Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

personal am luat K-ul meu in 2008 shi de atunci si pana acum am bagat peste 3000 de euro in el (inclusiv vopsea, complete makeover, inlocuit diverse piese care au cazut din cauza varstei) shi acum ma chinui sa`l dau in 2000. doua amarate de mii, peste care va trebui sa mai pun o gramada sa iau altu` mai nou, si pe care nu le da nimeni, ca e multe. drept pentru care, daca nu`l dau pana`n iarna, strang pe langa shi`mi mai iau unu`....alta solutie chiar nu vad. iar ca sa il dau mai ieftin, nici nu ma gandesc, dupa cat am asudat la el, shi cati bani am cheltuit.

 

deci, ori bagi bani in el shi il pastrezi de tot, ori nu`l repari, ori nu se strica, banii bagati in intretinere si reparatii NU SE RECUPEREAZA, niciodata.

 

parerea mea...

 

p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas?

Editat de LordSith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. eu caut sa cumpar conductele de la ABS care fac legatura intre etrieru` frana fata pana la pompa (din scheme am vazut ca ar fi 3), ca sa pot sa il fac sa mearga. any ideas?

Motorworks, cum zice fratele Dan Cata, sau alternative neortodoxe, cum ar fi furtune de frana 'racing'. Asta a doua merge doar daca gasesti conectori compatibili.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cat de greu/voluminos este pachetul. Iti zic ei de fiecare data, dar e ok la pret ^_^

 

In general is oameni seriosi, multi iau de la ei. Dar se intampla cateodata sa nu aiba ceva pe stoc si atunci te face sa astepti pana ce primesc si te tin in loc cu coletul.

 

Rar, dar se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stimati posesori de BMW! Stiu ca inainte de adresa urmatoarele intrebari ar fi trebuit sa citesc cele 200 si ceva de pagini dar e cam din scurt si nu prea am timp! Ideea e ca de ani buni merg numai pe motorete de viteza si as vrea sa ma linistesc putin (stiti voi familie, copil) si sa trec la altceva mai soft, cum ar fi enduro. Deci am gasit un BMW F650Gs din 2001. Daca e cineva destul de amabil sa ma lamureasca si pe mine i-as ramane dator!

Spuneti-mi mie mie va rog care sunt plusurile si minusurile (in mare) acestei motorete?

Cat consuma?

Ce tinuta de drum are?

Cat de comoda e?

Din ciclul fiecare motoreta cu buba ei :laugh:, asta ce boala are?

La ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar sau fac schimb? (momentan am un GSX750R K1)

La ce pret se invarte un bmw f650gs din 2001?

Cat de scumpa e la intretinere?

In speranta ca n-am plictisit sau deranjat pe nimeni astept ajutorul vostru! Va multumesc!

Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca se refera la cutia de viteze :laugh:

 

stiu si despre motorworks, am comandat cateva piese de la ei prin 2008, sunt destul de meseriasi.

 

cat despre furtunele de frana racing, mi`a dat si mie prin cap ideea, insa deocamdata prefer sa ma plimb cu ea, decat sa o tin pe loc. la iarna (daca n`o dau pana atunci) m`oi ocupa si de asta ;)

 

ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici...

Editat de LordSith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre furtunele de frana racing,

E un atelier de custom tuning in zona Baicului, langa calea ferata. Un prieten si-a pus de la ei la un F si a simtit instant schimbarea. L-a costat cam 1.5 mil pentru frana fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate is eu mai reticient, dar nu mi-as face din furtune sertizate. Cel mai bine, iei set de la o firma cunoscuta si scapi de griji, pana la urma ii vorba de frane...

 

Nu ma indoiesc de calitatea lucrarii, dar is lucruri ca si lungimea exacta care trebuie la furtun, si daca e mai scurt se poate indoi pe undeva si crapa, daca e mai lung sa frece pe undeva, samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate is eu mai reticient, dar nu mi-as face din furtune sertizate. Cel mai bine, iei set de la o firma cunoscuta si scapi de griji, pana la urma ii vorba de frane...

 

Nu ma indoiesc de calitatea lucrarii, dar is lucruri ca si lungimea exacta care trebuie la furtun, si daca e mai scurt se poate indoi pe undeva si crapa, daca e mai lung sa frece pe undeva, samd.

Io am la Domi de vreo 7000km si nu-i problema. Nici macar unde freaca de o prindere nu se vede uzura. Sunt multumit si daca ar fi sa inlocuiesc tevile de la BMW, cu asta le-as inlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am luat K`ul in 2008, conducta care facea legatura intre cei 2 etrieri de frana fatza era rupta. m`a ajutat un prieten care mi`a adus furtun racing, cu exact aceleasi prinderi, si, de 2 ani de zile, sunt foarte multumit de el.

 

avantajele sunt multe, mai ales ca furtunul fiind elastic, permite unele torsiuni si presiuni un pic mai mari pe care o conducta nu le`ar suporta (motivul pentru care respectiva conducta a fost sparta).

 

in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici...

Eu vad mobra ca si pe un echipament. O unealta, masinarie. Dai 5000 de eur pe o unealta si te folosesti de ea, te bucuri de ea. Cand ai nevoie de ea, te urci si pleci. Dai 3000 eur pe un model exact la fel, dar: te apuci si schimbi consumabilele, te apuci si mai repari una alta. Cand crezi ca le-ai facut pe toate, observi ca instalatia electrica pe ea e toata coapta si iti face figuri, si nu stii de unde. O inlocuiesti si aia, dar parca vopseaua pe ea nu arata cum trebuie... Pentru ca tii la fier si ai dat atatia bani pe el, il vopsesti. Apoi tragi linie si vezi ca ai bagat in motoru ala mai mult decat daca ai fi luat cu 5000 eur.

 

La astea mai pui transportu + inmatriculatu, daca o iei de afara.

Mesaj completat

in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil).

Exact! Cu alte cuvinte, nu iti permiti sa fii zgarcit. Iesi mult mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un RT in Nemtia arata de zece ori mai repede decat aceeasi mobra in Romania. Din cauze mai mult decat obiective. 3500 in Nemtia vs 4500 in Ro este OK si numai daca privesti prin prisma transportului,inmatricularii si a primului check dupa livrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La astea mai pui transportu + inmatriculatu, daca o iei de afara.

 

am cu cine sa ma duc si sa o iau singurel, de obicei, daca pot sa fac ceva singur, nu vad rostu` in a pune pe al`cineva sa o faca (in afara de lene :laugh:). oricum, mai am de asteptat pana la iarna, sa vedem cum evouleaza si piata shi cum dau (sau nu) K`ul.

 

de fiecare data cand am luat mobra noua, indiferent daca proprietarul a facut`o sau nu, am schimbat tot ce inseamna consumabile (de la placute de frana, ulei, filtre de toate felurile, lichid de racire, baterie, cauciucuri daca era cazul). nu din dorintza de a da bani aiurea, ci pentru ca sa fiu sigur ca sunt noi, facute de mine cu manutza mea, exact pe sistemu` "daca vrei ceva facut ca lumea, fa`l tu". repet, nu e din neincredere, ci doar prefer sa stiu eu ca e totul in regula ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...