Sari la conținut

Postări Recomandate

GIV32 ! scuze de obrasnicie :smoke:, dar am facut chestia cu volmetru cu ac ( ce m ai sfatuit ) totushi, mai numar si ultima ridicare cand ramane iar pe 11v ? unde ramane o perioada de ceva sec si iar intra in impulsuri, eu am numarat ridicarile dupa ce a stat pe 11v si a inceput sa scada si sa creasca cu ultima ar fi 6 dar releul face zgomot se aude, fara ultima cand ramane pe 11v ar fi 5, bateria defecta, dar si asta e noua, pls, cum e ? ms ! si cu ambreiajul. am vazut pe aici ca ar trebuii reglat intrun anumit fel, si am procedat ca la manual, problema e ca nu era reglata ( asa am luat o ) si am crezut ca asa ar trebuii sa fie, dupa reglaj am observat ca: intra in viteza cam la 1 - 2 cm dupa ce dau drumul manetei, parca cam repede, sau asa trebe , ms !

...suna-ma la 0721408941-florian, am sa-ti spun la tel mai multe!..e prea mult de scris si nu sunt sigur ca vei intelege exact ce vreau sa spun!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci mai ai cateva optiuni fara bani:

-TPS (vezi sa stea in limite)

-potentiometrul (ala de CO2,1100 are asa ceva in locul sondei)

Daca astea nu rezolva,vezi jocul la supapele de evacuare,apoi filtrul de aer,apoi senzorul de temperatura. Ia-o asa in ordine.

Insa e clar ca amestecul are prea multa benzina.Este ca consumul e cam mare?

TPS ce inseamna asta?,

potentiometrul e sonda aia ce sta deasupra filtrului de aer?

senzorul de temperatura e ala de pe partea stanga a motoretei?

cum verific toate astea?

in afara imi consuma 7 cu sau fara pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TPS ce inseamna asta?, Throttle position sensor; se calibreaza la 0.371 V intre pinu 1 si 4, cu contactu pus, motoru nepornit.

potentiometrul e sonda aia ce sta deasupra filtrului de aer? nu, ala e senzorul de temperatura de aer, din airbox.

senzorul de temperatura e ala de pe partea stanga a motoretei? ala e TPS-ul descris mai sus

cum verific toate astea? iei un multimetru si inca o mobra de referinta si compari valorile; TPS-ul il masori cu voltmetrul, restu cu ohmetru.

in afara imi consuma 7 cu sau fara pasager. irelevant. mergi cu 90 la ora constant fara pasajer si vezi. un consum decent ar fi 4.5% +/- 0.5% :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TPS ul l am reglat la0,37 acum 2 luni dar nu stiam ca i zice asa.

senzorul de temperetura e sonda aia asezata sub cilindrul stanga?caci a fost schimbata si aia cu una noua anul trecut.

5,4??pai nici in vise mobra asta nu a consumat vreodata atat?

a,si inca ceva.Nu mai atinge 200 la ora ci numai 160.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TPS ul l am reglat la0,37 acum 2 luni dar nu stiam ca i zice asa.

senzorul de temperetura e sonda aia asezata sub cilindrul stanga?caci a fost schimbata si aia cu una noua anul trecut.

5,4??pai nici in vise mobra asta nu a consumat vreodata atat?

a,si inca ceva.Nu mai atinge 200 la ora ci numai 160.

Senzori de temperatura ai doi pe motor: ala din cutia de la filtrul de aer si ala de tepmeratura de la ulei, in partea dreapta sus la motor, ascuns de rezervor.

 

La 90 la ora ar trebui sa scoti 4.5% - 5% max!

 

Daca ai valvele reglate si colbutorii si zici ca nu merge mai mult de 160 la ora... fa un test de compresie. Detalii despre asta gasesti pe larg descrise in manualul de service :smoke:

 

In partea de jos la cilindru stanga e intrerupatorul de presiune la ulei. Oil pressure switch ii zice in engleza, ala iti aprinde becu pe bord de presiune la ulei. Nu are a face cu mersul motorului numa daca doamne feri nu mai ai ulei in motor.

Mesaj completat

Nu cumva nu iti indica bine vitezometrul?

 

La 3000 rpm in a 5-a tre sa ai 90 la ora si la 4000 sa ai 120 la ora.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr 0722 593 205. Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc

 

Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici.

 

http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS#

post-37101-1277803166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare sincer rau de patania ta. Mi s-a ridicat parul pe mana cand am vazut :smoke:

 

Ai facut ceva modificari la instalatia electrica de curand? Sau ai fost la ceva service cu el recent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nimic, i am schimbat uleiul acum 2 luni si acum 3 saptamani am facut itp. Wk asta am mers 650km fara probleme, mergea de vis. Habar nu am sa imi explic, clar e de la un scurt cred. Am mers campulung targoviste, un drum sub orice critica, plin de gropi si hartoape. Insa e enduro-touring nu cred ca de la 2-3 gropite sa i se rupa firele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...deoarece ieri mi-am schimbat semeringul de la grupul cardanic si fiinca a fost o operatiune usoara am sa o impartasesc aici cu voi pentru cei care nu le e frica sa-si murdareasca mainile!...e o operatiune extrem de simpla in care demontarea rotii si montarea ei la loc e cea mai lunga si mai complicata operatiune!...deci....

...semeringul respectiv se afla intre grupul cardanic si discul de frina, asa la o prima privire dar, pt a ajunge la locul respectiv trebuie dat jos etrierul frinei spate(2 suruburi cu imbus de 8) dupa care se demonteaza roata din cele 4 prezoane iar ceea ce urmeaza sa vedeti va va soca oleaca..

DSC03265.jpg

...dupa ce va reveniti din socul primordial, luati o pensula si cu 0,2l benzina puteti spala toata zona respectiva!...nu de alta dar nu strica sa munciti in conditii de curatenie..

...asaa, cind e totul luna si bec, luati la bord o juma de bere rece, intre timp va mai obisnuiti ochii cu noul peisaj curat si incepeti sa va faceti rost de scule cum ar fi: o tava in care sa se scurga uleiul folosit, o surubelnita mica si ascutita si un ciocan.

...incepem operatiunea de scoatere a semeringului vechi...exista 2 metode, una in care se infileteaza 2 holzsuruburi in semering si se trage de ele(metoda dan cata) sau una in care se introduce o surubelnita mica dar solida intre semering si peretele exterior si se face o pirghie eleganta care se termina prin extragerea semeringului cariat(metoda GIV32) :smoke: ..la fel ca in poza urmatoare...

DSC03266.jpg

...buuun, dupa extragerea semeringului cariat va curge uleiul din grup in tava de care va spuneam, asta daca nu va hotariti sa-l goliti inainte de inceperea lucrului( asa cum ar fi trebuit sa fac si eu)!

...acum este momentul numai bun de a soarbe si cea de-a 2-a jumatate din berea rece inceputa deja si printre inghitituri auncati o privire la rulmentul ala mare si frumos si plin de bile ce va apare in locul semeringului!...

...daca observati o fisura sau o ruptura a coroanei ce tine bilele distantate, pregatiti-va de o cheltuiala serioasa si de o munca de chinez batrin, daca totul este ok( asa ca in poza), bucurati-va si deschide-ti o a 2-a bere!

DSC03267.jpg

...buuun, acum este rindul semeringului nou sa-i ia locul celui vechi!...pt asta se va unge bine pe toate partile si dupa pozitionarea lui se va folosi cel vechi in care se va bate cu un ciocan astfel incit sa intre cit mai uniform la locul lui si sa nu se ovalizeze!...asa ca in poza urmatoare...

DSC03270.jpg

...dupa montarea la locul lui se va face o proba de rotatie a axului iar pt asta ajutati-va de 2 prezoane!...dimensiunile noului semering sunt urmatoarele 110/85/10 si se gaseste in orice magazin care se ocupa cu asa ceva, la pret destul de bun!..al meu a costat 14 lei..

DSC03271.jpg

...acum, pt cei care nu a-ti facut operatiunea asta inca, se goleste grupul de uleiul ramas, se curata bine dopul de golire si se bea prima jumatate din cea de-a 2-a bere rece! :lol:

DSC03272.jpg

...dupa golirea unei instalatii si umplerea instalatiei personale cu berea rece se trece la umplerea grupului cardanic cu ulei(nu trebuie sa aveti nimic de masura la voi fiindca se umple pina uleiul ajunge in buza busonului de umplere!...daca ajunge pina acolo, e arhi-suficient!

DSC03276.jpg

...acum e rindul stringerii surubului de umplere, montarea rotii si a etrierului si de adunarea sculelor!...si evident de terminat cea de-a 2-a bere rece!..

...gata, hai ca deja stiti mai multe ca mine!...spor la treaba!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help Help helppppp !!!!! ma nene am be.......to, sa spart platoul de carbuni de la electromotor, pot gasii pe aici ? sayu tot ebay.de e sursa, sau tot electromotorul, dupa cum v am zis, am dat jos, curatat , spalat, gresat si pus la loc, banuiesc ca omu cand a pus arculetzul peste carbuni a cam dat drumu la arc brusc si a fisurat ( acum e spart :smoke: ) cred ca de acolo si resetarea ABS nu se putea face, banuiesc, fiecare pornire ceva mai greu, consumul bateriei ceva fortzat, etc etc etc, daca aveti careva asa ceva si va puteti lipsii de el, contra cost normal, v as ruga super frumos sa ma salvati, de pe ebay pot lua orice se gaseste acolo, problema este de timp, va multumesc si va raman indatorat !

GIV32 !!!! am sa te sun pe seara, ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help Help helppppp !!!!! ma nene am be.......to, sa spart platoul de carbuni de la electromotor, pot gasii pe aici ? sayu tot ebay.de e sursa, sau tot electromotorul, dupa cum v am zis, am dat jos, curatat , spalat, gresat si pus la loc, banuiesc ca omu cand a pus arculetzul peste carbuni a cam dat drumu la arc brusc si a fisurat ( acum e spart :smoke: ) cred ca de acolo si resetarea ABS nu se putea face, banuiesc, fiecare pornire ceva mai greu, consumul bateriei ceva fortzat, etc etc etc, daca aveti careva asa ceva si va puteti lipsii de el, contra cost normal, v as ruga super frumos sa ma salvati, de pe ebay pot lua orice se gaseste acolo, problema este de timp, va multumesc si va raman indatorat !

GIV32 !!!! am sa te sun pe seara, ms !

..este un nene aici in arad care are un atelier de reparatii electrice la masini si tot el se ocupa de aducerea de piese pt tot felul de electromotoare si alternatoare ce se strica!

..eu am apelat la el si mi-a adus un stator de la electromotor si stiu sigur ca aduce si alte piese componente, trebuie doar sa aflu exact ce tip si model este si sa-l intreb!..

..adu-mi aminte diseara cind ma suni!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..este un nene aici in arad care are un atelier de reparatii electrice la masini si tot el se ocupa de aducerea de piese pt tot felul de electromotoare si alternatoare ce se strica!

..eu am apelat la el si mi-a adus un stator de la electromotor si stiu sigur ca aduce si alte piese componente, trebuie doar sa aflu exact ce tip si model este si sa-l intreb!..

..adu-mi aminte diseara cind ma suni!..

cred ca se potriveste statorul de la opel astra( numai nu stiu ca G sau H)

intraba pe purdi de pe subforumul de bihor el stie exact.

 

p.s. rulmentul de roata spate original(120x85x18) 217 lei la reprezentanta

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzori de temperatura ai doi pe motor: ala din cutia de la filtrul de aer si ala de tepmeratura de la ulei, in partea dreapta sus la motor, ascuns de rezervor.

 

La 90 la ora ar trebui sa scoti 4.5% - 5% max!

 

Daca ai valvele reglate si colbutorii si zici ca nu merge mai mult de 160 la ora... fa un test de compresie. Detalii despre asta gasesti pe larg descrise in manualul de service :smoke:

 

In partea de jos la cilindru stanga e intrerupatorul de presiune la ulei. Oil pressure switch ii zice in engleza, ala iti aprinde becu pe bord de presiune la ulei. Nu are a face cu mersul motorului numa daca doamne feri nu mai ai ulei in motor.

Mesaj completat

Nu cumva nu iti indica bine vitezometrul?

 

La 3000 rpm in a 5-a tre sa ai 90 la ora si la 4000 sa ai 120 la ora.

pana una alta am concluzionat ca imi trebuie baterie noua caci asta nu mai tine curent de la escapada mea cu coboratul la vale cu motorul oprit si luminile aprinse.

Desi are curent de merg si proiectoarele si faza lunga nu mai invarte motorul nici ajutata de redresor.

Ce baterie imi recomandati in afara de varta ca am schimbat 2 pe an pana acum.

Eu am 12v 19 A.

As putea pune un 24A?

o sai maresc locasul bateriei ca eu nu am abs si am unde.

Se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr 0722 593 205. Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc

 

Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici.

 

http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS#

 

 

 

OFFFF!

Sincer imi pare rau de patania asta!

Din pacate nu cred ca mai poti face ceva cu motorul. Din poze se vede ca tot a fost atins de flacara. Patile metalice s-au decalit, iar tot ce era plastic/cauciuc a fost ars.

Pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai schimbat recent?

 

 

din fericire nu. inca nu este cazul .dar vaznd aici ca toate lumea spunea ca e super scump am cerut oferta de pret de la reprezentat BMW Oradea. am dat codurile oem si asa am primit preturile la majoritatea rulmentilor din grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....Ok, Ok, dar de unde iau ? cineva mi a zis ca ar mere de Peugeot, sa vad maine ca a zis ca mi aduce, vorbim !

 

 

Gasesti la orice magazin de piese auto electrice,codul Cargo este 133647 la 6 lei :smoke:

Este cel din poza?

post-44412-1277836406_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti la orice magazin de piese auto electrice,codul Cargo este 133647 la 6 lei :smoke:

Este cel din poza?

////

Maaaa, seamana, nu pot spune exact dar asta e, ms mult, uraaaa :lol:, daca nu e ce imi aduce amicul o sa incerc la un mag cu piese auto, am langa mine unu care aduce cam orice de auto, poate are si dasta, totusi raman blocat , de ce oare so fi spart, am remontat electromotorul ushor greshit ? dar a functionat o perioada, sau l am fisurat cand am montat arcul peste carbuni ? treaba este ca azi de dim in trafic, stateam in carnat ( coada de auto ) eram pe neutral, cand sa pus carnatul in mishcare am dat 1 a si taio dar sa intamplat sa se auda un scarjelit metalic puternic, am oprit contactul de la butonul de sigurantza si apoi din cheie, am incercat sa repornesc dar nu a mai mers, contact din cheie si start pe buton, contact facea dar la buton nimic mort, am impins o vreo 100m si am incercat iar, a luato, la munca am oprit si cand neam strans le am spus si lor ce am patit, cand sa o pornesc nu a mai vrut de loc, am dat contact si start cu farul aprins si asa am obesrvat ca ceva este in scurt ca se stingea farul, cand am desfacut electromortul am vazut platoul spart, ce sa fi fost ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr 0722 593 205. Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc

 

Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici.

 

http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS#

 

Imi pare rau de ce ai patit. E cumplit. Pacat de motor. Esti sigur ca focul a plecat de la motocicleta?

Nu imi vine sa cred cum s-a topit scutul...

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

////

Maaaa, seamana, nu pot spune exact dar asta e, ms mult, uraaaa :lol:, daca nu e ce imi aduce amicul o sa incerc la un mag cu piese auto, am langa mine unu care aduce cam orice de auto, poate are si dasta, totusi raman blocat , de ce oare so fi spart, am remontat electromotorul ushor greshit ? dar a functionat o perioada, sau l am fisurat cand am montat arcul peste carbuni ? treaba este ca azi de dim in trafic, stateam in carnat ( coada de auto ) eram pe neutral, cand sa pus carnatul in mishcare am dat 1 a si taio dar sa intamplat sa se auda un scarjelit metalic puternic, am oprit contactul de la butonul de sigurantza si apoi din cheie, am incercat sa repornesc dar nu a mai mers, contact din cheie si start pe buton, contact facea dar la buton nimic mort, am impins o vreo 100m si am incercat iar, a luato, la munca am oprit si cand neam strans le am spus si lor ce am patit, cand sa o pornesc nu a mai vrut de loc, am dat contact si start cu farul aprins si asa am obesrvat ca ceva este in scurt ca se stingea farul, cand am desfacut electromortul am vazut platoul spart, ce sa fi fost ???

 

 

Se sparge f. usor ebonita aia.Si noi o patim destul de des.Tocmai de aceea este atat de ieftin :smoke: Alta boala la d6ra..sunt magnetii de pe stator,se dezlipesc sau in cel mai rau caz se sparg.Iarasi ieftineala.Pe mine ma amuza faptul ca desi la japoneze un releu de incarcare incepe de la 100 euro in sus,Bmw-ul a adaptat electromotor si alternator de la automobile la care piesele se gasesc pe aftermarket f. ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Chitac 2005

 

Vezi ca pe Calea Plevnei este un service specializat doar pe electromotoare si alternatoare auto.Este exact cum face autobuzul stanga la semafor spre capat,e pe colt(ca in schita)

Eu mi-am reparat la ei electromotorul la opel astra h si mai nou si taica-miu la un peugeot 206, si am fost multumit si de pret si de calitate (adica:nu am mai avut probleme)

Nu stiu daca repara si de moto dar poti pune o intrebare,sau macar iti zic de la ce e si ce e de facut.

 

Numai bine.

 

uite si un link cu date de contact.Poti maca5r sa-i suni sa-i intrebi.

http://www.bucuresteni.ro/servicii/piese_s...tric_17722.html

 

 

 

post-46983-1277851262_thumb.png

Editat de Macarov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca multe din reperele de pe mobrele noastre se potrivesc de pe masini, este aici

 

/index.php?showtopic=545511

 

un topic unde scriem asemanarile :smoke:

 

Io zic ca asta ii o treaba cat 10, ca sa ne fie mai usor (a se citi ieftin) pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr . Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc

 

Pozele le puteti vedea aici, se incarca greu aici.

 

http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS#

..i-mi pare rau pt tine, si pt ce ai patit....

...in afara de spitele rotii din spate si de cricul central, altceva nu mai e bun in motorul ala!...in afara de astea 2 trebuie sa inlocuiesti totul!..crede-ma, nu se merita reparatia!.. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...