Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) personal am luat K-ul meu in 2008 shi de atunci si pana acum am bagat peste 3000 de euro in el (inclusiv vopsea, complete makeover, inlocuit diverse piese care au cazut din cauza varstei) shi acum ma chinui sa`l dau in 2000. doua amarate de mii, peste care va trebui sa mai pun o gramada sa iau altu` mai nou, si pe care nu le da nimeni, ca e multe. drept pentru care, daca nu`l dau pana`n iarna, strang pe langa shi`mi mai iau unu`....alta solutie chiar nu vad. iar ca sa il dau mai ieftin, nici nu ma gandesc, dupa cat am asudat la el, shi cati bani am cheltuit. deci, ori bagi bani in el shi il pastrezi de tot, ori nu`l repari, ori nu se strica, banii bagati in intretinere si reparatii NU SE RECUPEREAZA, niciodata. parerea mea... p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas? Editat August 25, 2010 de LordSith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Trimite-le mail la astia http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas? Motorworks, cum zice fratele Dan Cata, sau alternative neortodoxe, cum ar fi furtune de frana 'racing'. Asta a doua merge doar daca gasesti conectori compatibili. Editat August 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Trimite-le mail la astia http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 cam cat este transportul de la astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 cam cat este transportul de la astia? Pt cantitati mici, vreo cateva lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Depinde de cat de greu/voluminos este pachetul. Iti zic ei de fiecare data, dar e ok la pret In general is oameni seriosi, multi iau de la ei. Dar se intampla cateodata sa nu aiba ceva pe stoc si atunci te face sa astepti pana ce primesc si te tin in loc cu coletul. Rar, dar se mai intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salut stimati posesori de BMW! Stiu ca inainte de adresa urmatoarele intrebari ar fi trebuit sa citesc cele 200 si ceva de pagini dar e cam din scurt si nu prea am timp! Ideea e ca de ani buni merg numai pe motorete de viteza si as vrea sa ma linistesc putin (stiti voi familie, copil) si sa trec la altceva mai soft, cum ar fi enduro. Deci am gasit un BMW F650Gs din 2001. Daca e cineva destul de amabil sa ma lamureasca si pe mine i-as ramane dator! Spuneti-mi mie mie va rog care sunt plusurile si minusurile (in mare) acestei motorete? Cat consuma? Ce tinuta de drum are? Cat de comoda e? Din ciclul fiecare motoreta cu buba ei , asta ce boala are? La ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar sau fac schimb? (momentan am un GSX750R K1) La ce pret se invarte un bmw f650gs din 2001? Cat de scumpa e la intretinere? In speranta ca n-am plictisit sau deranjat pe nimeni astept ajutorul vostru! Va multumesc! Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Mai bine te-ar lamuri cei de la f650 pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Adica aici: /index.php?...t=0&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Acolo is numa 416 pagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Adica aici: /index.php?...t=0&start=0 Multumesc! O sa postez si acolo...acolo sunt 400 de pagini de citit Mesaj completat Acolo is numa 416 pagini Da,am vazut! Sper sa ma ajute baietii d-acolo...si l-oi citi eu si p-alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Daca vrei sa iei BMW, ia boxer, daca vrei F650, ia pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Trimite-le mail la astia http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 merci de info, ma gandeam sa iau o cutie de la ei de la dezmembrari... ca e ok ca pret..cam 145 lire Editat August 25, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Cob adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) cred ca se refera la cutia de viteze stiu si despre motorworks, am comandat cateva piese de la ei prin 2008, sunt destul de meseriasi. cat despre furtunele de frana racing, mi`a dat si mie prin cap ideea, insa deocamdata prefer sa ma plimb cu ea, decat sa o tin pe loc. la iarna (daca n`o dau pana atunci) m`oi ocupa si de asta ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici... Editat August 26, 2010 de LordSith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 cat despre furtunele de frana racing, E un atelier de custom tuning in zona Baicului, langa calea ferata. Un prieten si-a pus de la ei la un F si a simtit instant schimbarea. L-a costat cam 1.5 mil pentru frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate is eu mai reticient, dar nu mi-as face din furtune sertizate. Cel mai bine, iei set de la o firma cunoscuta si scapi de griji, pana la urma ii vorba de frane... Nu ma indoiesc de calitatea lucrarii, dar is lucruri ca si lungimea exacta care trebuie la furtun, si daca e mai scurt se poate indoi pe undeva si crapa, daca e mai lung sa frece pe undeva, samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate is eu mai reticient, dar nu mi-as face din furtune sertizate. Cel mai bine, iei set de la o firma cunoscuta si scapi de griji, pana la urma ii vorba de frane... Nu ma indoiesc de calitatea lucrarii, dar is lucruri ca si lungimea exacta care trebuie la furtun, si daca e mai scurt se poate indoi pe undeva si crapa, daca e mai lung sa frece pe undeva, samd. Io am la Domi de vreo 7000km si nu-i problema. Nici macar unde freaca de o prindere nu se vede uzura. Sunt multumit si daca ar fi sa inlocuiesc tevile de la BMW, cu asta le-as inlocui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Dominatoru il opresti si daca apesi cu talpa papucului pe roata spate, ca la mountain bike-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Dominatoru il opresti si daca apesi cu talpa papucului pe roata spate, ca la mountain bike-uri Te invit sa incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 cand am luat K`ul in 2008, conducta care facea legatura intre cei 2 etrieri de frana fatza era rupta. m`a ajutat un prieten care mi`a adus furtun racing, cu exact aceleasi prinderi, si, de 2 ani de zile, sunt foarte multumit de el. avantajele sunt multe, mai ales ca furtunul fiind elastic, permite unele torsiuni si presiuni un pic mai mari pe care o conducta nu le`ar suporta (motivul pentru care respectiva conducta a fost sparta). in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici... Eu vad mobra ca si pe un echipament. O unealta, masinarie. Dai 5000 de eur pe o unealta si te folosesti de ea, te bucuri de ea. Cand ai nevoie de ea, te urci si pleci. Dai 3000 eur pe un model exact la fel, dar: te apuci si schimbi consumabilele, te apuci si mai repari una alta. Cand crezi ca le-ai facut pe toate, observi ca instalatia electrica pe ea e toata coapta si iti face figuri, si nu stii de unde. O inlocuiesti si aia, dar parca vopseaua pe ea nu arata cum trebuie... Pentru ca tii la fier si ai dat atatia bani pe el, il vopsesti. Apoi tragi linie si vezi ca ai bagat in motoru ala mai mult decat daca ai fi luat cu 5000 eur. La astea mai pui transportu + inmatriculatu, daca o iei de afara. Mesaj completat in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil). Exact! Cu alte cuvinte, nu iti permiti sa fii zgarcit. Iesi mult mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Un RT in Nemtia arata de zece ori mai repede decat aceeasi mobra in Romania. Din cauze mai mult decat obiective. 3500 in Nemtia vs 4500 in Ro este OK si numai daca privesti prin prisma transportului,inmatricularii si a primului check dupa livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 La astea mai pui transportu + inmatriculatu, daca o iei de afara. am cu cine sa ma duc si sa o iau singurel, de obicei, daca pot sa fac ceva singur, nu vad rostu` in a pune pe al`cineva sa o faca (in afara de lene ). oricum, mai am de asteptat pana la iarna, sa vedem cum evouleaza si piata shi cum dau (sau nu) K`ul. de fiecare data cand am luat mobra noua, indiferent daca proprietarul a facut`o sau nu, am schimbat tot ce inseamna consumabile (de la placute de frana, ulei, filtre de toate felurile, lichid de racire, baterie, cauciucuri daca era cazul). nu din dorintza de a da bani aiurea, ci pentru ca sa fiu sigur ca sunt noi, facute de mine cu manutza mea, exact pe sistemu` "daca vrei ceva facut ca lumea, fa`l tu". repet, nu e din neincredere, ci doar prefer sa stiu eu ca e totul in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.