Sari la conținut

Filmulete & materiale educative


arunescu
 Share

Postări Recomandate

Am tot auzit discutii despre motoristii in slapi.Cat de prost trebe sa fii sa porti slapi, hai ca un adidad mai merge, dar io nu ma sui pe motor fara cizme.desi vara bolunzesti de cald dar daca ti la pielea ta mai bine le porti.Mai bine transpirat decat fara un rand de piele :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 839
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

uitati si o poza cu subsemnatul...

 

ce se vede in poza e un fixator de bazin ca sa-mi tina oasele bazinului fixe, ca s-au cam deplasat in urma accidentului ( soldat si cu fracturi la ambele picioare)...

post-2136-1190786913_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitati si o poza cu subsemnatul...

 

ce se vede in poza e un fixator de bazin ca sa-mi tina oasele bazinului fixe, ca s-au cam deplasat in urma accidentului ( soldat si cu fracturi la ambele picioare)...

 

 

 

Mama mia da urata lovitura mai ai. Poti da detalii? Km? Zona si cum ai ajuns asa? ah era sa uit si ce purtai k sunt curios :moron: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama mia da urata lovitura mai ai. Poti da detalii? Km? Zona si cum ai ajuns asa? ah era sa uit si ce purtai k sunt curios :moron: :finger:

 

 

accidentul l-am avut pe 15 august seara ...

 

exista un topic aici pe forum despre accidentul meu...

 

pe scurt... tancabesti ~ 80-90 km /h intors dacie in fata, frana brusc, blocat roata spate, lovit asfaltul cu fundul, lovit masina cu motorul

 

apoi agonie pana la venirea salvarii, agonie pe drumul pana la spital, agonie...

 

aveam doar protectii coate umeri... acum stau la pat ( mi-au scos fixatorul la 3 saptamani de la operatie) sunt externat, acasa dar mai am de asteptat inca o luna jumate ca sa pot incepe sa merg...

 

e un chin cumplit...

 

dar vorba unui motociclist care a avut un accident mai urat ca al meu... "TREBUIE SA AI PSIHIC DE BARBAT"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

accidentul l-am avut pe 15 august seara ...

 

exista un topic aici pe forum despre accidentul meu...

 

pe scurt... tancabesti ~ 80-90 km /h intors dacie in fata, frana brusc, blocat roata spate, lovit asfaltul cu fundul, lovit masina cu motorul

 

apoi agonie pana la venirea salvarii, agonie pe drumul pana la spital, agonie...

 

aveam doar protectii coate umeri... acum stau la pat ( mi-au scos fixatorul la 3 saptamani de la operatie) sunt externat, acasa dar mai am de asteptat inca o luna jumate ca sa pot incepe sa merg...

 

e un chin cumplit...

 

dar vorba unui motociclist care a avut un accident mai urat ca al meu... "TREBUIE SA AI PSIHIC DE BARBAT"

 

 

Chiar k tre sa ai un psihic de BARBAT k altfel te intimidezi si nu te mai urci pe el a doua oara. :moron:

 

Oricum eu am cazut cu un poket bike enduro :lol:) si stiu cum e..... :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am tot auzit discutii despre motoristii in slapi.Cat de prost trebe sa fii sa porti slapi, hai ca un adidad mai merge, dar io nu ma sui pe motor fara cizme.desi vara bolunzesti de cald dar daca ti la pielea ta mai bine le porti.Mai bine transpirat decat fara un rand de piele :bigstar:

Merge pe dreak, sau mă rog, fără Âşireturi. Io era s-o muÂşc odată original, poveste întâlnită la mulți . . dar aflat mai târziu: încâlcirea Âşireturilor în schimbător. Aia cu Âşlapii e vărzăciune, oameni inconÂştienți. Sau mai Âştiu pe unu, se ridica pe-o roată, schimba 4-5 viteze, mergea aÂşa de uita de el, toate astea în teniÂşi cu Âşireturile lipsă (adică tot un soi de Âşlapi), Âşi mai era Âşi foarte bine cotat la motocros. Da' na, fiecare îÂşi alege pentru el, da' măcar să fie conÂştient de ce face . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci mersu pe motor in slapi mi se pare cea mai mare inconstienta posibila si deobicei astia in slapi sunt de asemenea dotati cu pantaloni scurti, tricou si eventual ceva par sa atenueze impactul cu solul.

 

mie imi vine sa rad cand ii vad si ma gandesc ce sexi ii vor zbura degetele in caz de ceva.

 

"e multi zorro pe planeta asta"

 

si la faza cu sireturile in caz ca nu aveti fonduri pentru cizme profi, se leaga sireturile sub limba sau cum dracu ii zice la chestia aia si nu se mai incurca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati ce am gasit la plictiseala. Ma invarteam si eu pe metacafe, avand in vedere ca nu am inca motor, si oricum sezonul e aproape inchis.

Printre alte chestii legate de motoare, am gasit o chestie care pe mine sincer m-a socat.

Un american pe un harley acrosat de un tip cu o masina.

Rezultatele sunt aici:

http://www.metacafe.com/watch/839788/video/R/CFD_1002/

In concluzie trebuie neaparat facute cat mai multe intruniri in scop didactic, distribuiti fluturasi, tot ce se poate face, poate poate i-om putea invata pe conservari ca motochetistii nu sunt sinonimi cu un ambalaj de guma pe care o arunci pe strada. Desi recunosc ca am vazut destui vitezani ce treceau pe trotuar cu 30-40 la ora printre pietoni, tocmai pentru ca era ambuteiaj. Dar alea sunt cazurile izolate (nu chiar!), de baietasi de cartier de bani gata, care isi iau ultimul motor de la ducati, de 1000202002348398243872348234 centrimetri cubi, tocmai pt ca sunt smecheri si isi permit.

Sincer pe mine m-a socat ca tipul a supravietuit. Dar mai bine va las sa vedeti singuri.

Sper sa avem toti norocul cel mai chior, orb, cel mai cel mai cel.

Bafta la toti si asfalt nu numai uscat, facut din vata, daca se poate :(

Sa ne vedem toti sanatosi la cat mai multe intalniri. :eek: :D :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatul asta e din alt film! ;)

detaliaza un pic, te rog, ce pantaloni aveai.

 

raspunsul l-ai primit deja de la Thomas

 

Raspunsul legat de combinezonul ce era facatura - /index.php?...st&p=855800

 

nu sunt 100% sigur ca a fost sau nu a fost facatura .....poate asta a fost "limita" acestui combinezon dat fiind modul de producere a accidentului (picior prins intre motor si "chestiile" din a 2 a poza ) , insa atat mie cat si altor persoane (care l-au vazut) ni s-a parut cel putin suspect modul in care s-a sfasiat ca o carpa....

Urez recuperare totala tuturor care au pus poze aici !

p.s. : ...si orgoliul a avut destul de mult de suferit in urma acestei cazaturi....nu numai piciorul :D)) (da asta e deja alta poveste)

post-19931-1193159035_thumb.jpg

post-19931-1193159144_thumb.jpg

Editat de p3tr3an
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata sfasieturile din material, as baga mana-n foc ca nu e original. ;) De aia eu unul ma feresc de ocaziile batatoare la ochi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum se numeste clipul acela englezesc in care tipul iese cu un ducati si erau semne care il atentionau ca iese un tractor, ca e balega pe jos, etc, etc. Mi s'a parut foarte misto clipul, il gaseste careva?

THX!!

 

Clipul se numeste "Perfect Day" si il gasesti la sectiunea "Video" pe pagina asta:

 

http://www.thinkroadsafety.gov.uk/campaign...media.htm#video

 

Ciao :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vad ca nu a mai pus nimeni de ceva vreme vreun post pe aici... nu-i bai... bag eu... nu am poze, nici experienta de zeci/sute de mii de km pe motor, nici ani de zile de "A", dar pot sa va povestesc despre echipamentul meu.

 

Prima data am achizitionat o geaca fara protectii (m-am gandit ca le pun mai tarziu) si manusile. Apoi a urmat motorul, apoi o saptamana si ceva de mers doar in curtea unei "fabrici" sau... nici nu stiu cum sa ii zic (cei din Crangasi cunosc GrantMetal-ul)... mers incet, nici macar a 2-a, doar cu prima viteza. Nici nu ma gandeam sa ies pe strazi fara casca, desi s-au gasit unii sa imi spuna ca "n-am cwoaie" si alte tampenii. Nu i-am ascultat... frica m-a facut sa stau linistit. Nu va ganditi ca atunci cand ma sui pe motor mor de frica... doar ca stiu de ce este capabil si atunci imi este frica sa nu il fortez prea mult la un moment dat si sa ma paraseasca norocul (cred ca si din acest motiv nu am cazut decat o singura data, usor...). Cand am reusit in sfarsit sa imi iau casca, incet, incet, m-am obisnuit cu mersul pe strada, apoi au urmat genunchierele (despre care eram nesigur ca ar fi fost o achizitie buna) care si-au dovedit folosul dupa ce am cazut si am vazut urmele de pe unde ar fi trebuit sa fie rotulele mele. In cele cateva secunde de soc dupa ce am cazut, singurul lucru la care ma gandeam era faptul ca realizasem in ce masura m-au ajutat protectiile. Acum echipamentul meu consta in: Casca, geaca (cu protectiile pentru umeri, coate si spate introduse in ea), manusi (lungi, sa imi acopere incheietura) si tibierele care nu s-au zgariat foarte mult, dar daca era genunchiul meu in loc de ele, nu era a bine...

 

Pentru lupii moralisti care (poate) vor sari pe mine ca am postat aiurea, las urmatorul mesaj: am scris ce este mai sus fiindca as vrea sa realizeze si altii ca echipamentul trebuie purtat. Pericolul de a pati un accident este foarte mare pe 2 roti. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa si savuram partea frumoasa a acestui "sport" sau "stil de viata". Dar haideti sa nu ramanem marcati de partile negative. Ce am vazut pe topicul asta (si va asigur ca am avut la dispozitie toata noaptea sa il citesc!) m-a socat, cutremurat, scarbit (uneori) si in rest senzatiile au variat. Oricum NU au fost senzatii placute... doar daca va puneti putin mintea la contributie, va puteti da seama ca si in momentul cand stai pe loc si esti calare pe motor, piciorul poate fi strivit (sau mai rau, gaurit de scarita). Nu spun ca asta se va intampla sigur. Asta depinde de fiecare rider in parte, de conditiile din acel moment, adica sunt foarte multi factori care pot influenta un accident si gravitatea lui.

 

Ca sa nu lungesc aiurea postul, concluzia la care am ajuns singur este ca echipamentul trebuie purtat tot timpul... se pot intampla multe nenorociri din cauza nepasarii. Sincer va spun ca eu vreau sa traiesc, desi imi place si mie sa mai bag putina viteza (ATENTIE: PE UNDE AM LOC SI SUNT SIGUR CA NU SE POATE INTAMPLA NIMIC GRAV!!!) fiindca vorba unui forumist: "de ce ne-am mai luat motociclete puternice daca nu le folosim la capacitatea lor ?" Mai bun este un scuter pentru oras, decat o motocicleta, dar nu are aceeasi senzatie... si toate aceste senzatii daca sunt traite, sunt frumoase, hai sa le simtim intr-o oarecare siguranta, cu echipament. O manusa, o casca, o tibiera, o cotiera ne poate salva de la multe neplaceri (grave).

 

Va multumesc ca ati citit, si imi cer scuze daca jignesc pe careva cu acest post.

Numa' bine!

 

p.s.: logodnica mea isi doreste foarte mult sa mearga cu mine pe motocicleta, insa i-am spus foarte clar: fara un minimum format din casca, manusi si geaca cu protectii NU are ce cauta in spatele meu pe moto... tin la ea prea mult ca sa imi permit sa risc sa o ranesc, sau chiar sa o pierd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oai...nasol...eu acum sunt in stadiul de "iesit din ou", adica ma interesez de motor si de cod rutier. :lol: Nu am nici macar scoala facuta inca...Da' la ce mi-ati aratat pe-aici...nu stiu daca mai vreau chiar asa tare sa imi iau motor...Cred ca o s-o ascult pe mama. :)

E foare bun topicul asta, evident ca abia astept si eu sa urc pe motor.

Cam cat costa un echipament complet? (care sa fie adecvat Virago-ului pe care vreau sa il cumpar)

Si apropo, cred ca trebuia sa incep prin a va saluta, sunt noua si pe forum. :D

 

Asfalt uscat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oai...nasol...eu acum sunt in stadiul de "iesit din ou", adica ma interesez de motor si de cod rutier. :D Nu am nici macar scoala facuta inca...Da' la ce mi-ati aratat pe-aici...nu stiu daca mai vreau chiar asa tare sa imi iau motor...Cred ca o s-o ascult pe mama. :lol:

E foare bun topicul asta, evident ca abia astept si eu sa urc pe motor.

Cam cat costa un echipament complet? (care sa fie adecvat Virago-ului pe care vreau sa il cumpar)

Si apropo, cred ca trebuia sa incep prin a va saluta, sunt noua si pe forum. :D

 

Asfalt uscat! :lol:

 

sfatul meu ar fi in genul :

1 fa'ti scoala, lasa motoarele si alte prostii

2 dupa ce ai luat permisul, cumpara'ti echipamentul care sa iti ofere protectia adecvata

3 cumpara'ti motocicleta

nu conteaza atat de mult look'ul, mai ales pt ca esti fata.. oricum o sa atragi multe priviri prin simplul fapt ca mergi pe motocicleta(daca asta te intereseaza).

sa ne anunti cand iei permisul sa te felicitam. :)

Editat de zeze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu ar fi in genul :

1 fa'ti scoala, lasa motoarele si alte prostii

2 dupa ce ai luat permisul, cumpara'ti echipamentul care sa iti ofere protectia adecvata

3 cumpara'ti motocicleta

nu conteaza atat de mult look'ul, mai ales pt ca esti fata.. oricum o sa atragi multe priviri prin simplul fapt ca mergi pe motocicleta(daca asta te intereseaza).

sa ne anunti cand iei permisul sa te felicitam. :crack:

 

:lol:

 

Scoala mea se va incheia peste aprox un an, adica ultimul an din cei 6 care se fac la arhitectura. Asa ca, mai degraba imi voi lua acum un motor decat atunci. Mai ales ca nu sunt convinsa ca voi termina eu scoala sau ma va termina ea pe mine.

Cat despre look, imi pare ca e tardiv sfatul tau, deoarece am spus deja "da", de buna voie si nesilita de nimeni. Asa ca nu asta ma intereseaza. :D

Dar, daca tot imi dai sfaturi (pe care le apreciez si le caut, motiv pt care m-am inscris aici), spune-mi, pls, cat ar fi decent sa dau pe un Virago '95, adus in octombrie din Germania, de la unic proprietar (un tip de 50 de ani), are max.34000 km, TĂV (inspectia tehnica germana) valabil pana in 07/2008, cauciucuri fata/spate ca si noi, este nelovit, neaccidentat, pierderi de ulei mi-a spus proprietarul ca nu a observat sa aiba, ne-fiind inmatriculat in tara nu a fost rulat deloc; consumul e undeva la 4 - 4,5 (si ca idee, mai are si doua genti laterale din piele care nu sunt puse momentan pe motor. :D )

Cam cat ar fi ok sa dau pe el, si ce "capcane" e posibil sa nu vad, fiind pre-incepator?

 

 

--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 18:41 -------------
Scuze, abia acum imi dau seama cat de off-topic sunt. :crack: Sorry! (totusi, sfatul mi-ar prinde bine...:) )

post-28980-1196958030_thumb.jpg

post-28980-1196958057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta inseamna de fapt poza explicita... :crack: ...eram mic copil cu site-ul pe care l-am postat la accidente..si cineva bine intentionat de p-aici l-a sters,desi avea toate avertizarile legale,si nici nu dadusem link pt a nu fi accesat din greseala...asa ca l-am postat pe forumul vecin...unde cineva a facut o observatie interesanta,si ff corecta...imi permit sa-l citez aici:

 

 

Aleko Today, 08:16 PM Post #12

 

 

Junior

 

 

Group: Membru

Posts: 36

Joined: 19-December 06

From: Bucuresti

Member No.: 41

Merg pe: Motocicleta

Marca: IMZ, KMZ

Model: M61,URal solo, MT11/16

Sex: Masculin

 

 

 

" Nici nu ar trebui sa vi se para prea horror imaginile , conteaza mai putin daca te baga in sicriu sigilat sau deschis.

Se observa un tipar dupa care corpul omenesc cedeaza, cum ar fi in cazul auto vs camion. E bine de retinut ca nu suntem asa de rezistenti pe cat ne inchipuim."

 

 

 

 

PS:...cateva dintre pozele din site-ul mentionat,le-am regasit si p-aici..

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...