djidji_duru Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Mama mia da urata lovitura mai ai. Poti da detalii? Km? Zona si cum ai ajuns asa? ah era sa uit si ce purtai k sunt curios accidentul l-am avut pe 15 august seara ... exista un topic aici pe forum despre accidentul meu... pe scurt... tancabesti ~ 80-90 km /h intors dacie in fata, frana brusc, blocat roata spate, lovit asfaltul cu fundul, lovit masina cu motorul apoi agonie pana la venirea salvarii, agonie pe drumul pana la spital, agonie... aveam doar protectii coate umeri... acum stau la pat ( mi-au scos fixatorul la 3 saptamani de la operatie) sunt externat, acasa dar mai am de asteptat inca o luna jumate ca sa pot incepe sa merg... e un chin cumplit... dar vorba unui motociclist care a avut un accident mai urat ca al meu... "TREBUIE SA AI PSIHIC DE BARBAT" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 accidentul l-am avut pe 15 august seara ... exista un topic aici pe forum despre accidentul meu... pe scurt... tancabesti ~ 80-90 km /h intors dacie in fata, frana brusc, blocat roata spate, lovit asfaltul cu fundul, lovit masina cu motorul apoi agonie pana la venirea salvarii, agonie pe drumul pana la spital, agonie... aveam doar protectii coate umeri... acum stau la pat ( mi-au scos fixatorul la 3 saptamani de la operatie) sunt externat, acasa dar mai am de asteptat inca o luna jumate ca sa pot incepe sa merg... e un chin cumplit... dar vorba unui motociclist care a avut un accident mai urat ca al meu... "TREBUIE SA AI PSIHIC DE BARBAT" Chiar k tre sa ai un psihic de BARBAT k altfel te intimidezi si nu te mai urci pe el a doua oara. Oricum eu am cazut cu un poket bike enduro ) si stiu cum e..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SmK Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Am tot auzit discutii despre motoristii in slapi.Cat de prost trebe sa fii sa porti slapi, hai ca un adidad mai merge, dar io nu ma sui pe motor fara cizme.desi vara bolunzesti de cald dar daca ti la pielea ta mai bine le porti.Mai bine transpirat decat fara un rand de piele Merge pe dreak, sau mă rog, fără Âşireturi. Io era s-o muÂşc odată original, poveste întâlnită la mulți . . dar aflat mai târziu: încâlcirea Âşireturilor în schimbător. Aia cu Âşlapii e vărzăciune, oameni inconÂştienți. Sau mai Âştiu pe unu, se ridica pe-o roată, schimba 4-5 viteze, mergea aÂşa de uita de el, toate astea în teniÂşi cu Âşireturile lipsă (adică tot un soi de Âşlapi), Âşi mai era Âşi foarte bine cotat la motocros. Da' na, fiecare îÂşi alege pentru el, da' măcar să fie conÂştient de ce face . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 deci mersu pe motor in slapi mi se pare cea mai mare inconstienta posibila si deobicei astia in slapi sunt de asemenea dotati cu pantaloni scurti, tricou si eventual ceva par sa atenueze impactul cu solul. mie imi vine sa rad cand ii vad si ma gandesc ce sexi ii vor zbura degetele in caz de ceva. "e multi zorro pe planeta asta" si la faza cu sireturile in caz ca nu aveti fonduri pentru cizme profi, se leaga sireturile sub limba sau cum dracu ii zice la chestia aia si nu se mai incurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ia uitati ce am gasit la plictiseala. Ma invarteam si eu pe metacafe, avand in vedere ca nu am inca motor, si oricum sezonul e aproape inchis. Printre alte chestii legate de motoare, am gasit o chestie care pe mine sincer m-a socat. Un american pe un harley acrosat de un tip cu o masina. Rezultatele sunt aici: http://www.metacafe.com/watch/839788/video/R/CFD_1002/ In concluzie trebuie neaparat facute cat mai multe intruniri in scop didactic, distribuiti fluturasi, tot ce se poate face, poate poate i-om putea invata pe conservari ca motochetistii nu sunt sinonimi cu un ambalaj de guma pe care o arunci pe strada. Desi recunosc ca am vazut destui vitezani ce treceau pe trotuar cu 30-40 la ora printre pietoni, tocmai pentru ca era ambuteiaj. Dar alea sunt cazurile izolate (nu chiar!), de baietasi de cartier de bani gata, care isi iau ultimul motor de la ducati, de 1000202002348398243872348234 centrimetri cubi, tocmai pt ca sunt smecheri si isi permit. Sincer pe mine m-a socat ca tipul a supravietuit. Dar mai bine va las sa vedeti singuri. Sper sa avem toti norocul cel mai chior, orb, cel mai cel mai cel. Bafta la toti si asfalt nu numai uscat, facut din vata, daca se poate Sa ne vedem toti sanatosi la cat mai multe intalniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Mitrute,fara poze de tip OGRISH !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitrut Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 pai da dar sa vada lumea ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stely Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 si la mine asa de vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p3tr3an Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 (editat) ( echipat full ) Editat Octombrie 23, 2007 de p3tr3an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Raspunsul legat de combinezonul ce era facatura - /index.php?...st&p=855800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p3tr3an Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 (editat) baiatul asta e din alt film! detaliaza un pic, te rog, ce pantaloni aveai. raspunsul l-ai primit deja de la Thomas Raspunsul legat de combinezonul ce era facatura - /index.php?...st&p=855800 nu sunt 100% sigur ca a fost sau nu a fost facatura .....poate asta a fost "limita" acestui combinezon dat fiind modul de producere a accidentului (picior prins intre motor si "chestiile" din a 2 a poza ) , insa atat mie cat si altor persoane (care l-au vazut) ni s-a parut cel putin suspect modul in care s-a sfasiat ca o carpa.... Urez recuperare totala tuturor care au pus poze aici ! p.s. : ...si orgoliul a avut destul de mult de suferit in urma acestei cazaturi....nu numai piciorul )) (da asta e deja alta poveste) Editat Octombrie 23, 2007 de p3tr3an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 La cum arata sfasieturile din material, as baga mana-n foc ca nu e original. De aia eu unul ma feresc de ocaziile batatoare la ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Nu stiu cum se numeste clipul acela englezesc in care tipul iese cu un ducati si erau semne care il atentionau ca iese un tractor, ca e balega pe jos, etc, etc. Mi s'a parut foarte misto clipul, il gaseste careva? THX!! Clipul se numeste "Perfect Day" si il gasesti la sectiunea "Video" pe pagina asta: http://www.thinkroadsafety.gov.uk/campaign...media.htm#video Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Vad ca nu a mai pus nimeni de ceva vreme vreun post pe aici... nu-i bai... bag eu... nu am poze, nici experienta de zeci/sute de mii de km pe motor, nici ani de zile de "A", dar pot sa va povestesc despre echipamentul meu. Prima data am achizitionat o geaca fara protectii (m-am gandit ca le pun mai tarziu) si manusile. Apoi a urmat motorul, apoi o saptamana si ceva de mers doar in curtea unei "fabrici" sau... nici nu stiu cum sa ii zic (cei din Crangasi cunosc GrantMetal-ul)... mers incet, nici macar a 2-a, doar cu prima viteza. Nici nu ma gandeam sa ies pe strazi fara casca, desi s-au gasit unii sa imi spuna ca "n-am cwoaie" si alte tampenii. Nu i-am ascultat... frica m-a facut sa stau linistit. Nu va ganditi ca atunci cand ma sui pe motor mor de frica... doar ca stiu de ce este capabil si atunci imi este frica sa nu il fortez prea mult la un moment dat si sa ma paraseasca norocul (cred ca si din acest motiv nu am cazut decat o singura data, usor...). Cand am reusit in sfarsit sa imi iau casca, incet, incet, m-am obisnuit cu mersul pe strada, apoi au urmat genunchierele (despre care eram nesigur ca ar fi fost o achizitie buna) care si-au dovedit folosul dupa ce am cazut si am vazut urmele de pe unde ar fi trebuit sa fie rotulele mele. In cele cateva secunde de soc dupa ce am cazut, singurul lucru la care ma gandeam era faptul ca realizasem in ce masura m-au ajutat protectiile. Acum echipamentul meu consta in: Casca, geaca (cu protectiile pentru umeri, coate si spate introduse in ea), manusi (lungi, sa imi acopere incheietura) si tibierele care nu s-au zgariat foarte mult, dar daca era genunchiul meu in loc de ele, nu era a bine... Pentru lupii moralisti care (poate) vor sari pe mine ca am postat aiurea, las urmatorul mesaj: am scris ce este mai sus fiindca as vrea sa realizeze si altii ca echipamentul trebuie purtat. Pericolul de a pati un accident este foarte mare pe 2 roti. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa si savuram partea frumoasa a acestui "sport" sau "stil de viata". Dar haideti sa nu ramanem marcati de partile negative. Ce am vazut pe topicul asta (si va asigur ca am avut la dispozitie toata noaptea sa il citesc!) m-a socat, cutremurat, scarbit (uneori) si in rest senzatiile au variat. Oricum NU au fost senzatii placute... doar daca va puneti putin mintea la contributie, va puteti da seama ca si in momentul cand stai pe loc si esti calare pe motor, piciorul poate fi strivit (sau mai rau, gaurit de scarita). Nu spun ca asta se va intampla sigur. Asta depinde de fiecare rider in parte, de conditiile din acel moment, adica sunt foarte multi factori care pot influenta un accident si gravitatea lui. Ca sa nu lungesc aiurea postul, concluzia la care am ajuns singur este ca echipamentul trebuie purtat tot timpul... se pot intampla multe nenorociri din cauza nepasarii. Sincer va spun ca eu vreau sa traiesc, desi imi place si mie sa mai bag putina viteza (ATENTIE: PE UNDE AM LOC SI SUNT SIGUR CA NU SE POATE INTAMPLA NIMIC GRAV!!!) fiindca vorba unui forumist: "de ce ne-am mai luat motociclete puternice daca nu le folosim la capacitatea lor ?" Mai bun este un scuter pentru oras, decat o motocicleta, dar nu are aceeasi senzatie... si toate aceste senzatii daca sunt traite, sunt frumoase, hai sa le simtim intr-o oarecare siguranta, cu echipament. O manusa, o casca, o tibiera, o cotiera ne poate salva de la multe neplaceri (grave). Va multumesc ca ati citit, si imi cer scuze daca jignesc pe careva cu acest post. Numa' bine! p.s.: logodnica mea isi doreste foarte mult sa mearga cu mine pe motocicleta, insa i-am spus foarte clar: fara un minimum format din casca, manusi si geaca cu protectii NU are ce cauta in spatele meu pe moto... tin la ea prea mult ca sa imi permit sa risc sa o ranesc, sau chiar sa o pierd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TuPacPeMotor Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 nici muschii nu ofera o protectie corespunzatoare da,dupa ce am vz aici categoric o sa port costumu pe mine,dupa ce o sa imi iau carnetul... nu mai pot sa astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ligiaarh Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Oai...nasol...eu acum sunt in stadiul de "iesit din ou", adica ma interesez de motor si de cod rutier. Nu am nici macar scoala facuta inca...Da' la ce mi-ati aratat pe-aici...nu stiu daca mai vreau chiar asa tare sa imi iau motor...Cred ca o s-o ascult pe mama. E foare bun topicul asta, evident ca abia astept si eu sa urc pe motor. Cam cat costa un echipament complet? (care sa fie adecvat Virago-ului pe care vreau sa il cumpar) Si apropo, cred ca trebuia sa incep prin a va saluta, sunt noua si pe forum. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeze Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) Oai...nasol...eu acum sunt in stadiul de "iesit din ou", adica ma interesez de motor si de cod rutier. Nu am nici macar scoala facuta inca...Da' la ce mi-ati aratat pe-aici...nu stiu daca mai vreau chiar asa tare sa imi iau motor...Cred ca o s-o ascult pe mama. E foare bun topicul asta, evident ca abia astept si eu sa urc pe motor. Cam cat costa un echipament complet? (care sa fie adecvat Virago-ului pe care vreau sa il cumpar) Si apropo, cred ca trebuia sa incep prin a va saluta, sunt noua si pe forum. Asfalt uscat! sfatul meu ar fi in genul : 1 fa'ti scoala, lasa motoarele si alte prostii 2 dupa ce ai luat permisul, cumpara'ti echipamentul care sa iti ofere protectia adecvata 3 cumpara'ti motocicleta nu conteaza atat de mult look'ul, mai ales pt ca esti fata.. oricum o sa atragi multe priviri prin simplul fapt ca mergi pe motocicleta(daca asta te intereseaza). sa ne anunti cand iei permisul sa te felicitam. Editat Decembrie 6, 2007 de zeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ligiaarh Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 sfatul meu ar fi in genul : 1 fa'ti scoala, lasa motoarele si alte prostii 2 dupa ce ai luat permisul, cumpara'ti echipamentul care sa iti ofere protectia adecvata 3 cumpara'ti motocicleta nu conteaza atat de mult look'ul, mai ales pt ca esti fata.. oricum o sa atragi multe priviri prin simplul fapt ca mergi pe motocicleta(daca asta te intereseaza). sa ne anunti cand iei permisul sa te felicitam. Scoala mea se va incheia peste aprox un an, adica ultimul an din cei 6 care se fac la arhitectura. Asa ca, mai degraba imi voi lua acum un motor decat atunci. Mai ales ca nu sunt convinsa ca voi termina eu scoala sau ma va termina ea pe mine. Cat despre look, imi pare ca e tardiv sfatul tau, deoarece am spus deja "da", de buna voie si nesilita de nimeni. Asa ca nu asta ma intereseaza. Dar, daca tot imi dai sfaturi (pe care le apreciez si le caut, motiv pt care m-am inscris aici), spune-mi, pls, cat ar fi decent sa dau pe un Virago '95, adus in octombrie din Germania, de la unic proprietar (un tip de 50 de ani), are max.34000 km, TĂV (inspectia tehnica germana) valabil pana in 07/2008, cauciucuri fata/spate ca si noi, este nelovit, neaccidentat, pierderi de ulei mi-a spus proprietarul ca nu a observat sa aiba, ne-fiind inmatriculat in tara nu a fost rulat deloc; consumul e undeva la 4 - 4,5 (si ca idee, mai are si doua genti laterale din piele care nu sunt puse momentan pe motor. ) Cam cat ar fi ok sa dau pe el, si ce "capcane" e posibil sa nu vad, fiind pre-incepator? --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 18:41 -------------Scuze, abia acum imi dau seama cat de off-topic sunt. Sorry! (totusi, sfatul mi-ar prinde bine... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TuPacPeMotor Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 chiar urate pozele alea cu aia,deaia trebuie purtat echipamentul,sper sa vada cat mai multi acest topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 (editat) ..asta inseamna de fapt poza explicita... ...eram mic copil cu site-ul pe care l-am postat la accidente..si cineva bine intentionat de p-aici l-a sters,desi avea toate avertizarile legale,si nici nu dadusem link pt a nu fi accesat din greseala...asa ca l-am postat pe forumul vecin...unde cineva a facut o observatie interesanta,si ff corecta...imi permit sa-l citez aici: Aleko Today, 08:16 PM Post #12 Junior Group: Membru Posts: 36 Joined: 19-December 06 From: Bucuresti Member No.: 41 Merg pe: Motocicleta Marca: IMZ, KMZ Model: M61,URal solo, MT11/16 Sex: Masculin " Nici nu ar trebui sa vi se para prea horror imaginile , conteaza mai putin daca te baga in sicriu sigilat sau deschis. Se observa un tipar dupa care corpul omenesc cedeaza, cum ar fi in cazul auto vs camion. E bine de retinut ca nu suntem asa de rezistenti pe cat ne inchipuim." PS:...cateva dintre pozele din site-ul mentionat,le-am regasit si p-aici.. Editat Decembrie 11, 2007 de raducu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ligiaarh Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Parca ar fi un pui jumulit, saracul...ma intreb daca si-a revenit intr-o asemenea masura incat sa poata urca din nou pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brujaandrei Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 salutare prieteni motociclisti.am si eu o intrebare-vara eu obisnuiesc sa mai port prin oras si blugi in loc de pantalonii de piele sau de goretex-voi ce credeti,protejeaza ceva la viteza mica sau e ca si cum n-ai purta nik?sincer dupa ce vezi foto de pe aici,te cam gandesti la protectie!!macar sa scapi fara nik la viteza mica,ca la viteza mare-tot aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 = 0 in cel mai bun caz, un 0.000000001 ... problema e ca multi iesim cateodata in blugi sau pantaloni scurti pe drumuri scurte si incete, si majoritatea atunci o patesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 salutare prieteni motociclisti.am si eu o intrebare-vara eu obisnuiesc sa mai port prin oras si blugi in loc de pantalonii de piele sau de goretex-voi ce credeti,protejeaza ceva la viteza mica sau e ca si cum n-ai purta nik?sincer dupa ce vezi foto de pe aici,te cam gandesti la protectie!!macar sa scapi fara nik la viteza mica,ca la viteza mare-tot aia e. Decat pantaloni scurti, freza data cu gel si tigara in gura cred ca e mai bunicel in blugi(desi nu e recomadat deloc). Am avut un prieten care tot in blugi a avut o intalnire cu asfaltul si nu a iesit asa de frumos.(si nu avea mai mult de 50 km/h) Deci poarta echipament si drive safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
80TUN Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 De echipament nici nu incape discutie,trebuie purtat si daca se poate sa fie si de calitate,sa te protejeze cat mai bine posibil.In rest depinde de mai multi factori,noroc,soarta,creier si selectie naturala,ultimele doua fiind intr-o foarte stransa legatura,stiut fiind faptul ca numai cei ce gandesc supravietuiesc.Doar nu o sa supravietuiasca la infinit un (cuvant urat) care da niste varfuri de peste 200 in oras,imbracat ca de plaja.Poate ii iese de cateva ori din noroc dar mai tarziu il plezneste selectia naturala pt ca,normal,nu a avut creier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.