Sari la conținut

Filmulete & materiale educative


arunescu
 Share

Postări Recomandate

inainte de abordarea virajului modific pozitia corpului iesind cu fundul in interior, greutatea o las pe capatul de ghidon din interior, insa nu stiu din ce motiv, pozitia adoptata ma forteaza sa imping cu genunchiul inspre motor, nicidecum sa il scot in exterior.

 

Sprinjini greutatea corpului de rezervor cu piciorul (coapsa, genunchi) de pe exteriorul virajului. Asa vei avea libertatea sa scoti genunchiul de la interior mai mult in afara. Pentru asta, te poate ajuta forma rezervorului si o pereche de tank grips.

Foarte important: sa indrepti pieptul si umerii spre viraj. Recomand sa te concentrezi pe acest aspect la inceput si nu pe mutatul posteriorului stanga dreapta si scosul genunchiului. Ai sa constati ce te va ajuta sa obosesti mai putin, sa ai bratele mai relaxate pe comenzi si sa mentii stabila motocicleta in viraje.

 

Am pus doua poze in care se vad pozitii de racing agresiv, modern, si un racing mai clasic, pilotii sunt piloti romani care au chiar conturi pe aici pe forum si se afla pe circuitul Serres,Grecia.

Pozele sunt de la Hungaro

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 839
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Referitor la abordare curbelor...citind forumul asta plin de chestii folositoare si in acelasi timp plin de idiotenii nu am reusit sa ajung la o concluzie privitor la genunchi. Este vital ca intr-o curba abordata cu o viteza mai mare sa scoti genunchiul in afara sau el este folosit doar pentru mers sportiv pentru echilibrarea prin sprijin??

 

uite aici http://youtu.be/4B9L5XkPr0A

 

crezi ca e cineva pe forum in stare sa faca ce face asta? si o face fara nici un genunchi pe jos sau cwr scos din sha.

 

iesitul din sha si scosul genunchiului modifica centrul de greutate al ansamblului motocicleta-pilot facand posibila abordarea unei curbe cu viteza mai mare la acelasi grad de inclinare al motocicletei.

 

pe scurt, castigi viteza la o inclinare maxima a motocicletei, lucru inutil pe strada si in acelasi timp periculos, castigi cativa km/h dar pierzi posibilitatea de a schimba rapid trasa motocicletei (asta e inutila la curse unde cunosti ce viraj urmeaza cu cat il poti lua etc...)

 

in alte cuvinte, pana nu duci cauciucurile la capat fara sa scoti cwru din sha nici sa nu te gandesti ca te-ar ajuta cu ceva genunchii pe jos.

 

asta e topic de primavara, toata teoria din lume nu face 2 bani fara practica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice lucru dus la extrem este un exemplu irelevant,zic eu. Unde ai nevoie de asa curbe la viteza atat de mica si asa o manevrabilitate rapida?Printre masini?Unde ai tu de gand sa faci astfel de inclinari?

Cu motoare modificate cu ghidon de superbike, uneori scoase carenele ca ating cu ele pe jos, sunt tare curios daca isi tin mobrele pe incalzitoare sau dau o tura d-asta de incalzire inainte de a se inclina in halul ala! Ai vazut si de cate ori cad pana ajung la performanta asta?

 

O pozitie buna pe viraj iti permite ajustarea trasei daca se intampla ceva imprevizibil care la o viteza mai mare nu se mai poate face din ghidon ca nenea asta din poligon!!!!! Se obtine deasemenea un grad de inclinare mai mic la aceeasi viteza pe viraj, motocicleta sta mai dreapta, nu era vorba de dat cauciucul la capat.

 

Niciodata in 7 sezoane nu am avut nevoie de atata manevrabilitate la viteza mica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice lucru dus la extrem este un exemplu irelevant,zic eu. Unde ai nevoie de asa curbe la viteza atat de mica si asa o manevrabilitate rapida?Printre masini?Unde ai tu de gand sa faci astfel de inclinari?

 

e doar un exemplu, exagerat binenteles, l-am dat ca sa se vada mai bine ca se poate si fara echilibristica...

la primavara chiar ma bate gandul sa pun buloane pe mobra si sa ma antrenez ... low speed cornering mi se pare mai dificil decat med-high.. chiar ma fascineaza treaba asta

 

 

Cu motoare modificate cu ghidon de superbike, uneori scoase carenele ca ating cu ele pe jos, sunt tare curios daca isi tin mobrele pe incalzitoare sau dau o tura d-asta de incalzire inainte de a se inclina in halul ala! Ai vazut si de cate ori cad pana ajung la performanta asta?

 

binenteles ca o mai tarsaie pe jos.. in schimb viteza e mica.. dmg mic, nu cred ca le tin pe incalzitoare, gumele astea noi hypersport au super aderenta la temperaturi scazute... am multe giratorii pe aici crede-ma :)

 

 

O pozitie buna pe viraj iti permite ajustarea trasei daca se intampla ceva imprevizibil care la o viteza mai mare nu se mai poate face din ghidon ca nenea asta din poligon!!!!! Se obtine deasemenea un grad de inclinare mai mic la aceeasi viteza pe viraj, motocicleta sta mai dreapta, nu era vorba de dat cauciucul la capat.

 

exact asta am spus si eu, dar nu este necesar pe strada , eu unul am control mai bun asupra comenzilor/ghidonului cat stau in sha, am incercat si cu matzocherii.. ideea e ca poti merge muuult peste viteza legala fara sa atarni de motocicleta, eu incerc sa nu depasesc +50 in UE iti ridica carnetu pe loc, fara dovada si pleci cu mobra pe platforma

 

 

Niciodata in 7 sezoane nu am avut nevoie de atata manevrabilitate la viteza mica!

 

da, nici eu, in schimb am cazut ca prostu cand as fi putut sa iau virajul "relaxat"... aveam nevoie doar de un pic de teorie si nitica practica ...

 

Nu uita, eu scriu despre mersul pe strada 100%,mai intai se invata mersul in 2 picioare .. e destul timp pentru alergat.

 

 

@rookie... nu ma crede pe mine, incearca singur, eu doar iti spun ca se poate merge foarte repede fara genunchi pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

 

Inca un filmuletz despre alesul castilor, foarte multa lume merge cu tot felul de casti cumparate la oferte online care n-au nici o legatura cu capatzanile lor.

Mergeti si probati in magazin, daca va vine bine modelul,masura, doar apoi comandati online exact acel model.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta mi se pare ca e primul clip la care ar trebui sa se uite oricine isi ia mobra. mai adaug textual sa nu va imprumutati castile unor persoane cu bostanu mai mare ca pe urma perfect fit-ul de care te bucurai, numai perfect nu mai e..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inconstienta.Mai sunt unii cu capetele goale,nici o sapca nimic.

 

Ca si o paranteza, Niko, in intersectii eu am obisnuinta sa reduc mult viteza,indiferent daca e liber sau nu(ma refer la trecut pe verde clar), lucru care este oarecum nepravazut pentru cel din masina din spate care nu gandeste ca as putea frana atata timp cat am verde si nici un obstacol vizibil.Ma tot gandesc cum sa impac si capra si varza

Editat de Spaceghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce sa faci (decat doar daca nu esti pe sistem forja maxima aici acum si oriunde :) ) altceva decat sa mergi preventiv si cand e verde.

Sunt cateva intersectii in Bucuresti pe care le stiu, dar sunt convins ca numarul e mult mai mare, in care se trece pe rosu flagrant. Nu pe galben, nu pe rosu "proaspat".

Nu depasi prin stanga masinilor in intersectii, nu te baga daca ai vizibilitatea blocata si nici daca ai contrasensul liber. Sunt multe exemple in film de astfel de accidente in care motociclistul e nevinovat dar cu toate astea tot el greseste. E doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se poate vedea INTOTDEAUNA viteza este un factor daca nu determinant cel putin agravant. Cei care au facut prostii dar macar mergeau mai incet au scapat mult mai usor decat cei care mergeau foarte tare.

 

 

Din pacate sunt si multe exemple de accidente care cred ca nu puteau fi evitate (de exemplu cele in care au fost luati pe sus din spate, degeaba ai fi tinut motoreta in viteza si te-ai fi uitat in oglinzi, uneori vin foarte tare din spate sau ajungi victima unui carambol,cam nasol...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aprox 30 de minute am ajuns la concluzia ca nu viteza te omoara(neaparat) ci prostia celui care calareste bestia. Nu neg faptul ca viteza este un factor decisiv care poate inrautatii situatia dar nu este catalizatorul principal in ecuatie. Mi se pare mie sau cam multe accidente sunt din vina pilotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...