ady_zzr Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... da zx 10r e...si iti dai seama la ce cuplu are mobra aia...combinat cu un cauciuc rece....rezulta vedetism pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) :goodposting:daca nu ma insel moto este zx10r.... Bagat mana in gaz = overspinnig = pierdut spatele= cazatura. Cauciucurile reci, uzate, praf, ulei, marcaje rutiere, suprafata uda, etc, sunt factori agravanti. Tocmai de asta nu se recomanda incepatorilor motoare atat de puternice... nu numai la viteze mari se pot intampla evenimente care pot avea urmari. Aviz amatorilor... Editat August 27, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Cauciucuri prea reci si gaz prea mult. Daca pneurile sunt calde, poti baga mana in gaz (relativ tare) si pe asfalt ud si nu se intampla asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Va multumesc pentru informatii. Initiam al crezut ca e vorba de uzura cauciucurilor, nu stiam ca trebuie sa le mai si "incalzesti". Deci pe langa echipament, imi iau si un arzator de buruieni =))) (glumesc bineinteles). Foarte buna informatia si o consider de mare folos, in special pentru incepatori. Initial vazusem filmuletul asta http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 si nu puteam sa-mi explic cum naiba se duce motorul, de zici ca e pe gheata. Anyway...thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Pfiu zx10 ca al meu , o sa incerc si eu =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Cel cu Gsr-ul a picat din cauza cauciucurilor noi care probabil inca aveau suprafata lucioasa pe ele, din moment ce iese de la dealer cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Unde vezi tu GSR ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Gsxr am vrut sa spun, istetule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 pe langa ca ai vrut sa spui una si ai spus alta, mai esti si smecher... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 pe langa ca ai vrut sa spui una si ai spus alta, mai esti si smecher... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 BHAHAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ala cu suzukiul din showroom cred ca avea cauciucuri siliconate... sabotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 era incepator (parerea mea) nu stiu care posesor de miar de pe aici si nu numai, ar fii patit asa ceva, sincer acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 a inclinat-o prea tare pe marcaj (la viteza prea mica ? )- daca priviti cu atentie , exact cand trece peste marcaj cu roata spate , o scapa de sub control . nu cred sa fi accelerat prea tare , caci nu se aude turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Ceva foarte util cu situatii in care de cele mai multe ori se intampla accidente. Sudiu facut in Franta. De retinut factorii de risc. http://www.assureurs-prevention.fr/sites/media/ap/motoprev/motoprev.htm Editat Septembrie 17, 2013 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) The Pace - 1991 http://www.motorcyclistonline.com/flashback/122_0911_the_pace_nick_ienatsch/ The Pace 2.0 http://www.cycleworld.com/2013/09/16/become-a-better-street-rider-with-the-pace-motorcycle-safety-and-riding-skills/ A COMPRESSED FORK aids turn-in through improved geometry and a bigger tire contact patch (see below). But it has to be in the effective travel range: Releasing brakes before turn-in extends the fork and the bike wants to run wide. Get to the turn-in point with excessive brake pressure and the fork is too collapsed, again forcing the bike to run wide. Learn to use the brakes for both speed and geometry control. In the second article, on The Pace, my views on trail-braking started to evolve because racing was teaching me so much. For speed on the track or safety on the street, you must be able to use some brake pressure at lean angle. On the street in corners you brake for, do your best to “leave the brake light on” at corner turn-in so you are taking advantage of slightly better steering geometry provided by fork compression. Editat Septembrie 18, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Negocierea virajelor cu raza descrescatoare, care se "inchid" : http://www.motorcycle.com/how-to/negotiate-decreasing-radius-corners Nu stiu cine a facut topicul varza dar ori s- a incurcat in butoane ori nu stiu ce sa zic... 30 de pagini de poze cam ogrish, apoi incepe topicul facut de mine, titlul a ramas cel facut de mine, dar scrie ca e facut de un alt user, pana si in ultimele pagini apar poze de la accidente intercalate cu posturi care aveau legatura cu topicul meu. Am dat si un "report" ...dar nici nu stiu ce se mai poate face cu topicul asta. Articol despre alegerea unei motocilete, pentru incepatori: http://www.motorcycle-usa.com/920/17311/Motorcycle-Article/Learning-to-Ride---Choosing-a-Motorcycle.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Mai multe despre manevrabilitatea extrema.. Sa nu mai zica unii ca e simplu sau altii ca ce priceputi sunt astia.. Totul se invata prin parctica.. multa practica. Ce sa mai zic de modificarile motocicletei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 raspuns corect GPauL, raspuns corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Top Ten Things Motorcyclists Should Avoid http://www.motorcycle.com/top10/top-ten.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magnetu' Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Am gasit un link pt filmul Motovudu - Dark Art of Performance: http://ssriders.com.br/arquivos/ Tot acolo gasiti si The twist of the wrist 2, pus cu titlu "curvas" ) Viteza de dld e buna, aprox 1.5 mb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) E interesant motovudu asta, pe de alta parte cam contrazice ce ne invata Keith Code si Superbike School. Ideile principale desprinse de mine din filmuletz: - fundul nu atat de in spate pe sa, corpul mai in fata pentru a controla derapajele mai usor; - trasele modificate in asa fel incat sa poti sa dai gaz full cat mai repede; - adaptarea vitezei si franarea inainte de viraj in asa fel incat motoreta sa parcurga apex-ul fara sa fie nevoie sa franezi sau sa atingi gazul, motoreta sa aiba de luptat doar cu forta laterala; - atentie la trail-braking, pana la una anumit unghi se poate, apoi mai mult face rau si iti ia din capacitatea mobrei de a lua virajul cu cea mai mare viteza; Asta din ce imi aduc aminte, o mica sinteza. Editat Ianuarie 22, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Am urmarit filmul si nu se contrazice cu ce zice TOTW2.. De ce pare ca se contrazice? TOTW2 explica chestii de baza si in detaliu pe cand MV(motovudu) explica tips and tricks sau mai bine zis, "uite asa fac eu". Diferenta intre cele doua stiluri de predare e ca stilul MV este pentru cei care deja stiu cu ce se mananca pista de circuit, nu au frica sau au o dorinta "tinereasca" de a castiga, spre deosebire de TOTW2 care explica pentru toti fricosii(inteleptii sau cei care n-au bani de reparatii sau pe cei care pur si simplu isi iubesc prea mult motocicleta) sau pentru "tinerii tupeisti" care s-au blocat si s-au oprit din progres. Tot pentru cei din urma, mai exista si TOTW1(cartea) care e axata mai mult pe racing. Pe de alta parte TOTW2 nu zice "DOAR ASA SE FACE"... in general descrie metoda safe pentru a invata si nu metoda pentru a excela. Pentru un incepator ce sunt prefer TOTW2 dar sunt convins ca voi ajunge candva(da doamne) sa aplic si metodele MV. De ce prefer TOTW2? Un exemplu: Mi se pare mai prudent sa intru in viraj cu viteza mica si sa lucrez curba de acolo(TOTW2) decat sa intru fierbinte(MV) si sa ies de pe pista.. eventualul esec mi-ar distruge increderea in fortele proprii si nu vreau asta... imi ajung doua sezoane pierdute aiurea. Poti sa folosesti metoda MV in siguranta cand stii deja cu ce viteza se intra intr-o anumita curba si cand ai incredere in fortele proprii ca poti sa intorci motocicleta.. de reactiile de supravietuie nu mai zic.. trebuie sa fii capabil deja sa le tii sub control. Pe scurt : TOTW2 - pentru incepatori/prudenti MV - pentru avansati/tineri cu cascaval gros/tineri cu dorinta mare de a invinge Singura diferenta mare ar fi MV pretinde ca motocicleta e stabila cu gazul inchis pe cand TOTW2 pretinde ca e stabila cu gazul deschis. Dar si asta depinde de finete si anumiti parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 ..... Singura diferenta mare ar fi MV pretinde ca motocicleta e stabila cu gazul inchis pe cand TOTW2 pretinde ca e stabila cu gazul deschis. Dar si asta depinde de finete si anumiti parametri. Gaz inchis pe frana de motor la turatii mari, astfel incat dupa apex sa fie inca in plaja buna de turatii pentru a iesi tare din viraj. Dar zice si ca se poate tine constant sau accelerat foarte usor, sa te ajute sa faci mici ajustari de trasa,etc. Mai uita-te o data. Oricum ,sunt sigur ca il vei vedea de mai multe ori. Si da, TOW2 e mai pentru incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Gaz inchis pe frana de motor la turatii mari, astfel incat dupa apex sa fie inca in plaja buna de turatii pentru a iesi tare din viraj. Dar zice si ca se poate tine constant sau accelerat foarte usor, sa te ajute sa faci mici ajustari de trasa,etc. Mai uita-te o data. Oricum ,sunt sigur ca il vei vedea de mai multe ori. Si da, TOW2 e mai pentru incepatori. da, am inteles particularitatile dar ma grabeam si nu puteam sa descriu in detaliu ce am inteles. Oricum am sa ma uit de cateva ori la el ca iarna e lunga oricat ar tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.