Cesar Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) inainte de abordarea virajului modific pozitia corpului iesind cu fundul in interior, greutatea o las pe capatul de ghidon din interior, insa nu stiu din ce motiv, pozitia adoptata ma forteaza sa imping cu genunchiul inspre motor, nicidecum sa il scot in exterior. Sprinjini greutatea corpului de rezervor cu piciorul (coapsa, genunchi) de pe exteriorul virajului. Asa vei avea libertatea sa scoti genunchiul de la interior mai mult in afara. Pentru asta, te poate ajuta forma rezervorului si o pereche de tank grips. Foarte important: sa indrepti pieptul si umerii spre viraj. Recomand sa te concentrezi pe acest aspect la inceput si nu pe mutatul posteriorului stanga dreapta si scosul genunchiului. Ai sa constati ce te va ajuta sa obosesti mai putin, sa ai bratele mai relaxate pe comenzi si sa mentii stabila motocicleta in viraje. Am pus doua poze in care se vad pozitii de racing agresiv, modern, si un racing mai clasic, pilotii sunt piloti romani care au chiar conturi pe aici pe forum si se afla pe circuitul Serres,Grecia. Pozele sunt de la Hungaro Editat Noiembrie 22, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 PRIVIREA este cea mai importanta, indiferente de stilul si pozitia pe motor: drept,mediu,racing!Te duci acolo unde te uiti! De unde si point fixation... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) zicea cineva ceva de viteza ... http://www.youtube.com/watch?v=HT666XwJR2s si daca tineti la peleu vostru zic sa luati inca un peleu pe voi ... Editat Noiembrie 22, 2012 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Da da. Clipul ala de la MCM ... cu un R1 albastru ma gandeam sa il pun ... explica bine defectul prezentat de tine. Dar si acum e asfalt uscat ... soare afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Referitor la abordare curbelor...citind forumul asta plin de chestii folositoare si in acelasi timp plin de idiotenii nu am reusit sa ajung la o concluzie privitor la genunchi. Este vital ca intr-o curba abordata cu o viteza mai mare sa scoti genunchiul in afara sau el este folosit doar pentru mers sportiv pentru echilibrarea prin sprijin?? uite aici http://youtu.be/4B9L5XkPr0A crezi ca e cineva pe forum in stare sa faca ce face asta? si o face fara nici un genunchi pe jos sau cwr scos din sha. iesitul din sha si scosul genunchiului modifica centrul de greutate al ansamblului motocicleta-pilot facand posibila abordarea unei curbe cu viteza mai mare la acelasi grad de inclinare al motocicletei. pe scurt, castigi viteza la o inclinare maxima a motocicletei, lucru inutil pe strada si in acelasi timp periculos, castigi cativa km/h dar pierzi posibilitatea de a schimba rapid trasa motocicletei (asta e inutila la curse unde cunosti ce viraj urmeaza cu cat il poti lua etc...) in alte cuvinte, pana nu duci cauciucurile la capat fara sa scoti cwru din sha nici sa nu te gandesti ca te-ar ajuta cu ceva genunchii pe jos. asta e topic de primavara, toata teoria din lume nu face 2 bani fara practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Ca orice lucru dus la extrem este un exemplu irelevant,zic eu. Unde ai nevoie de asa curbe la viteza atat de mica si asa o manevrabilitate rapida?Printre masini?Unde ai tu de gand sa faci astfel de inclinari? Cu motoare modificate cu ghidon de superbike, uneori scoase carenele ca ating cu ele pe jos, sunt tare curios daca isi tin mobrele pe incalzitoare sau dau o tura d-asta de incalzire inainte de a se inclina in halul ala! Ai vazut si de cate ori cad pana ajung la performanta asta? O pozitie buna pe viraj iti permite ajustarea trasei daca se intampla ceva imprevizibil care la o viteza mai mare nu se mai poate face din ghidon ca nenea asta din poligon!!!!! Se obtine deasemenea un grad de inclinare mai mic la aceeasi viteza pe viraj, motocicleta sta mai dreapta, nu era vorba de dat cauciucul la capat. Niciodata in 7 sezoane nu am avut nevoie de atata manevrabilitate la viteza mica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Ca orice lucru dus la extrem este un exemplu irelevant,zic eu. Unde ai nevoie de asa curbe la viteza atat de mica si asa o manevrabilitate rapida?Printre masini?Unde ai tu de gand sa faci astfel de inclinari? e doar un exemplu, exagerat binenteles, l-am dat ca sa se vada mai bine ca se poate si fara echilibristica... la primavara chiar ma bate gandul sa pun buloane pe mobra si sa ma antrenez ... low speed cornering mi se pare mai dificil decat med-high.. chiar ma fascineaza treaba asta Cu motoare modificate cu ghidon de superbike, uneori scoase carenele ca ating cu ele pe jos, sunt tare curios daca isi tin mobrele pe incalzitoare sau dau o tura d-asta de incalzire inainte de a se inclina in halul ala! Ai vazut si de cate ori cad pana ajung la performanta asta? binenteles ca o mai tarsaie pe jos.. in schimb viteza e mica.. dmg mic, nu cred ca le tin pe incalzitoare, gumele astea noi hypersport au super aderenta la temperaturi scazute... am multe giratorii pe aici crede-ma O pozitie buna pe viraj iti permite ajustarea trasei daca se intampla ceva imprevizibil care la o viteza mai mare nu se mai poate face din ghidon ca nenea asta din poligon!!!!! Se obtine deasemenea un grad de inclinare mai mic la aceeasi viteza pe viraj, motocicleta sta mai dreapta, nu era vorba de dat cauciucul la capat. exact asta am spus si eu, dar nu este necesar pe strada , eu unul am control mai bun asupra comenzilor/ghidonului cat stau in sha, am incercat si cu matzocherii.. ideea e ca poti merge muuult peste viteza legala fara sa atarni de motocicleta, eu incerc sa nu depasesc +50 in UE iti ridica carnetu pe loc, fara dovada si pleci cu mobra pe platforma Niciodata in 7 sezoane nu am avut nevoie de atata manevrabilitate la viteza mica! da, nici eu, in schimb am cazut ca prostu cand as fi putut sa iau virajul "relaxat"... aveam nevoie doar de un pic de teorie si nitica practica ... Nu uita, eu scriu despre mersul pe strada 100%,mai intai se invata mersul in 2 picioare .. e destul timp pentru alergat. @rookie... nu ma crede pe mine, incearca singur, eu doar iti spun ca se poate merge foarte repede fara genunchi pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Daca ai sa studiezi un pic si ai sa cauti ceva riduri pe cauciucuri ai sa vezi ca si in filmuletul tau si in asta baietii se dau cu niste slick-uri probabil de buna calitate! Sa mai zica lumea ca ZZR-u' nu e manevrabil,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 mult conteaza ghidonul ala lat as fi curios prin comparatie acelasi traseu cu mobra stock,cu semighidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 uite aici arata mai multe gume, cred ca pentru inceput sunt ok s20-urile.. daca fac bubu din vina lor trecem la r10 mai trebuie si o foaie +x pe spate din cate vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 (editat) http://www.betterbik...es-(chapter-2)/ http://www.betterbik...es-(chapter-3)/ http://www.betterbik...es-(chapter-4)/ http://www.betterbik...es-(chapter-5)/ http://www.betterbik...es-(chapter-5)/ http://www.betterbik...es-(chapter-7)/ http://www.betterbiking.org.uk/riding-tips/videos/great-roads,-great-rides-%28chapter-8%29/ Editat Decembrie 4, 2012 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 acuma ramane de bagat la cap ce explica in video...ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiciu cristian Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 https://www.youtube.com/user/riderrisk?feature=watch O serie foarte buna de filmulete din care toti avem cate ceva de invatat! super tare si multe de invatat!multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Inca un filmuletz despre alesul castilor, foarte multa lume merge cu tot felul de casti cumparate la oferte online care n-au nici o legatura cu capatzanile lor. Mergeti si probati in magazin, daca va vine bine modelul,masura, doar apoi comandati online exact acel model. Editat Ianuarie 31, 2013 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 asta mi se pare ca e primul clip la care ar trebui sa se uite oricine isi ia mobra. mai adaug textual sa nu va imprumutati castile unor persoane cu bostanu mai mare ca pe urma perfect fit-ul de care te bucurai, numai perfect nu mai e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 76 de minute de intamplari din care se pot trage multe multe invataminte. Frana de panica, intrat prea tare in viraje, point fixation, depasit in intersectie prin stanga, mersul prin dreapta masinilor, etc. http://www.youtube.com/watch?v=5aoT1Nwo7UI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Mamaaaaaa, ma doare pe mine de aici de la tastatura! Oricum, confratii nostri motoristi sunt FOARTE multi foarte slab pregatiti in pilotarea utilajului din dotare sau foarte neatenti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ma uit acasa la calculator pt ca pe tel vad ca nu se deschide ce a postat Cesar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ma uit acasa la calculator pt ca pe tel vad ca nu se deschide ce a postat Cesar... Uita-te asa pe indelete acasa ca sunt foarte multe situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Inconstienta.Mai sunt unii cu capetele goale,nici o sapca nimic. Ca si o paranteza, Niko, in intersectii eu am obisnuinta sa reduc mult viteza,indiferent daca e liber sau nu(ma refer la trecut pe verde clar), lucru care este oarecum nepravazut pentru cel din masina din spate care nu gandeste ca as putea frana atata timp cat am verde si nici un obstacol vizibil.Ma tot gandesc cum sa impac si capra si varza Editat Februarie 4, 2013 de Spaceghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Nu ai ce sa faci (decat doar daca nu esti pe sistem forja maxima aici acum si oriunde ) altceva decat sa mergi preventiv si cand e verde. Sunt cateva intersectii in Bucuresti pe care le stiu, dar sunt convins ca numarul e mult mai mare, in care se trece pe rosu flagrant. Nu pe galben, nu pe rosu "proaspat". Nu depasi prin stanga masinilor in intersectii, nu te baga daca ai vizibilitatea blocata si nici daca ai contrasensul liber. Sunt multe exemple in film de astfel de accidente in care motociclistul e nevinovat dar cu toate astea tot el greseste. E doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Multumiri, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Dupa cum se poate vedea INTOTDEAUNA viteza este un factor daca nu determinant cel putin agravant. Cei care au facut prostii dar macar mergeau mai incet au scapat mult mai usor decat cei care mergeau foarte tare. Din pacate sunt si multe exemple de accidente care cred ca nu puteau fi evitate (de exemplu cele in care au fost luati pe sus din spate, degeaba ai fi tinut motoreta in viteza si te-ai fi uitat in oglinzi, uneori vin foarte tare din spate sau ajungi victima unui carambol,cam nasol...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arminwad Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Multumiri Cesar si Niko! Foarte utile postarile. Poate mai facem o iesire de mentorat anul acesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Dupa aprox 30 de minute am ajuns la concluzia ca nu viteza te omoara(neaparat) ci prostia celui care calareste bestia. Nu neg faptul ca viteza este un factor decisiv care poate inrautatii situatia dar nu este catalizatorul principal in ecuatie. Mi se pare mie sau cam multe accidente sunt din vina pilotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.