Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu pot sa il invart cu mana in a 5-a :)

 

Adeca GS-ul puteam, la RT nu am incercat da banuiesc ca pot si la asta :)

....

sal Dane ! ma iar am dat de dracu...gol , am resetat ABS cum m ai indrumat cu link trimis, a mers bine cam 20 de zile, azi de dimineata a pornit cam greu si am observat ca ABS iar nu mai munceshte, iar cand am oprit si am luat contactul a ramas pe mers motorashul de la ABS, la fel ca atunci cand am zis ca sa dus bacteria, dar ....asta e noua, a functionat ok dupa resetare......si acum ???? am verificat bateria 12,87 parca avea, zic ca e ok, si am mai observat ceva, asa cu ABS peste cap porneste mai usor decat cand functiona normal, ???, mai da mi te rog ceva sfaturi daca mai poti, normal, ca am mai vreificat una alta dar nu i am dat de cap, iti multumesc ! Si ceilalti sunt rugati sa ma ajute cu porcaria asta, va multumesc all.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic.

....

Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ???

...in primul rind as vrea sa stiu ce motor ai?....daca ai rt, nu ai cum sa vezi nimic din toate astea ca sunt ascunse sub carene!....daca ai gs, ceea ce poti vedea relativ usor este in situat in partea stinga a motoretei ascuns sub un capac de plastic, electromotorul!..deci, ce motor ai?..complecteaza-ti datele la profil ca sa stim si noi!

...in alta ordine de idei, "Motorasele" , sub adevarata lor denumire..MODULATOARE de la abs sunt situate sub rezervor la orice model de bmw cu motor boxer!...sunt ascunse de intemperii acolo impreuna cu aprinderea si calculatorul de la injectie!...alea nu ai cum sa le vezi fara sa demontezi o buna parte din motor!...

..considerind ca ceea ce ai auzit tu ca mergea si dupa oprirea motorului sunt aceste modulatoare, cel mai bine este sa verifici starea releelor din cutia cu sigurante!,,,toate aceste chestii de pe motor au cite un releu in prealabil ascuns in cutia cu sigurante iar daca acesta se duce pe p___a, urmarile sunt usor de imaginat!...teoria este valabila la ambele "motorase", atit la cele de la abs cit si electromotor..

...daca ceea ce ai auzit tu mergind dupa oprirea motorului este electromotorul(cel situat in stinga, oarecum mai la vedere) desfa-l si curata-i contactele, de asemenea verifica si functionarea releului de pornire!..

...spor la treaba!.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e destul de des intalnita treaba asta, deia indrumam sa verifice!

 

Ce se intampla e ca daca tii mult apasat butonu de start, in timp, magnetii aia prinsi cu rasina se incalzesc si rasina isi pierde din proprietati, magnetii se desprind si distrug infrasurarile.

 

Ca si workaround, se poate cumpara doar carcasa, care are magnetii prinsi cu cleme, deci nu mai sunt lipiti. Asta daca rotorul e inca in stare buna si spirele nu sunt distruse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e destul de des intalnita treaba asta, deia indrumam sa verifice!

 

Ce se intampla e ca daca tii mult apasat butonu de start, in timp, magnetii aia prinsi cu rasina se incalzesc si rasina isi pierde din proprietati, magnetii se desprind si distrug infrasurarile.

 

Ca si workaround, se poate cumpara doar carcasa, care are magnetii prinsi cu cleme, deci nu mai sunt lipiti. Asta daca rotorul e inca in stare buna si spirele nu sunt distruse.

 

 

Am gasit carcasa cu 58 euro, rotor 38 euro, iar un electromotor intreg cu 130 euro ... am preferat varianta a doua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu pe cineva care a pus electromotor sau magneti, nu mai stiu, de la ceva masina. Idei?

 

 

Apropo de electromotor, al meu, din joi in pasti, doar huruie, insa nu cupleaza. One-way-clutch-ul (astuia cum ii zice in romana?)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu pe cineva care a pus electromotor sau magneti, nu mai stiu, de la ceva masina. Idei?

 

 

Apropo de electromotor, al meu, din joi in pasti, doar huruie, insa nu cupleaza. One-way-clutch-ul (astuia cum ii zice in romana?)?

Uzunu :D

 

Apesi butonul, se inchide electromagnetul de sub saua, bobina din electromotor primeste curent, metalul din ea impreuna cu bobina actioneaza ca un electromagnet, care metal actioneaza o furca aka bendix care ridica roata zimtata si o pune pe volanta, intre timp primeste curent si rotorul si incepe sa invarta deci volanta se invarte.

 

Din cauza ca electromotorul e langa ambreiaj, ceea ce se mananca de pe placa de frictiune ajunge si pe electromotor, mai exact pe bobina aia eiectromagnet care nu mai coboara, deci care nu mai face bendixu sa urce :)

 

Rezolvarea: curata electromotorul :)

Mesaj completat

Cum sa schimbi cablul de acceleratie la un GS

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20...ble%20swap.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca e vorba de un K, care are modulatoarele alea de ABS pe laterala si scrie ABS pe ele :)

 

Asa-i?

......

Sal all si ms, nu, nu ati ghicit :), am un R 850 R, Danutze, bacteria e nou noutza, 25 de zile are , cam asa, nu e chestie de corodat, dar am desfacut electromotorul, carbunii super ok, in schimb in reductor parca asa se numeshte ( chestia rotunda in care se invarte axul si are 3 rotitze dintzate ), avea vaselina ca marmelada ceva mai tare, am spalat bine am uns, am momtat tot la loc si porneshte ok, dar......dupa cu ti am mai zis, am luat contactul si ABS continua sa lucreze, ??????? fara contact, am lsat asa cam un min, apoi am bagat cheia in contact si am pornit o, a pornit la sfert, mai bine ca tot ce am avut pana acum, m am si speriat de ea stiind cum porneshte, si ABS tot zumzaia, pana nu am luat borna de - nu sa oprit, am lasat o 1 ora si am pus la loc borna, iar a pornit ABS, deci fara sa fac contact, am luat link ce mi ai dat la purificat si mai scria ca trebe sa stea o prioada fara curent, am lasat o pana azi de dim, cand am pus borna, nimic, linishte, apoi m am apucat de electromotor, am pus la loc am pornit, am masurat bateria, 12 ,6 v avea asta dupa ce am tot lasat sa mearga ABS ul ala zapacit de unu singur, am verificat incarcarea, pe aparatul meu arata 14, 03 cu farul stins, cu el aprins 13, 97, nu cred ca ar fi ceva grav diferentza aia de 0,05 - 0,06, nu am rsetat ABS ca miera ca e cam jos bacteria si sa nu se blocheza iar ABS, dar maine o sa fac o tura cu ea sa mai incarc bateria si o sa resetez ABS, si va spun si voua ce si cum, aaaaaa......electromotrul nu fusese curatzat de cand a fost pus de nou, a trebuit sa tai niturile sa l desfac, erau de fabrica niturile, la montat nu am mai pus nimic in locul lor, cred ca e ok, si e de loc, made in franta. oricum va multumesc pt sfaturi si revin dupa ce resetez, bafta la toti !

.................a e fata mea !

post-31461-1277308981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt posesorii de 1200 gt.

cum e sa detii asa ceva? cum e consumul? cum se impaca cu drumurile noastre? cum e intretinerea?

 

Pai forumuri ar fi:

http://www.i-bmw.com/

http://www.k-bikes.com/

 

Consumul la mine e ~8%. Maricel as putea spune.

Cu drumurile ar trebui sa fie ok. Geometria furcii este buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotoare de 11xx la 70 eur!!!!

 

http://cgi.ebay.de/BMW-R-1100-GS-S-RA-RL-R...=item3cadbc753c

 

 

Super pret :)

Mesaj completat

Un ajutor cu o parere se poate?! La o turatie de 3000, cand trag de gaz, turometrul creste in valoare se ambaleaza motorul dar nu transmite la roata ... e ambreiajul dus ?! Se mai poate si din alta cauza ?!

problema mi-a aparut in primavara dupa reglajele facute de cineva la amestec benzina/aer...

 

multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% ambreiajul. Eu l-am schimbat la mine la GS la 100k si aveam aceleasi simptome. Ca si la orice autovehicul cu ambreiaju pe duca, bagi a 5-a, accelerezi brusc. Daca nu trage da motoru lucra, e clar ambreiajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotoare de 11xx la 70 eur!!!!

 

http://cgi.ebay.de/BMW-R-1100-GS-S-RA-RL-R...=item3cadbc753c

70 e dar cu transportul minim 30 e ca are peste 1 kg.. ajunge cel putin 100.

Si mai astepti si cca 2 saptamani.

Si am citit mai sus ca a dat pe unul nou aici 130e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% ambreiajul. Eu l-am schimbat la mine la GS la 100k si aveam aceleasi simptome. Ca si la orice autovehicul cu ambreiaju pe duca, bagi a 5-a, accelerezi brusc. Daca nu trage da motoru lucra, e clar ambreiajul :)

 

 

Problema la mine e ca face in orice viteza as fi... a 2, 3, 4... !

Dar daca turez motorul pe la 4500-5000 ...nu se mai intampla nimic... sau insesizabil... eu am avut numai motoare clasice...cuplu de jos.... si nu pot avea o parere competenta in privinta BMW-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La absolut orice, daca accelerezi brusc, turatia creste da nu si viteza pe masura, e dus ambreiajul. Daca zici ca e si la trepte mai joase, e dus rau de tot si necesita inlocuire.

 

BTW, ai PM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...