Sari la conținut

DAKAR 2013 - KTM, Honda, Yamaha sau Husqvarna?


popp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca acest Dakar nu va fi o simpla formalitate pentru Despres.. Ieri a sosit al 5-lea (sa zicem ca a mers tactic, ca sa obtina un loc bun la start), iar azi, la WP3, a ajuns al 5-lea cu o intarziere de 9 min si 48 sec in spatele lui Barreda Bort....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fretigne nu apare la nici un punct...



Careva din grupul de dupa Bort la WP2 ( cred ca Casteau) a facut o eroare si s-au luat mai multi dupa el.

Tot ce se poate.. intre WP 2 si WP 3, Casteau a pierdut mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat.... pe livetiming la WP4, Despres apare pe locul 15, deocamdata, la 9 min 49sec, de lider. |Cum arata acolo, Helder Rodrigues incepe sa recupereze.. este pe 5 la 5min41sec de lider.



Joan Barredo Bort's tour de force propelled him to the top of the general classification, where he now commands a lead of 5'36" over Ruben Faria and 6'36" over Juan Pedrero García. David Casteu (+6'54") lies fourth and Cyril Despres (+8'50") fifth. Aussie Matt Fish (+9'18") is sixth, just ahead of Darryl Curtis. The South African is followed by Pål Ullevålseter (+9'27"), Jordi Viladoms (+9'35") and Jeremías Israel Esquerre (+9'39"). The major casualty of today's stage was former leader Francisco López, who now has a deficit of 15'49" to make up. Frans Verhoeven (+13'44") lies two places above him.

p.gif


Deci Barreda a castigat etapa.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul ATV ofera pe site posibilitatea vizualizarii online a transmisiuniI TV : http://play.tuteve.tv/

Conform programului de difuzare, stirile despre Dakar încep la ora locală 23:30, deci ora 06:30 ora României. O să mă trezesc dimineaţă pentru a verifica dacă corespunde programul TV cu ceea ce se difuzează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul ATV ofera pe site posibilitatea vizualizarii online a transmisiuniI TV : http://play.tuteve.tv/

Conform programului de difuzare, stirile despre Dakar încep la ora locală 23:30, deci ora 06:30 ora României. O să mă trezesc dimineaţă pentru a verifica dacă corespunde programul TV cu ceea ce se difuzează.

 

Multumim mult Andry! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În linkul de mai sus văd că acum apare ca siglă TuTeve în locul ATV . Pe acest site văd că este în continuare ( am verificat şi la prânz ) transmisiune ATV : http://www.tv-porinternet.com/2010/06/atv-en-vivo.html



Tot pe siteul http://play.tuteve.tv/ se mai găsesc ceva materiale ( deocamdată doar din 5 ian ) în meniul Deportivos - Rally Dakar 2013 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul ATV ofera pe site posibilitatea vizualizarii online a transmisiuniI TV : http://play.tuteve.tv/

Conform programului de difuzare, stirile despre Dakar încep la ora locală 23:30, deci ora 06:30 ora României. O să mă trezesc dimineaţă pentru a verifica dacă corespunde programul TV cu ceea ce se difuzează.

am verificat acest site si functioneaza si la mine

ATV--------------OK

GLOBAL TV---KO se tot incarca dar nimic

ATV+------------OK

LATELE---------OK

ATV SUR-------NU RECEPTIONEZ CU ANTENA MEA

EN VIVO--------IDEM

primele patru posturi tv eu receptionez cu antena parabolica fiind canale libere

ultimele doua nu pot sa le receptionez nu sant transmise pe acel satelit poate au acoperire doar pe america de sud iar pe europa canci :-L

va doresc vizionare placuta tuturor

 

acum pe ATV+ se transmite rezumatul zilei

este ora 1:07 am CET

 

buna dimineata tuturor

acum pe ATV se transmite rezumatul zilei

este ora 5:47 am CET

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf mama lui de program ce rău îmi pare că nu apuc să prind ştirile de dimineaţă sunt mereu pe fugă cu facultatea şi n-am timp de vizionat.

 

 

Momentul zilei din etapa de ieri : http://www.youtube.com/watch?v=7tyFFV8H2hk

 

S-au cam tăvălit băieţii, sper să nu fi avut parte de vreo daună, indiferent de natura acesteia.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti careva daca se gasesc pe undeva rezumatele etapelor de pe eurosport, ca din nou baga tampenii si rezumatul de la 12 noaptea nu mai e deloc sau e cu intarziere mare...?!

Sau unde se pot gasii rezumate de etapa? Stiu ca era ceva site australian dar nu imi mai amintesc cum ii zice... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe siteul http://www.dakar.com găseşti to ce ai nevoie, doar să te descurci cu navigarea prin meniu. Dacă nu merge treaba, dă de ştire.

 

Se apropie cam prea mult Despres de cei doi lideri din echipa Yamaha, Husqvarna în ciuda faptului că a condus destul de multă vreme plutonul acum începe să piardă teren, iar Honda parcă-i pe nicăieri.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vă adresez o întrebare la care vă rog să răspundeţi sincer : dat fiind nivelul de fabricaţie la care au ajuns toţi producătorii de motociclete, referindu-mă acum la motocicletele din Dakar, consideraţi că definitorii în câştigarea competiţiei sunt experienţa şi talentul pilotului ? Personal consider că este o luptă între piloţi şi nu o luptă între piloţi ŞI motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca te uiti la top 20 care trag gazul tare, deocamdata in afara de KTM toate pocnesc.

Se pare ca Yamaha a nimerit-o.

Husqarnele au probleme electrice si cu pompele. Hondele au probleme de alimentare pentru ca au inghesuit aiurea rezervoarele suplimentare si nu se face bine transferul in rezervorul principal.

Sherco-ul lui Duclos e gata si ala (se termina reportajul de la Eurosport cu el "dezbracat")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eurosport au devenit neseriosi : intr-o noapte trebuia sa fie Dakarul la 12:30 si l-au pus la 2:00 iar azi dimineata trebuia sa fie reluare la 6:00 si cand colo era telefuking shoping !

Referitor la motciclete ma intreb : ditamai firmele nu au reusit un an de zile sa proiecteze si sa testeze o motocicleta capabila ? Chiar dau dovada de amatorism si neseriozitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zău că nu mă aşteptam nici eu ca după atâţia ani de cercetări, inovaţii, evoluţie în toate domeniile, să persiste probleme minore dpmdv în cazul unor maşinării special concepute pentru competiţie, deci maşinării care au avut parte de o atenţie specială şi de un buget de fabricaţie muuuult mai mare faţă de omoloagele lor comerciale.

 

Tare-s curios dacă maşinăria albastră din aceste cadre a avut vreo problemă pe parcursul raliului :

:D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ditamai firmele nu au reusit un an de zile sa proiecteze si sa testeze o motocicleta capabila ? Chiar dau dovada de amatorism si neseriozitate .

 

"ditamai firmele" - nu toate echipajele sunt de uzina. de fapt mai toate nu sunt. motocicletele sunt capabile. fiabile in limita performantei necesare. uita-te la timpul in care se fac etapele raportat la distante si o sa vezi ca se scot pe traseu offroad medii mai bune decat scot unii de aici la constanta daca n-o iau pe a2... e normal sa mai crape cand se trage de ele la blana in conditii care intr-o zi pot varia de la 0C la 45C.

 

Zău că nu mă aşteptam nici eu ca după atâţia ani de cercetări, inovaţii, evoluţie în toate domeniile, să persiste probleme minore dpmdv în cazul unor maşinării special concepute pentru competiţie, deci maşinării care au avut parte de o atenţie specială şi de un buget de fabricaţie muuuult mai mare faţă de omoloagele lor comerciale.

 

daca nu ma insel, motoarele (in sensul de grup propulsor) sunt identice cu ce poti sa cumperi din showroom prin regulament.

 

Tare-s curios dacă maşinăria albastră din aceste cadre a avut vreo problemă pe parcursul raliului :
:D

 

la capitolul ciudatenii care au terminat as puncta 2 Vespa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca te uiti la top 20 care trag gazul tare, deocamdata in afara de KTM toate pocnesc.

Se pare ca Yamaha a nimerit-o.

Husqarnele au probleme electrice si cu pompele. Hondele au probleme de alimentare pentru ca au inghesuit aiurea rezervoarele suplimentare si nu se face bine transferul in rezervorul principal.

Sherco-ul lui Duclos e gata si ala (se termina reportajul de la Eurosport cu el "dezbracat")

 

KTM nu este un monument de fiabilitate. Despres a trebuit sa isi schimbe motorul in etapa 9, ca sa poata sa isi asigure continuitatea in cursa. In plus , asa cum spuneai si tu, are deja ceva probleme si cu cutia de viteze. De la Honda nu avem ce sa cerem deocamdata... este un an de "teste" si de acumulari pentru ei. Husqarna a mers surprinzator de bine, dar au si ele problemele lor. Nu stiu daca nu au schimbat si ei motoare. Cel mai fiabil si echilibrat pachet, dupa ceea ce vad pana acum, il are Yamaha. Este si firesc, istoria Yamaha in Dakar se confunda cu istoriea Dakarului. Castiga primele doua editii cu modelul XT500. Daca nici astia nu au experienta, nu stiu cine ar mai putea avea. Din pacate nu au totusi piloti de talia unui Despres, Coma sau Barreda, care face un Dakar surprinzator de bun... Daca mai ai si ghinionul sa intrii in coliziune cu vreo vaca argentiniana sau cazi ca incepatorul, normal ca nu ai sanse la victorie...

 

Acum vă adresez o întrebare la care vă rog să răspundeţi sincer : dat fiind nivelul de fabricaţie la care au ajuns toţi producătorii de motociclete, referindu-mă acum la motocicletele din Dakar, consideraţi că definitorii în câştigarea competiţiei sunt experienţa şi talentul pilotului ? Personal consider că este o luptă între piloţi şi nu o luptă între piloţi ŞI motociclete.

 

Evident ca intr-o asemenea competitie ambele componente (cea tehnica si cea umana) au o pondere la fel de importanta. Poti sa ai cea mai puternica si mai fiabila motocicleta si si nu vrei putea castiga, daca faci greseli de pilotaj si de navigatie, daca nu ai o strategie foarte inteligenta. Pe de alta parte, daca iti cade fierul, toata experienta si talentul nu fac doi bani.

 

Zău că nu mă aşteptam nici eu ca după atâţia ani de cercetări, inovaţii, evoluţie în toate domeniile, să persiste probleme minore dpmdv în cazul unor maşinării special concepute pentru competiţie, deci maşinării care au avut parte de o atenţie specială şi de un buget de fabricaţie muuuult mai mare faţă de omoloagele lor comerciale.

 

Tare-s curios dacă maşinăria albastră din aceste cadre a avut vreo problemă pe parcursul raliului :

:D

 

Tot materialul de concurs este proiectat cu maxima seriozitate, insa competitia asta, este bancul de proba suprem. Masinariile si oamenii sunt duse la limita, este firesc sa cedeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...