai indrumat cu link trimis, a mers bine cam 20 de zile, azi de dimineata a pornit cam greu si am observat ca ABS iar nu mai munceshte, iar cand am oprit si am luat contactul a ramas pe mers motorashul de la ABS, la fel ca atunci cand am zis ca sa dus bacteria, dar ....asta e noua, a functionat ok dupa resetare......si acum ???? am verificat bateria 12,87 parca avea, zic ca e ok, si am mai observat ceva, asa cu ABS peste cap porneste mai usor decat cand functiona normal, ???, mai da mi te rog ceva sfaturi daca mai poti, normal, ca am mai vreificat una alta dar nu i am dat de cap, iti multumesc ! Si ceilalti sunt rugati sa ma ajute cu porcaria asta, va multumesc all. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic. .... Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sau vezi sa nu fie corodate contactele la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 .... Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ??? ...in primul rind as vrea sa stiu ce motor ai?....daca ai rt, nu ai cum sa vezi nimic din toate astea ca sunt ascunse sub carene!....daca ai gs, ceea ce poti vedea relativ usor este in situat in partea stinga a motoretei ascuns sub un capac de plastic, electromotorul!..deci, ce motor ai?..complecteaza-ti datele la profil ca sa stim si noi! ...in alta ordine de idei, "Motorasele" , sub adevarata lor denumire..MODULATOARE de la abs sunt situate sub rezervor la orice model de bmw cu motor boxer!...sunt ascunse de intemperii acolo impreuna cu aprinderea si calculatorul de la injectie!...alea nu ai cum sa le vezi fara sa demontezi o buna parte din motor!... ..considerind ca ceea ce ai auzit tu ca mergea si dupa oprirea motorului sunt aceste modulatoare, cel mai bine este sa verifici starea releelor din cutia cu sigurante!,,,toate aceste chestii de pe motor au cite un releu in prealabil ascuns in cutia cu sigurante iar daca acesta se duce pe p___a, urmarile sunt usor de imaginat!...teoria este valabila la ambele "motorase", atit la cele de la abs cit si electromotor.. ...daca ceea ce ai auzit tu mergind dupa oprirea motorului este electromotorul(cel situat in stinga, oarecum mai la vedere) desfa-l si curata-i contactele, de asemenea verifica si functionarea releului de pornire!.. ...spor la treaba!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Banuiesc ca e vorba de un K, care are modulatoarele alea de ABS pe laterala si scrie ABS pe ele Asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Salutare, Am patit ceva similar cu BMW-ul meu RT... magnetii desprinsi si faceau scurt...pe deasupra mi-a stricat si rotorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Da, e destul de des intalnita treaba asta, deia indrumam sa verifice! Ce se intampla e ca daca tii mult apasat butonu de start, in timp, magnetii aia prinsi cu rasina se incalzesc si rasina isi pierde din proprietati, magnetii se desprind si distrug infrasurarile. Ca si workaround, se poate cumpara doar carcasa, care are magnetii prinsi cu cleme, deci nu mai sunt lipiti. Asta daca rotorul e inca in stare buna si spirele nu sunt distruse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Da, e destul de des intalnita treaba asta, deia indrumam sa verifice! Ce se intampla e ca daca tii mult apasat butonu de start, in timp, magnetii aia prinsi cu rasina se incalzesc si rasina isi pierde din proprietati, magnetii se desprind si distrug infrasurarile. Ca si workaround, se poate cumpara doar carcasa, care are magnetii prinsi cu cleme, deci nu mai sunt lipiti. Asta daca rotorul e inca in stare buna si spirele nu sunt distruse. Am gasit carcasa cu 58 euro, rotor 38 euro, iar un electromotor intreg cu 130 euro ... am preferat varianta a doua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Pai da, daca zici ca s-a dus si rotorul... Nu are sens sa il repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Mai stiu pe cineva care a pus electromotor sau magneti, nu mai stiu, de la ceva masina. Idei? Apropo de electromotor, al meu, din joi in pasti, doar huruie, insa nu cupleaza. One-way-clutch-ul (astuia cum ii zice in romana?)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Mai stiu pe cineva care a pus electromotor sau magneti, nu mai stiu, de la ceva masina. Idei? Apropo de electromotor, al meu, din joi in pasti, doar huruie, insa nu cupleaza. One-way-clutch-ul (astuia cum ii zice in romana?)? Uzunu Apesi butonul, se inchide electromagnetul de sub saua, bobina din electromotor primeste curent, metalul din ea impreuna cu bobina actioneaza ca un electromagnet, care metal actioneaza o furca aka bendix care ridica roata zimtata si o pune pe volanta, intre timp primeste curent si rotorul si incepe sa invarta deci volanta se invarte. Din cauza ca electromotorul e langa ambreiaj, ceea ce se mananca de pe placa de frictiune ajunge si pe electromotor, mai exact pe bobina aia eiectromagnet care nu mai coboara, deci care nu mai face bendixu sa urce Rezolvarea: curata electromotorul Mesaj completat Cum sa schimbi cablul de acceleratie la un GS http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20...ble%20swap.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Banuiesc ca e vorba de un K, care are modulatoarele alea de ABS pe laterala si scrie ABS pe ele Asa-i? ...... Sal all si ms, nu, nu ati ghicit , am un R 850 R, Danutze, bacteria e nou noutza, 25 de zile are , cam asa, nu e chestie de corodat, dar am desfacut electromotorul, carbunii super ok, in schimb in reductor parca asa se numeshte ( chestia rotunda in care se invarte axul si are 3 rotitze dintzate ), avea vaselina ca marmelada ceva mai tare, am spalat bine am uns, am momtat tot la loc si porneshte ok, dar......dupa cu ti am mai zis, am luat contactul si ABS continua sa lucreze, ??????? fara contact, am lsat asa cam un min, apoi am bagat cheia in contact si am pornit o, a pornit la sfert, mai bine ca tot ce am avut pana acum, m am si speriat de ea stiind cum porneshte, si ABS tot zumzaia, pana nu am luat borna de - nu sa oprit, am lasat o 1 ora si am pus la loc borna, iar a pornit ABS, deci fara sa fac contact, am luat link ce mi ai dat la purificat si mai scria ca trebe sa stea o prioada fara curent, am lasat o pana azi de dim, cand am pus borna, nimic, linishte, apoi m am apucat de electromotor, am pus la loc am pornit, am masurat bateria, 12 ,6 v avea asta dupa ce am tot lasat sa mearga ABS ul ala zapacit de unu singur, am verificat incarcarea, pe aparatul meu arata 14, 03 cu farul stins, cu el aprins 13, 97, nu cred ca ar fi ceva grav diferentza aia de 0,05 - 0,06, nu am rsetat ABS ca miera ca e cam jos bacteria si sa nu se blocheza iar ABS, dar maine o sa fac o tura cu ea sa mai incarc bateria si o sa resetez ABS, si va spun si voua ce si cum, aaaaaa......electromotrul nu fusese curatzat de cand a fost pus de nou, a trebuit sa tai niturile sa l desfac, erau de fabrica niturile, la montat nu am mai pus nimic in locul lor, cred ca e ok, si e de loc, made in franta. oricum va multumesc pt sfaturi si revin dupa ce resetez, bafta la toti ! .................a e fata mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Pai vezi ca in linku ala al meu iti zice si cum sa vezi ce erori iti da abs-ul. Incearca si aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.