Sari la conținut

Postări Recomandate

Am rezolvat o cu platoul adus de amicul meu, identic si la fel cu ce am avut pe mobra si este luat de pe un Peugeot dar nu a mai stiut sa mi spuna modelul, si el il avea de ceva vreme printrun sertar din garaj ( se okupa de macanica auto )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se sparge f. usor ebonita aia.Si noi o patim destul de des.Tocmai de aceea este atat de ieftin ;) Alta boala la d6ra..sunt magnetii de pe stator,se dezlipesc sau in cel mai rau caz se sparg.Iarasi ieftineala.Pe mine ma amuza faptul ca desi la japoneze un releu de incarcare incepe de la 100 euro in sus,Bmw-ul a adaptat electromotor si alternator de la automobile la care piesele se gasesc pe aftermarket f. ieftin.

sal.

Zi mi si mie,te rog unde gasesti magnetii de pe stator,eventual un cod de ai lor.

Poate stii si unde gasesc magnetii de pe platou.un link ceva.

sa inteleg ca Noi la bmw 1100 nu avem releu de incarcare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

Zi mi si mie,te rog unde gasesti magnetii de pe stator,eventual un cod de ai lor.

Poate stii si unde gasesc magnetii de pe platou.un link ceva.

sa inteleg ca Noi la bmw 1100 nu avem releu de incarcare?

Pe platou is perii.

 

Avem releu de incarcare, e o chestie mica ca un tranzistor de putere, si e bagat direct pe alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?

Mesaj completat

Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari.

Dane,ai avut dreptate.Era electromotorul ci nu bateria.

Japonezul Caore la curatat asa doar la carbuni nu stia ce inseamna curatat in profunzime adica si la magnetii aia ca erau protejati de carcasa cu nituri si credea ca nu se umbla si acolo.Concluzia mi Au luat banii de pomana ca nu mai merge si ce e mai jalnic e ca desi am schimbat platoul si am curatat si magnetii aia pe care a trebuit sa i lipesc ca sa stea,tot nu merge.

Cred ca e bobina,dar asta il depaseste clar pe japonez asa ca m am ales cu 150 lei aruncati pe degeaba ca trebuie sa l duc la alt meserias cu alta taxa desigur.

Cand am incercat sa i spun ca e in garantie garantie mia aratat poarta .Ce sa mai zic de bani inapoi...

Nu a invatat limba dar caracterul la prins ca un roman adevarat,ba mai mult ca un mitica get beget ca doar locuieste in Bucuresti,nu?

Inc o data.multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

Zi mi si mie,te rog unde gasesti magnetii de pe stator,eventual un cod de ai lor.

Poate stii si unde gasesc magnetii de pe platou.un link ceva.

sa inteleg ca Noi la bmw 1100 nu avem releu de incarcare?

 

 

Statorul are codul Cargo 230020.O sa ma uit maine dimineata la ce pret este si caut un distribuitor din zona ta.Poti lipi si magnetii vechi dar numai daca sunt intregi.Foloseste EpoxiMetal,cureti bine cele doua suprafete,lipesti,dar trebuie sa astepti 24 de ore ca sa prinda bine.Un releu de incarcare Valeo nu trebuie sa depaseasca 30 ron.Dar la alternator inca nu ii stiu codul asa ca nu iti pot spune cat ar costa releul de incarcare.Ar mai fi o varianta la stator,cel de pe Astra,Peugeot si multe altele insa am impresia ca is altfel dispusi magnetii,astfel schimba sensul de rotatie al rotorului.

Mesaj completat

 

 

La bobina de la electromotor te referi? ;)

Mesaj completat

 

 

BENDIX ELECTRIX Piata Vitan 0752 759 252 BUCUREÂŞTI ,suna la ei,daca nu au ei trimite-mi un PM

post-44412-1277999566_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotorul am inteles ca este la fel ca la un tip de Peugeot, ( nu mai stie omu exact care ) mie mi a adus platoul de carbuni si este identic si codul de pe ele sunt la fel si mi a zis ca si carbunii sunt la fel, deci cautam pe la pejuuri si cred ca iesim mai ieftin, banuiesc ca trebe schimbat doar bendix ul in rest este la fel, asa mi sa spus, si eu sunt incapator in bavareze ca de mecanica nu mai zic.......expert, sa nu ma spui Floriane ;):), rade lumea de mine, la mine sau rezolvat toate acum ( ms Florian ), altceva as vrea sa va intreb, ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms !

 

Eu am un 650GS din 2004. Dpdv al consumului este OK. Dar poate si pentru ca al meu este din 2004 si are 2 bujii pe cilindru.

 

Ca plusuri:

* usor de mers cu el in oras (destul de subtirel, usor de manevrat)

* racirea fiind pe apa nu sunt probleme daca mergi mult in trafic in oras.

* suspensia este OK pt gropile din oras. In offroad se descurca dar nu straluceste (vb de varianta standard, la Dakar e altceva)

* consum : 3,5 la drum cu 90-100, aprox 5 in oras

 

Minusuri:

* lantul , fata de cardan , necesita intretinere periodica. Uneori acest lucru e neplacut.

* vibreaza un pic peste 130 km/h

*cam subtirica atunci cind o vezi din fata ceea ce uneori este neplacut deoarece poate fi confundata cu un scuter (unii cred ca vii incet si ti se baga in fata cu tupeu)

 

 

Versiunea GS Dakar este un pic mai inalta decit versiunea GS standard. Si are roata fata de 21".

 

Ceva ginduri de schimbare ? Daca ai intrebari, nu ezita.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce verifica acolo, daca nu is roase infrasurarile si incarte cand apesi butonu, merge. Daca nu, incearca sa il rebobinezi, dar la cat costa ala care l-am pus eu pe ebay... mai bine unu nou ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers?

Eram cu prietena mea pe motor si i-am dat gaz in a2a mai tare si dintr-o data au inceput sa palpaie beculetele alternativ.

Am oprit,si am pornit-o iar...s-a activat.

Am mai oprit-o o data dupa vreo 5km si apoi cand am pornit-o era ABS-ul dezactivat,si asa a ramas de atunci.

ce naiba s-a intamplat?....dimineata ma duc sa-l activez.....sa vedem daca o vrea.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment dat si mie mi se dezactiva ABS-ul in mers. De asemenea, in acelasi timp nici vitezometrul nu mai indica nimic. Sapand un pic pe net am descoperit ca senzorul de ABS spate este si senzor pentru vitezometru. La A Bavaria, dupa ce mi-au pus-o pe tester, m-a intrebat Tibi de alte simptome si mi-a zis ca este 99,9 % senzorul ABS spate bulit. Evident ca l-am cumparat, l-au montat si de atunci nu se mai dezactiveaza ABS-ul.

Verifica butonul de dezactivare ABS, eventual da cu ceva spray de contacte la butonul ala.

 

PS. Evident ca pina sa ajung la testerul de la A Bavaria, am dat cu spray de contacte la toate mufele care intrau in centrala de ABS sau care veneau de la senzorii de ABS. Din pacate la mine nu a avut efect pina nu am schimbat senzorul. Se pare ca l-am lovit cind am dat jos roata spate.

 

Bafta!

Mesaj completat

Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la bobina asta ma refeream ci la bobina electromotorului.

 

 

In majoritatea cazurilor se uzeaza contactele de pe capacul solenoidului si contactul mobil.Exista kit de reparatie care costa cca.30 ron dar iti trebuie o presa speciala.Suna la baietii de la Bendix Electrix,trebuie sa aiba ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers?

Eram cu prietena mea pe motor si i-am dat gaz in a2a mai tare si dintr-o data au inceput sa palpaie beculetele alternativ.

Am oprit,si am pornit-o iar...s-a activat.

Am mai oprit-o o data dupa vreo 5km si apoi cand am pornit-o era ABS-ul dezactivat,si asa a ramas de atunci.

ce naiba s-a intamplat?....dimineata ma duc sa-l activez.....sa vedem daca o vrea.

 

numai bine

Verifica cu lerele din trusa motocicletei distantele intre senzori si coroane ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene.....din ce cauza se poate dezactiva singur,ABS-ul in mers?

Eram cu prietena mea pe motor si i-am dat gaz in a2a mai tare si dintr-o data au inceput sa palpaie beculetele alternativ.

...incearca o diagnoza prin metoda descrisa citeva pagini mai devreme!...fa-ti rost de un voltmetru analog, cu ac!

Mesaj completat

Electromotorul am inteles ca este la fel ca la un tip de Peugeot, ( nu mai stie omu exact care ) mie mi a adus platoul de carbuni si este identic si codul de pe ele sunt la fel si mi a zis ca si carbunii sunt la fel, deci cautam pe la pejuuri si cred ca iesim mai ieftin, banuiesc ca trebe schimbat doar bendix ul in rest este la fel, asa mi sa spus, si eu sunt incapator in bavareze ca de mecanica nu mai zic.......expert, sa nu ma spui Floriane ;):), rade lumea de mine, la mine sau rezolvat toate acum ( ms Florian ), altceva as vrea sa va intreb, ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms !

.....ok, promit sa nu spun nimanui!... ;) ..lasa, nu fii trist ca nimeni nu s-a nascut invatat!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am activat ABS-ul....am dat o tura si vad ca pana acum e ok.

O sa incerc sa-i fac testul ala...daca nu imi iese,ma duc la A Bavaria si-i fac un test.

 

@dan_cata nu am inteles ce vrei sa zici "lerele"?

Nu am trusa motocicletei.

Editat de Macarov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am activat ABS-ul....am dat o tura si vad ca pana acum e ok.

O sa incerc sa-i fac testul ala...daca nu imi iese,ma duc la A Bavaria si-i fac un test.

 

@dan_cata nu am inteles ce vrei sa zici "lerele"?

Nu am trusa motocicletei.

 

Lerele is niste table intr-un set, de grosimi de regula din 0.05 in 0.05. Vezi in manual cat trebuie sa fie distanta, sau pe abtibildele alea galbene de pe cardan/furci daca le mai ai. Daca distanta nu e corecta, mai bagi saibe, si alea numa de la BMW le iei.

 

lere.jpg

 

Verifica distanta dintre senzor si coroana de abs, sa fie in parametrii. 50mm sau 5mm? Nu mai stiu cat. Apoi reseteaza ABSul. Abia apoi imbogatesti Bavaria.

 

nici nici. 5mm ii juma de tanti, iar 50 mm ii juma de latime de penis ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distanta intre senzor si coroana e destul de fixa, intervalul destul de mic. Se mai indoaie roata, mai capata un joc usor de la rulmentu mare. De la aia cu ace pentru care fac eu bucsi nu se poate, pentru ca roata e prins ade FD, si senzorul e prins de FD, deci is slabe sansele.

Mesaj completat

Se pare ca o sa faca/scoata la serie K1600 GT si GTL

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ive-headlights/

 

http://www.bmw-motorrad.com/com/de/index.h...l&notrack=1

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o problema cu al meu f din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Poate fi de la alternator? Am găsit câteva spire în scurt.

 

Dacă are cineva un alternator(dinam) pentru f 650 din 1996 astept un semnal. Ionut 0744 557522

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...incearca o diagnoza prin metoda descrisa citeva pagini mai devreme!...fa-ti rost de un voltmetru analog, cu ac!

Mesaj completat

 

.....ok, promit sa nu spun nimanui!... ;) ..lasa, nu fii trist ca nimeni nu s-a nascut invatat!..

................

Nu sunt trist tati ca merg toate si merg bineeeee !!!! da tot ma bate gandul schimbarii, e greoaie in orashul asta kkcios, au devenit mai agresivi si neatenti conservarii, in loc sa se mai cizeleze vis-a-vis de noi mototciclistii, e cam greu, si din acest motiv am fost sa vad un 650 dakar, m am lamurit, e bine cu ea dar ...nu e ce vreau eu, oricum mai ma gandesc si la ce vreau de fapt, bafta all, si asfalt uscat ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.

Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata.

;)

Salut,

Sunt Vladimir din Orastie HD...am avut unF650GS,acum detin un K1200RS ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...